רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
קבלו את הפרסומות של הנסיכה הבלתי מעורערת (לגבי הבעלים זה נתון לוויכוח).... מי לא רוצה אחת?-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מזל טוב לעצמי ובעיקר לעליזה - הצטרפנו למועדון החמש באופן רשמי . מספרנו : 13741
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לחברים יקרים!!! יש לי שאלה..פשוט אני רוצה לקנות חיפושית מודל 81...אם זה אוטו מותר לנסוע בלילה??? אוטו זה עוד לא אספנות..... אם אקנה אוטו כבר אספנות נכון אסור לנסוע בלילה..?? בבקשה תשובה מהר.תודה רבה...
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היה מדהים! קומפלקס נהדר ומרשים, מראה את התפתחות החברה החל מהמנועים הראשונים (האמת המוצג הראשוני זה דוקא סוס) ועד העתיד. המבנה עצמו בנוי כמעין ספירלה כשככל שיורדים בה מתקדמים בשנים. המוזיאון מספר את סיפור יצרן הרכב מראשיתו כשבאמצע ישנם אולמות גם לפי נוסעים, כמו למשל "נסיעות" או רכבים ייעודיים. כל היפייפיות נמצאות שם כולל רכבים של כמה מחברי הפורום. היפיפייה שלי מככבת שם באופן מוחלט! אני ספרתי 3 כאלה לאורך הקומות. את הראשונה מ-1984, את האיבו II על מסלול המירוצים ועוד אחת שתלויה בין שמיים וארץ בסוף. טוב ברור כי היא הכי יפה סמוך למסלול המירוצים עליו מופיעות מכוניות המירוץ של החברה ישנו סימולטור המדמה נהיגה במכוניות המירוץ לאורך השנים. אתה לא נוהג אלא רק מחזיק את ההגה ו…
הודעה אחרונה מאת MB190E, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום לפני זמן מה רכשתי ממשהו באיבי גומיה לחלון קדמי לרנו 15 שאני משקם. מכיון שהמישלוח מצרפת ואנגליה יקר מאוד, החלטתי לבקש מחבר באנגליה להביא לי את החלק. המוכר מאיבי "צרפתי בן אלף ----נות " הסכים לשלוח לי את הגומיה לאנגליה לחבר שלי. החבר קיבל את הגומיה [אנחנו בקשר יום יומי והוא מגיע לארץ +- פעם בחודש] היום הגיעו הילדים שלו מאנגליה ובתוך המיזוודה של הילדים הוא הכניס את הגומיה. עד כאן הכול פשוט וברור. בבוקר אישתו נסעה לנתב"ג לקבל את הילדים וכמובן את המיזוודות. בערב קפצתי אליה פתחנו את המיזוודה וא היתברר לתדהמתנו שמישהו פתח את המיזוודה, פתח את האריזה של הגומיה [קרטון סגור הרמטי] וגנב את הגומיה. במקום הגומיה הוא הכניס ילקוט גב של הילדים שהיה במיזוודה - פשוט מדהים. …
הודעה אחרונה מאת darkooli, -
-
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם חזרתי היום מבירת יוגוסלביה לשעבר וסרביה כיום - בלגרד. פשוט לא יאמן לחובבי אספנות כמונו. 99 אחוז מהעם נוסע בנגזרות שונות של פיאט 128, לה יש לי חיבה רבה (שירתה אותי בנאמנות לאורך שירותי הצבאי וגם אח"כ בלימודים). הרכב הנפוץ ביותר הוא היוגו, מעיין פיאט 128 הצ'בק, וכן זאסטבה 128 בגרסת ה-3 קופסאות הקלאסית. לנוסעים בכבישי בלגרד, נדמה כי חזרו במנהרת הזמן 30 שנה אחורה, תחושה הנקטעת לאור גיפי מרצדס ופורשה של המאפיונרים/המתעשרים החדשים של העיר.
הודעה אחרונה מאת כרמל טוכמן, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לקראת שוק עתיק שמתקיים בשבוע הבא עלינו לטובה רכזתי את רשימת החלקים שאני מביא איתי וכן כל מי שיעשה זאת לעזרת הקונים ומחפשי החלקים - יבורך . פיאט 127 : משאבת דלק פיאט 124 : סט גלגלי טיימינג + שרשרת - חדש! , מוט + 2 תפוחי הגה - חדש . סט לקרבורטור . רנו 4 : מפלג . רנו 12: תושבות מנוע דופין: מתאמים למוט הגה , גלגל טיימינג פג'ו 404 : פולי תחתון , מכסה שסתומים , כבל בלם יד , פורד: הגה משופץ , להרכבה פורד אסקורט , ברנדה , הגה פיאסטה . טריומף: משאבת דלק סוברו: משאבת מים חדשה , כבל קלאטש חדש , אטמי מכסה שסתומים סוויץ + מפתח…
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שימו לב לשרשור שמתפתח בפורום הכללי על המכונית החביבה הזאת. כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=127675
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם ידוע לכם אם אדם זה עדיין עובד? הכוונה לאיש שנמצא על רח' סלמה בתל אביב ומאזן גלגלי חישורים. למישהו יש טלפון שלו? תודה.
