רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://video.google.com/videoplay?docid=-247167807366923212&q=fiat
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אשמח לכל מידע על ה912 .(בייחוד נפחים והספקים) כמו כן מהם ההבדלים מה356 קופה ,איזו מהשתיים יותר קלאסית ונחשקת? תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הבוקר הסתכנתי ונסעתי לשדרות. לא..אל תחשבו שהסתכנתי בגלל הקסאמים. נכון, נפלו שם שלושה (עד כתיבת ההודעה) וזה מלחיץ אבל מתגברים. מה שלא מובן לי זה שהעיר שהכי סובלת, כבר חמש שנים מהפצצות, סובלת גם מאחד מכבישי הגישה הכי גרועים שאני מכיר, הכביש מצומת הודיה לשדרות ובעיקר הקטע מצומת הודיה לצומת גבעתי. ממש חזרנו לימי המנדט. לא מגיע להם (ולנו) קצת יותר? האם באמת חייבים לשחק ברולטת כביש בנוסף לכל הצרות? את יתר הגיגי על מצב הרוח שם ועל ראש העיר ההסטרי, אשאיר לעצמי. ולענייננו: הפלקון סוף סוף מרופדת, הכסאות בפנים והרצפה מכוסה גם כן והאוטו מקבל יותר ויותר צורה. והיום גם נזכרתי שבחיים לא ישבתי ליד הגה של פלקון..פשוט שכחתי באיזשהו מקום שהגשמת חלום בן 46 שנה (בעלות ונהיגה על פלקון 1960…
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 0 תגובות
- 999 צפיות
מישהו מכיר שם וטלפון של בעל DS ממודיעין לטובת התיעצות?
הודעה אחרונה מאת ד.ע., -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ממליצים למקצוענים
הודעה אחרונה מאת taubh, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היום ראיתי אחת יפיפיה (חוץ מכמה מדבקות), נראתה ספורטיבית. הבנתי שיש את דגמים הטיפה ספורטיביים SR ו GT עשיתי חיפוש ולא מצאתי ממש הרבה מידע חוץ מזה שהיא לא הכי ספורטיבית ולא הכי מהנה. במה היא שונה מהרגילה? בכמה נמכרות? אמינות? זמינות חלקים? זה הכל (ולא זה לא קשור לספרינט שלי בשום דרך שהיא, פשוט כל ת'רד מדרדר לשיחות על הספרינט, סתם מעניין את חבר שלי ואותי לשמוע על הרכב, מה מיוחד בו וכו') עמית.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- 25 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
התקדמות לא רעה היום... מנוע בחוץ, דיגום מנוע, מנוע בפנים.... תהליך שיפוץ פנים הרכב (דש-בורד וכו') ימשיך כשאסיים את הנושא המכאני, עד סוף השבוע, אני מקווה... מנוע ה-6 צילינדר בדרכו האחרונה: תא המנוע, לפני טיפול קוסמטי וחשמל... מנוע ה-V8 המיועד, "לפני".... מנוע ה-V8 "אחרי" בביתו החדש: תא המנוע עם המנוע - אחרי טיפול במערכת החשמל (עדיין לא ממוקמת סופית) וטיפול קוסמטי... מחר, המשך הרכבת מערכות המנוע השונות, סיום הקוסמטיקה ובתקווה, התנעה ונסיעה תודה רבה לאיציק על העזרה והעבודה המקצועית!!!
