רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט בעיתון של שישי , ידיעות אחרונות ישנה תמונה של מיקום אירוע שבו נפל טיל בכפר ורדים . ברקע ממש קרוב לנפילה רואים חיפושית קבריולט , יחסית במצב טוב . של מי החיפושית הזאת ומישהו יודע מה עלה בגורלה ? מכוון שזה רכב יחסית נדיר ברצנו הקטנטונת העבירות מסר לבעל החיפושית שיעביר אותה זמנית לאיזור בטוח יותר על מנת שלא יפגע . בברכת שבת שלום מינימן
הודעה אחרונה מאת edan839, -
-
- 27 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
ליפני שיפוץ המנוע.
הודעה אחרונה מאת GL-10, -
BX קבריולט 1 2
מאת לירוי1- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
באיזה סדנאת שיפורים עשו את זה? רכב זה נסע היום בכביש איך אנשים לא מפחדים
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
סיפורה של הוולבו 144 החל הראשית שנות ה 60'.ההצלחה האירה פנים לחברה השבדית מגטבורג,וה 121\122 נימכרו מצויין,ואפילו ה PV 544 הקשישה עדיין נימכרה היטב,אך בוולבו החליטו לפתח מספר אבות טיפוס למכונית שתחליף את ה 121,ותהווה את שלד החברה לשנים הבאות. על דבר אחד לא היתה כלל מחלוקת בוולבו-נוטשים את העיצוב העגלגל שאיפיין את סידרת 120 וה PV,והוחלט על עיצוב קופסתי ורבוע. למרכז העיצוב של וולבו החלו לזרום סקיצות של אבות טיפוס,וכשנבחר אב הטיפוס המוביל שהמאפיין שלו היה החלון האחורי המשולש,החלו בוולבו ללטש את העיצוב עד שהיגיעו לתןצאה השלמה. כמיטב מסורת וולבו,עיקר הדגש בתיכנון המכונית היה על הצד הבטיחותי.הוולבו 144 היתה המכונית הראשונה בעולם בה יושמה שיטת אזורי הריסוק וכלוב פלדה המגן …
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
מזל טוב לירוני! 1 2
מאת Blue Jay- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2 אלף צפיות
ילד גדול כבר, יום הולדת 35, 850 פעמים מזל"ט! (ולא אלה שמסתובבים מעל שמי לבנון )
הודעה אחרונה מאת M1S2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הריקשה לאחר הפחחות והצבע. אכשיו נשאר רק לאסוף את כל החלקים ולנקות אותה. ירון
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
-
מפגשישי אגף צפון - לא מתקיים מחר עקב המצב
מאת Guest AKICHU- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נקווה לטוב ונחדש ימנו כקדם בשבוע הבא, וכפי שהוצע ע"י חבר פורום, מפגשישי אגף מרכז ישמח לארח את החברים מהצפון אירית דוברות
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
נכון שלא מזמן רק שיפצתי את הקרבורטור ב BMW1800, ונכון שבסה"כ היא נוסעת לא "רע" (מי שנסע איתי מבין למה אני מתכוון...), אבל, כמו תמיד, רוצים יותר. כמו שצויין, היא נוסעת "בסדר", אבל החלטתי להתלבש עליה בשני מישורים: 1. החלפת מע' ההצתה לאלק' (מה שמצריך גם החלפת גל זיזים, ודוחה קמעה את הפרוייקט לימים פנויים מעט יותר למרות ששלב איסוף החלקים הסתיים). 2.החלפת הקר' הבודד המקורי (והעלוב משהו...) למשהו קצת יותר רציני. מה המטרה בתהליכים הנ"ל? לעלות מ100 כ"ס המוערכים היום לאיזור ה120~130 כ"ס (שהיוו את פסגת ההיצע לדגם (2000TII) אם לא מחשיבים את ה1800TISA על 150 סוסיה בגרסא החזקה). אז סעפת מתאימה הייתה לי (כבר 4 שנים, ופשוט שכחתי ממנה.... אוי לבושה.). ו…
הודעה אחרונה מאת אסף בקר, -
-
אם אני מצליח למצוא רכב ישן בן יותר מ30 שנה שאפשר להשמיש אותו אבל המנוע שלו גמור, אם אני שם לו מנוע אחר בעל שנת ייצור של העשור האחרון האם הרכב עדיין יחשב כאספות ויזכה לכל ההטבות בטסט ובביטוח החובה?... די דחוף לי לדעת, אשמח לקבל תשובה... תודה...
