רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 819 צפיות
ENJOY
הודעה אחרונה מאת B-TON, -
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום. הריני להודיע בקול גדול משהו כמו אההההההההההההההההההההה אחי התאום התותח הצטרף למועדון ה-5 כחבר מהמנין ומהיום הוא בעל זכויות שווה גם באופוזציה וגם בקואליציה נא לשים לב מהיום. "יורש עתידי לנאסראלההההההההה" בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
למכירה ההודעה נמחקה. כותב הודעה מתבקש לכתוב אותה שוב בשרשור הדביק המיועד לכך. תודה בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת שרון ח, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
in the 80"s clip of tears for rears , "every body wants to rule the world" - a great great song there is a green rodster- triumph i think, anybody knows wich one? thanks
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. אני יודע, הנושא הועלה בפורום לא פעם ולא פעמיים. אכל בכל זאת, הערה (או הארה) לנושא מהיבט אחר. מנהלי הפורום קיבלו בזמנו החלטה שלא תפורסמנה בפורום תמונות רכבים עם מספרי רישוי, אלא בהסכמת הבעלים. אינני רוצה להכנס לסיבות ולדיונים שהיו בנושא - לדעתי זכותם להחליט על כל הליך שנראה להם, בגדר החוק כמובן, שעל פיו יתנהל הפורום. הם המנהלים, לטוב ולרע. האחריות עליהם ולכן גם קבלת ההחלטות שייכת להם. אבל ! הייתי מעוניין, (ולגבי רכבי אני דורש), שלא "יקלקלו" תמונות רכבים ללא הסכמת הבעלים. מספר הרישוי של הרכב שלי הוא חלק בלתי נפרד מצורת הרכב. כמובן שגם טרחתי להזמין עבורו אותיות המעוצבות (לטעמי האישי) בצורה מתאימה, והזמנתי מחו"ל מסגרת ניקל מיו…
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- 20 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם ! נהניתי מאוד להיות במפגש הצפוני היום וכמובן ששמחתי להפגש עם ידידי ה"ותיק" אבי נוף וחבריו שבאו מהמרכז , אתן לתמונות לדבר ...
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 4 אלף צפיות
אמצע שנות ה 60' האירו פנים ליצרן האיטלקי מטורינו.בזה אחר זה הוחלפו דגמים רבים והוצגו חדשים תחתם-ה 124 החליפה את ה1100 ה 125 החליפה את ה 1300\1500 ופיאט התפנתה אפילו לפתח פרוייקטים מגלומניים משהו כמו ה 130 הסאלונית והדינו הספורטיבית. עיקר המכירות של פיאט מאז ומעולם התבססו על מכוניות קטנות ובזה הם היצטיינו תמיד-טופולינו,500,600,850.אמנם כל שלושת הקטנות של פיאט נימכרו היטב בשנות ה 60',500,600 וה 850,אולם פיאט הבינה שהקונספצייה של מנוע והנעה אחורית הינה דרך ללא מוצא מבחינה טכנולוגית,ולמרות שכל היצרנים האירופאיים(למעט אוסטין כמובן שייצרה את המיני)הישתמשו בתצורה הזו,בפיאט הפנימו את הצורך במעבר למנוע והנעה קדמית,כמו המיני ששימשה להם השראה. בשנת 67' נפלה החלטה במועצת המנהלים …
הודעה אחרונה מאת K&N, -
-
- 3 תגובות
- 880 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3289270,00.html אם מישהוא נתקל בשיפור בשירות -שיעדכן, אני בטוח שברק ישמח לשמוע (בעקבות זה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1037009#post1037009 ישי
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
תעודות חבר מועדון מחכות לחבר
מאת Guest AKICHU-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לידיעת החברים הבאים, תעודות החבר שלכם אצלי נא להתפקד במפגשישי בני הספל שמעון גן-ברוך חיים צרפתי אמיתיי אורן אודי קל יולה לירון יריב שמואל פוקסברומר יוסי לפיד אתם נוהגים לפקוד את מפגשישי ולכן שירות שליחים מיוחד בשבילכם FED-UP ? ?FEDEX/UPS המאוחדים אירית
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
שלום לכולם אני לא יודע כמה שמן צריך להכניס לגיר באתר של BSA רשום 1 PINT איך מתרגמים ל CC
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היה מפגש ממש טוב ועמוס
-
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, אני מבקש המלצה לרפד רכב באיזור חיפה בבקשה.
