רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 748 צפיות
שמעתי שאפשר לעשות ביטוח צד שלישי למספר רכבים (אספנות) במחיר של רכב אחד .כמובן שכל הרכבים חיבים להיות על שם בעל הפוליסה ויש להם ביטוח חובה. האם הדבר נכון ?ואיפה אפשר לאמת את הדבר היות וסוכן הביטוח שלי לא יודע על זה
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום. ביום שישי בשוק עתיק פתחתי דוכן ומכרתי חלקים. בין היתר מישהו לקח משאבת מים של מיני מינור או מוריס ושכח לשלם. אבקש מאותו בחור פלוני אלמוני שיצור איתי קשר וישלם. בתודה מראש, בני ל.
הודעה אחרונה מאת sam1, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן חברים, חברתי קנתה לפני 3 שנים בערך פורד אנגליה שנת 67' לשיפוץ. הרכב דורש שיפוץ כללי (פחחות, ריפוד, מנוע, חשמל... ה-כ-ל...) במשך ה3 שנים שהרכב אצלה לא קרה הרבה - פירקנו את הדלתות ואת החלונות פחות או יותר... חברתי לא עושה כלום לבד - היא רוצה מישהו מבין צמוד, גם בשביל להגיד מה לעשות וגם בשביל לתת כתף. אני עסוק בעבודה וגם לא מבין יותר מדי - האם יש כאן חבר פורום שמוכן לעזור בשיפוץ הרכב? כמובן שיהיה תגמול הוגן על ההשקעה ועל הידע. תודה...!
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
מהו לדעתכם רכב קלאסי, מבין האפשרויות הבאות: 1. מתחת לשנת 1950. 2. מתחת לשנת 1960. 3. מתחת לשנת 1970. 4. מתחת לשנת 1980. 5. רכב בן 30 שנה ומעלה. 6. הגדרת רכב קלאסי תלויה בעיצוב ובמהות ולא בשנה. הרגישו חופשי לענות ולנמק... ליאור.
הודעה אחרונה מאת volvoforlife, -
-
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מועדון החמש מבקש להודות ל"מאיר - חברה למכוניות ומשאיות", ובמיוחד למנהל השיווק אמיר דווידי, על מתן החסות לארוע ההשקה של קבוצת וולבו, ועל תרומתם למועדון. המועדון מקבל בברכה שיתופי פעולה עם גורמים מקצועיים ושיווקיים מענף הרכב, וחברת "מאיר" הראתה נכונות ורצון טוב לדוגמא. בברכה, קובי דובר המועדון
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
תמונות משוק עתיק שהיה ביום שישי.
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שבת שלום לכולכם סוף סוף אחריי 3 חודשים של הימצאות הרכב במוסך והזמנת חלקיי חילוף מארצות הברית, הונע מנוע הלארק שלשום, ואתמול הסעתי את הנסיכה לביתה. היא בטח התגעגעה. היום אעשה נסיעת הרצה ראשוניתבתוך העיר, נסיעה רגועה כדי לתת למנוע לסחוב את משקל הנסיכה - 2 טון לערך. הספקתי עוד לעשות סבב פחחים/צבעים על מנת להחזיר את הצבע המקורי. קבלתי הצעות החל מ-6000 עד ל40000. תלוי במידת הרצון שלי להשקיע, אסיים את ההרצה ואז אקבל החלטה. הרכב יצבע בצבע לבן קרם. לגביי ריפודים, כנראה שאזמין מחו"ל את הבד המקורי ואתן לרפד שיתפור לכיסאות הקיימים. דש-בורד לא קל להשיג - אשפץ את הקיים שוב בצבעים המקוריים של אז. גם סמלים מקוריים חדשים הוזמנו מחו"ל, צלחות גלגל, ומנגנון לחלון שלא הצליחו לשפץ. מק…
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
במפגש האחרון של מועדון פורד היה שם מישהו בשם בני חבר במועדון החמש שמשפץ רכבים קלאסיים אבד לי המספר טלפון שלו ואני מחפש אותו בנרות אז מי שמכיר ויכול לעזור אני מודה לו מראש... ערן 052-4066655
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הי את עייני משכה המודעה הבאה: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HARLEY-DAVIDSON-3-4-HELMET-DIAMOND-ICE-SIZE-S_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6749QQihZ012QQitemZ220024008011QQrdZ1QQsspagenameZWDVW מישהו יודע על מניעה או בעייה כלשהי ברכישת קסדה, במכס, בדואר, או במקום אחר? או שניתן להציע ההצעה ולנסות? הגיגים, מחשבות, הצעות, ותגובות יתקבלו בברכה, מהמנוסים ברכישות באתר-תודה רן
הודעה אחרונה מאת yonico, -
vespa vs harlly 1 2