הודעה אחרונה מאת הרב"ט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מפגש קפה ומצב רוח ירושלמי, ב- 24.06, בין השעות 10:00-12:00, בקפה- מסעדה של בית ההארחה , הכנסייה הסקוטית ( מעל לסינמטק י"ם), רח' דוד רמז 1, י"ם. טל' 026732401.(מפה ניתן למצוא באתר של בית ההארחה- (http://www.scotsguesthouse.com. במקום נוף עוצר נשימה: הקפה משקיף מכיוון דרום מערב על חומות העיר העתיקה, גיא בן הינום, מגדל דוד ועוד. הגישה למקום נוחה בכל שעות השבת. יש אפשרות למזנון פתוח וגם לקפה ועוגה. חברי המועדון יקבלו 10% הנחה כנגד הצגת כרטיס חבר. חנייה: יש בשפע ( בערך ל-50 רכבים), החניון במתחם סגור, מוצל ומאובטח ע"י מצלמות לרכבי אספנות בלבד. מארגן האירוע: יורם עוזרי- חבר מועדון ותושב י"ם. (חברים ירושלמים המעוניינים לסייע יכולים לפנות ליורם).יורם יחלק מפות עם מס…
הודעה אחרונה מאת Maor T, -
-
- 0 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
לעת מצוא, הפכתי עצמי לגידי אורשר של עולם האספנות. המדובר הפעם הוא על הסרט החדש של דיסני ופיקסאר - מכוניות. סרט זה הוא מחווה לרכבים ישנים ובעיקר ל Route 66 המיתולוגי, אחד מכבישי הרוחב הראשונים של ארה"ב, שקרנו ירדה עם פתיחת אוטוסטרדות מהירות והוזלת התעופה. ללא ספק, חובבי רכב ובעיקר רכב ישן, היו מעורבים בהפקת הסרט. הירידה לפרטים פשוט מדהימה, הן ברכבים והן בתפאורת הרקע. רוב העלילה מתרחשת בעיירה בשם Radiator Springs (שימו לב לכפל המשמעויות) הממוקמת לאורכו של כביש 66. כל הדמויות בסרט הן מכוניות, אין אנשים. המוטל בעיר נקרא ה-Cozy Cone (מלשון קונוס כביש). העיירה ממוקמת במדבר ובכל סצנת נוף, שימו לב שהסלעים ברקע מעוצבים בצורת רכבים אמריקאים ישנים. בולט במיוחד הוא ק…
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
שלום, לפני כשבוע קנתי את הרכב הראשון שלי. זהו אוסטין מטרו ואני רוצה (=מבקש) לקבל עליה מעט פרטים ועצות לשיפורים. הפרטים של האוטו הם: שנת 89, מנוע 1.3 ליטר, והקילומטררז' הוא 175 אלף. הרכב היה של סבא של חבר ולכן הוא במצב די טוב .
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יש לי שני תקלות קטנות בואליאנט. הראשונה - האיתותים עובדים ביחד (לא משנה לאיזה צד אני מאותת. השניה - המנורה של פנים הרכב לא עבדה עד עכשיו אבל שמישהו ניסה לסדר לי את האיתותים הוא עשה בטעות שהמנורה תעבוד קבוע. (הוצאתי את המנורה כמובן). ויש כמה מנורות בלוח השעונים שהתקשתי להחליף משום שלא מצאתי בית מנורה מתאים. (החלפתי רק את המנורה, אבל המנורה לא עובדת - יכול להיות שהמעגל שרוף ?) אין לי ניסיון בחשמל ברכב. יש לי את השירטוטים של החשמל, אבל אני ממש לא מבין אותם. מה יכולה להיות הבעיה ? (הסבר בשפה פשוטה בבקשה. אין לי מושג בחשמל), ואיך אני פותר אותה ?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב, במהלך חיפושי אחר חלקים לפורד אנגליה באיביי (האמת שיש לי את כל החלקים, אבל אני ממשיך לעקוב) מצאתי משתמש בעל חנות שנקראת atlantisclassics אשר יש לו חלקים קוסמטיים בעיקר (סמלים וכו'...) בכמויות אדירות. כל שבוע הוא מפרסם את כל הסמלים שאי פעם היו לרכב הזה, 5 מכל סוג ביחד, וכולם במצב חדש לחלוטין, כאילו יצאו כרגע מהמפעל. השאלה היא מאיפה הוא משיג את כל הסמלים האלו? עלתה במוחי מחשבה שהוא שם יד איכשהו על המכונה שייצרה אותם לפני 40 שנים, חידש אותה והוא מכין אותם בעצמו. שאלה שניה היא לאן נעלמו כל המכונות שייצרו את כל החלקים (בקליות, פנסים, סמלים, פקונג, ידיות וכו'...)? הרי לא יתכן שכולן נכחדו... בארץ בטח לא נמצא את המכונות הללו, אבל באירופה וארה"ב אין סיבה שבגל…
