רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נמחק. זה לא בשירשור הנכון. כבר לפני 4 ימים פתחת הודעה דומה (שגם היא לא היתה במקום הנכון), שהועברה לשירשור המתאים - כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1082200#post1082200 אז מה יהיה ? קובי מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת haimy12, -
איזו פיאט זאת?
מאת שטנגה- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מופיעה בלוח יד 2
הודעה אחרונה מאת כרמל טוכמן, -
לאחר המתנה ממושכת של תשעה חודשים, ולאחר שנימנעתי חודשים מלהישתמש בבשמים. וכמו כן נעשה לי שינוי (ע"י אישתי היקרה) של כל נושא המלתחה ,והחלפת השמפו. סוף כל סוף זה בא. אתמול בלילה ב' תשרי (24-9-06) נולדה לי בת ,אחות לעדן,אוראל,ודניאל. היא עדיין לא יודעת איזה אבא משוגע יש לה. אבל אני מקווה שהיא תאהב את השיגעון שלי כמו שאר אחיה. שנה טובה ירון מאיר
הודעה אחרונה מאת רנו4, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתלבט לפני רכישת A112 ג'וניור 83, המיועדת להצטרף כאחות מבוגרת (בגיל) וקטנה (בביצועים) לאבארט' 84 שכבר יש. רשיונות הכלה המיועדת הופקדו בינואר 2005, כך שאני מבין שאיננה חייבת בבדיקת מעבדה ובוודאי שאינה חייבת אגרות רישוי, לא זיהיתי חלודות משמעותיות (שטחיות בוודאי שיש, אחרת זו לא ביאנקי...), מנוע מניע ועובד עגול ויפה, מעט אדי שמן בבית פילטר האויר (בלאי?). מערכת חשמל פועלת כשורה. אני מוטרד מסדקים בשלדה הקדמית - עלה בעבר בפורום שזו מחלה אופיינית ל A112, מחלה שהיא גם סופנית. מאחר ולרכב אין טסט אין אפשרות ליסוע בו טרם הקניה לבדיקה במוסך. מבקש הכוונה/עצות כיצד ניתן לשלול סדק שכזה בשלדה הקדמית, באמצעים עצמיים ובלא לנהוג ברכב. אם לא ניתן - כנראה שאא…
הודעה אחרונה מאת AvigdorAharon, -
-
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכם אנשים.. אני מוכר את החיפושית שלי, ויש לי שאלה שאני כמעט בטוח שאני יודע את התשובה אבל הבחור שקונה את הרכב מתעקש.. אז השאלה שלי היא כזאת הרכב בלי טסט כבר הרבה זמן, והחברה לשעבר רשומה כשותפה ברשיון שאני מעביר בעלות האם אני צריך לשלם את האגרה של הטסט, או שפשוט משלם את הסכום של העברת בעלות וזהו? תודה מראש פשוט הבנאדם לחוץ
הודעה אחרונה מאת אביתר א., -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
א. האם למישהו יש מושג מה ההבדל במאייד לוולוו 240 ממודל 84 ולמאייד וולוו ממודל 86 ואם כן מה עדיף . ב.האם יש שוני מהותי הין הצתה רגילה לאלקטרונית. אליהו.