מאת השושנים- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הנסיעה היום יומית על הווספה (שהיא כידוע אינה מהירה במיוחד) משאירה זמן רב למחשבות פילוסופיות, ניסיתי להבהיר לעצמי, מדוע אני אוהב את הכלי הזה, ומה בדיוק סוד קיסמו, שהרי החלום האולטימטיבי היה ונישאר הארלי דיוידסון...היתכן שזקנתי או אולי המרעה בשדות זרים, גרם לשינוי בי, ואז זה היכה בי...ההארלי והוספה זהים...רגע לפני שאתם פוטרים את השירשור בזילזול ועוברים למשהו אחר בואו נבחן זאת: ההארלי מוכר בעיקר פוזה וניחוח אחר....גם הווספה. ההארלי אינו המילה האחרונה בטכנולוגיה ובהנדסת האנוש...גם הווספה. ההארלי מווברץ ומרעיש ברעש אופייני....גם הווספה. ההארלי מוכר פטריוטיות אמריקאית בדולאר...והווספה פטריוטיות איטלקית בלירטה. ההארלי נישען על תהילת העבר....גם הווספה. הממוצע הגילאי…
הודעה אחרונה מאת avipel, -
- 5 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אם אני רוכש רכב אספנות שיעמוד הרבה זמן, יש לי רשיונות וכו', הרכב ללא טסט והוא חונה מתחת לבנין בחנייה של העיריה. הרכב ללא מנוע, כלומר דרוש שיפוץ שאין לי כרגע אמצעים לבצע. שתי שאלות: האם אני צריך להפקיד רשיונות או מספיק לשלם אותם מבלי שהרכב יעבור טסט,הרי הוא לא זז. מה החוק, כמה זמן הוא יכול לעמוד ללא תזוזה, הרכב לאחר פחחות וצבע ,ברשיונות אספנות ועל לוחיות הרישוי לא, והוא יעמוד נקי ולא מוזנח. אנא עזרתכם,תודה
הודעה אחרונה מאת DOCTOR, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אחה"צ טובים לכולם, הלמברטה שלי עברה טסט ב28/7, גם אישור המוסך התקבל באותו התאריך. תוקף הרשיון פג ב12/9. האם לדעתכם אני צריך להוציא אישור מחדש או לא? תודה, אורן.
הודעה אחרונה מאת Lambretta-man, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני רוצה להתייחס לתופעה (ישראלית?) כואבת, בעקבות תמונה שפורסמה היום מהמפגש תחת נושא "השקת קבוצת וולו" קודם כל אני רוצה לקוות כי הבחור שיושב על הרכב ומניח עליו בקבוק הוא בעל הרכב... אני אישית חושב כי רכב חונה ברחוב הוא אינו ספסל רחוב, ובטח לא רכב אספנות! לי אישית מתכווצת הבטן כשאני לא מספיק לעצור את המתדלק\ת מלהניח את מכסה הדלק על הרכב... מה דעתכם? אני מגזים? משהו אצלי לא בסדר? או שיש עוד כאלו שמסכימים איתי? האם מישהו ראה תופעה דומה בתערוכות רכב בארה"ב או במערב אירופה? או אפילו ברחובות שם? http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=69604
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הענין הוא כזה: אוטוטו הבהמה תהיה מוכנה ותתחיל לשעוט ברחבי המדינה. מדובר ב- BSA M20 שיגרור סירה. האופנוע + סירה שופצו למצב של חדש דנדש ואני מבין שאם הוא ישרת אותי בנסיעות יומיומיות הוא מהר מאד לא ישאר כזה, אבל... מה עושים נגד הג-נ-ב-י-ם? האופנוע יחנה בחוץ בחניה המותרת בכביש ולא מתחת לבנין, וכול אחד יכול בעצם לבוא ו: א) לנסות "להרים" אותו, כולל הסירה. זה כבר לא כול כך קשה בימינו, כאשר האנשים הטובים הללו מסתובבים עם מנוף ומשאית. ב) לפרק ממנו חלקים יקרי ערך ומקוריים. אני מתכונן לקשור אותו עם שרשרת כבדה לעמוד התאורה וגם להשתמש עם עוד מנעול אופנוע שיחבוק את הגלגל האחורי לשלדה ולסירה. כמו כן הוכן כיסוי ברזנט (חדש לצערי ומבהיק) שיכסה את היצירה כולל הסירה. אשמח לשמוע רעיונות, מניס…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אחרי שהייתי מחוץ לעניינים לכמה זמן, אתמול התחלנו לבנות את המנוע שלי. אחרי 12 שעות עבודה רצופות נראה שהעבודה מתקדמת בסדר. תמונות ניתן לראות באתר שלי. הקליקו כאן ואז "Engine Rebuild 2"
הודעה אחרונה מאת Type34, -
- 2 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
להנאתכם, תמונות שצולמו ע"י חבר ש"נפל במקרה" על כינוס של מועדון רולס-רויס בברגן, נורווגיה.