הודעה אחרונה מאת razmel, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בימים אלה אני עומד לרכוש סאאב 96 שנת 69-רכב שיצא לי ליסוע בו מעט בילדותי ומאז תמיד נשאר כחלום לעתיד שכרגע קורם עור וגידים!! (רק כהקדמה אציין שזה לא רכב האספנות הראשון/היחיד שלי , ויש לי ניסיון במכונאות וטיפולים לרכבים) ברצוני לדעת : (מדובר בדגם ה V4 1498CC -גיר ידני עם אפשרות להעברה רציפה) -פרטים כללים לגבי המנוע והגיר -רגישויות ,באיזה רכבים אחרים הוא הורכב ,קרבורטור וכו' -שמן מנוע מומלץ -נוזל קירור מומלץ -איזה ספרות טכנית ספציפית קיימת לדגם (באנגלית בלבד) -תדלוק -נטול עופרת או 96 וכל פרט רלונטי אחר , בתודה מראש - ניר גרצמן
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
- 11 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
כל צינורות הבלם פשוט נירקבו פירקתי אותם ואני רוצה לייצר חדשים כולל ניפלים חדשים. תודה אבי
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מישהו יודע איפה אני יכול למצוא את הרכב הזה: 69' Dodge Charger. למטרות שיחזור ה-ג'נרל לי. מישהו יודע איפה אני יכול למצוא את המנוע הזה: Hemi 426. תודה רבה לכם!!!
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי בבקשה לקבל מידע על מרצדס SL עם אני לא טועה מ73-89, הצורה המרובעת והמהממת. הכוונה לי לSL לפני 3 דורות, הכוונה 2 דורות לפני החדשה. אשמח לקבל מפרט מנועים, עלויות אחזקה, וכ'ו תודה
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
אתמול ראיתי את הסרט הזה וחוץ מקצת ג'סיקה סימפסון המדהימה, הייתה שם את המכונית הכתומה שכיכבה כל הסרט. כל הסרט הם קראו לה "ג'נרל לי" מישהו יודע על איזה אוטו מדובר?? האם מדובר בצ'לנג'ר? תודה... אגב, סרט פשוט ענננק ומצחיק בטירוף!! כדאי לראות!
הודעה אחרונה מאת Bo-Duke, -
האם יהיה בחיפה מפגש ביום שישי זה ? אם כן אז איפה ?
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
נבחרה המכונית הכי סקסית בעולם...ולמרות שבריטים וסקס לא הולכים ביחד, (כשלא מחשבים שערוריות סקס)....הפעם אני כמעט מסכים איתם....לפחות הכיוון נכון - רן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3283646,00.html
הודעה אחרונה מאת gozal, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
סוף סוף הגענו לשבוע השמונה עשר (נטו, של השיפוץ, כי הרכב המתין כמה שבועות לתור שלו אצל צבעי הרכב). הצבעי נמצא אי שם בהרים (לא, לא הרי הצפון, מספיקים לי הקסאמים בשדרות של הפלקון) והוא, כמקובל אצלי, ה-מומחה בתחום. אז ראשית הוא ליטש את החלקים החדשים שהורכבו ברכב ואז יצאו הגלים..גלים מילימטרים שלא נראים בצבע השחור האוריגינלי שאיתו הם באו מחו"ל. זה נראה מוזר שבחלקים חדשים יש גלים אבל אלו תחליפיים ולא מקוריים. מה שמביא למחשבה שמה שקונים בזול עולה ביוקר כי החסכון בקניית התחליפים התקזז בשעות עבודה. סביר להניח שחלקים מקוריים שיוצרו במבלטים המקוריים חפים מגלים. אז בתמונות אתם רואים את מכסה המנוע למשל לאחר הליטוש וההחלקה וגם את החיבור בין שני חלקים חדשים שהצריך גם כן התאמות ולי…
הודעה אחרונה מאת Dust Air, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרשיונות לא הגיעו הרכב היה ללא טסט.במשרד הרישוי מופיע רשיון חסום (בדקתי בטלפון). העברת בעלות ביצעתי לפני כ-5חודשים. האם לא אמורים להגיע כל 6 חודשים הרשיונות? או כאשר יהיה מוכן לטסט צריך להגיע למשרד הרישוי ולהנפיק חדשים. בברכה אבי.
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
כמה עולה? איפה עושים? מה בודקים? תודה, דימה.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
זהו את הגברת. 1 2
מאת avipel-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
וכן, יש פה סוג של משחק מילים...
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לי קשר עם חניון בצפון ת"א. החניון מקורה ונמצא מתחת לאדמה. במידה ומתארגנת קבוצה, הם מוכנים גם לגדר את המתחם בו מחנות המכוניות. המעונינים מתבקשים לפנות אלי בה"פ ולציין את מספר (כמות) המכוניות. בני
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
-
מברוק לירון. 1 2
מאת M.Azulay-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
עכשיו אני פותח אוטו, ומחפש מה יש החודש בנושא רכב קלאסי ורואה בע"מ 106 את הקורטינה הכחולה והמוכרת. ולייד, מימין בתמונה קטנה את לירון בתוכה.... מברוק לירון. וכל הכבוד על הכתבה. משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היום בשעה טובה התחלתי. בבוקר גררתי את האוטו למוסך. במוסך מילאנו דלק, חיברנו מצבר ופשוט הנענו את המנוע. בניסיון השני המנוע הניע ועבד כמו מנוע חדש לחלוטין, יציב לא רועד ולא מתחמם. מדהים. אני מצרף כמה צילומים מהיום. מצב החלודה די רע וכאשר האוטו היה על ליפט די נבהלתי מהמצב למטה. אורן
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
למי שיודע או לא , אני מאוד אוהב את תחום האספנות. אני גם מאוד אוהב רכבים פתוחים וחיבה מסויימת לפיג'ו יש לי. קיצר , אני חושב שה 504 CC זו אחת המכוניות היפות שיוצרו. מישהו יודע איפה אפשר למצוא כזו ? יש כאלה בארץ ? מה אפשר לספר לי על האוטו ?