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום רציתי לשאול כמה שאלות בקשר לטריומף. 1. האם הדגם הזה שונה מדגם טריומף רגיל שרואים בארץ? http://www.classicar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=124&ad_id=8704 2. מאיפה אפשר להביא חלקים וכמה הם עולים? 3. והאם יש חלקים בארץ למכונית הזאת? תודה לעזורים
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מצבה של הספרינט מבפנים דיי מרגיז לעין לפעמים וסביבה יותר נעימה בהחלט יכולה לתרום לי הבעיות העיקריות, הן כאלה: סדקים בדשבורד (מסביב לפתחי האורור העליונים ועוד כמה) לגבי זה: בעקרון ראיתי דשבורד משופץ לא יודע בדיוק ע''י מה אבל הסדקים חזקו ונפערו! הרעיון הוא להוריד את כל הדשבורד לגמרי! לצבוע חלקי פלסטיקה ועל הדש עצמו להדביק איזה מדבקה (ראיתי כבר ושם זה לא יצא הכי טוב, אולי החומר שהודבק ואולי העבודה), כמובן ניתן להתחיל ממדבקה פשוטה וחלקה בצבע כלשהו וניתן להדביק גם משהו איכותי יותר. צריך שזה יחזיק מעמד בחום ושההדבקה עצמה תהיה בלי בועות (מעבירים מגב של חלונות תוך כדי ההדבקה ע''מ שלא יהיו בועיות) יש המלצות לחומרים כאלה? יש המלצות עם מה להדביק? (כ…
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
- 15 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, זה אתה חזרנו, כרמל ואני, מגרמניה, שם התקיים המפגש הבינ"ל ה 26 של NSU. זו היתה חוויה מוטורית צפופה מאוד, שכללה: השתתפות במפגש. נסיעה במכוניות שונות, פרינץ 4, ספורט פרינץ, TTS, ו Ro80, וזאת מבלי להחשיב את ה אודי A3 השכורה שלנו, שעברה את ה 200 קמ"ש בלי למצמץ. השתתפות בישיבת המועדונים השנתית, בה כרמל הציג את המועדון, וקיבל מחיאות כפיים סוערות. סיור באולם התצוגה הענק של אודי, במפעל בנקרסולם (אודי פורום). סיור בקו הייצור של ה A6 באודי, מדהים לראות איך בונים מכונית כמעט ללא יד אדם. סיור במוזיאון מרצדס החדש, בשטוטגרט, נפתח רק לפני חודש, מרהיב (צמוד לאיצטדיון...) ביקור באירופה פארק (כרמל רצה רכבות הרים) ולפינלה, היום בבוקר, סיור בסדנת שיפורים בעל…
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
פיז'ו קדושה מעץ 1 2
מאת Koby Millo- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 5 אלף צפיות
פיז'ו 404 מצופה עץ, כולל דגם של בית-המקדש על הגג. מקורות מוסמכים טוענים כי ציפוי העץ קיים גם בתוך המכונית. המכונית כמובן רשומה כ-"רכב אספנות"... צולם החודש בירושלים. (תצלום: ניצן אביבי)
הודעה אחרונה מאת SuRuK, -
זיהוי רכב בתמונה 1 2
מאת oren1001- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מה הרכב הזה?
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- 3 תגובות
- 821 צפיות
שלום לכולם הודיעו לי היום מחברת הביטוח שעלי לחדש את רישיון צד ה ג' של הרכב כי פג תוקפו בסוף החודש הנ"ל. עד כאן הכל טוב.. ומה עושים?! מחדשים! יש לציין שהביטוח שהיה עד עכשיו התחיל כביטוח צד ג' + גרירה (סך 900 ש"ח) ברכב מיני מיינור 83 - המיני נמכרה ובמקומה נקנתה פיאט 850 שנת 71 (אני שרוט..) וצד ג' + הגרירה הועברו לרכב פיאט 850 בקיצור אומרת לי הסוכנת שאני אוכל לחדש את הצד ג' אך לא את התשלום עבור הגרירה.. משום שאין חברת ביטוח שתעשה לי גרירה על רכב כזה "ישן".. אני כמובן התעצבנתי ולא הבנתי! הרי גרירה אמורה לתת קרש הצלה בייחוד לרכבים כאלה ולא לרכבים חדשים (שבדר"כ אינם זקוקים לשירות זה כמו רכב ישן).. היכן אני אוכל לבטח את הרכב עם גרירה?! האם נתקלתם בדבר דומה?
