Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפגש בשישי זה כבר לא כייף


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חן ,

http://www.scale-forum.com/forum/viewtopic.php?p=74157#74157

ואני עומד אחרי כל מילה !!!

מצטער...

[URL="http://www.scale-forum.com/"] [/URL]הלחץ של הילדים היה חזק עליי, הלכה הS4 חזרנו שוב לאסתי (: [U][COLOR=#22229c][b][url=http://www.facebook.com/album.php?aid=2009172&id=1346995126&page=2#/profile.php?id=528377437&ref=name]facebook....[/url][/b][/COLOR][/U] [U][URL="http://www.mekusharim.co.il/AlbumViewAll.aspx"][/URL][/U]

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפסקתי ללכת למפגשים בקניון הזהב, קריית אריה, רידינג, איילון וכד' ואני מרגיש שהמפגשים באים אחרי, ושכולם יפגעו כמה שהם רוצים, גם אני אוהב מכוניות חזקות וגם לי לא חסרות התפרעויות ועבירות ונקודות ו4 שנים נהג חדש ועוד...

אבל מנטליות, לא בא לי ללכת מכות עם קבוצה של ילדים מפגרים, אני הפסקתי ללכת למפגשים בקניון הזהב כי הייתי מסיים את המפגשים האלה באבו-כביר.

 

אין לי בעיה שיבואו כולם אבל יש כאלה שמתנהגים כמו בהמות וזה מעצבן.

haters will hate

פורסם
ולכן אני הצבעתי ברגלים.

לא הגעתי היום....

 

 

 

משה אזולאי.

חבר מס': 13289

גם אני.

 

ולכל החבר'ה שקוראים להחזיר את הסלקציה יש לי משהו קטן להגיד, אני התחלתי את כל הקטע של הסלקציה ושבוע שעבר חזרתי לשער אחרי העדרות של חודש בגלל המלחמה. כעסתי מאוד על החברים ששיתפו פעולה על כך שלא שמרו על המסורת אבל מהר מאוד הבנתי למה. אתה פשוט הופך להיות שק חבטות, כולם באים אלייך בטענות "למה את ההוא הכנסת ואותי לא", "הנה, תראה יש רכבים חדשים בחניה", והשוס הוא אחרי 5 וחצי כשהבחור של החניון הולך הביתה אז באים כל הליצנים והעלוקות.

לצערנו אי אפשר להחזיק את הבחור של החניון עד שעה מאוחרת יותר כי גם לו יש חיים אבל אני לא הרמתי ידיים. אני יודע מה הסיבה שהעלוקות מגיעים למפגש שלנו וזה הולך להשתנות (תחשבו מה החבר'ה האלה הכי שונאים בעולם).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

עלי להבין שאתה מביא את הקולגות של מר רן השושנים?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בדיוק, כולם יודעים שלמועדון החמש יש קשר טוב מאוד עם המשטרה, אני אפילו זוכר שלמפגש הקודם בהדר יוסף הייתה מגיעה ניידת באופן קבוע ועושה סיבוב התרשמות מהמכוניות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מצטער,לא מסכים איתך שושן ורוד ידידי משכבר הימים.

סה"כ בעלי ה"משופרות" הם לא אוייבים שלנו,אלא אוהבים את נושא המוטוריקה מזווית אחרת.

אני מאמין שבהידברות נצליח הרבה יותר.

ותמיד כדאי לזכור-אל תעשה לחבריך את אשר שנוא עליך.

פן קרחי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
תוספת-כרגע נירשמית לפורום סקאלה וביקשתי מהם מפורשות בשם המועדון פשוט לא להגיע ולחפש מקום מפגש אחר.

אתה פשוט טועה

 

זה לא נכון כמו שאלי כתב למועדון סקאלה יש מפגשים מסודרים ומתואמים במקומות מוגדרים מראש , אז הכללה כזו מצידך עושה רק רע לסקאלה וגם ל-5

 

אין כאן יריבות אבל בצורה שאתה כתבת את הדברים אתה גורם לזה להצטייר ככה

 

גם אני מגיע ל-5 כמעט כל שישי משאיר את המכונית בחוץ ונהנה מכל רגע , אין ספק שהמפגשים האחרונים היו פשוט זוועה לשייך את זה ישירות "לקבוצת סקאלה" זאת טעות גסה !!

 

לאנשים מאחורי מועדון סקאלה אין אינטרס לפגוע במפגש הסגור של מועדון ה-5

פורסם

שים לב לתגובתי בסקאלה,ואני בפירוש מיצטער אם הישתמעה הכללה בדברי.

ולפי הדביק שבסקאלה קופי טו גו הוא אחד ממקומות המיפגש.

העיניין ילובן עוד השבוע ונקווה שהבעייה תיפתר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
שים לב לתגובתי בסקאלה,ואני בפירוש מיצטער אם הישתמעה הכללה בדברי.

ולפי הדביק שבסקאלה קופי טו גו הוא אחד ממקומות המיפגש.

