רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 12.9 אלף צפיות
שלום לכולם יש ברשותי פורד מוסטנג ישנה אני לא יודע את השנה בקרוב אני יקבל את הנירת שלה אני רוצה (=מבקש) מידע ממי שיודע. המכונית 4 צילנדר אוטומטית. הגג של הפורד הוא חצי מתפרק לא במצב. היום סגרו אותו. כול מידע לגבי דגם הרכב תבורכו. בתודה מראש, שולי.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 0 תגובות
- 903 צפיות
http://motors.search.ebay.co.uk/_Cars-Parts-Vehicles_W0QQcatrefZC12QQfrppZ50QQfrtsZ100QQfsooZ1QQfsopZ1QQsacatZ9800QQsassZatlantisclassics
הודעה אחרונה מאת shahar7, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם יהיה שוק עתיק חודש הבא ?
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
מפגשישי - מתנדבי שמירה
מאת Guest AKICHU- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
להזכירכם - השקה מיוחדת מאד, לאחרונה התנערות קלה, אני מצפה להתנדבות בשער, מתנדב קבוע ויקר, דרור בריל (קשוח ומרושע ) שלנו, עמית קשוח כהה נוסף אולי? איזה אדום שיער תמיר מוצק ומאיים? אצפה להתנדבות נוספת בה"פ... אירית
הודעה אחרונה מאת avipel, -
"מכונית השנה". 1 2
מאת חן פרחי-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
והפעם ניתן לכם צופים יקרים את האפשרות לבחור את נושא כתבת השבוע שתפורסם ביום שישי. הכתבה תעסוק במכונית שתזכה בדירוג הגבוה ביותר. המכוניות שיודרגו אחריה יפורסמו בשבועות שלאחר מכן. בחירה נעימה!
הודעה אחרונה מאת אסף בקר, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
http://news.walla.co.il/?w=//963079
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, הזמנה להשקתFORD A, 1928 אנו מתכבדים להזמינכם לאירוע שיתקיים ביום שישי , ב- 25 ב אוגוסט , בשעה 17:00 , בו תושק מכונית מדגם פורד A, משנת 1928, שעל שיפוצה שקד חבר המועדו ן יעקב בנגיאט . האירוע יתקיים בחניון " קופי טו גו", פינת הרחובות איינשטיין /לבנון , רמת אביב , צמוד לשער 8 של האוניברסיטה. נחום קדמיאל, יו"ר מועדון החמש, ישא דברים על תהליך השיפוץ של הרכב העתיק ויקבל א ותו באופן רשמי ע"י הצמדת סמל המועדון למכונית . להשקת ה פורד יובא כיבוד קל . חברים בעלי פורד מכל שנות הייצור מוזמנים להגיע לא יאוחר מהשעה 16:00 למקום האירוע. בברכה …
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
אין לי טענה לאיש שיהיה ברור אך הצפיפות הדוחק המכוניות החדישות עושות את המפגש לא ממש נעים. בשבוע שעבר הגעתי עד השער וחזרתי כלעומת שבאתי כי אי אפשר היה להכנס היום באתי כבר בלי רכב האספנות אך זה לא מה שאנו רוצים לדעתי חייבים מקום חלופי עם חיבלול לרכבי אספנות .כדי שאכן המפגש יהיה של מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת Ilans, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. ליעד צריך חלק בשביל הרכב שלו [לוטוס אלן]. אמנם הוא לא חולה ,או דפוק ,קצת שרוט פוזיטיבי אבל !אני אסביר בדיוק מה צריך, ואני בטוח שנוכל למצוע את החלק המזורגג הזה. בכול הפורדים הישנים קורטינה 1600 משנות ה-60/70 אסקורט 1100/1300 יש פחית בין המנוע לגיר יש שתי סוגים של פחיות האחת מודל ישן היא סגורה בחלק התחתון והשניה יענה מודל חדש היא בנויה משתי חלקים כאשר החלק התחתון בנוי משתי חלקים. אנחנו צרכים את הפחית שבנויה משני חלקים [יענה מודל חדש יותר]. ליעד יצרף שירטוט של הפחית. אנחנו מבקשים שמי שיכול לעזור שיעזור ומי שלא יכול לעזור גם יעזור. בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת avipel, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יכול להיות שאני אעמיד את האלפא לתקופה ארוכה (שנים). מה עלי לעשות לפני, לפרק חלקים מסוימים? או שאולי כדי לי להניע אותה כל חודש-חודשים ? לגבי כיסוי מה כדי ואיך? לגבי גלגלים כרגע יש לה 4 צמיגים חדשים כדי לפרק אותם ולהרכיב צמיגים ישנים? דרך אגב מחר אני חוגג יום נשואים. שנתיים שלמים אישתי סובלת אותי, ויותר את המכוניות שלי. היא שאלה אותי מה אני רוצה מתנה. וכמובן מה היתה התשובה ? נכון מכונית נוספת לאוסף, כמובן שנענתי בשלילה אבל מי שואל פשוט מאוד היא קמה בבוקר ורואה מכונית נוספת בחניה שאני קניתי לי כמתנה.
