שלום לכולם.
לא מזמן קניתי לרכבי קומפוננט קידמי 6.5 ובנוסף HU
רכיבים איכותיים(אלפיין).
כעת,חסר לי קצת עוצמה ובאסים.
בגלל שרכבי הוא רכב פריץ מאד,אני מפחד להשתגע על סאב ומגבר,מה גם שאני לא אוהב לשמוע כל כך בעוצמה.
חשבתי להרכיב רמקוליים אחוריים של JBL שעולים סביבות ה350 ש''ח.(שזה סדר הגודל שאני מעוניין להשקיע לפניי התקנה).
כמה שאלות:
1)האם זה יענה לי על הציפיות?
2)האם רמקולים כאלו,במידה והם מכוסים היטב בבד אקוסטי,לא קורצים לגנב?
3)שאלה אחרונה ומסוכבת.
המגש האחורי שלי,הוא לא ישר,הוא בצורה של הר עמק הר. מעיין
המקסימום שאפשר להכניס שם זה אולי 4 אינצ'.
כמו כן,המגש הוא מפלסטיק קשה,ככה שזה לא עץ שאפשר לחתוך אותו.
הצעות,מישהו?
נ.ב
העלתי איור קטן שמסביר פחות או יותר איך נראה המגש שלי.(לא לצחוק על כישרון האיור )
דולב