הודעה אחרונה מאת ALX, -
-
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הי, בימים אלה אני מסיים שיפוץ של ווספה ראלי 180 שנת 1970. לפני שבוע הצלחתי להניע אותה, ואפילו לרכב. ביום שישי האחרון, לא הצלחתי להניע את הווספה, חשוב לציין שלא נגעתי בווספה מאז שהצלחתי להניע אותה, אבל יתכן שילדים "שיחקו" עם הכלי. ממצאים ראשוניים: יש דלק, ברז דלק פתוח, מגיע דלק לקרבורטור. יש ניצוץ בפלאג. נראה שזו בעיה חשמלית כלשהוא. ניסיתי כל מה שאני מכיר ולא הצלחתי, לאחר מספר נסיונות היה ריח חזק של דלק, ואפילו נזילה מאזור הקרבורטור (הצפה) אולי זה הבעיה? אשמח לשמוע רעיונות ודרכים לאיתור הבעיה. בנוסף אשמח לשמוע אם למשהו יש מושג איפה ניתן לרכוש "צמת חשמל" שמתאימה לווספה תודה,
הודעה אחרונה מאת UFD41, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לחברי מועדון הרכב הקלאסי אסיפה כללית שלא מן המניין וועד העמותה מודיע בזאת על כינוס אסיפה כללית שלא מן המניין על פי סעיף 10.1 לתקנון העמותה. האסיפה תתכנס ביום ד', 27.09.06, בשעה 19:30 בדיוק ותימשך עד השעה 22:30, בביה"ס אורט טכניקום, רח' גולומב 15, גבעתיים, האולם התחתון. יש לראות בהודעה זו הודעה אישית לכל אחד מחברי העמותה, כמתחייב מתקנון העמותה בסעיף 10.2. השינויים בתקנון העמותה העומדים להצבעה מוצגים במשרדי העמותה. כל חבר רשאי ויכול לראותם במשרדי העמותה בשעות פעילות המשרד ולא יאוחר מיום 26.09.06. בברכת חג שמח סמדר- משרד המועדון.
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מי הגאון שיוכל לאתר לי כתבי עת או מאמרים (מהארץ כמובן) שנכתבו במהלך השנים על וולוו 240 ,אני נואשתי מחיפושים. בתודה מראש אלי.
הודעה אחרונה מאת ELI_YAHO, -
אני מחפש פחח ברמה טובה+ לביצוע פחחות וצבע לאלפא שלי . בעל מקצוע מצויין שלא ימלא לי את הרכב בחומר . ידוע לי שעבודה טובה על הרבה כסף ,כך שזו לא הבעיה אלה איכות העבודה.
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
התמונה המצורפת צולמה על ידי אחד מחברי הפורום. רואים בה פלקון 1961. הרכב במצב סופני אבל יכול להוות מקור לא רע לחלקים עבורי ועבור מישל גולן. הרכב נמצא באור עקיבא אבל אי אפשר לדעת איפה. אולי מישהו או מישהי יכולים לעזור? בתודה בני
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 917 צפיות
לא רחוק מהבת שלי ראיתי באמצע הרחוב חונה אוטו מנקר עיניים, התקרבתי ולהפתעתי זאת הייתה וולבו שחורה שנת 71 2 דלתות עם ג'אנטים שחורים ופס ניקל מסביב לחישוק + כל הכיסאות מעור + פנסי ערפל ענקיים על הגריל הקדמי, בקיצר האוטו נראה כמו AMERICAN MUSCLE במיוחד עם הסמל על כנף שרשום 142 ובאדום רשומה האות S. מישהו יכול לתת לי יותר פרטים על הרכב? מתי יוצר, מנוע, חיפשתי באינטרנט אבל לא מצאתי הרבה על הדגם הנ"ל. וגם הרכב למכירה, אז עם מישהו יהיה מעוניין במספר טלפון שיפנה אליי לפרטי.
הודעה אחרונה מאת maatrixx, -
-
מכוניות יתומות
מאת roi-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מצרף כתבה מעיתון מקומי על אוסף מכוניות ייחודי במזכרת בתיה שנותר ללא אבא. אני לא יודע אם זה המקום לפרסם את זה אבל שווה לנסות... הכתבה מלפני שבוע. רועי.
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חג שמח ובוקר טוב הנני בעלים שלך וולוו 240 משופצת ומשודרגת אשמח לתת ייעוץ ועזרה כל שהיא הן באינפורמציה ועד לחלק מעשי אלי.
הודעה אחרונה מאת ELI_YAHO, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מכונית שנמכרת היטב ועם כל הרטרו הזה שאמור כבר לצאת מהת*ת, עדיין כיף יותר לראות מכוניות רטרו מאשר שלל מכוניות אפורות וחסרות אופי. קובי הסרטון מוקדש לך: http://www.automobilemag.com/multimedia/video/0609_2007_ford_mustang_shelby_gt/
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שוב היה שם מפגש קלאסי והנה התמונות תהנו.
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- 0 תגובות
- 887 צפיות
נמחק - קרא בבקשה את כללי הפורום לגבי השירשור המתאים להודעות כאלו.
