אני צריך עזרה או סדר עדיפויות נכון על מנת להחזיר רכב מיושן לכביש. שכן שלי נפח את נשמתו ובבעלותו רכב ישן שרשיונו הופקד במשרד הרישוי לפני 10 שנים. בנו היחיד מוכן לתת לי את הרכב מתנה כאות הערכת אביו אלי. השאלה היא כזו: מה עלי לעשות ראשית, ואיך, על מנת להוציא את הרישיון ממשרד הרישוי ולהעביר את הבעלות של הרכב אלי ולהופכו לרכב אספנות.
בתודה רבה
מוטי 052-3055546