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
סמלים למכוניות 1 2 3
מאת השושנים-
- אחראי פורום
- 39 תגובות
- 10.6 אלף צפיות
היגעו לידי רגע לפני ההשמדה, סימלי מכוניות שנגנבו בתקופה האחרונה, ולא היה להם דורש. לצערי רובם של רכבים חדשים יחסית, אבל כשרות לחברים המחזיקים בידם גם רכב חדש ימסרו חינם לכל המעוניין מבדיקה ראשונית יש הרבה ,BMW , פורד, יונדאי, קורולה, מרצדס (הרגל שבורה) ואחרים...צרו איתי קשר-רן
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 37 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
אז זהו. נגמר פרק שדרות בחייה של הפלקון, פרק שנמשך חמש שנים, מתוכן איזה 10 חודשים בבעלותי. היום בצהרים הניע יורם את הרכב, הבן שלו נסע אחריו וב"מכה" אחת הם הגיעו לרמת אביב, ללא עצירה, ללא תקלה וללא התחממות בפקקים של יום חמישי באיילון. ונשאר לי עוד חלום להגשים: לנהוג בפלקון אדומה ושלי... אז התישבתי ליד ההגה ובפעם הראשונה בחיי הגשמתי את מה שפינטזתי לפני 45 שנה באמצע שיעורי מתמטיקה בבית הספר, לנהוג בפלקון (ואל תשאלו מי "ישבה" על ידי בפינטוז כשהיא מסתכלת עלי בעיניים מצועפות, בטח לא המורה למתמטיקה שהסתכלה עלי בעיניים אחרות לגמרי..). אז המציאות בגיל 58 היא יותר יפה ויותר נעימה... מכסה המנוע הקמור בדיוק כמו בפינטוז, גירגור המנוע, הנסיעה החלקה שרק רכב אמריקאי משנות החמישים והשש…
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 1 תגובות
- 826 צפיות
או במילים אחרות איך יתכן שאין אזכור / תמונות של הארוע פה בפורום? לצערי לא יכולתי להגיע, וכבר מיום שישי בשעות הצהריים המאוחרות אני מחובר לפורום ומחכה לקצת רשמים וכך עד היום בבוקר ושום דבר לא נכנס. מאחר וזה מאד לא אופייני אני שואל שאלתי זו.
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
הארוע מתקיים בתחילת אוקטובר. אני נוסע מי עוד?
הודעה אחרונה מאת udi, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
תמונה שמצאתי באתר שיתופי תמונות בולגרי זאת מיני לימוזינה?
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-NSU-TOPOLINO-C_W0QQitemZ250026900089QQihZ015QQcategoryZ9801QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1065293#post1065293 מפורסמת ביד שתיים
הודעה אחרונה מאת שרגאמן, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני חושב שזה רעיון מעולה, לכתוב רשימה של אתרים לחיפוש באינטרנט של מודעות מכירת רכבי אספנות מהעולם ואפשר אפילו לחלק לפי מדינות או יבשות. אסף.
הודעה אחרונה מאת גרנות, -
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נתראה ביום שבת בקאנטרי !
