Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום הולדת 30 לפיאסטה-מיוחד לפי בקשת הקהל.


חן פרחי
שימו לב! השרשור הזה בן 6466 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סלחו לי על הבורות,אבל מישהו יכול להעלות תמונה של הפיאסטה שהותאמה לארה"ב(פנסים עגולים ומנוע חזק יותר1.6)
בבקשה:

 

79fordfiesta.jpg

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא פלא שלא נמכרה טוב בארה"ב...תראו איזה מכוערת.

תודה רבה חן ומזל טוב עידן.

 

מכונית שקל לאהוב אבל עדיין מועדון פוןרד לא שייך לה , מה לעשות אלו החוקים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה תמונה שמצאתי באינטרנט ל30 שנה לפיאסטה :-P

 

ללא ספק- בת 30 מנצחת בגדול (גם אוטו, וגם הבחורה:wink: )- הפיאסטה החדשה נראית "עדיין לא פוקוס, וכבר לא פיאסטה"- בקיצור, משהו מוזר ולא טבעי, בעיניי לפחות.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין שהדגם האמריקאי ניראה ממש מגעיל בגלל שהפנסים העגולים לא מישתלבים בעיצוב המרובע וגם הפגוש ניראה לא מתאים,

שמתי לב שהרבה דגמים אירופאים שיוצאו לארה"ב ניראים חיצונית פחות טוב מאשר המקור האירופאי וזה מתחיל בפגושי פלסטיק בדגמים אמריקאים אבל העיצוב הפנימי באמריקאי קצת יותר טוב.

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה תמונה שמצאתי באינטרנט ל30 שנה לפיאסטה :-P
אפילו תמלוגים לא נתנו לי...:wink:

חן. חן-חן על הסיכום.

דני

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שהצליח גם בארצנו..

 

חן אם אפשר, קצת פרטים על שיתוף רכיבים עם ריכבי הפורד השונים?(אם העיניין לטכני אז נעבור לטכני)

 

עידן תתחדש על השיפוץ

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שהרבה דגמים אירופאים שיוצאו לארה"ב ניראים חיצונית פחות טוב מאשר המקור האירופאי וזה מתחיל בפגושי פלסטיק בדגמים אמריקאים אבל העיצוב הפנימי באמריקאי קצת יותר טוב.

 

לא הייתי נוגע באסקורט או בפיאסטה עם תקנות פדרליות אמריקאיות. אפילו בצחוק.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מאוד מעניית!

יש לי שאלה קטנה:

ישנה MK1 שמעניינת אותי, היא נראית מאוד שמורה חיצונית ומבפנים גם, הבעלים טוען שהוא עשה אוברול בעצמו.

מפתיחת תא המנוע רואים שהוא משתמש במים ירוקים, ושאין כל נזילות, ומהתנעה המנוע נשמע כמו חדש.

אין אפשרות לעשות נסיעת מבחן כי אין ביטוח, בכל זאת ישנה דרך לבדוק את המנוע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן חן לחן !

 

מה ההבדלים בין הפיאסטה האמריקאית לארופאית (מלבד מנוע, פגושים ופנסים עגולים) ?

האם הבודי ומתלים וכל השאר זהים ?

 

לא הייתי נוגע באסקורט או בפיאסטה עם תקנות פדרליות אמריקאיות. אפילו בצחוק.

קודם כל למה ?

שנית, האסקורט פה שונה מהארופאית.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה מאוד מעניית!

יש לי שאלה קטנה:

ישנה MK1 שמעניינת אותי, היא נראית מאוד שמורה חיצונית ומבפנים גם, הבעלים טוען שהוא עשה אוברול בעצמו.

מפתיחת תא המנוע רואים שהוא משתמש במים ירוקים, ושאין כל נזילות, ומהתנעה המנוע נשמע כמו חדש.

אין אפשרות לעשות נסיעת מבחן כי אין ביטוח, בכל זאת ישנה דרך לבדוק את המנוע?

א. יש אפשרות לעשות נסיעה קצרה (יש לראות בכך עצה לא מחייבת בלבד:wink: ).

 

ב. אם זה כ"כ חשוב לך- אתה תמיד יכול לעשות ביטוח זמני ולקחת את האוטו לנסיעה ארוכה יותר, או

פשוט לקחת אותו על הגרר למוסך, שיעשה את הבדיקה- אבל למה? כמה כבר רוצים עליה, שאתה כ"כ

מתלבט? -לדעתי, אם המחיר הוא סביר (וסביר בעיניי, לאוטו כזה- בסביבות 2000-3000 במצב

ממש טוב)- אז לדעתי קח אותה וזהו, אם היא נראית לך. שמעת, ראית- עזוב אותך עם הבדיקות,

אף פעם אי אפשר להיות בטוח ב-100% גם אחרי הבדיקות!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל למה ?

שנית, האסקורט פה שונה מהארופאית.

 

אני יודע שהם שונות, גם מבחינת אבזור וגם מבחנת כוח, אבל זה עדיין לא משנה את העבודה שהן מכוערות.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6466 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...