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
http://knuttz.net/hosted_pages/Russian-Buses-20060830
הודעה אחרונה מאת GL-10, -
מידע על סברות
מאת אדלרון- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני בקשר עם בעל האתר www.sabra.be והוא ביקש ממני לנסות לקבל מידע על סברות ידועות . מה שמעניין אותו בעיקר זה מספרי שלדה ותמונות (כמובן שהכל באישור הבעלים) ואם הם מעוניינים ליצור קשר עימם. אשמח אם תוכלו להפנות אותי לבעלי סברה רונן
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חברי פורום יקרים, החלום של אבי הוא אל קאמינו, הוא אוהב את כל המודלים כך שלא משנה המודל, עדיפות לישנים יותר, אני רוצה להפתיע אותו עם אחד כזה ונשפץ אותו ביחד, אם מישהו ראה או שמע על אחד כזה למכירה במצב הגיוני וכמובן במחיר הגיוני אשמח לשמוע, תודה רבה וסופשבוע נעים!
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי אנשים, בשנים האחרונות מספר לא מועט של אנשים ייבאו רכב ארצה. השאלה שלי, האם אתם מכירים איזה שהם "כללי אצבע" לחישוב ראשוני לעלות הרכב? לכמה שקלים הופף כל דולר? אני יודע שיש מיסוי, משלוח וכדומה... לדוגמה - כמה רכב שעולה בחו"ל (לפי המחירון) 5000$ - כמה הוא יעלה על הכביש בארץ?
הודעה אחרונה מאת gkeeper, -
למבינים באמרקאיות
מאת רנו- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קיבלתי הצעה לקנות רכב אולסמוביל קטלס סופרים מודל 82 רציתי לדעת לגבי הרכב למי שמבין על אחזקה זמינות חלפים [יכול להיות שיש בעיה בגיר] וקצת רשמים למי שיש
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ההודעה המקורית נמחקה ראו הסבר במסר של אירית (ויש עוד עניין של דחיפת פרסומות ב"קארספורום") בני, מנהל הפורום
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 6 אלף צפיות
בסוף שנות ה 60' מצאה עצמה סיטרואן עם היצע מכוניות מוזר משהו; מצד אחד הדה-שבו, הדיאן ושאר ניגזרותיהן ומצד שני ה DS הגדולה והיקרה, כשבתחום הביניים לא היה לסיטרואן בעצם מה להציע. גם הפיתוח המיתקדם ביותר של הדה-שבו, ה- AMI 8 לא ממש היוותה תחרות לפיג'ו 204 ולסימקה 1100, שלא לדבר על הרנו 16 והרנו 12 שהיתה ערב השקתה. בסוף 67' הוחלט בסיטרואן על פיתוח מכונית קומפקטית-מישפחתית שתהווה תחרות ראוייה למיתחרות מבית. למרות שקיבלו כמה הצעות ממעצבים חיצוניים, הוחלט שהעיצוב יהיה עצמי, ומלאכת העיצוב הוטלה על המעצב רוברט אופרון שהיה אחראי גם עיצוב ה SM המדהימה. ה GS עוצבה כמכונית קומפקטית בעלת 4 דלתות, בעיצוב מעוגל בעל חרטום נמוך יחסית ומקדם גרר חסר תקדים של 0.35, הישג יוצא דופן במונחים…
הודעה אחרונה מאת ליבמן, -
-
נסיעה לצרפת
מאת בני ל-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. אני נוסע לצרפת [פריז והסביבה ] לשבוע ימים בסוכות. אני מתענין ומחפש מקומות ,וכתובות ,או טלפונים של אנשים בצרפת העוסקים בתחום רכב האספנות. אני מעונין לקנות מיספר חלקים לרנו 15 שלי שאני משפץ. אים יש למישהוא אינפורמציה או טיפים אקבל בשמחה. בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מישהו יודע מה מספר הטלפון של אלי שיטרית ברחוב המסגר (חלפים לרכב) ? מריו.
הודעה אחרונה מאת mario, -
מפגש בריטיות 1 2
מאת birkins3-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
פורטלנד אורגון
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חידון:
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
מי יודע,מי יודע מה הרכב שבתמונה?
