רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני רואה שרמי חוסך בעידכונים. ובכן ראשית, העברת הבעלות הצליחה סופסוף אחרי ביורוקרטיה לא מובנת ועוד יותר מרגש - הרכב כבר אצל הפחח והעבודה האמיתית מתחילה ! לאחר מכן יבוא הקטע המכאני (יהיה מעניין) וריפוד פנים האוטו. אני מקווה שיהיו תמונות בימים הקרובים... יום טוב לכולם
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לכולם בידעות אחרונות במוסף כתבה נהדרת של דני קושמארו, על אינדיאן יפיפה של חבר הפורום, המוכר והאהוב על כולנו....מרשים-רן
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- 3 תגובות
- 820 צפיות
האם רכב דו גלגלי בן למעלה מ30 שנה הינו רכב אספנות לכל דבר מבחינת הרשויות ומבחינת הביטוח? תודה.
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם יש למישהו מידע היכן ניתן להשיג זוג בולמים אחוריים לרנו 4 , או האם ניתן לשפץ את הפרחחים שנוזלים ?
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
צביעה מיוחדת
מאת דרור- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מי מכם שמכיר את הדופין של ... מהדרום , וודאי שם לב לצביעה המיוחדת של מסגרת לוח השעונים . משהו שנותן את התחושה של מראה עץ , חום כהה עם כתמים בשחור . האם מישהו יודע איך ומי יכול לצבוע את זה ? ואל תשלחו אותי אל בעל הרכב כי ... ביי ותודה למי שיודע . דרור .
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
חבר שלי השתתף לפני שבוע בטיול אופניים במרוקו, ובאמצע המדבר הוא נתקל בקבוצה של צרפתים שהגיעו עם המכוניות מצרפת לטיול-שטח מדברי. הנקודה המעניית היא שלא מדובר בדה-שבו, אלא ב- Traction-Avant משנות ה- 30-50 (!!!). מצורפות שתי תמונות להתרשמות.
הודעה אחרונה מאת kd2, -
-
נגנבה באשדוד פיאט X1/9 1 2 3 4
מאת אלי כתריאל-
- אחראי פורום
- 53 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
בערב יום העצמאות נגנב רכב מסוג פיאט X1/9, כל מידע אודות הרכב יתקבל בברכה. ניתן להשאיר הודעות בפרטי או בנייד:0546643009 מצורפות תמונות של הרכב שנגנב. http://mas22.bezeqint.net/wm/mail/genimage/dscf1736.jpg?sessionid=2385477619bcbe94a4c27b1da747011a2&uid=396&off=4718&len=69552&enc=1&type=IMAGE&sub=JPEG&mbox=user.katriel http://mas22.bezeqint.net/wm/mail/genimage/dscf1733.jpg?sessionid=2385477619bcbe94a4c27b1da747011a2&uid=396&off=74464&len=70970&enc=1&type=IMAGE&sub=JPEG&mbox=user.katriel
הודעה אחרונה מאת kd2, -
-
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הי מישהו מכם,שוכני פורום אספנות (המכובד מאוד-מאוד-מאוד) חייב לזהות. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת שמר, -
יש לי חלום 1 2
מאת Alon_A-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
יש לי חלום. כניראה שבזמן הקרוב אני לא יממש אותו מכמה וכמה סיבות, אבל בכל זאת רציתי לשתף ולשאול כמה שאלות. החלום שלי זה לנסוע עם האופל רקורד מכאן ועד גרמניה, לעבור בדרך בכל מני מדינות באירופה, לבקר במקומות, בכפרים ובעיירות. בקיצור: טיול נהיגה כמו שצריך עם רכב כמו שצריך מה אתם חושבים על סדר גודל של עלויות לטיול כזה ? דבר ראשון צריך להעביר את הרכב במעבורת לטורקיה.. דבר שני: דלק, תחזוקה, תיקונים, ביטוחים. כמובן שצריך לעשות לרכב בדיקות מקיפות ואולי כדי שיפוץ כללי לפני שיוצאים למסע כזה. מה קורה אם הרכב מתקלקל בחו"ל ? ד"א, אם יש למישהו יש חלום דומה, או חלום אחר לגמרי שקשור ברכב האספנות שלו, אשמח אם ישתף את כולנו...