הודעה אחרונה מאת asafk, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אוסף נפלא של פרסומי תדמית, פרסומות ועוד, של טנדר שברולט, רנו דופין ועוד כל מיני... http://video.google.com/videoplay?docid=6712297254143605404&hl=en
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 1 תגובות
- 938 צפיות
ראיתי לאחרונה כמה כאלה שיש להם באגי מחיפושית עם רשיון כביש. הבנתי שיש קיט מיוחד שצריך להזמין מחול ולהלביש אותו על שלדת החיפושית וזה מקבל אישור ממשרד התחבורה ויש לו תו תקן ומכירים בו ברשיון. ההלבשה נראת משהו בסגנון הזה (כל הלבשה שראיתי היתה נראת לי שונה) מישהו יודע מאיפה אני מזמין את הקיט הנ''ל? ובמידה ואין קיט איך אני מאשר דבר כזה אם אני לוקח אותו למישהו שיבצע לי עבודה כזאת? וכמה אמור לעלות סיפור כזה?
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
דבר ראשון אני רוצה להודות ל"frik" באמת הלכתי לניקוי חול יגאל בתל אביב והוא עשה לי עבודה מעולה הוא לקח על ניקוי חול של כל הוספה 400 שקל שזה מחיר סביר דבר שני אני צריך לעשות לה עכשיו פחחות וצבע, יש ליד הניקוי חול יגאל מוסך שמתמחה בוספות אספנות אבל הוא רוצה 3500 שקל על העבודה של הפחחות והצבע, ואין לי יותר מידי כסף אני חייל ואני מקבל בקושי 700 שקל בחודש. השאלה שלי אם יש מישהו שכבר שיפץ פעם וספה ויודע בערך מה המחירים ויכול להמליץ לי על עוד כמה מקומות לעשות בהם פחחות וצבע לוספה במחירים קצת יותר זולים.
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן. אני מחפש אתרים בסגנון קלאסיק קאר שלנו,רק מאירופה.בריטניה וגרמניה בעיקר,כדי לבדוק אופציות לגבי יבוא רכב מחו"ל.לא מארצות הברית. תודה
הודעה אחרונה מאת ooza, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
2.5 liter v4 manual details and pictures in a couple of days.... p.s any comments about the car?
הודעה אחרונה מאת mgmort, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אירוע "גלי גיל" בצפון ההרשמה בעיצומה! בשבת , 9.9.06 , מוזמן מועדון ה-5 לתצוגת רכבים בקאנטרי קלאב גלי גיל בקרית מוצקין , זו השנה החמישית ברציפות , ואנו מתכננים תצוגה מרשימה. כמובן שגם הפעם הכניסה חינם למציגים ולבני המשפחה המצטרפים . שעות תצוגת המכוניות לקהל הרחב: 10:00-15:00. מיקום הקאנטרי: רח' החשמונאים 72, קרית מוצקין. בתוכנית: 1. תצוגת רכבים לקהל הרחב (ברחבת הדשא בתוך הקאנטרי). 2. מתן הסברים מעניינים על שנת ייצור, מודל וכ"ו. 3. מופע של צמד בנדנה בשירים מכל הזמנים ברחבת הדשא. 4. שתיה חמה � חופשי. 5. שימוש במתקני הקאנטרי- בריכות, מגלשות מים, סאונה רטובה/ יבשה וג'קוזי.…
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
פיאט 128
מאת Guest noy007-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מעניין אותי לדעת אם פיאט 128 מנוע 1,100 אני חושב זה אוטו נדיר בארץ??? נוי
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 3 אלף צפיות
אפשר לקבל מידע מסודר, מהימן ועדכני לגבי יבוא של מכוניות אלפה קלאסיות. יש הרבה שאלות ומעט תשובות ומאחר ומדובר בנושא רציני ביותר ( אלפא + כסף) אשמח אם מישהוא ירים את הכפפה הזאת או יכוון למקורות הנכונים כדי שנוכל לפרסם סוף סוף מדריך יבוא מסודר לאלפה רומיאו. מלאי האלפות הישנות מדלדל בארצנו הקטנטונת והמוצא היחידי הוא יבוא. אז מה אתם אומרים בנושא? אני מעוניין להביא ספיידר מסוף שנות ה שישים או תחילת שנות השבעים, DUETTO או KAMM TAIL ומעוניין להכין שיעורי בית? מסמכים דרושים מארה"ב או אירופה מצב רכב מינימלי. מקסימלי אחוז המיסוי וקביעת מחיר המכס וכל המסים וההיטלים הובלה תהליכי שחרור ורישוי בארץ מקורות לקנית הרכב בחו"ל נוספים על EBAY תודה על המידע והעזרה
הודעה אחרונה מאת Ilans, -
-
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
במסגרת השיפוץ של הנסיכה סופי נתקלתי בבעיה בכדי לפרק ממיכל הדלק, את ברז הדלק. יש להעזר בכלי יחודי, (מצורפת התמונה) לפני הפנייה לחו"ל, דבר שיחייב אותי בהמתנה למשלוח... רציתי לדעת אם יש למישהו כלי כזה והאם יהיה ניתן להשתמש בו ....תודה על העזרה-רן החלק:
הודעה אחרונה מאת frik, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נמחק וננעל - מודעות כאלו יש לפרסם בשירשור המתאים - כאן: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=123003 נא לקרוא את כללי פורום אספנות.
