רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם רכב משנת 87 , 3 שנים ללא טסט חייב במכון תקנים ואם כן מה עלות הבדיקה לאופנוע/מכונית ?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
"ידיעות אחרונות" במדור כלכלה, מבשר לנו את הבשורות הבאות: 1. "נאג'ינג אוטומוטיב", הסינית הודיעה שתחדש את יצור ה-MG לאחר שקנו את הזכיות מרובר פושטת הרגל....." מי בכלל רוצה MG סינית? 2. "משרד התחבורה חזר בו מהרשיון שהתיר בניית אופנוע "ישראלי" בארץ...." לקח להם יותר מחודש להבין את מה שהבנתי מקריאת הכתבה, באותו יום בו פורסמה....(אפילו פירסמיתי שרשור בנושא). 3. ולדני קושמרו...(שבחן את הקוואסאקי 1400) ססס אם אם אמו...יש אנשים שנולדו בקירבה ראשונה לאלת המזל... אני ממשיך לנסוע על ווספה....רן
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום . קוראים לי אלכס ואני חדש בכל העניין הקלאסיקה . ברצוני לשאול כמה שאלות ואודה אם תענו לי עליהן תודה ברצוני לרכוש רנו 5 (1975) כמה עולה רכב כזה לא במצב אידיאלי אבל אם מסמכים ועל הכביש. שנית כל : בעניין החלקים הם קשים להשגה או יש אותם בכמויות ... ועד כמה רנו 5 (1976-1985) דומה מבחינת חלקים לרנו 5 (1975) ושלישית אם כדאי בכלל לרכוש את רכב לנסיעות קצרות בעיר
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- 2 תגובות
- 934 צפיות
בחיים לא הייתי בתערוכה רכבים קלאסיים מתי התערוכה הבאה ואיפה ?
הודעה אחרונה מאת alex84, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לפני שבוע בדיוק, אני בא עם הגרר לקחת את אנני ולהעביר אותה למשכנה החדש בפ"ת (ימח שמה) ומגלה להפתעתי כי היא איננה! אני יודע שהעירייה זממה לי עליה בחודשים האחרונים, אבל הם קיבלו "שאגה" מפורשת היטב ממישהו שהם לא חולמים על להתעסק איתו, לא לגעת בה. בקשה לחברי הפורום שיכולים לעבור בהזדמנות בשעות היום במגרש הגרירות של עיריית רמת גן במסובים, ולראות אם היא שם. אני עובד מהבוקר עד הערב, ולכן אין לי זמן! הרכב הוא שברולט אימפלה, שנת 79 חומה, מספר רישויי 623750 תמונות שלה ניתן לראות פה, עכשיו היא ללא הגג סקאיי, וללא מושבים. המון תודה מראש לעוזרים, דימה.
הודעה אחרונה מאת American-Muscle, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלב ראשון: האזור הנגוע בחלודה מסומן, כיוון שהיו רקבונות שצמודים אחד לשני, ומטעמי אסטטיות החלטתי להשתמש בטלאי אחד למקום המתואר בפרויקט הבא. לאחר שהאזור סומן באמצעות eyeliner אדום, עברתי על הסימון עם דיסק, ויצרתי תעלה. באמצעות מקדח קדחתי חור, וחתכתי באמצעות מספרי פח את חתיכה הפח שהיית נגועה בחלודה. יש לשים לב, שלמספרי פח יש נטייה לעקם את הפח, לכן אני ממליץ לבצע תעלה, או לחתוך את כל האזור באמצעות דיסק. שלב שני: מדדתי את האזור שנחתך באמצעות סרגלים, סרט מדידה שהכנתי מבד, קליבר, ומד זווית על מנת לקבל מושג לגבי שינויי הגבהים בין המשטחים, אני ממליץ לפרק את הצורה ל3-4 צורות על מנת להקל על השירטוט. שלב שלישי: מעתיקים את הצורות על גבי קרטון, החלטתי להשתמש בקרטו…
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מבקש עזרה ביעוץ איזה בעל מקצוע משפץ דשבורד טלפון 0507753078 039513350
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 5 תגובות
- 733 צפיות
שלום לכולם יש לי בעיה כיוונתי את ההצתה כי היו בק פיירים . עכשיו יש צילצולים מהמנוע ממה זה יכול להיות. תודה מראש חיים
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
מי זו "ברנדה" ?? 1 2
מאת XOFIRX-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
תמיד רציתי לפתוח שירשור שיענה על שאלה שמאוד מסקרנת אותי, פורד (אסקורט) ברנדה, מאיפה נוסף השם "ברנדה" ולמה רק בישראל ? למה לא הוסיפו את השם ברנדה על האחוריים של המכונית ? תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת escort mk1, -
-
- 3 תגובות
- 718 צפיות
הבנתי שהאירוע קורה במשך 3 ימים .אני לא מצליח להגיע לאירוע ב 7.10 ששזהו המועד של התערוכה עצמה.השאלה אם יש מה לראות ביומיים לפני זה?