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=%2Fibo%2Frepositories%2Fstories%2Fm1_2000%2Fskira20060815_750627.xml&origin=ibo&layer=hp&layer2=&layer3=car
הודעה אחרונה מאת דרור, -
-
כתבה נחמדה
מאת lanosforce-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 901 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3291145,00.html#n חשבתי שיעניין אתכם
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אם ראיית מכונית אספנות ישנה לא מטופלת נטושה אבל היא שייכת למישהו כי היא נמצאת בחניה של בניין... אני יכול איכשהו להשיג את פרטי הבעלים ולבקש ממנו למכור לי את האוטו? שים לב, הכותרת המקורית היא סתמית ולא מקובלת כאן. לכן היא נערכה. בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת tola's ride, -
- 13 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
נמצא אצלי כרגע וויליס של חבר שנקנתה לא מזמן.. בעקרון אנחנו לא יודעים כלום על וויליס כך ש..כל מידע יתקבל בברכה!! מדובר בטנדר, שנת 68', 2X4, שלושה הילוכים. מנוע 4 צילינדר, לא מצוין נפח ברשיון. השאלות(לבינתיים): מה נפח המנוע? וההספק? מה המהירות המירבית של המפלצת? איזה שמן לשים? 20\50? פקק ניקוז שמן-צריך להחליף איזה שייבה\אטם כשמרוקנים שמן? כמו כן, אם יש למישהו חלקים למכירה-הוא מוזמן להציע! תודה בינתיים!!
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני משפץ וספה gl מודל 63 ורציתי לדעת איפה כדאי לי לעשות לה ניקוי חול וגם פחחות וצבע אם משהו מכיר מקום טוב ולא יקר ומוכן להמליץ עליו
הודעה אחרונה מאת frik, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לחברי המועדון, הרשימה לתצוגה באירוע סגורה!!! כל החברים שנרשמו לתצוגה מתבקשים להגיע לא יאוחר מהשעה 09:50 למיני ישראל. התצוגה תימשך עד השעה 15:00 לפחות והחברים מתבקשים לא לעזוב את שטח התצוגה לפני כן (מי שמעוניין להישאר עד 16:00 ואפילו אחרי יכול כאמור לעשות זאת!). רצוי להגיע בשיירה שתצא מתחנת רכבת צפון בארלוזורוב בשעה 09:10. השיירה תיסע דרך איילון דרום לכביש ת"א- י"ם עד לטרון. בשעה 11:00 מתוכננת הרצאת אקטואליה של איש תקשורת באולם רימון. כמובן שכל חברי המועדון החמש האחרים שלא מציגים מוזמנים להגיע לאירוע ולהינות מההנחות ,מהתצוגה ומכל הפעילויות המוצעות במקום. בברכת אירוע מוצלח ומהנה! …
-
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, ע"פ התחזית, כפי הנראה שלא יירד גשם בשישי הקרוב. . . מאחר וכך, מתארגנת שיירה לכוון חיפה. נכון לרגע זה, יוצאים מאיזור רעננה בשעה 16:00 ונוסעים בכביש 4. המעוניינים להצטרף מתבקשים לשלוח ה"פ עם מס' טלפון. כמובן שניתן גם להצטרף לאורך מסלול הנסיעה. אבי.
הודעה אחרונה מאת רעות, -
מפגש שישי הקרוב בצפון 1 2
מאת Moris- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
בשעה טובה , כשאבק הקרב שוקע, כדוריות העופרת נעלמות להן כך סתם באדמה , לאחר שהשאירו את חותמן בגופי הפלדה והבטון , הדממה הזועקת הופכת לרחשים , ולרעשים , רחשי המכוניות וההמון השב, האנשים רחבי האישונים , יוצאים להם ליום שטוף שמש והרבה תקווה , חוזרים לשיגרה, השיגרה שכמעט שכחנו , שנראית לנו פתאום כל כך טובה , והכרחית. כמה טוב לחזור אלייך שיגרה. נפגשים שוב ביילוו ( YELLOW ) לב המפרץ בשעה 17:00 . החברים מהמרכז מוזמנים לפתיחה . להתראות משה
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
עם שוך מטחי הטילים,חזר שיפוץ הפיאט 238 שלי למסלולו,המנוע כבר נחרט ושופץ,כך גם כל מערכת הבלמים והקירור והצלחתי להשיג כמעט כל חלק נדרש. מה שאני מחפש כעת בנרות הם: גומיות לציריות (אלה שקרובות לצד של הגיר,מדובר בגומיה עם בוקסה-מחזיר שמן בקוטר 25 מ"מ הוא קוטר הציריה). משאבת קלאץ' עליונה (לא זו שיושבת על הקלאץ' עצמו אלא זו שמקבלת תנועה מהדוושה),אומנם שלחתי את המשאבה לשיפוץ אך אעדיף לרכוש חדשה בכל זאת,כנ"ל גם לגבי משאבת מים. היות ואני מניח שלאף אחד בפורום אין חלקים כאלו בבית... אשמח לקבל כתובות של חנויות בהן יש סיכוי למצוא חלקים כאלו שזרוקים להם מן הסתם על איזה מדף מאובק. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ~shay~, -
מחפש רפד טוב
מאת STANG- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני צריך רפד באזור המרכז, הגג של האוטו מתפרק לי. מדובר על מוסטאנג 65. תודה.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
ד"ש מקפריסין 1 2
מאת Benni Haspel-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אז הייתי בקפריסין לחתן את הילדה בעירית לרנקה (ראו שרשור נפרד) ואחר כך התפניתי לדברים חשובים נוספים... משק הרכ בקפריסין מורכב מכלי רכב יפניים אבל יש עדיין שיירים בריטיים. כך למשל בניקוסיה ראיתי אוטובוס בדפורד ישן על מרכב של משאית משנות החמישים. עוד אוטובוסי בדפורד משמשים לתחבורה הציבורית וצולמו בלרנקה ובניקוסיה.