הודעה אחרונה מאת Alon_A, -
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אירוע "גלי גיל" בצפון ההרשמה בעיצומה! בשבת , 9.9.06 , מוזמן מועדון ה-5 לתצוגת רכבים בקאנטרי קלאב גלי גיל בקרית מוצקין , זו השנה החמישית ברציפות , ואנו מתכננים תצוגה מרשימה. כמובן שגם הפעם הכניסה חינם למציגים ולבני המשפחה המצטרפים . שעות תצוגת המכוניות לקהל הרחב: 10:00-15:00. מיקום הקאנטרי: רח' החשמונאים 72, קרית מוצקין. בתוכנית: 1. תצוגת רכבים לקהל הרחב (ברחבת הדשא בתוך הקאנטרי). 2. מתן הסברים מעניינים על שנת ייצור, מודל וכ"ו. 3. מופע של צמד בנדנה בשירים מכל הזמנים ברחבת הדשא. 4. שתיה חמה � חופשי. 5. שימוש במתקני הקאנטרי- בריכות, מגלשות מים, סאונה רטובה/ יבשה וג'קוזי.…
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
"שוק עתיק" - ספטמבר 2006 יום ו' -08.09.06 - 14:30-09:30 במרכז הירידים - גני התערוכה , תל אביב, מועדון החמש יקיים את אירוע "שוק עתיק" (למכירת חלפים ורכבי אספנות) במתחם של מרכז הירידים בתל-אביב , משער הכניסה של גן האורנים, הפניה הראשונה שמאלה לרחבת החניה Parking 2. לחברי מועדון שחברותם בתוקף הכניסה עם רכב תהיה ללא תשלום- חובה להציג כרטיס חבר בתוקף. מרכז הירידים יעמיד לטובת חברי המועדון דוכן למזון מהיר. כמו כן יעמוד לרשות החברים דוכן המועדון ובו אביזרים למכירה . מומלץ להצטייד בשמשיות!!! בבקשה להתעדכן במשיבון ובאתר המועדון בבוקר יום האירוע מכירה טובה! …
הודעה אחרונה מאת DrorBANANA, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
השקת קבוצת וולבו במועדון החמש, בתאריך 08.09, יום ו', בשעה 17:00, תושק קבוצת וולבו במועדון החמש. האירוע יתקיים ב"קופי טו גו", אוניברסיטת תל אביב. חברים בעלי וולבו מוזמנים להגיע לאירוע עד השעה 16:00 ; בעלי וולבו שאינם חברים עדיין מוזמנים להצטרף לשורות המועדון באירוע זה (ולפני ואחרי האירוע). אנשי קשר: זאב לוי- 0524549565 מתניה הלוי- 0524472256 קובי מילוא- 0525014750 הודעה על מוזמנים נוספים לאירוע תימסר בהמשך. בברכה סמדר- משרד המועדון.
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
לא לחובבי המקוריות 1 2
מאת nitch- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אחרי שחבר יקר ומוערך בפורום (השם המלא שמור במערכת) ציין בפני שלא משנה מה עושים לElan +2, היא נשארת יפה, נזכרתי בתמונות האלו. היצירה אגב, בוצעה ע"י גרמני.
הודעה אחרונה מאת TURBO shmulik, -
הפסקת חברות
מאת logo1- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הואיל ואחת מן ההצעות לאסיפה הכללית מדברת על הפסקת החברות למישהו מן החברים,האם לא מן הראוי לפרסם את שמו,וכמובן גם נימוקים להצעה כזו? ערב טוב-זאב
הודעה אחרונה מאת Koby Millo,
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 181 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- BoazB11
- David32
- itzik123
- דובצע
- glansfor20vt
- עוזי ל
- Tom78
- נעם101
- GTאי
- פולו,גולף
- hans
- amosbmw
- Accent Coupe
- איציק נ.
- urich
- דניאל1983
- Be roo
- גולדן191
- Moshe c
- lanosforce
- MIHAEL
- Pavlik
- ArikB
- kagan217
- Haim_gds
- Itzik-b
- efraimc
- hgilad123
- יש לי סילברדו
- itaysamurai
- eladts
- שלמה.נ.
- סולל הדרך
- פריג'י
- malcishua
- yossiaviel
- flytomars
- zaf
- Supertigre
- ברווז
- GOLF
- rolling_stony
- EliC25
- yahaga
- לירון .ה.
- Matan1515
