רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://cgi.ebay.de/AWS-Shopper-Tuev-und-ASU-neu-Oldtimer-Bauj-1974_W0QQitemZ4640605058QQcategoryZ9801QQrdZ1QQcmdZViewItem ואני חשבתי שרק בארץ עיצבו דברים בסגנון.
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
מפגש שישי-הצעות יעול. אתמול היה סדר בזכות החברים שהיו אחראים על הסדר. ואני חושב שאם כול שבוע יתנדבו 5 אנשים נוכל לישמור על הסדר באופן קבוע: 2 שיהיו בכניסה ויסננו את הרכבים שנכנסים. 2 שיסדרו את אלה שחונים. חבר ועד אחד שיטפל במי שיעשה בעיות. (והיו כאלה). כל התלונות על המקום הקטן והצורך להחליף אותו ידועות, אז מי שיש לו כאלה ישר למייל המועדון - לא זה הנושא (מייל המועדון: [email protected] ). מי שמוכן להיתנדב (ולהגיע בשעה 15:00), או להגיב מוזמן. (רצוי גם מישהו שיארגן את העניינים עד ה 1.6 כשאני יתפנה מהלחץ...) משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
תצוגת רכבי אספנות איטלקיים של חברי מועדון החמש בגן העיר, תל אביב מועדון החמש מציג רכבי אספנות איטלקיים במסגרת פסטיבל איטלקי שיתקיים בקניון גן העיר , רח' אבן גבירול 71, תל אביב, טל' 035279111, במשך ארבעה ימים, מיום ב' - 29.05.06 עד יום ה' , .01.06.06 חברי המועדון מוזמנים לפסטיבל. הכניסה חופשית לקהל הרחב.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לי קוראים דלית יואש ואני זמרת חדשה , אני מחפשת בנירות מכונית קבריולט קלאסית של שנות השישים לקליפ של שיר שלי שאמור להצטלם בשבועיים הבאים (לקראת צאת התקליט). הצלחתי לאסוף סביבי חברים טובים שבעזרתם אממש את החלום. רק מכונית קבריו כמו זו תהפוך את החלום למציאות. אני מאוד אשמח אם בעלי מכוניות כאלה יצרו עימי קשר בפורום. אשמח לשוחח גם בטלפון 6983242 -050 או 8656064-09 תודה דלית ניתן גם להשיג אותי במייל [email protected]
הודעה אחרונה מאת אסף בקר, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
עידנים לפני שחשבו על STI/EVO , יותר נכון לפני שצצה הפיאט אונו טורבו ie, פיז'ו 205GTI, רנו 5GT TURBO .... (בקרבת אמצע שנות ה80') נותנות הטון, והמכוניות הנחשקות בקרב הספורטיביות מאמצע שנות ה70' ועד ראשית ה80' היו: FIAT 127 Sport 1050 AUTOBYANCHI ABARTH A112 INOCCENTI De Tomaso PEUGEOT 104 ZS *ואני לא נכנס לעיניין ה GOLF GTI וכו'. מכוניות הנ"ל נחשבו לחלומם הריאלי של חובבי הרכב בעולם. וללא יוצא מן הכלל כאן בישראל.(קרב ה הטיטנים בין ארבעתן מצורף בקישור) כיום אותם נערים שחלקם היו בעלי המכוניות הנ"ל חושקים בהן בשנית. מכוניות אספנות זוכות בזמן האחרון לעדנה, והעולם הולך ונעלם הזה, בדמות מכוניות ספורטיביות לפני 20 שנה ויותר, מקבלו…
הודעה אחרונה מאת Igor_STI, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מפורסמת למכירה בקלסיקאר. http://www.classicar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=76&ad_id=8453 מי יכול לשפוך קצת אור על הרכב הזה ? ובמיוחד בארץ?
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, משהו יודע היכן ניתן להשיג גומיות לחלונות של וולוו 144 שנת 73 ? צבעתי את הרכב והגומיות הישנות היו יבשות ונקרעו כאשר ניסיתי להסירן. חפשתי אצל כמה זגגי רכב אך ללא הועיל. אשמח לקבל כיוון.
