רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, מצ"ב הודעה בדוא"ל מ 23.7.2006 מ - BARCELONA, RallyClassics.Org בדבר ראלי 1000 המייל השני בפירינאים, ליידה � פמפלונה יום ו' 29.09.2006 - יום א' 1.10.2006. באדיבות יוסי צור, אחראי פיב"א במועדון. בברכה סמדר מזכירות המועדון. ראלי 1000 המייל השני בפירינאים.doc
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 4 תגובות
- 966 צפיות
לחברי מועדון החמש, להלן הזמנה לראלי מכוניות עתיקות שיתקיים בתאריכים 14.10.06-15.10.06 , בקפריסין, באדיבות יוסי צור, אחראי פיב"א במועדון. סמדר- מזכירות המועדון. Event: Cyprus Autumn Historic Car Rally Dates 14/10/06-15/10/06 2 days ANF Cyprus Organiser Friends of Historic & old Cars of Cyprus (FIPA) P.O. Box 22279 CY-1519 Nicosia Cyprus Tel.: +357 22 31 32 33 Fax: +357 22 31 34 82 E-mail: here Type of Event Regularity Categories B, C, D, E, F, G Cars Approx.…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
לוחיות רישוי בעיצוב אישי - יש מצב אצלנו? 1 2
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
עיצוב אישי של לוחיות רישוי בארה"ב מפותח מאד, והיצירתיות שם חוגגת, לצד דברים מקוריים ושנונים, יש גם כאלה שמכעיסים את המשטרה. אחד מהם שייך לחבר פורום AACA בארה"ב בשם NICK , שחגג את יום הולדתו ה- 48 וקבל מתנה את לוחית הרישוי שבתמונה, הוא הספיק לנסוע אתה שנה שלמה, ואז ביום בהיר אחד זכה לביקור משטרת מדינת ג'ורג'יה בה הוא מתגורר, אשר החרימה את כל הלוחיות שהיו ברשותו עם אותו כיתוב. לו היו מאפשרים זאת במדינתנו אנו, אני בטוחה ש "היצירתיות" פה הייתה עולה פי כמה וכמה על זו שבארה"ב ואני לא מתכוונת לשנינות אלא לבוטות. על המכוניות הקלאסיות העתידיות שלי הייתי רושמת למשל: סRITA, סעROUT ועם קצת נגיעה אקטואלית נסRALLY מוקדש באהבה לנימרוד רחמימוב אישלוחית שלנו …
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 2 תגובות
- 939 צפיות
שלום לכולם, בקרוב תעלה קטגורית המאמרים והכתבות של אתר מועדון החמש, בה יוצגו מאמרים וכתבות אשר פורסמו בפרסומים שונים כגון האבטומוביל, מגזינים, אתר המועדון הישן וכו'. אם באמתחתכם כתבות אשר כתבתם בנושאים שונים, הרלוונטיים לתחום הרכב הקלאסי והאספנות וברצונכם לפרסמם באתר המועדון, נא לשלוח את הכתבות אליי לכתובת המייל [email protected]. הכתבות ייערכו ויועלו לאתר ע"י מנהלי התוכן של האתר - חן פרחי ואבי נוף - בהצלחה במילוי תפקידכם . תודות לאודי (Udical) אשר סייע טכנולוגית בהקמת הקטגורייה! ליאור.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 0 תגובות
- 751 צפיות
מאחורי ביתי בגבעת-עדה יש חצר גדולה בה ניתן להעמיד מספר מכוניות נוספות. הבית מסתיר את המכוניות מהחולפים בכביש. בעקבות האסון שאירע למכוניתו של עמית, אני תורם את החצר למען אספנים צפוניים מודאגים. אפשר לפנות אלי בשרשור או בה"פ. יש מגבעת-עדה תחבורה ציבורית די פשוטה חזרה לצפון. בתקווה לשקט, שלווה ואפס ניפגעים נוספים, אנושיים או ממוכנים.
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בהנחה שהמכירה נסגרת על מחירן הנוכחי: 1: ביואיק ריביירה 72 במצבה כמו שהיא בתמונות. ו- 2: ביואיק ריביירה 73 במצבה כמו שהיא, אבל עם מנוע תואם. תודה לעונים, דימה.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מפורסמת בלוח פוקוס אחת סגולה, אוטומטית, מודל 75. הבנאדם רוצה 24K. הרכב נראה לי מאוד מבחינה חיצונית... הייתי שמח לקבל חוות דעת מכאלה שנהגו בכלי כזה או מכירים את הכלים הללו... תודה !
הודעה אחרונה מאת GEHENOM, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לאור בקשות של חברים וחברה אני מצרף שתי פרסומות: שתיהן משנת 1965 ומתיחסות למודל 1966. האיכות ככה ככה כי בגלל התנאים שבהם אוחסן המקור (הנייר) נאלצתי להשתמש בצילום ישיר בדיגיטלית שלי (ולא בסריקה).