הודעה אחרונה מאת American-Muscle, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני צריך עזרה אני רוצה לשים מנוע וגיר אחר בפיאט ספורט 128 מודל 1973 תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
המצב: ניסיתי לעשות היום ביטוח, ובסוכנות שלי אמרו, שהם לא מתעסקים עם המשאיות, אספנות או לא! אז נשאלת השאלה - מי כן יכול לעשות לה ביטוח אספנות? -מדובר במשאית 11.5 טון, שרשומה כ"אספנות"... תודה!
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש עקב סיבות שאינן תלויות בנו הוחלט לשנות את סדר ההשקות. השקת הסימקה של גידי וולטר נדחית ל- 15.09.06 ובמקומה תתקיים בתאריך ה- 25.08.06 השקת רכב מסוג פורד A של יעקב בנגיאט, משנת 1928 . ההשקה תתקיים במקום המפגש בתל אביב, "קופי טו גו" בשעה 17:00. להזכירכם- חברי מועדון זכאים לקבלת 10% הנחה בקפה כנגד הצגת כרטיס חבר ולחנייה חינם עם רכב אספנות. לחברים יוגש בטקס ההשקה כיבוד קל . יו"ר המועדון נחום קדמיאל ישא דברים על תהליך השיפוץ של הרכב העתיק. חברים בעלי דגמי פורד מוזמנים להגיע לאירוע עד השעה 16:00. בברכה סמדר מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
רוצה לדעת כמה שיותר פרטים על וגגוניר של השנים 1977 . על המנוע , איך הוא בשטח , ואים יש חלקים בארץ . תודה מראש
הודעה אחרונה מאת נדב נזרי, -
BMW GLAS V8
מאת s.b.m.w- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בעקבות השרשור שעסק ב507 http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=90681, נשאלת השאלה הבאה: ידוע לי שהיה רכב כזה - אצלנו בארץ הקודש. אקזמפלר אחד לפחות. האם מישהו שמע , ראה, ויודע לשפוך קצת אור על הנקודה הנ"ל (מי, מה, למה, כמה, נשמר, נגרס, אבד, אזל, וכו')? כל מידע יתקבל בברכה. שמוליק.
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
- 1 תגובות
- 857 צפיות
1)בשנת 55 האם צינורות המובילים למסנן שמן וממנו היו מגומי או מנחושת ? 2) האם ניתן לקבל הסבר לגבי פעולת מערכת איוורור הקרטר ובפרט לגבי השסטום היוצא ממכסה השסטומים ומוביל אוויר לסעפת יניקה ? מדובר במנוע F של ג'יפ 55 ,תודה לכל העונים...
הודעה אחרונה מאת shmil, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אתמול פגשתי אדם חביב,גלגלנו שיחה על כלי רכב ישנים ופתאום הוא נזכר שהיה לו רכב מיוחד מאד ויחיד בארץ לדבריו. מדובר ברכב שנקרא גלאס שנת 69,מנוע V8 נפח 3000.היו לו סמלים של BMW ,הרכב נקנה בתחילת שנות השבעים מכונס נכסים של מיליונר מסביון שהואשם במרמה גדולה.בקיצור הרכב שהיה מיוחד מאד ומפואר עשה לו צרות בעיקר עם מערכת תיזמון השסתומים.עד שנמאס לו ממנו והוא השאיר אותו במוסך מאז אין לו מושג מה עלה בגורל הרכב.לדבריו נודע לו אז כי הרכב נדיר ביותר ויוצרו ממנו מאות בודדות אך כנראה הבעיות במנוע היו גדולות יותר! אשמח לקבל פרטים אולי מישהו מהוותיקים זוכר את הרכב?
הודעה אחרונה מאת ishpuz,
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
