Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניוטרל ו 4 הילוכים למטה , הRV שלי סוגר את ה65 כי אני משקל נוצה.

מחר אני עושה לו ביטוח ובמשך השבוע טסט.

משה! לטסט צריך להביא אישור רכב מיושן ובדיקת בלמים ממוסך אופנועים כמו ברכב מיושן?

ירון ! חיפשתי בגוגל ונראה לי שמצאתי את הRV שלך, זה זה?

פשוט מהמם.

ממש חתיך!

אתה יכול לספק קצת פרטים טכניים.

אני שמעתי שיש 2 הילוכים ומהירות הסגירה לא משהו.

yaron.jpg

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם
ניוטרל ו 4 הילוכים למטה , הRV שלי סוגר את ה65 כי אני משקל נוצה.

מחר אני עושה לו ביטוח ובמשך השבוע טסט.

משה! לטסט צריך להביא אישור רכב מיושן ובדיקת בלמים ממוסך אופנועים כמו ברכב מיושן?

ירון ! חיפשתי בגוגל ונראה לי שמצאתי את הRV שלך, זה זה?

פשוט מהמם.

כן זה שלי!

תודה

ירון

פורסם

65 קמ"ש זה מכובד מאוד.

אתה מודע לעובדה שיש לך גם הילוך רוורס נכון( כלומר 4 )?

מה דגם המנוע?

יש שוק שיפורים?

פורסם

הילוך רוורס??????????????

אני מודע לעובדה שאין בRV הילוך רוורס.

דגם מנוע לא ידוע לי.

לפי מה ששמעתי ניתן להגדיל את נפח המנוע ל 90 סמ"ק.

דיי חדש בתחום של הRV אבל רוורס בטוח שאין לו. יש רוורס באופנועים רק בכמה דגמים של BMW.

65 קמ"ש זה מכובד מאוד.

אתה מודע לעובדה שיש לך גם הילוך רוורס נכון( כלומר 4 )?

מה דגם המנוע?

יש שוק שיפורים?

רכבים בבעלותי:

רק אספנות וכמה שיותר...

פורסם

מניעים אחורה...לך לירידה הקרובה.

90 סמק בקיט או באוברבור רציני?

קצת לא הגיוני הכי הרבה היום בשוק זה 80 , וצריך לחזק את כל שאר המכלולים.

פורסם

לי היה אחד לפני התאונה. אופנוע די טוב ויש אופציה לשיפור של 80 סמ"ק באמצעות חריטה. לא מומלץ במיוחד משום שהמנוע ישפוך מוקדם מדי.

austin metro 1.3hl אהבה הכי גדול ברכב הכי קטן :grin: ,

כול החיים שבניתה יוכולם להרס בשנייה אז תוריד את הרגל מהגז ותן לי לחתוך אותה בשקט, http://aviadsolomon.hevre.co.il

×
×
  • תוכן חדש...