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם לאחרונה נתקלתי בתופעה שאם הוולוו שלי פועלת זמן מה בסרק או בנסיעה עירונית איטית המצבר נחלש, המנוע כבה ולא מניע יותר. הדבר קורה רק כאשר מופעלים צרכני חשמל רבים כגון מזגן, רדיו, אורות וכו. היום בדקתי טעינה וקיבלתי מקסימום של 12.2 וולט ב ~1000 סל"ד ומעלה. מתחת ל-1000 (הסרק שלי בערך 800) הטעינה אף יורת ל-11.8. האם עליי לרוץ לחנות החלפים הקרובה (או לוולוו לחלפים שלי..) ולהחליף אלטרנטור? אני לא יודע אם ווסת הטעינה פנימי או חיצוני אבל אולי הבעיה נעוצה רק בו? מה מינימום הטעינה הדרוש בסיבובי סרק על מנת להחזיק מערכת תקינה? בתודה ובברכת שבוע טוב ושקט, יניב
הודעה אחרונה מאת volvo144GL, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני מנסה להדביק חבר בחיידק האספנות. מכיוון שאני מכיר את חולשתו לרכבים גרמניים הצלחתי להדליק אותו על הרעיון לקנות מרצדס אספנות. מישהו מוכר? מישהו מכיר מישהו שמוכר?
הודעה אחרונה מאת yb, -
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
פארק מיני ישראל מארח את מועדון החמש בשבת, 19.08.06 יארח פארק מיני ישראל בלטרון את חברי המועדון, בין השעות 10:00- 15:00. הפארק עצמו פתוח לקהל בין השעות 10:00- 22:00 וחברים שירצו להמשיך וליהנות מהאטרקציות המוצעות בו בשפע במסגרת השבוע המוטורי יוכלו לעשות זאת. ביום זה יציגו בנוסף למועדון החמש גם אגד, מועדון אוטוטוי, חובבי הרכבות ועוד. בשטח הפארק יוקצה מקום לתצוגה של עד 50 רכבי אספנות ממועדון החמש והנהלת הפארק תדאג לחבלול ולשמירה על הרכבים עד השעה 16:00 (וגם מעבר לזה אם יהיה צורך!). חבר שמציג את רכבו יהיה פטור מתשלום כניסה עד 5 אנשים (כולל המציג) ויופנה בקופות לשטח התצוגה (יהיה גם שילוט המכוון לתצוגה). ההשתתפות בתצוגה מותנית ברישום מוקדם במשרד המועדון באי מייל…
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://video.google.com/videoplay?docid=6231616347657163536&q=camaro שנתונים 68-81
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בעבר ראיתי סרט, שמספר על מאפיונר ששלט בזמנו על עיר ההימורים לאס ווגאס. נדמה לי ששמו היה "וויני" הוא נסע בדגם אמריקאי שאני מעוניין לדעת על איזה דגם מדובר?( רק מתוך סקרנות) מה שמיוחד בדגם הנ"ל, בסרט היה ניסיון לחסל את אותו מאפיונר עם מטען חבלה שהוטמן מתחת לרכב בצד הנהג, המאפיונר ניצל, בזכות פלטת מתכת עבה שהורכבה במיוחד בדגם הנ"ל ,מתחת לרצפת הרכב בצד הנהג. השאלה היא האים נכון הדבר?
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הכל נכתב בכותרת, לא יודע לאיזה פורום זה מתאים יותר לפה כי זה רכב ישן ונדיר (מאוד) או לספורט מוטורי. התמונות מציגות רכבים מקוריים.
הודעה אחרונה מאת alfanatic,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 181 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- BoazB11
- David32
- itzik123
- דובצע
- glansfor20vt
- עוזי ל
- Tom78
- נעם101
- GTאי
- פולו,גולף
- hans
- amosbmw
- Accent Coupe
- איציק נ.
- urich
- דניאל1983
- Be roo
- גולדן191
- Moshe c
- lanosforce
- MIHAEL
- Pavlik
- ArikB
- kagan217
- Haim_gds
- Itzik-b
- efraimc
- hgilad123
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- eladts
- שלמה.נ.
- סולל הדרך
- פריג'י
- malcishua
- yossiaviel
- flytomars
- zaf
- Supertigre
- ברווז
- GOLF
- rolling_stony
- EliC25
- yahaga
- לירון .ה.
- Matan1515
