רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן חברים.. יש לי בעייה ואני מקווה שתוכלו "לשפוך אור על הפרשה" ולעזור(אני אשמח!!!) כרגע ברשותי רכב שהוסב לאספנות.( ב.מ.וו 1802) הרכב לפני טסט..וקיבלתי אישור זמני לנסיעה למשך שבוע שאפשר לקחת אותו בתשלומים (הכוונה לא חייב שבוע רצוף) החלטתי כמובן לעשות ביטוח חובה + צד 3 הגעתי ל"דורון ענק הביטוח" שהוא מתעסק אם כל מיני סוכניות וכאלו. הם החליטו לעשות חובה דרך חברת "אליהו"...הבעייה צצה כאשר פיקססנו לחברת אליהו אישור זמני של 48 שעות (זה בעצם טופס של טסט אם הערה ל-48 שעות לתאריך הנקוב) שהם תקפות להיום עכשיו ורציתי שכבר מהיום יהיה לי ביטוח(למשך שנה) הרי את הטיפול ברכבי לפני הטסט אני צריך לעשות עכשיו אך איני יכול לנסוע באישור זמני ללא ביטוח חובה והם לא מוכנים לבטח משום…
הודעה אחרונה מאת כושי, -
-
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ראשית כל נבהיר שאין דבר כזה רנו 16 פתוחה. לא היה וגם לא יהיה. מה כן יש? ראשית יש ציור של הרנו 16 ספורט, דו מושבית, שתוכננה אך לא הגיע לכלל ייצור. שנית יש את הרכב עם השרשראות, רנו 16 , Plein Air, מספר אקזמפלרים בודדים של רנו 16 כזאת נוצרו ב1965 אך בניגוד לRenault 4 Plein Air לא הגיעה לייצור המוני, מצ"ב שניים כאלה. שלישית, הרכב האדום, מישהו שבעצמו חתך את הגג וחיזק את המרכב. והאחרון, היום, אני, הפכתי את הרנו שאני מפרק לקבריולט. תהנו
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום ,רציתי לקבל מידע אודות הגיר האוטומטי של הברנדה האם הוא נחשב מוצלח, ומדוע הגיר רגיל היה נפוץ יותר.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
זיהוי רכב
מאת pipinoadar- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ערב טוב לכולם. נתקלתי בתמונה של הרכב הנ"ל ואין לי מושג איזה תוצר הוא,מישהו יכול לשפוך מעט אור על הנושא? תודה, תומר
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
במהלך ביקורי באזור המרכז חזרתי לסמו חלקים בצומת ירקונים ע"י סגולה , במקום התגלה גן עדן עבור כל אוהבי רכבי האספנות , לא צילמתי כיוון שלא הייתה לי מצלמה אבל : יש שם קורטינה חלודה לחלוטין לטובת חלקים , טרנספורטר חלודה לחלקים 70+ עבור ברק , אמריקאית שש צילינדר + גיר , פיאט 132 אם זיהיתי נכון , המון חלקים לג'יפים סיקס חדשים בניילון ועוד המון דברים נחמדים - שווה ביקור !
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מה זה?
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
אני מכיר מרצדס כחולה שנת 70-75 אני לא בטוח בירושלים.. מאובקת לגמרי .. אבל ללא חלודה!!אני עובר שם כל יום והיא לא זזה משם לפחות שנתיים!!! אבל היא נמצאת בחניה של בניין וכנראה שייכת למישהו !! אני יכול איכשהו לקבל פרטים על הבעלים ולקנות אותה? אם מישהו מכיר מכונית קלאסית או לאספנות נטושה או למכירה בירושלים שידבר איתי! אני לא מדבר על מכונית משופצת שעולה 100 אלף אני מחפש משהו בזול!! שעדיין לא שיפצו
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
VETERAMA - יריד חלפים בגרמניה אוקטובר 2006
מאת Guest AKICHU- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