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
מישהו פה יבא מגרמניה ? אני יודע ש-ד"ר רחמימוב ייבא מארה"ב אשמח לדעת אם מישהו ייבא מגרמניה או לחילופין אם אתם מכירים מישהו שמתעסק בתחום יבוא רכב אספנות מאירופה תודה
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
משהו שאולי יעניין פה אנשים בפורום..... אני יכול להביא עוד דברים כאלה אם יהיה ביקוש. http://www.mytempdir.com/754766 http://www.mytempdir.com/754769 http://www.mytempdir.com/754772 http://www.mytempdir.com/754775
הודעה אחרונה מאת EXOTICA, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לפני כחודש עצר לידי ברמזור קטנוען ואחרי קצת מחמאות ( ) אמר לי :"אל תעבור את ה-5500 סל"ד , יש מנתק הצתה". אוקיי, אמרתי , הוא הוזה. אז טעיתי. היום אצל צביקה (חזרתי לעשות וווררווםם ווררווםם ולא פחח פקקק בזזז), הוא הראה לי את המנתק ואמרנו שנתייעץ בפורום. איך הוא פועל ברכב כזה ישן ? הוא דומה למנתק שיש ברכבים חדשים ? איתי.
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
-
יבוא חלקים מחו"ל
מאת רנו- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מי יודע אם אני נוסע לצרפת קונה שם חלקים אך יש אפשרות להביא אותם ? מדובר בחלקי פח האם יש אפשרות להביא אותם בטיסה רגילה או אך עושים את זה בכלל וכמה מס משלמים על חלקים כאלה ישנים וחדשים
הודעה אחרונה מאת רנו, -
- 25 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מנוע ה-6 צילינדרים טורי של הנובה הלך היום לעולמו, עקב סדק בראש המנוע... מנועים כאלו לא ממש שווה לתקן וכדאי תמיד לקחת מפירוק. אבל... אם כבר.. מנוע V8 בנפח 5700 כבר מחכה להתקנה בימים הקרובים, בשילוב עם גיר חדש (4 הילוכים 700TH) ועוד כמה פינוקים.... הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה... אה... ועוד משהו.. זוכרים שאמרתי שאני אשאיר את הנובה כפי שהיא מבחינת פנים הרכב וכו'? טוב נו, ניסיתי, התאפקתי, לא הלך... כל פנים הרכב מוחלף בימים אלו לחדש לגמרי, בעיצוב Custom, לרבות דש-בורד שמעוצב ונבנה על-פי עיצוב קצת שונה, בבנייה אישית... תמונות ועדכונים יגיעו לפי בקשה ליאור. סתם תמונה של הנובה, בלי קשר לכלום :
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מחירי חלקים ? עלויות אחזקה יקרות? או הגיוניות? צריכת דלק? תודה, אדריאן. נ.ב. אני יודע שלא הייתי ספציפי לגבי דגם , אך בכל זאת ...
הודעה אחרונה מאת ADRIANFARINA, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
סרט ההיסטוריה של אסטון מרטין באורך שעה וקצת, מאוד מעניין, מומלץ. http://video.google.com/videoplay?docid=-6362049015503098435&q=Aston+Martin
הודעה אחרונה מאת GTRacer7, -
המכונית שלך ואתה... 1 2
מאת השושנים-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מחקר גרמני קובע, שניתן לזהות מי נוהג, על איזה מכונית לפי תמונת הבעלים...איך המחקר היה תופס בין חברי המועדון שלנו? רעיונות, מחשבות מישהו? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3264798,00.html
הודעה אחרונה מאת LimP, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כבר אמצע חודש יוני ואין אבטומוביל ברקע... מה קרה? מישהו יודע מתי יגיע?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
למי שיש פלסטיקים שחורים באוטו שקצת דהו ניתן לחדש אותם ע"י מישחת נעליים נוזלית שהיא ניספגת בפלסטיק ולא מיתקלפת גם אחרי 100 שנה, כל זה כולל גם פלסטיקים שחורים מחוץ לאוטו, מי שיש לו פלסטיקים בצבע מסויים ורוצה לצבוע אותם בצבע אחר יכול ללכת לסנדלר שיצבע לו אותם בצבע של נעליים מיוחד שלא מיתקלף וזה יוצא כמו חדש. את כל הדברים האלו עשיתי לאחרונה לקראת סיום ריפוד האוטו ותמונות אני אראה בהמשך, אופיר
הודעה אחרונה מאת d-9, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מה עושים שם? אם לרכב משנת 83 יש בעיות לעבור את זה? באיזה מצב הרכב צריך להיות בעת הבדיקה? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 2 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הקישור לתמונות נמחק - הן כוללות מספר רישוי של הרכב. (את התמונות צילם מישהו ואיני רוצה להעלותן לפה ללא רשותו) עידו
הודעה אחרונה מאת Blue Jay,
