Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה על העצות אבל קצת קשה לי לקנות רכב ב 10000 שקל ומעלה אני בנתיים חייל

ומצאתי רכב (רנו 5 ) נראה סביר מאוד פלוס במחיר מציאה

ושאר הכסף לתיקון התחלתי ואז ניראה איך זה מתגלגל.

ועוד ששמעתי ממקורות בצה"ל שהרכב הזה די אמין אם אתה מתקן אותו נכון וטוב

איך אתה מתכון להחזיק אוטו ממשכורת של חייל?

 

בכול אופן אוטו ישן צריך השקעה מסוימת.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אני לא יודע אם שלי היה אותו דגם כמו שלך, אבל הרכב שלי עלה סכומים מגוחכים לאחזקה, למרות שהוא עבד קשה למדי (יום יום לאוניברסיטה 80 ק"מ, ובסופ"שים טיולים בכל הארץ עם נגרר ושלושה אופנועי שטח, ביחד עם רוכבים וציוד לטיול) . חלקי חילוף זולים מאוד, ולא היה צריך מהם יותר מדי למרות שהוא היה ותיק מאוד. במספר שנים הדבר הכי משמעותי שהחלפתי היה מצמד, שעלה לי כ300 ש"ח. הרכב עצמו עלה לי 2000 ש"ח :-D

פורסם
אני לא יודע אם שלי היה אותו דגם כמו שלך' date=' אבל הרכב שלי עלה סכומים מגוחכים לאחזקה, למרות שהוא עבד קשה למדי (יום יום לאוניברסיטה 80 ק"מ, ובסופ"שים טיולים בכל הארץ עם נגרר ושלושה אופנועי שטח, ביחד עם רוכבים וציוד לטיול) . חלקי חילוף זולים מאוד, ולא היה צריך מהם יותר מדי למרות שהוא היה ותיק מאוד. במספר שנים הדבר הכי משמעותי שהחלפתי היה מצמד, שעלה לי כ300 ש"ח. הרכב עצמו עלה לי 2000 ש"ח :-D[/quote']

אצלי הרשימה ארוכה מצמד,רדיאטור חדש,צמיגים ומה לא עברתי את מחיר הרכב :-D

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

תודה על העידוד הקטן

 

לא ממשכורת של חייל קשה מאוד למועדון ללכת פעם אחת בחודש

בואו נחשב אם אתה חייל באזור א+ אתה מקבל 700 שקל זה יוצא 23 שקל בערך ביום

גובניק מקבל 350 בחודש אז זה בערך 11 וחצי שקל ליום

אז אני גובניק בחלקית אני יוכל כל חודש לקנות מצמד חדש

או כל יום גומיה חדשה או בורג תלוי במחיר

ברצינות עכשיו איפה אפשר בהכי פשוט וקל להשיג חלקים ?

פורסם
תודה על העידוד הקטן

 

לא ממשכורת של חייל קשה מאוד למועדון ללכת פעם אחת בחודש

בואו נחשב אם אתה חייל באזור א+ אתה מקבל 700 שקל זה יוצא 23 שקל בערך ביום

גובניק מקבל 350 בחודש אז זה בערך 11 וחצי שקל ליום

אז אני גובניק בחלקית אני יוכל כל חודש לקנות מצמד חדש

או כל יום גומיה חדשה או בורג תלוי במחיר

ברצינות עכשיו איפה אפשר בהכי פשוט וקל להשיג חלקים ?

בפירוקיה אולי למרות שלא בטוח שתמצא..

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
ומחו"ל ?

 

היסתכלתי ב EBAY לא ראיתי הרבה חלקים על האוטו.

יש קצת חלקים בebay צרפת אבל הרוב לא שולחים לכאן.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
תודה רבה לכם

עזרתם לי מאוד.

ומקווה שבתערוכה הבאה האוטו שלי גם יופיע .

יום טוב

ושנה טובה.......

בהצלחה! :-D שנה טובה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...