הודעה אחרונה מאת אבי דלאל, -
- 2 תגובות
- 994 צפיות
http://www.italiaspeed.com/2005/cars/lancia/11/calendar/2911.html פעם היו לה רכבים, כרגע מי שיכנס לאתר היצרן יזדעזע למראה הרכבים המגושמים והזוועתיים שיש. עמית.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ההודעה הקודמת שלך כבר הועברה לשירשור הנכון. הודעות לא נעלמות סתם - אין מה לנסות לפרסם שוב לפני שמבררים עם אחד המנהלים. קרא היטב את כללי הפורום לפני הנסיון הבא. מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת nadavboblil, -
ריצ'רד המונד
מאת מייקל- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
המונד הבוחן החביב של "טופ גיר" נפצע במהלך נסיעה על רכב עם מנוע ....סילוןהוא התרסק המהירות של 280 מייל נאחל לו בריאות שלמה [הוא יצא מטיפול נמרץ היום]ונקווה לראות אותו בתוכנית בעתיד עריכה: לא כל-כך קשור לאספנות. יש כבר שירשור באופ-טופיק ננעל מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת מייקל, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם מישהו יודע מה קורה נכון להיום אם הרכבים במוזאיון המכוניות בתפן? מספר מכוניות נפגע במהלך המלחמה מקטיושות ויש נזק לא קטן למספר מכוניות במוזיאון. מה קורה נכון להיום? האם הם ישוקמו או שאולי הם כבר בשיקום?
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 7 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
ואם יש מישהו באזור המרכז שעושה את זה , אני רוצה לעשות לחלקי מנוע ,תלתלים וקראנק וכו' כדי להבין למה אני מתכוון http://en.wikipedia.org/wiki/Shot_peening תודה
הודעה אחרונה מאת Tazio, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב לכל חברי המועדון!!!! בטח ידעתם או שמעתם על המפגש שהיה ב 9.9.06 באזור הצפון ליתר דיוק ברחבת הקאנטרי קלאב שבקרית מוצקין, כי הרי היו מספר חברים מהמרכז שנרשמו לתצוגת רכביהם. ובכן הצפונים החנונים התיצבו רובם עם הרכבים וציפו לבואם של החברים מהמרכז , וציפו וציפו עד רגע כתיבת מילים אלו מצפים ומי לא בא "מיכאל" והחברים מהמרכז חוץ משנים שכן הגיעו והידד להם!!!!!!!! איזה מין מועדון אנחנו? חוסר שיתוף הפעולה מצד חברים מהמרכז ממש מביש. מה אנחנו מהצפון מצורעים? איפה הנהלת המועדון והפעילים שאמורים לדאוג לשיתוף פעולה בין האזורים? לא יפה! ממש נפגענו ולפי דעתי אני ממש מדבר בשם כל החברים מהצפון.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
חברים יקרים , שנה חדשה לפנינו, כולנו תקווה שתהיה זו שנת אספנות מוצלחת, שנה טובה למועדון, תוך הגשמת היעדים שהצבנו לעצמנו, באופן פרטי וכחברי מועדון. למרות התקופה הקשה שעברנו לאחרונה בעת מלחמת לבנון השניה, הצלחנו לשמר את הנאת ימי שישי אחה"צ. לקראת סוכות מתוכננים שני אירועים מרכזיים: האחד - חגיגות סיום הקיץ בפארק הלאומי ברמת-גן, אירוע משפחתי שגם הוא הפך למסורת . השני - יתקיים במוזיאון המדע בחיפה, במסגרת פעילות של המוזיאון בנושא זהירות בדרכים. בשני האירועים אנו מצפים להשתתפות מסיבית של חברים ובני משפחותיהם. ההרשמה המוקדמת במשרד המועדון חשובה לארגון מוצלח. אירוע לא שגרתי הוא האסיפה הכללית שלא מן המנין, שתתקיים ב-27 לספטמבר, ובה יידונו הנושאים כמפורט בקלאסי…
