Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מברוק לירון.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואלה, ואם הדוור מגיע לשלומי תשאל אותו אם הוא מגיע למארג'-עאיון...:roll:

 

 

לירון, נכשלת במבחן.

כל עולל (ובכללם אני) חולם ומדמיין את הס"ד הראשון ברחבי העיר כבר ברגע שמתקשרים אליו ואומרים לו שעבר את המבחן המעשי.

 

שלי התחרש על ציר טיילת ת"א - רחוב יפת - טיילת בת-ים. עם קפיצות לקריית בן-גוריון בחולון. היו זמנים... בנפתולי האוטומט.

 

שכחתי לציין - שיום שישי הראשון שלי ללא מלווה נפל על יום כיפור של שנת 2004... לא נעים! :bigcry:

הסתובבתי כמו זומבי במשך עשרה ימים תמימים. לפני כמה ימים חידשתי את הרישיון ונגמרה תקופת הנהג החדש, גם היום אני מחכה כמו זומבי במשך עשרה ימים, אבל מסיבות אחרות.

 

:ladysman:

 

סע בזהירות,

עידן.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
מצא אישה מצא טוב - לא מצא עוד יותר טוב :-D

דווקא ממנה (:inlove:) , אין לי בעיות (לביינתים :oops:)

 

דיברתי על השנייה שלי, לוחמת השטח, שנמצאת אצל הפחח.

מחר בע"ה מתחילים לעבוד עליה, ותוך עשרה ימים היא תהיה מוכנה.

 

אחרי זה, השטח היחידי שהיא תטעם יהיה חול שעף על האספלט.... :mm_cry:

DSCN6121.JPG

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

תאמין לי עידן,כבר תיכננתי טוב מאד את הס''ד:wink:

 

 

וחבר'ה,שוב תודה רבה על התגובות החמות.כיף וחממם את לב לקרא.

 

 

נ.ב

בימים אלו אני מתקין ברכב שלי מזגן:-D

×
×
  • תוכן חדש...