Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחבר בכדי לעקוב  
ariebz

סוף עידן 96 אוקטן

שימו לב! השרשור הזה בן 5110 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts


חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש על זה דיון בפורום כללי .http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=125513


 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם תהיה השפעה על תידלוק הווספה, או השמן שאני מוסיף לתערובת מספיק?-רן


פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
האם תהיה השפעה על תידלוק הווספה, או השמן שאני מוסיף לתערובת מספיק?-רן
בווספה היות ומדובר ב2 פעימות,רצוי שתתדלק בנטול עופרת.

אין לך צורך בתוספת הסיכוך,המיועדת למובילי השסתומים(הישנים),שיש בה רק משקעים לא מועילים למנוע...

עמית.


[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תמצית הדברים הנוגעים לבנזין עם ובלי עופרת:

 

1. תמיסה עם עופרת הוכנסה לבנזין כבר בשנות ה 40 כמשפר אוקטן.

2. באמצע שנות ה70 עם תחילת השימוש בנטול עופרת בארצות הברית, התברר שבמנועים עם ראש מברזל תושבות השסתומים נשחקו מהר מאוד. מכאן הבינו שהעופרת משמשת כחומר סיכה לתושבות. התופעה לא קרתה בראשי מנוע מאלומיניום בהם מותקנות תושבות העשויות פלדה קשה.

3. יצרנים שהמשיכו לייצר ראשים מברזל, החלו לבצע טיפולים למתכת באיזור תושבות השסתומים או לשים בהם תושבות פלדה כמו בראשי אלומיניום. הדבר מקובל מאוד כיום ברחבי העולם בהתאמת מנועים של רכב אספנות לשימוש בנטול עופרת.

4. כל מנוע יתפקד היטב עם עופרת או בלעדיה. אין קשר להזרקה או קרבורטור. הנזק יהיה כמובן בממיר הקטליטי ובחיישן החמצן הרגישים לעופרת.

5. אורך חיי המצתים הוא פי 3 כאשר משתמשים בבנזין נטול עופרת.

6. התקינה האירופית דורשת מכל מנוע משנת יצור 1988 להיות מסוגל לעבוד עם בנזין נטול עופרת.

7. התקינה הישראלית דורשת מכל מנוע משנת יצור 1990 להיות מסוגל לעבוד עם בנזין נטול עופרת.

8. מזה שלוש שנים אין עופרת בבנזין 96 בארץ. במקומה יש תוסף אשלגן המבצע את הסיכה לתושבות השסתומים ואינו רעיל כמו עופרת.

9. אני נוסע כבר 466,000 (ארבע מאות ששים וששה אלף) ק"מ בסאאב 99 מודל 1975 שלי מאז 1992 ומתדלק רק 95 נטול עופרת. עד היום אין שום תקלה !

10. בנזין 96 מהווה כ 20% ממכירות הבנזין בעוד שבפועל המצב צריך להיות 2%.

11. מנועים בודדים ומשופרים מאוד צריכים אוקטן 98. תדלוק 98 בכל רכב אחר לא ישפר ביצועים וחסכון. רק יגדיל את חשבון הדלק.

12. כל מנוע שתי פעימות באופנוע או בסאאב 96 מודל 1964 שלי יכול לנסוע עם נטול עופרת והמנוע רק ירוויח מכך. להזכירם, בשתי פעימות אין שסתומים ותושבות שסתומים.

 

בברכה,

אורן

finnish rallye.jpg


​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

oren.kipnis[email protected]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תמצית הדברים הנוגעים לבנזין עם ובלי עופרת:

 

אני נוסע כבר 466,000 (ארבע מאות ששים וששה אלף) ק"מ בסאאב 99 מודל 1975 שלי מאז 1992 ומתדלק רק 95 נטול עופרת. עד היום אין שום תקלה !

 

בברכה,

אורן

האם בראש המנוע אצלך בסאאב יש תושבות פלדה לשסתומים או סטנדרטי ,

הסבר לגבי זה מכיוון שיש משמעות למה שכתבת .

אם כך איך יתנהגו כלי רכב עם ראש ברזל משנות השישים שיבעים ???

 

תודה

דרור .


מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראש המנוע בסאאב 99 עשוי מאלומיניום וכמובן יש בו תושבות שסתומים מפלדה קשה.

 

לגבי ראש מברזל יציקה, כמובן שמומלץ להשתמש בתחליף עופרת, אולם כאשר מפרקים את הראש לצורך תיקון, כדאי "לשתול" תושבות שסתומים זהות לאלו שבראש אלומיניום, ואז יהיה בטוח להפעל ש


​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מובן , תודה אורן ,,

 

 

ביי

דרור .


מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 5110 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...