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ערב טוב, על הקרבורטור (סטרומברג) ב-144 שלי מותקן אלקטרו מגנט המשמש להגברת טורים בזמן הפעלת המזגן. הנ"ל חדל לתפקד וסיבובי המנוע יורדים בכל הפעלה של המזגן. בדקתי חיווט ואף הוצאתי את המגבר ממקומו כדי לראת שאינו תקוע מפיח. האם יש למישהו מושג היכן ניתן למצוא מגבר שכזה? תודה, יניב
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 735 צפיות
נמחק. נא לקרוא את כללי הפורום.
הודעה אחרונה מאת edan839, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
האם צריכים לשלם על משהו במכירת רכב למתכת? לגריסה? האם צריכים לשלם לי על הרכב? האם הם באים לקחת? הספרינט שלי קיבלה טיפול לא קטן לחודש הבא מתוכנן להחליף צינורות בתא מנוע ואז לעבור לדברים הרציניים באמת. שוב יש תכנון לקנות רכב לפירוק עם שותף או שניים, שותף אחד נמצא, אנחנו גרים רחוק זה מזה, הוא בצפון ואני במרכז (יחסית) אצלי מבירור אין איפה לאכסן רכב שיראה על הפנים וגרירה לצפון תעלה כמו הרכב, לא שווה! חשבנו לפרק הכל בכמה ימים (כל מה שצריך וספייר) ולשלוח את הרכב לגריסה או למתכת. השאלה היא איך העסק פועל? זה ע''מ לא להתקע עם רכב, מזהם סביבתי שיהיה בגלילינו. אין ממש צער לגבי הרכב כי הוא במצב סופני. עמית.
הודעה אחרונה מאת Dust Air, -
-
- 1 תגובות
- 854 צפיות
אני מעוניין להשיג מחירון בשביל לייבא רכב אספנות. אנא צרו קשר אם יש לכם. גם אם הוא לא חדש, זה בשביל שיהיה לי מושג כלשהו מאיפה להתחיל
הודעה אחרונה מאת shahar7, -
- 3 עוקבים
- 26 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מזל טוב לרוני על השקת הבאס שלו אתמול במפגש קרור אויר. הרכב מרשים ביותר, פנים וחוץ. ההשקעה ניכרת בכל פרט. רוני, כל הכבוד. [/url]
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הנושא הוא אובר דרייב לג'יפ אספנות וויליס WILLYS - CJ3A מודל 1952 . הנה דוגמה ל OD חשמלי. האם למישהו יש נסיון עם אחד כזה (לפני שאני מביא מארה"ב ואולי עושה טעות או לא..) ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/WILLYS-JEEP-OVERDRIVE-BORG-WARNER-RANCHO-NO-RESERVE_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ34208QQihZ012QQitemZ220008376816QQrdZ1QQsspagenameZWDVW קצת שאלות כלליות: האם נכון שיש חשמלי ויש מיכני? האם נכון שיש כזה שמוסיף הילוך-יתר (יחס העברה ארוך) לכל אחד מההילוכים (כך שסה"כ יש 6 הילוכים), אבל יש סוג אחר שרק מוסיף הילוך רביעי ארוך לשלושה הקיימים? האם נכון שיש סוג שמתחבר לטרנספר לצד הדרייב שאפט (לא צריך לפרק שום דבר) ויש סוג אחר שמתחבר אל תוך הדרייב שאפט (ואז צריך ל…
הודעה אחרונה מאת shmil, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
דרוש רפד שיכול, יודע ומעוניין לשפץ ריפודי עור. לא ממש משנה לי איפה הוא אבל שיהיה יחסית מרכזי, בא נגיד בין עכו לרחובות. תודה יניב
הודעה אחרונה מאת sam1, -
-
נגנב הארלי קלאסי !!! 1 2
מאת rimon- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
נגנב הארלי קלאסי משנות השמונים של רימון כהן מאזור ראשל"צ מצורפת תמונה, לכל היודע נא ליצור קשר עם רימון 0524459927 http://mtony.myphotoalbum.com/view_photo.php?set_albumName=26Feb2005ZichronYaakov&id=26_feb_2005_02
הודעה אחרונה מאת rimon, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ראיתי באתר יד 2 פגו 304 קבריולט למכירה בצבע זהב באזור המרכז. נכנסתי שוב לאתר וההודעה נעלמה, מישהו במקרה יודע מה עם הרכב? כמו כן האם החלקים לפגו 304 נפוצים בארץ ? או שצריך ליבא הרבה מהם? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת darkooli, -
gt legends
מאת ororororo- 0 תגובות
- 769 צפיות
שלום אני רוצה להמליץ על המשחק gt legends. זה משחק מרוצים ריאליסטי של מכוניות קלאסיות. בין היתר אפשר למצוא במשחק mini, lotus cortina, ford falcon, ford mustang ועוד הרבה... המשחק ממכר לחלוטין אי אפשר לעזוב אותו. מצ"ב לינק לאתר של המשחק: http://www.gt-legends.com/home_en.php אני כל כך אהבתי אותו שאפילו קניתי הגה למחשב במיוחד בשבילו. http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/US/EN,CRID=2217,CONTENTID=6030 בקיצור מומלץ מאוד. אורון
הודעה אחרונה מאת ororororo, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יודע מה עלות ביטוח אופנוע אספנות 125 סמק ? תודה
הודעה אחרונה מאת זמי לוין, -
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בימים אלה סוף סוף התפניתי מעט ואני מבלה מזה יומיים את זמני בפרוק אחת מהרנו 16 שלי. הכל על מנת לפנות מקום מחודש במחסן הסתום שלי, לעבודה על הלוטוס ושאר פרויקטים קיימים ושיבואו. להלן כמה תמונות. גם של ה 505 שלי שעדיין מחזיקה מעמד, נוסעת וממזגת כדבעי.