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום. אני מעוניין לשפץ חיפושית שנות ה70, אספנות. רציתי לברר מחברים שיש בידם חיפושית על האוטו. בעיות ספציפיות בחיפושית,בעיות שצצות לאחר השיפוץ, מחלות ידועות וכו'. בכללי-כדאי לשפץ רכב כזה? הוא ישרת אותי טוב, או שכל שבוע אני יצטרך לתקן משהו אחר? הרכב יהיה בשימוש יומיומי. תודה
הודעה אחרונה מאת Generation, -
פורד 1 F טנדר
מאת etgar- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש פורד טנדר1 F בכול מצב
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני מעוניין להגיע למצוף הדלק ברנו 4 מי יודע האם יש צורך לפרק את מכל הדלק בשביל זה או שיש גישה אחרת כמו כן אני צריך שני צינורות שמובילים מרדיאטור החימום בתא הנהג אל משאבת המים אם מישהו יעזור אודה מאוד
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
הי, חזרתי לא מזמן מארוע הסוסיתות, וכאן המקום להודות לכמה אנשים יקרים: יורם מקובר ואבי (סוסיתא) גרוסברג - שיזמו את הארוע, ארגנו את כל בעלי הרכבים ומצאו לנו את בני משפחת שובינסקי. משה אזולאי, אלעד רוזנקר, בן(צי) אטיאס, אבי פלד, חן פרחי ויוליה - ששימשו כסדרנים קשוחים ודאגו שהחניה תישאר מסודרת ופנויה. למשה כץ, שאירגן מערכת הגברה מכובדת ואיכותית. למתניה הלוי, שכרגיל ובשקט דואג לכל הדגלים והאביזרים. לבני משפחת שובינסקי, שכיבדו אותנו בנוכחותם ותרמו פן אישי ומרגש לארוע. ואחרונה חביבה, לאירית בורג שדאגה באין-ספור טלפונים שכל המוזמנים יגיעו, ושיהיה סיקור עיתונאי מכובד. חברים שצילמו תמונות איכותיות מתבקשים ליצור קשר עם בני הספל, כדי שנשתמש בהן לכתבה על הארוע ב…
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי לא שגרתי אבל , האם יש מישהו מחיפה שנוסע לתל אביב מחר בבוקר ? אני צריך טרמפ . תודה מראש , דרור . 0544931364
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
טיול בצפון 1 2 3
מאת לירוי1- 44 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
היה מאוד כיף ומי שלא בא הפסיד . האוכל היה סבבה, היו די הרבה אנשים אבל האירגון היה טוב קצת תמונות
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
סוסיתא ב-ynet
מאת יורם- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני רוצה בהזדמנות חגיגית זו להודות לכל חברי הועד שתרמו להצלחת הארוע. בלי ספק - המפגש עם משפחת שובינסקי היה מרגש ביותר ומכובד מאוד! תודה לבעלי הסוסיתות שהביעו נכונות והציגו את כלי הרכב בנוכחות יפה ומכובדת. כאן המקום לפנות לכל חברי המועדון אשר מכירים בעלי סוסיתות או "שרידי סוסיתא" להפנות אותם אלינו על מנת שנוכל לאגד אותם בתוכנו כחברי המועדון. צפייה נעימה בכתבה ב - ynet ובסירטון הוידאו. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3247978,00.html
הודעה אחרונה מאת IL 2CV CLUB, -
סימקה 47 בEBAY
מאת ירון- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מישהו מחפש סימקה 47 לשיפוץ ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Other-Makes-VERY-RARE-1947-Simca-Cinq-VERY-RARE-1947-Simca-Cinq-5-French-Fiat-Topolino-500_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6472QQitemZ4636354255QQrdZ1
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שיפוץ המוסטנג, שבוע 12, שלושה חודשים חלפו מאז נכנסנו, המוסטנג ואני להרפתקאת חיינו המשותפים. חגגנו את השבוע בהתנעת המנוע וזה לאחר שבשבועיים הקודמים הוכנסו כל המערכות ההיקפיות כולל הרדיאטור וכן מיכל דלק לא מקורי באדיבות אחת מחברות המשקאות הקלים... אז התמונה של המנוע צולמה כשהוא עובד וכל נסיונותינו להגביר טורים כדי שהפרופלור ייראה בתנועה לא עזרו... עוד רואים את החלק הקדמי עם הרדיאטור וכו'. בתמונה אחרת נראה "מיכל הדלק" המאולתר. ובתמונה השלישית רואים את הרכב כפי שצולם במצבו הנוכחי...
הודעה אחרונה מאת dudi oknin, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הסיטרואן זזה הצידה לכמה זמן, ופינתה מקום לחברה חדשה יותר, חיפושית (גרמניה) 74', 1200 סמ"ק. אז נעים מאוד להכיר, מדובר בחיפושית בצבע תכלת, יד שנייה, אחרי שיפוץ מנוע (עם פלאג אחד קופץ),הצבע היה זוועה, הרכב עמד שנתיים מה שלא מנע ממנו להתניע לאחר החלפת מסנן דלק, תידלוק והחלפת מצבר. נסעתי ברכב כל יום לעבודה, ואבא שלי החליט לצ'פר אותי ולתת לי מימון לשיפוץ חיצוני של הגברת. הנה כמה תמונות של לפני, תוך כדי ובהמשך יהיו תמונות של אחרי:
הודעה אחרונה מאת iDo VW, -
חלקים לרנו 4
מאת raful500- 0 תגובות
- 882 צפיות
ההודעה נימחקה. ישנו שרשור מיוחד שעוסק בכך. חן מנהל הפורום.
