רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
תמונות משיפוץ המיני שלבים הראשונים הפחחות והצבע נעשים על ידי האומן רועי מאוטו פח בפתח-תקוה
הודעה אחרונה מאת Noble Savage, -
מפגש 2.6.06 1 2
מאת גיא127- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
קצת תמונות מהמפגש של שישי. הלינק נמחק ע"י קובי
הודעה אחרונה מאת avipel, -
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
רכבים עזובים/ נטושים/ זרוקים/ עומדים שחולקים מכלולים תואמים עם אנני שלי (מכאניים, חיצוניים, פנימיים וכו...) רשימת החיפוש הורחבה ועכשיו כלולים בה גם כל דגמי סדאן 4 דלתות לבית GM- שברולטים, פונטיאקים, קאדילאקים, אולדסמובילים, וכל רכב 4 דלתות אחר מבית GM שחולק מכלולים עם אנני שלי. תודה מראש לעוזרים, דימה.
הודעה אחרונה מאת רם חובק עולם, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם מישהו מהצפון נוסע לאירוע של הפורום? ואם כן האם יש מצב לנסוע בשיירה? יגאל
הודעה אחרונה מאת yellow1302, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
סתם עברתי קצת על איביי לראות אפשרויות ליבוא של דברים חמודים ונתקלתי בזה http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1977-FIAT-128S-SPORT-CUSTOM_W0QQitemZ4646328794QQcategoryZ6218QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem יש כאלה דגמים בארץ בכלל? בתור אחד שלא ממש אוהב את כל הלאדות המרובעות אני מוצא את הפיאט לממש חמודה! ניתן לקבל פרטים על הרכב? יש בארץ? אני שואל סתם מתוך עניין, אין לי כסף מיותר, יש לי את הספרינט, בארץ אני חושב אין פיאטים כאלה, להכנס לעניין של יבוא? לא עכשיו זה בטוח (הנקודה היא שהבירור הוא מתוך התעניינות בלבד) עריכה: המחיר שלה לא מוגזם קצת? היא עד כדי כך מיוחדת? עמית.
הודעה אחרונה מאת NSU_Nadav, -
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
למי שיש מחסן או כל מקום אחסנה אחר רצויי מקורה, רחוק מהעין, רצוי במרכז, עם גישה נוחה. תודה מראש לעוזרים, דימה.
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 945 צפיות
יש למישהו ניסיון במכירת רכב ב-EBAY? אשמח מאד אם מישהו יוכל לפנות אליי בה"פ ויסיבר לי את השלבים של מכירת רכב בEBAY וייצואו מהארץ. תודה מראש, אביב
-
בוקר טוב! היום בשעה טובה ומוצלחת,הקורטינה נכנסה לפחחות וצבע . אתמול,פירקנו את הרכב :גג-למזלנו,הגג סקאיי נקי מחורים וחלודות,(החום זה דבק). סמלים ניקלים ,טמבון אחורי ושאר דברים קטנים פורקו. אצל הפחח,כל שאר הרכב יפורק,וישלח לצבע ערום (כמה שאפשר). זהו לבינתיים,שיהיה עדכונים ,נעדכן! תמונות:+תמונה של לפני הורדת החלקים!
הודעה אחרונה מאת GL-10, -
"אופנועים רק אופנועים ושום דבר פרט לאופנועים" - השירשור ננעל, פרטים בפנים. 1 2 3 4 14
מאת Benni Haspel-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 209 תגובות
- 46.5 אלף צפיות
שרשור המיועד לדו"ג קלאסיים, אופנועים, קטנועים, קורקינטים ושאר חיות ממונעות "דו רגליות"
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
צביעת אלומיניום 1 2
מאת Tamir&Gilad-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
יש לי חלק אלומיניום של האופונע שאני רוצה לצבוע בשחור מבריק, עכשיו לפי מה שהבנתי קצת קשה יותר לצבע על אלומיניום והצבע לא תמיד מחזיק , איך אני כן יכול לצבוע את החלק ? שמעתי גם על צביעה שנקראת פאוודר קואטינג מישהו יודע אם מבצעים את זה בארץ ואיפה ? החלק זה זרוע אחורית מאלומיניום.
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
-
fuel bimbo 1 2
מאת נמרוד רחמימוב-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
עוד לא זונת דלק מדופלמת, אבל יכולה ללמד את נערות הרחוב משהו: http://www.youtube.com/watch?v=OaPgdYgSAyc נמרוד
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
כתבה על מועדון ה-5 1 2
מאת אבי נוף-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שבת שלום להלן קישור לכתבה שהתגלגלה אלי בשיטוט מקרי. http://www.club50.co.il/text_item.aspx?tid=442 מיום ליום נראה (לי לפחות) שיש יותר פרסום לנושא רכבי האספנות, וזה מחמם את הלב. (להנהלה: אם הכתבה כבר הועלתה כעבר לפורום - נא למחוק את הנושא).