VETERAMA � הרכב של שתי המילים VETERAN MARKET. מה שהתחיל בשנת 1975 במנהיים, יוזמה של שני אספנים, התפתח והפך ליריד החלפים הגדול באירופה, לכלי רכב מתוצרת גרמנית בעיקר, מכוניות ודו"ג. למעלה מ 3000 מציגים, ו50,000 מבקרים בשנה שעברה, מתקיים כל שנה בסוף השבוע השני של אוקטובר, והשנה הוא נערך בתאריכים: 07-08 באוקטובר כאן אירית
הודעה אחרונה מאת zvir, -
-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
ככה, מתחת לאף, נכנסה לחניה של הבניין שלי פיאט לא מזוהה שנוסעת פעם ראשונה עם טסט. הפיאט המוזרה בחניית הבניין. חשוד, חשוד מאוד... (צילומים: צ. את צ. פפראצי בע"מ) כפי שניתן לראות בתמונות הראשונות שפורסמו, בפיאט המוזרה ישבו שני אנשים שניסו להסתיר את זהותם מפני צלם הפפראצי המוכשר, אחת מהם באמצעות כובע והשני באמצעות רעמת שיער מוגזמת בטירוף. ברגע שזיהו שעלו עליהם, יצאו השניים עם הפיאט הלא מזוהה לכביש הציבורי והסתלקו מהמקום. החשודים מזהים את הפפראצי ומסתלקים בחריקת צמיגים (של מכונית שבאה ממול ודופקת ברקס להעיף מבט נוסף בפיאט המוזרה) כל היודע דבר על זהות החשודים או על המכונית הבלתי מזוהה, מתבקש לפנות לתחנת מועדון ה-5 הקרובה למקום מגוריו. המשטרה מדגישה - י…
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
בתחילת שנות ה 70' פורד העולמית היתה בצרות צרורות.משבר האנרגייה של 73' תפס אותה עם המכנסיים למטה,היצע הדגמים כלל ברובו מכוניות מיושנות וחסרות חן לחלוטין כמו המבריק,הגרנד טורינו,והס מלהזכיר את המוסטנג 2 שהיה לה סקס אפיל של טלפון ציבורי וביצועים של נגמ"ש. גם התקווה הלבנה של פורד,הפינטו,לא זכתה להצלחה המיוחלת ומכירותיה היתנהלו בעצלתיים. כמובן שמצבה של פורד אמריקה השפיע גם על פורד אירופה,שלמרות שהמכירות היו טובות,במידה מסויימת פורד אירופה מצאה עצמה בפיגור טכנולוגי ובצימצום עלויות הפיתוח;דוגמא מצויינת היא האסקורט MK2,שלא היתה אלא מתיחת פנים לאסקורט MK1 והסיבה העיקרית לכך היא פשוט מחסור בתקציב שמנע מפורד לפתח מכונית חדשה מן היסוד. בנוסף,לפורד אירופה חסרה מאד מכונית סופר מי…
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
- 0 תגובות
- 967 צפיות
שמעו אבא של חבר שלי ז"ל היה לו אוטו דודג' אם אני לא טועה שהוא קנה מהצבא לפי מספר שנים,עכשיו הוא הפך תאוטו לקרוון ופשוט יצא מושלם!!כל אחד היה רוצה..עכשיו רציתי לברר איזה סוג זה וגם תביאו לי תמונה (=בבקשה) אני לא בטוח אבל יכול להיות שזה ה-D500 זה רכב צבאי שהיו בו מקומות ישיבה,ויש לו חלונות קטנים מהצדדים עם סורגים..תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת oturtk, -
דיגמי מכונית 1 2
מאת לירוי1- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בנצי במיוחד בשבילך דגם של פורד אסקורט. זה לא מוסך אמיתי הכל מדגמים
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כמו בכל שישי, הייתה כמות נכבדת מאוד של אנשים יפים ופוטוגנים. ובכל זאת החלטתי לצלם מכוניות. אם תסתכלו טוב, ותפזלו מספיק, תמצאו זוג תאומים מפורסמים על הסט. (אגב שלומי, ברוך הבא ל"שולחן", ותודה לב-נ-צי, על השיעור האנגלו-יפואי). תהנו ופעם הבאה בישראל הקטינה (מיני ישראל). אבי .פ.