העיניין ילובן עוד השבוע ונקווה שהבעייה תיפתר.

שמח לשמוע מקווה שהעניין יסגר על הדרך הטובה ביותר

פורסם

חן, הבעיה לא במועדון סקאלה. מדובר פה בחבר'ה שאתה לא מכיר, יש סיבה טובה למה הם באים למפגש שלנו, הם פשוט משתמשים ב"חסינות" שלנו. ד"א, כל מה שרשמתי זו דעתי האישית בלבד, אם מישהו נפגע זה כנראה מגיע לו.

הגיע הזמן שמועדון החמש ישים את כפפות האגרוף וילחם, אם אני כתור חבר במועדון החמש לא מגיע למפגש ושלא לדבר על זה שאין מצב שאני אביא את הרכב שלי לשם אז משהו פה לא בסדר. אני לא מבין, פעם אחת לא הספיקה לכם? אתם מחכים שיקרה אסון בשביל שכולם יגידו "אמרנו לכם"? ניסינו בעבר להפגש באותו מקום, לא הלך. כל מקום שהחבר'ה האלה נפגשים יש צרות, אנשים פה רוצים להכניס ראש בריא למטה חולה אז שיהיה להם לבריאות, לי יש מספיק צרות בחיים, אני לא מחפש צרות חדשות.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

חברים יקרים

 

תגובותיכם לא נופלות על אזניים ערלות, וכמו שאמר חן, יש לנו הצעות יעול מפה ועד הודעה חדשה, ושיהייה ברור כל הצעה נשקלת ברצינות אבל, קופי טו גו נכון לעכשיו הינו המקום הטוב ביותר שהיה עד כה, כל זה נכון עד שהשומר עוזב.

ביום שלישי מתקיימת ישיבת וועד ונושא מפגשישי הוא אחד הנושאים שנדון בו, אבל ברצוני להבהיר חד משמעית, אם נשקול לעבור, יהייה זה למקום שיציע חניון סגור עם שמירה, קרי ש"ג, כמו שאמר חן אין טעם לעבור לשום מקום גם אם הוא גדול והוא ללא שמירה, כי להערכתי יקח בדיוק שבוע והמזדנבים יגיעו.

להחרים מפגשישי לטעמי לא במקום ולכן לירון וכל החברים, המשיכו להגיע ומלאו את החניון.

בשבוע הבא מתקיימת השקה של כלי רכב מדהים, ומתוכנן אירוע במפגשישי אחרי שאני משוכנעת שתהנו ממנו,

אל תתנו לחבורת מזדנבים להעכיר את רוחכם.

להתראות מחר במיני ישראל ובמפגשישי הבא

אירית

דוברות

פורסם

שלום.

 

לא רק שצריך סלקציה אני פשוט לא מבין מה עושות כול המכוניות החדשות שם.

אני נכה בעל תו נכה וכך גם אחי התאום.

אם אני ואחי יכולים להחנות בחוץ וללכת ברגל מיספר צעדים ולהשאיר חניות לרכבי אספנות אז כולם יכולים.

בנוסף מילא שאנשים באים לבית הקפה וחונים בתשלום כבודם במקומם אבל!!! כול המכוניות הראותניות ןהרועשות כלומר כול הערס-מוביל לא מענינות אותנו להפך מפריעות רועשות ומעצבנות את כולם. המיפגש מיועד לרכבי אספנות בילבד וכול היתר שילחו לחפש חניות בחוץ ויפסקו לגזול חניות חשובות לרכבי אספנות.

אין לי כלום נגז איש יש לי הרבה נגד הרכבים שלא מתאמים למיפגש.

אני מודיע שאים לא יכול שינוי דרסטי בנושא, אני ואחי ניתעקש להכניס אם הרכבים הפרטים שלנו. לידיעתכם

לשנינו יש מיני ואן גדולים אנחנו נהגים גרועים ותמיד עומדים באלכסון ותופסים כול אחד שתי חניות.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ולפי הדביק שבסקאלה קופי טו גו הוא אחד ממקומות המיפגש.

הדביק בסקאלה מתייחס למפגש של מועדון ה 5 כמפגש של הרכבים הקלאסיים שלכם ולא בתור עוד מפגש של המשופרות

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

במידה והיו עוברים למקום גדול יותר אפשר היה לתחום את איזור תצוגת רכבי האספנות ושאר החניה לאורחים .רכבי האספנות נראים טוב יותר כשהם מרוכזים ולא רכב אחד אספנות והשני 2000 ויותר בדומה למה שהיה בהדר יוסף.

פורסם

MUSTANG 65 עם כל הכבוד אין לי מושג מי אתה,

טוב הליך מודיעיני הוברר לי מי אתה ואתה חבר יקר ומוכר ולכן אני עורכת את הודעתי

 

בהדר יוסף היה בלאגן, תודות לכל מי שהזדנב,ולכן מקום רחב עד כמה שהוא כזה, לא מתאים כל זמן שאין ש"ג וסלקציה

אירית


×
×
  • תוכן חדש...