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
רציתי לדעת איך אני יכול לגלות מי היו הבעלים הקודמים של הרכבים שלי. האם ניתן לקבל את זה במשרד הרישוי? עוד שאלה קטנה שמסקרנת אותי. למה אנשים שמוכרים מכוניות חושבים שאם הבעלים הקודמים שלהם היה איזה נשיא או שחקן או שהאוטו שיחק באיזה סרט מחיר הרכב צריך להיות גבוה יותר. מה דעתכם בענין?
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
כל פעם שאני קורא על רכישת רכב אני שומע שצריך לעשות בדיקת מעבדה אז ככה יש לי כמה שאלות בנושא זה: מי חייב בדיקת מעבדה? מה בודקים בבדיקה הזו? אפה עושים בדיקה כזו באיזה מקום?
הודעה אחרונה מאת N.Y, -
ברצוני לרכוש מוצר באי ביי. שאלתי מה עלות המשלוח לישראל, המוכר שלח לי אי מייל שהוא רוצה את הקוד הבא: If you can send me your postal code I can quote it for you. על איזה קוד בדיוק מדובר? תודה.
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
בזמן האחרון אני רואה מחירים שלטעמי מטורפים לגמרי ! כרמן גיהה מגרדת 60K... פיאט קטנטנה עם מנוע מרכזי מגרדת 20000$... פיז'ו קבריולט מגרדת 30K... חיפושית מהמודל ה(כמעט)נכון במעל 20K... ויש עוד המון דוגמאות? מישהו יכול לשער מה קורה כאן? פנטזיה? מציאות?! מכיר את כל האימרות ש "המחיר הנכון לאדם הנכון" "כל אחד יכול לדרוש כמה שהוא רוצה" וכ"ו דעות? ג.
הודעה אחרונה מאת ג'ו, -
-
- 4 תגובות
- 903 צפיות
לחברי מועדון החמש, בערב ראש השנה 22.09.06, בית הקפה "קופי טו גו" יהיה סגור. יחד עם זאת, חברים שרוצים להגיע יכולים לעשות זאת, ולנצל את ההזדמנות לאחל אחד לשני שנה טובה באופן אישי !!! בברכת שנה טובה ומוצלחת, סמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קיבלתי את זה במייל היום, ואתם בטח יודעים שהעיקר מתחבא בפרטים הקטנים... שימו לב לליידי שמסתתרת מימין אייל
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
השירשור הזה גרם לי לנסות ו"לפצח" את החידה של פותח השירשור. אומנם הרכב זוהה, אך אני נשארתי בזכרוני עם רכב-מסתורין אחר שצץ לו. הרכב שזכור לי היה ניצפה לפני כ-3-4 שנים באיזורי מגוריי מדיי יום, אך בחלוף הזמן הרכב נעלם. זכור לי במעורפל סמל של Fiat על הרכב מההזדמנות היחידה שבה בחנתי אותו בזמן שחנה ברחוב. הרכב נראה היה משופץ, מצבו היה טוב וצבעיו היו כסף (על רוב הרכב) ואדום (באיזור מסגרות החלונות). מכונית הפיאט הזו מאוד הזכירה לי את מכונית ה-Fiat 850 Coupe, אך משהו היה מוזר בה - הן בצורתה הכללית והן במבנה הגג שלה שהיה עשוי מבד (עם סימני-קיפולים) לכל אורך הרכב, בדיוק כמו ב-Vespa 400. גודל המכונית היה קטן; אפשר לומר שקטן מדי. חיפוש ב-Google לא חשף בפניי שהייתה קיימ…
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מישהוא מכיר את הרכב הזה ?? הרכב הזה היה פעם אצל בחור חבר במועדון ה-5 שרצה לשפץ אותה וטען שזה רכב נדיר ששווה את השיפוץ הוא טען שזה קרוסלי סלוודור, מישהוא שמע על חברה כזו (אם כן מה זה הדגם הזה) ?? הרכב כבר לא נימצא היכן שצולם, מישהוא יודע גם מה עלה בגורלו ?? רק תראו שאין בכלל פח באוטו רק חלודה ושיש מישהוא בארץ שחושב לשפץ דבר כזה אופיר
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
זה נראה כאילו יש לו עומס יתר
הודעה אחרונה מאת MOTIOZ, -
הנה התמונות , לצערי חלק לא ברורות (הצלם צילם מול שמש) .