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
BEAULIEU - THE INTERNATIONAL AUTOJUMLE
מאת Guest AKICHU- 0 תגובות
- 883 צפיות
האירוע המפורסם ביותר בביולי אנגליה הנו - THE INTERNATIONAL AUTOJUMBLE המתקיים כל שנה בסוף השבוע השני של ספטמבר ואשר אליו מגיעים למעלה מ30,000 מבקרים, זהו היריד הפתוח הגדול ביותר לכלי רכב אירופאיים. ביריד כ2000 עמדות מכירת של חלפים , היריד מתקיים יומיים על מנת לאפשר למבקרים לראות הכל (האמינו לי זה לא מספיק!!! הייתי שם 8 פעמים). בעלי/ות ענין באספנות , שיפוץ סתם מתלהבים/ות, קשה יהייה לכם שלא להתלהב מהאיכות המגוון והכמות של החלפים הזמינים ביריד. יחידת מכירת כלי הרכב הקלאסי תציג למכירה עד 200 כלי רכב , הזדמנות טובה להתחיל אוסף מכובד. כמו כן בביולי מוזיאון מוטורי ענק, לטעמי היפה ביותר ביבשת, אסור בשום פנים ואופן לפספס. היריד השנה…
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בשעה טובה ומוצלחת סיימתי את הגג סקאיי בקורטינה. כעת,נשאר לי לסדר את החלונות. אני צריך המלצה לזגג שאוהב רכבי אספנות ,שלא יעשה עבודה גרועה. בעיקרון החלונות מפורקים כעת,צריך להדביק ולאטום את הרכב. נ.ב אזור ראשון לציון. בתודה מראש, לירון
הודעה אחרונה מאת ALX, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נמחק. קרא בבקשה את כללי הפורום, ובמיוחד את כלל מספר 1. הודעות כאלו יש לשלוח רק בה"פ למנהלים. קובי מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת T, -
מישהו יודע אם ספריי מסיר צבע פוגע בציפוי ניקל? ואם איזה חומר הכי טוב לניקוי והברקת ציפוי ניקל ואלומיניום?
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
ווקסהול ויקטור
מאת גיא127-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם. למני שבוע ראיתי ואיזה מוסך ליד צומת בילו, ווקסהול זרוקה. באתי לבעל המוסך ושאלתי על האוטו. ניתונים: שנת 61, עומדת כ 20 שנה, יש ניירת, מחיר 1000$, מצב(1-6) -5, לא ברור אים היא מניע. השאלה היא מה סבירות החלפים בישראל? האים יש פה משהו ששיפץ אחת כזאת? האים המחיר מצדיק? תודה מראש גיא
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לדעת אם ניתן להשיג בארץ זוג קפיצי החזרה לקרבורטורי SU
הודעה אחרונה מאת igalezra, -
אירועים מוטוריים לנופשי קיץ 2006
מאת Guest AKICHU- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לכל אילו שיצר הנדודים מתחיל להציק ולאילו שנמצאים בניכר, להלן לוח אירועים לפי יעדים: ארה"ב http://www.hubcapcafe.com/calendar/june.htm ארועי AACA http://www.aaca.org/calendar/default.aspx גם אירופה בעיקר בריטניה http://www.classic-car-directory.com/events/events.asp אוסטרליה http://www.ccar.com.au/html/events.cfm שבוע טוב אירית
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
תחליטו אתם... 1 2
מאת kobyiso- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
ללא מילים.