הודעה אחרונה מאת volvo144GL, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היום על הבוקר המוקדם ביותר, הצלחנו להגיע ממנוע+גיר מורכב באוטו למצב הזה בשעתיים ברוטו בתנאי שטח, עיניכם הרואות (סליחה על האיכות, מצלמת פלאפון) : לא רע בשביל פעם ראשונה... מי אמר שקשה לתחזק אלפא ? היו קצת נסיבות מקילות בדמות רדיאטור שהיה משוחרר כבר ועוד כמה דברים שהתפרקו בקלות, ובסיוע המכשיר החשוב ביותר tzahico, ג'ק עגלה סיני, בוקים וכמה מפתחות ובוקסות המנוע והגיר בחוץ די בקלות. הסוד הזו היא תורמת החלקים שלי, שחונה בשטח של חבר מושבניק באיזור ירושלים. הסוכה המוזרה מאחור זה מעין צריף שעזרתי לו לבנות לפני 15 שנה בתור יחידת דיור מבודדת לאירוח מבקרות עכשיו זה כבר פשוט לפרק את הגיר מהמנוע, לפרק את הדיסקים והקליפרים (זה צמוד לגיר, לא בגלגלים) ו…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מהיכן יותר זול ובכמה? ניו-יורק מיאמי סן פרנסיסקו אשמח לעלויות משוערות... תודה ג'ורג'
הודעה אחרונה מאת bender, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי השאלה היא לגבי רכב קלאסי(לא אספנות ,זהו רכב משנות השמונים). בהנחה שאני יודע מהו מחיר השוק של הרכב המסויים בעולם(בעיקר באירופה שם הוא יותר נפוץ) ובהנחה שאני יודע גם מהו מחיר המחירון של הרכב המסויים(מחירון קלאסיק קאר הבריטי) ובידיעה לגבי מצבו של הרכב הספציפי ונדירותו בארץ. 1.האם אני צריך להתייחס כנקודת פתיחה למחיר השוק או מחיר המחירון? 2. מהו המכפיל שאני צריך לעשות כדי להעריך שווי יחסי? כלומר: רכב שנמכר בממוצע ב-10000 יורו באירופה יהיה שווה כאן??? ההכפלה הרגילה של ייבוא רכב אספנות ידועה לי, אבל פה המקרה שונה כיוון שרכב כזה אי אפשר לייבא לארץ (לפחות לא בעשר השנים הקרובות...). לתשובתכם המפורטת אודה. ג'ורג'
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 0 תגובות
- 857 צפיות
לחברי המועדון, כידוע לכולם, אנו סובלים מצפיפות רבה במגרש החניה בו נערכת הפגישה השבועית של המועדון באזור המרכז, ליד בית הקפה Coffee To Go בכניסה לאוניברסיטת תל-אביב. ועד המועדון פועל למציאת מקום מרווח יותר, אך כרגע זהו המקום המיטבי שברשותנו. על-פי ההסדר כיום, לחברי מועדון החמש הכניסה היא חינם ללא קשר לסוג הרכב בו הם מגיעים. בנוסף, אין לנו אפשרות למנוע כניסה בתשלום מרכבים שבעליהם אינם חברים במועדון החמש. אנו חוזרים ומבקשים מחברי מועדון המגיעים למפגש ברכב מודרני, להתחשב בחברים שהגיעו ברכבי אספנות ולהחנות את רכבם במגרש הסמוך (מצפון). בתקופה זו של השנה החניה בו היא חינם ויש מעבר רגלי ישיר ממנו לחנית רכבי …
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 39 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