הודעה אחרונה מאת MOTIOZ, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני נוסע מחר לניו יורק, עולה צפונה לקנדה וחוזר דרך דטרויט. אשמח להמלצות למוזיאונים או אירועים מעניינים באזור שיתקיימו בשבועיים הקרובים. שי
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שתי שאלות למכובדי הפורום, ברצוני לקנות רכב העומד מזה שמונה חודשים ללא טסט, ולהעבירו מת"א (מיקומו כעת) לחיפה. נאמר לי, שניתן לנסוע עם הרכב כאשר מסמך הרכישה (מרשות הדואר) מהווה אישור לתנועה בכביש, במהלך 48 השעות שלאחר מועד הרכישה. האם יש שחר לסברה? (כוונתי היא לחסוך בעלויות הגרירה). האם ניתן חוקית להעמיד רכב מושבת (רשמית במשרד הרישוי), בחניה שהיא רשות הרבים כגון חניית בלוק מגורים או רחוב שכונתי? (כמובן כל עוד הרכב במצב נקי ומטופח ואינו מהווה מפגע סביבתי מבחינה חיצונית). תודה, אלק.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
- 5 תגובות
- 8.8 אלף צפיות
שלום, בשבוע שעבר סיימתי לקרוא את הספר "יש ילדים זיגזג" של דוד גרוסמן. בספר מוזכרות כמה מכוניות קלאסיות לתקופה (שנות ה60-70). בוגאטי- דגם לא ידוע (שחורה עם דלתות צהובות אם אני זוכר נכון) ו'הפנינה'- המבר פולמן (קיים דגם כזה?) קלאסית שהמספר ואביו שיפצו יחד. אם תוכלו לשפוך קצת אור על המכוניות הללו אני אודה לכם מאוד.
הודעה אחרונה מאת ozio, -
- 3 תגובות
- 891 צפיות
בשביל חבר, מחפש רפד בעקרון בפ''ת או באזור המרכז כמה שיותר קרוב לפ''ת. ועוד שאלה קטנה, יש מדדים מסויימים לעבודה איכותית? חוץ מזה שתראה יפה, מדד לאיכות ואמידות? בכל מקרה אשמח לקבל מספרי טלפון וחוות דעת קצרצרה בכמה מילים על הרפד שציינתם. זה הכל, תודה מראש! עמית.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
ציפוי רכב אספנות 1 2
מאת msigal-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
היי-המרצדס שלי מצויה בשלב פחחות מתקדם. לאחר הפחחות וטרם הצבע, הפחח ציפה את הרכב בחומר כחלחל עם מרקם נוצץ קמעא, לטענתו - פוליאסטר. מה דעתכם? נראה לי שהבחור משקיען... (ושוב תודה לדרור על ההפניה אליו). בתודה, מיקי.
הודעה אחרונה מאת kd2, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
...המפגש יבוא אליו תבלו הסוף.
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
- 1 תגובות
- 686 צפיות
מישהו יכול להסביר, למה המנוע של החיפושיות הישנות, הוא בעל צליל אגרסיבי כזה ? אני מתכוון לצליל ששומעים כאשר הרכב עומד במקום, בהילוך סרק. תודה למשיבים.
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, אתם מוזמנים לטקס השקת STANDARD VANGUARD,SERIES 1, 1950 האירוע יתקיים ביום שישי , 1 בספטמבר , בשעה 17:00 , ותושק בו מכונית מדגם סטנדרד וונגרד, סדרה 1, שנת 1950 , ששיפץ חבר מועדון החמש אייל ווהל . האירוע יתקיים בקפה " yellow" , תחנת דלק פז , צומת לב המפרץ , מקום המפגש של האגף הצפוני. משה שטיין , אחראי אירועי המועדון בצפון , יקבל את מכונית האספנות ה"חדשה" - עתיקה, ע"י הצמדת סמל מועדון החמש למכונית וישא מס' דברים על תהליך השיפוץ . להשקה יובא כיבוד קל , נשמח אם תצטרף קבוצת חברי מועדון מהמרכז לאירוע! סמדר - משרד המועדון.
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
יש מחירון לרכב ישן? 1 2
מאת izhak-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
רציתי לדעם עים יש מחירון לרכב שנת 1979 ?
הודעה אחרונה מאת izhak, -
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 181 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- BoazB11
- David32
- itzik123
- דובצע
- glansfor20vt
- עוזי ל
- Tom78
- נעם101
- GTאי
- פולו,גולף
- hans
- amosbmw
- Accent Coupe
- איציק נ.
- urich
- דניאל1983
- Be roo
- גולדן191
- Moshe c
- lanosforce
- MIHAEL
- Pavlik
- ArikB
- kagan217
- Haim_gds
- Itzik-b
- efraimc
- hgilad123
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- eladts
- שלמה.נ.
- סולל הדרך
- פריג'י
- malcishua
- yossiaviel
- flytomars
- zaf
- Supertigre
- ברווז
- GOLF
- rolling_stony
- EliC25
- yahaga
- לירון .ה.
- Matan1515