הודעה אחרונה מאת adig1971, -
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לחברי מועדון החמש ולחברי פורום אספנות ב-CF, החל מעתה, הנכם מתבקשים להעלות תמונות ממפגשים, אירועים, תערוכות וכו' לגלריית המועדון. בכדי שכולם יוכלו לדעת על התמונות שהעלתם, הנכם מוזמנים לפרסם בפורום קישור לגלריה בה מוצגות התמונות. העלאת תמונות לפורום טובה לזמן קצר יחסית, שכן עם התיישנות השרשור הוא "נעלם" לו בהיסטוריית השרשורים, זאת להבדיל מגלרית אתר המועדון, בה יוצגו התמונות בכל עת ובאופן זמין. מומלץ להעלות תמונות ברזולוציה של לא מעבר ל-800X600 פיקסלים, בפורמט Jpg/Jpeg. שימו לב! כל אחד יכול להעלות תמונות לגלרית המועדון, גם אם הוא לא חבר מועדון. תמונות של חברי מועדון החמש, יכולים להעלות רק חברי המועדון, תוך ציון מספר החבר במקום המתאים בטופס העלאת התמו…
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
רכבים לצילום
מאת אלון דהן- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב ,אבקש את עזרתכם,אני מחפש רכבים אמריקאים\אירופאים מהשנים 63-65 לצילום סרט קולנוע, העניין מאד דחוף וכמובן שבתשלום. אפשר ליצור איתי קשר במייל או בנייד-0504366331 בתודה מראש אלון .
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לחברי המועדון, שימו לב: הכנת השלטים דורשת זמן לא מבוטל, לכן חברים שנרשמים לתצוגה מתבקשים למסור נוסח מקוצר לצורך הזמנת השלט לרכב שיקבלו (וישתתפו כנראה במימונו באופן חלקי בסכום של עד 20 ש"ח) בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ- 20.09.06! צריך להופיע שם הדגם בעברית ובאנגלית ושנת ייצור לפי הדוגמא הבאה: מוריס 8 דגם E Morris 8 Type E, 1935 מסרו בבקשה גם את מס' הרישוי של הרכב. תזכורת - ישנה חובת רישום לארוע - רכב שלא ירשם מראש לא יוכל להיכנס לשטח התצוגה !!! בברכת שנה טובה סמדר- משרד המועדון.
הודעה אחרונה מאת logo1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שואל מה שנת היצור הראשונה של מכונית סאאב 99 ועד מתי יוצרה וגם שואל אם היה אוטו סאאב 900 או 9000 תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום רב אני מצאתי רכב שנת 80 עכשיו הרישיונות שלו מוקפאים ואני מעוניין לרכוש אותו רציתי לדעת מה הפרוצדורה לעניין ומה צריך לעשות ולאן לגשת והאם צריך לעשות לו טסט בשביל להעביר בעלות או שחייב לעשות קודם טסט ואחר כך בעלות תודה על התשובות .
הודעה אחרונה מאת N.Y, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 880 צפיות
אני מתגורר בדרא"פ וחוזר בשנה הבאה לארץ. כידוע בדרא"פ נוהגים בצד ההפוך של הכביש אם כי חברת פורשה עד שנת 69 לדעתי לא ייצרה את ההגה בצד ההפוך כך שיש כאן היצע לא רע של רכבים עם הגה בצד ימין של האוטו ומחירם נמוך יחסית בשל עובדה זאת. כך שניתן להשיג פורשה במצב כמעט מושלם סביב ה- 50.000 ש"ח. מה התהליך כדי להביא אחת לארץ? לפני שאני נכנס להרפתקאה...
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. אני מעוניין להעביר רכב מירושלים לחיפה. 1. מה העלות של גרירה כזאת? 2. האם יש דרכים אחרות בהם אוכל להביא את הרכב ולא גרר פרטי? 3. אשמח לקבל המלצה על מישהו אמין. תודה.
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברים שלום אני מעוניין לרכוש "צעצוע" קטן, חוף מכאן ,תנו לי לינקים או כתובות היכן אפשר למצוא רכבים למכירה, שאני נכנס ללוחות אני מוצא 1 2 גג 5 . אני לא מכיר איפוא לחפש,כמו כן באתר של מועדון ה 5 לא מצאתי. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת DOCTOR, -
-
- 24 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
לאחר זמן רב (מבחנים, מילואים), חזרנו עם המהדורה לערב שבת. נתחיל מארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום ברצוני לרכוש רנו 5 75 ו(1300)אני מאט יודע פרטים על הרכב אודה מאוד אם משהו יוכל לעזור לי בעניין כמו למשל מפרט הרכב איך אם החלקים כמה זולל ? ואם בכלל כדאי? בברכה אלכס..
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 60 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 304 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yor2
- אלי55
- eladts
- EliC25
- אברהם א
- DareDevil
- tan tan
- samg
- David32
- Or05230
- שחר 1
- Loder
- BoazB11
- llaavvii
- vigi
- farkash7
- סולל הדרך
- beresford
- Ghost93
- פריג'י
- Night Driver
- zvit
- Avia
- Erel
- גולדן191
- yoav911gt2
- GTאי
- om2
- nglancer
- איציק נ.
- אורח לרגע
- lanosforce
- Qsz111
- Igalz
- אביתר א.
- גרנד פריקס
- דניאל1983
- KipodYam
- Shmelov
- BassDriver
- שביט
- danbr
- itaimoto
- davemustaine87
- falou
- eyalgr
- psxr
- טויוטה סופרה
- garicho
- Accent Coupe
- hans
- מחכה
- דובצע
- benny62
- מלטבשי
- פינדר
- mcshmupi
- חיים יוד
- flytomars
- shai590