שלום לכולם, בעקבות מודעת מכירה מאוד מעניינת באיביי, החלטתי לחזור לתחביב ילדות/נעורים שלי - טיסנים. בתור נער שהטיס טיסני רדיו ממונעים, תמיד חלמתי שיהיה לי טיסן בצורה של המטוס, שלדעתי הינו מטוס הקרב היפה ביותר שנוצר מעולם, ה- F-51 מוסטאנג. הנה עברו להם כמה שנים ונתקלתי במקרה במודעת מכירה באיביי, בה נמכר דגם לבניה של מוסטאנג משנת 1964(!), מתוצרת סטרלינג , חברת טיסנים שכבר לא קיימת אך הייתה ידועה כיצרנית טיסנים באיכות ובדיוק מושלם לדגם האמיתי. אותו מוכר מכר קיט מושלם וחדש באריזה של אותו טיסן, לבניה עצמית, ניתן כמובן ללא שום בעיה להתאמה למערכות הרדיו והמנועים של ימינו. בארה"ב (אין לי מושג אם פה זה גם קיים) מסתבר, יש עניין רב מאוד בטיסנים המוגדרים כ-vintag…
-
-
הבחינות נרגעו מעט, וחזרנו לענייני הלוטוס. כבר הפנמתי את העובדה שהמנוע יוצא לשיפוץ, יש לחץ עוקה גבוה, וגם אחרי כמה שעות עבודה לא נראה שזה מסתדר. בכל זאת, אני עדיין משחק איתו מעט, כדי לדעת כמה שיותר ולא להתעסק מאוחר יותר עם שטויות שאפשר למנוע. כשרק הפעלתי את המנוע לראשונה (בעזרתם האדיבה של דרור ועידן), הוא וויברץ כמו מנוע אופנוע 2 בוכנות על ספידים. אתמול התחלתי למשוך כבלי הצתה מהפלאגים בזמן שהמנוע פועל (תודה גילי), וגיליתי תגלית מרעישה. זה באמת מנוע שתי בוכנות על ספידים. בוכנות 1 ו2 לא עושות כלום. קצת כיוון של בורג התיאום בין הקרבורטורים ועבודה עדינה על בורג הסרק, המנוע מתייצב, אם כי עדיין מזייף מעט, אבל הרבה פחות מאשר קודם. לאחר בדיקה חוזרת, בוכנה 2 עובדת, בוכנה 1 …
הודעה אחרונה מאת nitch, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
קודם כל תודה למארגנים, האמת זאת הפעם הראשונה שאני מגיע לאחר המפץ הגדול, ואכן הסדר, האירגון וההשקעה מורגשים בכל פינה...למרות שצלוחיות הזיתים נישארו קטנות כשהיו.... שמחתי לפגוש ידידים ישנים וחדשים, והבאתי איתי שחקן חיזוק ותיק מדור המדבר, הנ"ל הגיע בפעם הראשונה למפגש זה וסיכום דבריו היה "גדול"....וזה מפיו של "בחור" שנילחם בקרבות הפריצה לי-ם בלטרון.....מחכה כבר לפעם הבאה-רן
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
במסגרת סדרת "מראה אחורית", לעיונכם. כמו כן: נתקלתי בסיטרואן הזו תוך כדי שיטוט וירטואלי. מן הסתם מבוססת על האמי. מישהו מזהה? טל
הודעה אחרונה מאת elads, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הנבואה ניתנה לשוטים.אז כשוטה גדול יום יבוא ונצטרך להיפרד ממכוניתינו הזוללות,במידה זו או אחרת, דלק מאובנים והמזהמת את כדור ארצינו ונעבור לטכנולוגיה יותר ירוקה. האם מועדון החמש עסק בסוגייה הזאת? 2 הנחות הבסיסיות, שלי הן: יהיה אפשר ל"שדרג" את המנועים למנוע ירוק יותר. משרד התחבורה יקבע שנתון מסויים שממנו והילך יוכל להתבצע השדרוג.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם! כמו שכבר חלקכם הבנתם,אני חבר של לירון וחולה מכוניות ככלל ,ואספנות בפרט. היום אני מגיע עם לירון(בקאדי,על הקורטינה אין לו עדיין ביטוח)למפגשישי ,והפעם שאני מכיר פחות או יותר את הפנים מאחורי המסך. בכל אופן,מקווה להכיר כמה שיותר ולהנות כמו בשאר המפגשים שהייתי. דולב!
הודעה אחרונה מאת SUPRA, -
חידוש ברגים
מאת גיא127- 12 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם יש לי שאלה, כל הברגים של ה127 הם ישנים חלק מי הם חלודים וחלק פשוט לא י]ים. יש אפשרות לחדש אותם?