הודעה אחרונה מאת K&N, -
- 6 תגובות
- 859 צפיות
קיבלתי היום בדואר, מחבר יקר...והחלטתי לשתף גם אתכם...מי לא רוצה ווספה? http://www.fullgaz.co.il/archive/aug-06/news/fg24578-vespa-comm.php
הודעה אחרונה מאת avipel, -
אבקש את עזרתם של בעלי הנסיון: בכונתי ליבא ארצה מנוע שנקנה דרך eBay. מאחר והמוכר הוא אדם פרטי, אין סיכוי שאקבל שטר מכר. כיצד אני מסדיר את רישום המנוע ברשיון הרכב ללא שטר מכר?
הודעה אחרונה מאת AutoCool, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מי מזהה?
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
יבוא רפליקה
מאת yaziv- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הנושא כבר עלה בעבר אולם העניין עדיין לא ממש מובן. אם יש איסור ליבא רפליקה אז מה ההגדרה של רפליקה? האם זה רכב ללא רשיונות ? האם זה רכב עם רשיונות של רכב אחר? האם חברה שקונה את התוכניות של חברה אחרת זה נקרא רפליקה ? (ראו ערך אופל קדט דייהו רייסר או לוטוס 7 וקייטרהאם) נאמר פה גם שרק רכב מחברה מוכרת יכול לקבל רישוי, אם כך יש איזה רשימה של חברות רכב מוכרות? אפשר להשיג את הרשימה הזאת בכלל?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, ברצוני להציג לכם אוטו משוחזר מסוג פולקסווגן 1600L וריאנט מודל 71. האוטו בבעלות הגברת מטי צרפתי, שנהגה על האוטו בצעירותה וכעת לקחה אותו תחת חסותה בשנית. האוטו עבר שיפוץ כללי שכלל פחחות צביעה קוסמטיקה ועוד. הרכב חבר במועדון החמש ונשמח לבוא למפגשים באיזור שלנו - דרום-שפלה. ניתן לראות תמונות של האוטו בלינק הבא. תמונות
הודעה אחרונה מאת vwmaster, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=SiyVtwLmBtw
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
כמה תמונות מהיום ה"""קריר""" שהיה היום ירון
הודעה אחרונה מאת avipel, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש , הזמנה להשקת FORD A, 1928 אנו מתכבדים להזמינכם לאירוע שיתקיים ביום שישי , ב- 25 באוגוסט , בשעה 17:00 , בו תושק מכונית מדגם פורד A, משנת 1928, שעל שיפוצה שקד חבר המועדון יעקב בנגיאט. יעקב הוא נושא הדגל של מש' בנגיאט המורחבת בנושא אספנות ושיפוץ רכבים, תחביב שהתחיל אצל הסבא ויעקב הוא ממשיך דרכו. המשפחה כולה מעורבת בתהליך שיפוץ הרכבים ותורמת מזמנה וממרצה לנושא. האירוע יתקיים בחניון "קופי טו גו", פינת הרחובות איינשטיין/לבנון , רמת אביב , צמוד לשער 8 של האוניברסיטה. נחום קדמיאל, יו"ר מועדון החמש, ישא דברים על תהליך שיפוץ הרכב העתיק ויקבל אותו באופן רשמי ע"י הצמדת סמל המועדון למכונית . …
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, התחלתי לפני מספר שבועות קצר את פרוייקט שיפוץ הוולבו שלי. עד עכשיו התעסקתי בצד המכני. המכונית עברה טסט והיא במצב מכני טוב. יש עוד קצת דברים לשפר אבל בגדול אין בעיות מהותיות. הגעתי לצד האסטתי של השיפוץ ופה התחילו הבעיות. עשיתי סיבוב אצל מספר פחחים והתמונה נראית כך: במחיר של סדר גודל 5000-6000 אני מקבל פחחות וצבע שמבוססת על הרבה חומר ללא שיחזור חלקים. במחיר של 20000-25000 אני מקבל פחחות טובה כולל שיחזור חלקים בעייתיים כמו דלתות ומכסה תא מטען. במחיר של כ 30000-35000 אני מקבל שיפוץ כמו שהייתי רוצה, קרי, שיחזור מלא של החלקים, הכנה לצבע כמו שצריך וצביעה ברמה גבוהה. את כל השיפוץ המכני אני עושה לבד אבל הפחחות גדולה עלי. לסיכום, האופציות שנראות לי הגיוניות הן או ללכ…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
נתקלתי באיביי במכירה של פרוספקט של הייצור הזה - מעולם לא שמעתי או ראיתי כזה, אשמח לפרטים: Originele BROCHURE from the AUTOCARS factory ISRAEL, triumph -engined DRAGOON 4 x 4 car, 4 page color folder, size ca. 21 x 29 cm.
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
-
מי מחובר 30 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