הודעה אחרונה מאת raful500, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
[חיפוש העלה המון תשובות על ייבוא, אבל לא על ייצוא לצורך שיפוץ ] חבר של אבי רוצה לייצא רכב אספנות לחו"ל (ארה"ב נדמה לי, או קובה ), לשפץ שם, ולהחזירה ארצה. ראשית הוא רוצה לבדוק אם מבחינת עלויות זה ישתלם. החלופה הטריוויאלית היא כמובן לייבא את כל החלקים ולשפץ פה, אבל גם האופציה הזו שווה בדיקה. מאיפה אפשר להתחיל לקבל אינפורמציה?
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם! בזמן הקרוב הקורטינה הכחולה שלי נכנסת לרפד לעשות את הגג סקאיי ואת המושבים. כידוע המושבים בקורטינה הם מסקאיי בתצורת קוביות. ולענייננו: את הריבועים המקוריים אני משאיר ומסביב עושה סקאיי לפי תפרי המקור. ברור לי שיהיו שני צבעי כחול ,אחד של הקוביות המקוריות ואחד של הסקאיי החדש. הציעו לי במקום לעשות את הסקאיי החדש בכחול,לעשות אותו בשחור.(כדוגמאת הרכבים החדשים) כאמור,כל הרכב כחול,עם גג סקאיי שחור. העניין הוא שזה סוג של פגיעה במקוריות,כדאי ויפה ,או מכוער ולא כדאי? תנו דעה והמלצות... בתודה מראש, לירון
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 1 תגובות
- 880 צפיות
ההודעה נמחקה וננעלה מהסיבה המפורטת למטה... בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת edan839, -
שאלה לגבי מנוע
מאת דודו-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הרכב ביואיק ריגל 1983 מנוע 5000 המנוע הלך לעולמו .האם מנוע של שברולט קפריס באותו נפח יתאים.ומה לגבי שאר החלקים המכנים יתאימו או לא תודה לכול המשיבים . .
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב, פעם ראשונה שלי בפורוםפ ואני מקווה שתסייעו לי... אני בעל רכב פיאט ספיידר 1972 שלא נסע כבר שנתיים ושהקפאתי לו את הרשיונות. ככל הנראה, בקרוב אצטרך לגשת למכון התקנים (תקנו אותי אם אני טועה) אשמח לשמוע ממישהו שכבר ביקר שם טיפים. מה שמים דגש? מה בודקים? קשה לעבור? האם צריך להכין דברים לפני שבאים? איפה בארץ מתבצעת הבדיקה? תודה שרון
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
משהו יכול לספר עליו קצת?
הודעה אחרונה מאת daniel2468, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 11.7 אלף צפיות
יש לי סט צמיגים שמאוחסנים במקום סגור אני מעוניין לשמור עליהם כמה שיותר זמן שלא יתייבשו ויסדקו. האם ניתן למרוח משהו עליהם על מנת שיישמרו טוב יותר?
הודעה אחרונה מאת volvo 240, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם אחי הגדול בתהליכי רכישה של אופנוע bmw דגם gs800 שנת 84. למיטב ידיעתי האופנוע במצב סביר- וזקוק לשיפוץ יסודי. אני מחפש כל חומר על הנ"ל, וכל עזרה תתקבל בברכה. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 17.1 אלף צפיות
אני מעוניין לשמוע מאנשים ששיפצו פה רכבים כמה עלה להם שיפוץ וריפוד מחדש של מושבים? אצלי המצב הוא כזה, מושב אחורי במצב מצויין ואותו אני גם לא ממהר לשפץ, מושב נוסע ליד הנהג במצב סביר, קרע פה וקרע שם, הבשר של המושב שלם וגם צורתו נשמרה טוב. מושב הנהג במצב רע יחסית, ריפוד שכבר יורד, צורתו לא נשמרה טוב והתרחבה (אין את התמיכה של פעם) + חסר טיפת בשר. אני מעוניין לשמוע מאנשים ששיפצו את המושבים שלהם אצל רפד כמה עלה להם? אני מדבר על בד רגיל ולא עור או משהו מיוחד. עמית.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום . רכב אספנות אשר רשום גם כרכב אספנות ,עכשיו שאלתי היא האם אני יוכל לבוא למפגשים של מועדון החמש על מנת להתרשם ממכוניות אספנות אחרות ודברים דומים או שדבר זה כרוך בתשלום כלשהו למועדון ? הכותרת נערכה על ידי בני. נא להימנע מכותרות סתמיות שלא מעידות על תוכן המסר. בני, מנהל הפורום
-
מי מחובר 40 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 354 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- אביתר א.
- אורח לרגע
- mitsugli
- nir eli
- SlowRide
- dani666
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Avia
- Yuvalino
- stum
- Jack457
- avargel
- adir10
- חוםואבק
- chilcom
- Benor
- mottis
- shahar188
- sperial
- this_is_me
- AUDIO KING
- NetanelShaked
- פולו,גולף
- menir1
- Derish
- Eli vahaba
- אתרוג
- zibib
- blackpolo
- Coresh
- ArikB
- srool
- gollu
- falou
- Itzik-b
- levy
- itaimoto
- ANUTKK
- ELIA56