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לכל מי שמעונין "" באישור משרד התחבורה""" http://cgi.ebay.co.uk/VOLKSWAGEN-VW-BEETLE-TRIKE-HALF-CAR-HALF-BIKE-RED_W0QQitemZ320027403408QQihZ011QQcategoryZ29750QQtcZphotoQQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת avipel, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם ניתן להרכיב צמיגים במידה 165/70/10 על ג'נטים מקוריים של מיני שבמקור נועדו למידה 145-10? (חוקית, אני יודע שאין בעיה לקבל אישור להחלפה הזאת- השאלה היא האם הגנטים מספיק רחבים למידה הזאת או שחייבים להחליף אותם ?) בתודה ניר
הודעה אחרונה מאת talimini, -
שירשור איחולי שנה טובה 1 2 3 4
מאת Koby Millo-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 48 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
בהמשך להצעה טובה של חבר יקר, ירון מאיר (איש האסקורטים והאוטובוסים מדימונה), אני פותח שירשור מיוחד לכל ברכות ה"שנה טובה" שבוודאי יציפו את הפורום בעוד מספר ימים... אז אני אתחיל - שנה טובה ומתוקה לחברי מועדון החמש ולכל חברי הפורום, ובני משפחתם !!! בריאות (הכי חשוב). אושר. שקט ובטחון. אפס תקלות בקלאסיות האהובות שלנו. שיפוצים מוצלחים לאילו שבתהליך. התגשמות כל החלומות המוטוריים (אני רוצה E-Type...). ושיהיה רק טוב !!! שנה טובה, קובי
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- עוקב אחד
- 40 תגובות
- 10.3 אלף צפיות
יש עדיין עבודה רבה אך אפשר להתחיל ליהנות מהתוצאות. הבייבי עברה טסט לא מזמן וזה פשוט מענג לנהוג ולהרגיש את הרוח. הצורה שבה הרכב הזה מגהץ את הכביש לא דומה לשום דבר שהרגשתי בעבר (איזה כיף - מנוע מרכזי). אך יותר מזה, הכיף הכי גדול הוא הסיפוק שמגיע עם כל חלק שחוזר לרכב אחרי שסודר\תוקן\שופץ\הוחלף. חיים.
הודעה אחרונה מאת רם חובק עולם, -
- 0 תגובות
- 717 צפיות
נמחק - נא לקרוא את הכללים ולפרסם הודעות כאלו בשירשור המתאים.
הודעה אחרונה מאת OFFER, -
- 1 תגובות
- 714 צפיות
שלום לכולם, רישום החברים במועדון החמש מתבצע כיום בעזרת מערכת ממוחשבת ישנה יחסית, הזקוקה לשדרוג, בכדי לתת שירות מהיר יותר לחברי המועדון ובכדי לנהל טוב יותר וביעילות את רשימת החברים. דרוש מתנדב בעל רקע בפיתוח אפליקציות WEB או ACCESS (אפליקציות בפלטפורמות אחרות יתקבלו בשמחה), לכתיבת תוכנת חברים חדשה, פשוטה יחסית מבחינת המורכבות, אך בעלת תרומה רבה לתפקוד מזכירות המועדון. לפרטים נוספים נא לשלוח אליי הודעה פרטית או ליצור קשר בטלפון 054-4554944. בברכה, ליאור ברוך.
הודעה אחרונה מאת udical,
-
מי מחובר 60 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 304 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yor2
- אלי55
- eladts
- EliC25
- אברהם א
- DareDevil
- tan tan
- samg
- David32
- Or05230
- שחר 1
- Loder
- BoazB11
- llaavvii
- vigi
- farkash7
- סולל הדרך
- beresford
- Ghost93
- פריג'י
- Night Driver
- zvit
- Avia
- Erel
- גולדן191
- yoav911gt2
- GTאי
- om2
- nglancer
- איציק נ.
- אורח לרגע
- lanosforce
- Qsz111
- Igalz
- אביתר א.
- גרנד פריקס
- דניאל1983
- KipodYam
- Shmelov
- BassDriver
- שביט
- danbr
- itaimoto
- davemustaine87
- falou
- eyalgr
- psxr
- טויוטה סופרה
- garicho
- Accent Coupe
- hans
- מחכה
- דובצע
- benny62
- מלטבשי
- פינדר
- mcshmupi
- חיים יוד
- flytomars
- shai590