הודעה אחרונה מאת orm7, -
עזרה בנוגע לבעית גיר בשברולט מאליבו שנת 72
מאת Guest noy007- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי אפשרות לקנות שברולט מאליבו במחיר טוב שנת 72 נראת סבבה(צריכה לדעתי שיפוץ קטן), רק יש בעיה אחת, יש בעיה בגיר! האוטו לא נוסע לפי מה שהבעלים אומר! והוא לא יודע מה הבעיה שיש בדיוק בגיר! יש אפשרות להשיג חלקים של גיר לאוטו הזה בארץ? או רק באי ביי וכו'? נוי
הודעה אחרונה מאת shalevho, -
ניקל
מאת מוטי אשכנזי- 1 תגובות
- 797 צפיות
איפה אפשר לחדש חלקי מתכת בניקל באזור תעשיה חולון חלקים כמו ידיות מסגרות של פנסים וכן גם גנטים... בתודה
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לחברי המועדון הרשימה לתצוגה באירוע מלאה!!! כל החברים שנרשמו לתצוגה מתבקשים להגיע לא יאוחר מהשעה 09:50 למיני ישראל. רצוי להגיע בשיירה שתצא מתחנת רכבת צפון בארלוזורוב תל אביב, בשעה 09:10. כמובן שכל חברי המועדון החמש האחרים שלא מציגים מוזמנים להגיע לאירוע ולהינות מההנחות , מהתצוגה ומכל הפעילויות המוצעות במקום. הודעה על ההרצאות תימסר בהמשך. לשאלות ובירורים ניתן להתקשר למשרד המועדון-טל' 037318818 או לשלוח אימייל. שבוע שקט לכולם ובילוי נעים באירוע! סמדר- מזכירות מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יריד הסתיו של ה- AACA מתקיים כל שנה בהרשי פנסילבניה וזאת החל משנת 1955, השנה היריד יתקיים באוקטובר 4-7 היריד ממוקם בהרשי היפיפיה עיר השוקולדשבפנסילבניה ,ויריד חלפים זה הקרוי גם THE FLEA MARKET ונחשב לתצוגת רכב עתיק הגדולבארה"ב. למעלהמ9,000 עמדות מכירה, למעלה מ1,000 כלי רכב למכירה ועוד כ1,500 כלי רכבבתצוגה. כבכל שנה היריד משמש מקום עלייה לרגל של מבקרים מכל רחבי ארה"ב וגם ממדינות מרוחקות יותר למשל ישראל...ביריד נתן למצוא לא מעט כלי רכב יוצאי דופן וחלפים למכביר,. אחדהאירועים החשובים הנו תחרות שמאורגנת ונשפטת ע"י ה- AACA ואשר מטרתה היא להעריך את האומנות והמיומנות בהן שוחזר כלי הרכב על מנת להביאו לאותו המצב בו היה כאשר עזב את פס הייצור (תחרות משלנו במתכונת דומ…
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
מזל טוב לבני הספל.... 1 2
מאת zvir-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בני משיא בשבוע הבא את בתו, נורית לבחל"ה. שניהם דרך אגב דוקטורים לפיזיקה מתמטיקה. רק בני נשאר ד"ר לארכיונאות ואביר מסדר הבירית (בני תפסיק כבר ללבוש ביריות, זה סוטה.) המון מזל טוב ובהזדמנות תשקול להעביר להם איזה רכב אספנות מהאוסף שלך!!!!! בידידות עמוקה, צביקה.
הודעה אחרונה מאת zvir, -
-
בעקבות המלחמה אני רוב הזמן במחשב וכל הזמן מדגדג לי לקנות איזה רכב חדיש ( שנות ה-80). ויש לי כמה. השאלה במה כדי להתעסק אולדסמוביל 3800 שנת 86 וולבו 245 שנת 82 אלפא שנת 86 סובארו 1600 שנת 82 יד ראשונה (אוטו עומד כמעט שנה) האוטו ישמש אותי לסופי שבוע לא שחסר חס וחלילה במה לנסוע אבל יש מקום בחניה ואם אני לא יתפוס אותה יתפוס אותה שכן אחר.
-
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מזל טוב לשני חברים יקרים. שניהם "חובבי קירור אוויר עגול". שניהם חברים בפורום. ושניהם חוגגים יומולדת היום ה 11/8. מזל טוב ל DrorBANANA ולאבי - type3 (בפורום) שחוגגים היום יומולדת. המון המון מזל טוב. והמון שנים של הנאה ממנועי בוקסר..... משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת DrorBANANA, -
גפ"מ לרכב אספנות... 1 2 3
מאת jlavi2002-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
בעיקבות ערנותו של חבר הפורום אסף....מסתבר שמאתמול ניתן להתקין גפ"מ בכל רכב!! למתעניינים יש כתבה ב http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3285248,00.html אם כמה בעלי וולו 144/164 יתארגנו יחד- נוכל כנראה להשיג התקנה במחיר מוזל