הודעה אחרונה מאת udical, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, איזה סוג של שמן דרוש לקרבורטור SU. שחר.
הודעה אחרונה מאת shahar7, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 31.2 אלף צפיות
השאלה: הרכב רשום על החברה (לדעתי, אפילו בע"מ). לא נראה לי, שנציג החברה יילך איתי לכל הסידורים במשרד הרישוי. אז, איך אני מקבל ייפוי כח מהם? לפי מה שידוע לי, אני חייב להחתים אותם על הטופס המיוחד (מצד השני של ה"רגיל"), וגם את הע"ד. השאלה, האם זהו-זה, או שי עוד משהו? אנא, רק מי שבאמת יודע! תודה לכולם!
הודעה אחרונה מאת Dust Air, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום, חזרתי לפני יומיים מחו"ל, מתוך שקט ושלווה לסערה ולטלטלה, והבאתי עמי את הצילום הזה (ולא, זה לא מהסרט האחרון של קוסטריצה). זה לא קשה מדי ואולי יאפשר כמה דקות של חסד מחוץ למטח הרקטות ומבזקי החדשות. איל
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ובכן, אני יודע, שהעלו עכשיו את הזמן שהרכב ישן יכול לעמוד ללא טסט לשנתיים, לפני שיצטרך בדיקה של מכון התקנים. אני יודע גם שהמשאית שעומדת ללא טסט יותר משנה- אוטומטית יורדת מהכביש, ללא אפשרות החזרה (אפילו עם מכון התקנים). השאלה: האם הזמן הועלה גם למשאיות לשנתיים, או שאחד לא קשור לשני? תודה!
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום זה הרכב הראשון שלי שהוא אספנות, עכשיו הרכב הוא שנת 72 ורשום כאספנות, מה זה אומר בעצם? דבר שני הרכב הוא קבריולה ,הבנתי שאין הרבה כאלה בארץ, זה אומר שלא יהיו חלקי חילוף? הרכב בלי טסט חצי שנה כבר, זה יעלה הרבה להחזיר אותו לכביש.?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
חייבים לעצור את זה: (מבזק YNET מתאריך 4.12.05 בשעה 8:07) """ ניסה לברוח מהארץ ברפסודה בנויה מחצי "סיטרואן" צוות השיטור הימי של משטרת מחוז תל אביב מצא אמש במרחק של כמייל ימי וחצי מחופי בת ים אדם שניסה לברוח מהארץ באמצעות רפסודה מאולתרת שבנה. השוטרים שגילו את הרפסודה היו מופתעים לראות שהיא הורכבה מחצי מכונית "סיטרואן" ישנה, חביות, ומלאה אוכל ומים לשהייה ארוכה בים. האיש, תושב חולון בן 40, נעצר לחקירה. """
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם... הבעיה הידועה, מקום... אני מחפש מחסן או מקום כלשהו שיוכל לאכלס את שני הרכבים שלי להמשך שיפוץ (אחד יכול להיות בחוץ, מכוסה). רצוי באזור לוד/פ"ת. תודה מראש, גילי
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מה זה, לעזאזל?! -אני באמת לא יודע! אין לו שום סימן זיהוי, אבל נראה די וותיק. והדבר הזה ענק!
הודעה אחרונה מאת ילדון ה-5 טורבו, -
-
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
לפני מספר שנים לקחו אותנו במסגרת בית הספר לסיור במזכרת בתיה, שבמהלכו הכניסו אותנו למוסך גדול שבו יש רכבי אספנות ישנים במיוחד, ואחדים מהם- עם מנועים משופרים (מאוד). ראינו בעצמנו מספר מכוניות מאוד מאוד ישנות וזה היה פשוט מדהים. יש למישהו מושג על המקום הזה? מישהו אולי מכיר, שמע, ראה, היה? אם כן, אשמח לקבל אינפורמציה ואם אפשר, תמונות וכו'... תודה.
הודעה אחרונה מאת xbox12341, -
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יש לי קצת סלט בראש . חבר מעוניין לייבא ארצה מארה"ב מוסטנג שנת 78. מה עליו לעשות? במידה והרכב אספנות (76 ומטה) האם התהליכים לייבא אותו שונים? מהם העלויות שעליו להתכונן אליהם?
הודעה אחרונה מאת Koby Millo,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ETStudio
- קוסקוס
- Pavlik
- SurfHigh
- ArikB
- itaimoto
- pasat04
- שחר 1
- quizlette85117701
- RedLabel
- EliC25
- matan_mil
- bv12
- אריה שאג
- נעם101
- BoazB11
- meshumeshet
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- DIVON
- דניאל1983
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