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
מה לוגו על הדלת
מאת Guest AKICHU- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה הלוגו על הדלת? "מספרים שכשבן גוריון הצליח סוף סוף לשכנע יהודי אמריקאי, בעל מפעל מכוניות להעביר את מפעל ההרכבה לישראל, נערך במפעל החדש טקס רב רושם. בעל המפעל רצה להעניק לבן גוריון את המכונית הראשונה שתצא מפס הייצור וכך עשה. בן גוריון שהתנגד למתנה בחינם ודרש לשלם עבורה. בעל המפעל הנבוך נקב בסכום סימלי של חמש לירות. לאחר שבן גוריון בודק בכיסיו, במכנסיו, בארנק ולא מוצא פונה לפולה אשתו, פולה שלא נדע גם ,אחרי פישפושים לא מעטים ומביכים מוצאת לבסוף 10 לירות, בעל המפעל מפשפש בכיסיו ולא מוצא עודף. בעוד המנהל תר אחרי כסף מתווה פולה בן גוריון תנועה בידה, "מכונית אחת עולה חמש לירות?" היא שואלת, "אז תן לי שתי מכוניות בעשר לירות". (מתוך ויקיפדיה)
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
עכשיו נשאר רק לעבור טסט:
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- 0 תגובות
- 651 צפיות
לחברי המועדון: נא לעיין בהודעה החדשה הבאה, בשירשור הדביק "אודות הפורום, אודות מועדון ה-5, מידע כללי על רכב קלאסי והודעות שוטפות": https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=948117#post948117 בברכה, קובי
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
תמונה שמצאתי במיקרה:
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
-
תמונות מהמיפגש 24-2-06 1 2 3 4 5
מאת LotusElise-
- אחראי פורום
- 66 תגובות
- 9.9 אלף צפיות
ברחתי משם די מהר. לא היה מקום לעמוד. הבחור עם הסברה חנה בחוץ 5 דקות ונסע.
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
-
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
רכבי אספנות במייטבם!!! http://videos.streetfire.net/search/charger/0/2DC53D18-7822- 462D-89DE-A08FCFD3D33C.htm
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי חבר שמחזיק בבעלותו מיני מייפר. מישהו יכול בבקשה לפרט לי מה אומר המייפר? תודה.
הודעה אחרונה מאת escalade, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ובכל זאת אשמח לשמוע חוו"ד מבעלי נסיון על דגם זה שנמכר כאן בין 1984-1988 כמתחרה בקטגורית הסופר מיני הלוהטות (עיין ערך אבארט ו- 127 ספורט). אני במו"מ על אחת כזו: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=113595
הודעה אחרונה מאת lev_p, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
טוב, אז מי שנכח אתמול במפגש הפורדים, ראה שאלדד (בעליה של הCL הלבנה) נתן לי לנהוג על הרכב שלו, ששאלתי אותו איך הרכב כזה שקט, פתח את מכסה המנוע והראה לי בידוד שלדבריו, הוריד מפיאסטה נוספת (עוד CL 89' שיש לו). בקיצור, איזה דרך יש לבודד את הרעשים מהרכב? (בעיקר במהירות גבוהה, עם רעשי הרוח קצת הסתדרתי, אבל עם רעש המנוע אני לא מוכן להתמודד יותר) חשבתי להפשיט את כל הרכב מבפנים (ספסלים, דיפונים, דשבורד, הגה) ולכסות בצמר סלעים את הדלתות הקדמיות, ואת ה"אין דלתות" מאחורה. בקיר האש שבין תא הנוסעים למנוע, לעשות את אותו הדבר מהצד של תא הנוסעים. לדעתכם, הדבר יוריד את כמות הרעש או שאני סתם אתחיל לפרק (כמו כל פעם) ולגלות שלא עשיתי כלום? (כמו תמיד). עוד דבר, בהנ…
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
- 5 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
הגעתי למוסך כרגיל לבקור. ואז אני רואה דבר נוסף יפיפה נמצא על אחד הליפטים חוץ מהספיידר שלי. זאת כמובן "ביאנקינה" שהיתה שייכת לקובי מרמת השרון וכרגע משופצת ע"י חבר חדש במועדון.את המנוע כמובן "הקובלנצים" מבצעים. כמה תמונות לשתוף את העיניים. ירון
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
המודעה הופיעה בשוויץ (!) בשנת 1966. היבואן בלוזאן החליף בעלים וכיום אין להם מושג על מה שהיה, ואם היה, אז.
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
האם זה רק אני או שבאמת בחודשיים האחרונים יש מגפה רצינית של גניבת רכבי אספנות? האם אנחנו בתחילתו של עידן חדש ועצוב?
הודעה אחרונה מאת msds, -
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