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי לנצ'יה בטה HPE שנת 83 ונפלה עלי צרה. לפני כחצי שנה הלכה לי משאבת ברקס מרכזית. לאחר שכמעט יצאה הנשמה ומצאתי משאבה חלופית עדין היו בעיות קשות ועכשיו גם היא שבקה חיים ואני לא יכול לעבור טסט. חיפשתי בנרות משאבה דומה אבל פשוט לא הצלחתי להשיג. מה שכן גם לשפץ - כך נאמר לי בכמה מקומות יהיה בלתי אפשרי כי אין גומיות שמתאימות למשאבה זו. האם מישהו יודע היכן אני יכול להשיג משאבת ברקס מרכזית? או לפחות מקום שמסוגל לשפץ אחת? תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חברים אני שואל כאן כי אני מניח שכאן מבצעים את מספר הרכישות הרב ביותר מחול... הזמנתי חלקים לאופנוע לפני 3 שבועות מארהב,ועוד הזמנה של חלקים ל106 מאנגליה לפני 3 שבועות אין זכר ואין זימן , שמעתי שמועה שעקב המצב חברות ההובלה ביטלו את השירות לארץ הייתכן? אולי למישהו ידועה בעיה אחרת במכס? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
עמדה מס' 1 1 2
מאת YNV-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
בשעה טובה הגיעה קאדילק סדאן דה-וויל 75 לארץ. איך הולכת הפרוצדורה בעמדה מס' 1? האם אני צריך להביא מסמכים כלשהם? יש אפשרות להוציא לרכב רשיון זמני (הרכב הגיע ללא מספר אך עם רשיון אמריקאי) על מנת להגיע בנסיעה למשרד הרישוי? תודה יניב
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
מה עושים אני דואג למכוניות שלי יותר מאשר לי. למקלט האוטו שלי לא ניכנס . הפיאט 850 נמצאת אצל הפחח אבל אני לא בטוח ששם לא יפול איזה טיל. הפיאט 500 אצלי בחצר. המרצדס אני נוסע איתה עכשיו שהיא תהיה בתזוזה. הוולבו בחצר אצל חבר אחר. מה אפשר לעשות? כל בום אני מתפלל שזה לא פגע באחת המכוניות שלי
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
- 6 תגובות
- 29.7 אלף צפיות
היי אני מחפש את המכשיר שיש לנהגי אוטובוס ובו הם שמים את המטבעות ומוציאים אותם בחלק התחתון שלו, עם לחיצת כפתור בשביל כל מטבע. אם למישהו יש מכשיר כזה (גם ישן), אשמח לדעת. תודה [email protected]
הודעה אחרונה מאת חיים שטיין, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מלבד קטגוריית האספנות הסטנדרטית, פה ושם מתחבאים דברים מעניינים בין עשרות אלפי מודעות הלאנטיס. נכון להבוקר: אופל קדט 1972 (תחת אופל->קדט) אלפא רומאו ספיידר 1971 י-פ-ה-פ-י-ה (תחת אלפא-רומאו) וולוו 244 1976 על סטרואידים וולוו 145 סטיישן 1973, 144 1974, ועוד כמה וכמה וולוואים (נמאס לי לספור). דודג' דארט 1972 חיפושיות, חיפושיות ועוד חיפושיות. פיאט 127 או 124 (תלוי אם מסתכלים בכותרת או במודעה). מנוע 1100 (כלומר אם זו 127, זה מנוע ספורט המוגדל). פיאט 127 מנוע 903, שנת 1974 סאאב סטיישן 1973 יפה מאוד. שברולט מאליבו 1972, נובה קאסטום 1973 מרצדס 250 1972 (ועוד כמה מאותן השנים) פג'ו 304 קבריולט 1974 (מתחבאת תחת הקטגוריה פג'ו - 307CC ...) אופל אסק…
הודעה אחרונה מאת y9853, -
-
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אתמול ראיתי רכב מסוג מרצדס 300 קופה, ככל הנראה משנות השבעים (לפי הצורה) ובלוחית הרישוי שלו רשום "רכב אספנות" ויש לו 7 ספרות (ולא, לא הזיתי). צילמתי אותו אבל אני לא אשים פה את התמונה בהתאם לחוקי הפורום, אבל תאמינו לי, היו לו 7 ספרות לפי הסדר הרגיל. מישהו יכול לשער איך זה יכול להיות? אני כן אגיד שהמספר נגמר ב - 14 (00-000-14).
הודעה אחרונה מאת y9853, -
מפגשישי אגף צפון - עדיין לא מתקיים
מאת Guest AKICHU- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לידיעת כל החברים באגף צפון, מפגשישי אגף צפון לא מתקיים, הנכם מוזמנים כמו תמיד להצטרף למפגשישי באגף מרכז. בהזדמנות זאת; אני גם מזכירה כי עדיין נשארו מקומות פנויים לתצוגה "במיני ישראל" ב19 בחודש. אירית
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קליפ מדליק של להקת FUNKNSTEIN שצולם במוזיאון אגד בשילוב מקצת האוטובוסים, הסוסיתא ועוד. הקליפ מבית היוצר של NARA-TV וגם השיר עצמו לא רע בכלל... קישור לקליפ: http://video.google.com/videoplay?docid=-3317289511017279097&hl=en
הודעה אחרונה מאת דני יונגר,
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