הודעה אחרונה מאת Tvr_speed_12, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 861 צפיות
שלום. מישהו יודע את ההבדל בין החישוק הקדמי לאחורי? כלומר כיצד מבדילים בין החישוקים, כאשר לא מורכב עליהם שום - כלום? מדובר בחישוקי "19 מקוריים. האופנוע הוא מדגם קשיח מאחור וגירדר קדמי. תודה.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 15 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום גבירותי ורבותי. אני מחפש מקום שיוכל לייצר לי שפיצים לגלגל אופנוע באזור המרכז. לייצר ולא לשפץ, משום שהישנים המקוריים הם טוטאל לוסט. שמעתי על בעל מלאכה 'של פעם' שמייצר אותם באזור ת"א. מי מכיר? בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
נגנבה בלוד ב.מ.וו 1502 1 2
מאת nath- 23 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
חברים יקרים , אבקש את עזרתכם באיתור רכב מסוג ב.מ.וו מדגם 1502 שנת ייצור 76 בצבע אדום . כל מידע יתקבל בברכה . נא לפנות להודעה פרטית או לנייד 0544-412712 . מצורפות תמונות הרכב :
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- אחראי פורום
- 38 תגובות
- 6 אלף צפיות
היי הרבה זמן לא עדכנתי פה את המצב של המוס שלי בתהליך שיפוץ וכיוון שאולי שחכתם אז אני יתחיל בקובץ תמונות שמראה את תחילת השיפוץ ועד בערך לפני חודשיים כי לא צילמתי מזמן אז ככה זאת מוס 67 שבאה עם מנוע 289 4 בארל שבארץ אידיוטים החליטו לשנות ל6 צילינדרים מנוע ה6 שופץ ונמכר כבר ואני בחיפוש אחר מנוע V8 (ואם יש למישהו משהו מעניין אז שיודיע לי ) גיר ידני 3.03 הרכב בא ברמת אבזור כמעט מלאה רק חבל שנשארו שרידים שלהם כמו דיסקים מקדימה 4 בוכנות (ולא 2 ברגיל ) בוסטר כפול מזגן הגה כח קונזולה ועוד הרבה שיפורים שהאוטו קיבל . נתחיל עם תמונות ממהתחלה http:\\www.mustang67.pic.co.il ונמשיך כאן כאן אפשר לראות איך כל הפרונט של האוטו פורק לגורמים ואיך כל דבר קיב…
הודעה אחרונה מאת American-Muscle, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
להנאתכם
הודעה אחרונה מאת XENON, -
-
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכום אתמול בערב נפגשנו בועז.זמי.דרור.מתניה ואני ב : 9.30 בערב עם כלי הרכב שלנו לתצוגה. התצוגה מאוד יפה ומרשימה שבוע איטליה מתחיל היום בשעה 5.30 בגן העיר בת"א עם השגריר האיטלקי וראש עירית ת"א יאלה תגיעו. להשתמע ברנד ירון
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שברולט 1959 כפי שנקלטה במצלמה של משה מילנר בינואר 1968 (אוסף התצלומים הלאומי)
הודעה אחרונה מאת תומR, -
-
פורד קנדה אוסטרלי 1 2
מאת Yishay-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
הלילה גלשתי רחוק....לאוסטרליה: מצורפות שתי תמונות , המקורי הוא פורד קנדה 1942 והמשופץ הוא אחיו לבית שברולט מ 1944. ...גם בארץ יש כאילו. תהנו ישי
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
-
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לדוגמא: נגיד רשום לי מספר רכב: 112-233 אז איזה שנה הרכב??? אשמח לקבל תשובה או כל מידע אחר בנושא... תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת יובל זכריה, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לפני כחודשיים ביצעתי שיפוץ לצמד הקרבורטורים החביבים של האמאזון שלי, החלקים החדשים הגיעו מגרמניה, הרכב נמסר למכון קרבורטורים בעל שם וכעבור יומיים חזר אלי במצב עבודה שקט ונפלא. עד אותו שבוע היה זה הרכב היומי שלי, ובאותו שבוע רכשתי וולוו 240 שנת 83 כרכב יום יומי והאמאזון הפכה להיות רכב אספנות כדת וכדין. במשך חודשיים הכל זרם כמו שצריך, המנוע מניע בנגיעה, שקט, לא רועד פשוט חלום. ואז ביום שישי שעבר בעודי חוזר מהמפגש בצפון, פתאום המנוע מאבד כוח ובעליה לכרמל הרכב לא מגיב ואני מצליח להגיע הביתה בהילוך ראשון בלבד. (לא יכול להיות וולוו אמאזון מעולם לא נתקע!!!!!) פרוק מהיר של הקרבורטורים גילה כי השמאלי לא מגיב טוב והצילינדר שלו משום מה מתחכך בגוף ולא יורד חזרה באופן חלק. …
הודעה אחרונה מאת igalezra, -
-
מי מחובר 44 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 227 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- yossiaviel
- poune
- David32
- ניצן א
- discoTD5
- לירון .ה.
- Eli vahaba
- צוק
- D_D
- EliC25
- AviorXD
- Igalz
- D4K
- MRobot
- Itzik-b
- natco
- סולל הדרך
- גולדן191
- Moshe c
- פינדר
- fatboy1340
- Monopusto
- דובצע
- f31
- חיים יוד
- יבגניפ
- GTאי
- yahaga
- romansah
- amosbmw
- yhonatan0101
- ArikC
- amital4
- אריה שאג
- misterb
- תומר ב
- אליה
- Pavlik
- yoav911gt2
- V6
- falou
- שביט
- אביעד9
