רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
*המספר פורסם באישור בעל הרכב-רן מי יכול לתת פרטים על הדגם הנ"ל:
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
כמה תמונות תצוגת מכוניות בבריסל
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
"אוטו הובי" עושה טוב ונחת לכולנו , עשרות דגמי מכוניות מתחילת שנות ה - 30 ועד לחדישות . אופנועים , דגי מכוניות יוקרה , ממש תענוג לעיניים , קובי בעל החנות אדם נחמד מאוד ואפילו בקרוב חבר מועדון משפץ כעת מיני מיינור . לסקרנים החנות נמצאת בר"ג , זבוטינסקי 97 שווה ביקור . אני נהנתי למרות שלא מצאתי את דגם המוריס 10 שלי . ביי דרור .
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
חלקים מתורכיה
מאת לירוי1-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יום חמישי אני נוסע לתורכיה . יש מה לחפש שם ? חלקים למכוניות
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
-
- 0 תגובות
- 925 צפיות
במיקרה ניתקלתי באתר הזה ... מעביר את השעות המתות בעבודה... מגוון תוכניות על רכבים קלאסיים, מרוצים (עכשיו היה אחד חביב נורא) וראיונות... תהנו, ואם יש לכם עוד אתרים כאילו, שתפו... אני מאמין שהתפוקה בשוק עכשיו תרד בכמה אחוזים בשעות הקרובות... גילי
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
- 2 תגובות
- 946 צפיות
אני יודע שדובר על זה כבר אבל לא מצאתי בחיפוש את מה שרציתי לדעת. חבר שלי קנה סיירה שלמה במצב זוועה לפרוק, הוא צריך כמה חלקים ואת המנוע הוא נותן שבמצב טוב לי, לא בוצעה העברת בעלות לרכב אלא זכרון דברים שהרכב הולך לפרוק ולא לשימוש אחר, הבעלים ילך בקרוב לבטל את הרשיונות ורציתי לדעת מה צריך לעשות על מנת שאני אוכל לקחת את המנוע בצורה חוקית ואעביר אותו לקפרי שלי ? או לאחסן אותו לזמנים קשים ? האם זה נכון שצריך אישור ממכונאי מורשה שהוא ביצע את ההחלפה ? תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת kompy, -
ראלי לונדון - ירושלים 1 2
מאת Guest RAFIZ- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
היום בשעה04:00 בבוקר לערך ... נחתו בנתב"ג הרכבים שמשתתפים הראלי המדובר. כל בן אדם נורמלי בד"כ ישן בשעה כזו או לחילופין גם אם הוא עובד , הוא בד"כ מנומנם משהו. ואילו אני ... התרוצצתי כמו ילד - אחוז אדרנלין בעיקר - כי התזזית נגמרה במשך המשמרת היו שם כ 15מכוניות... חלקן ישנות להפליא וחלקן חדשות למשעי. היו שם: יגוארים E TYPE אסטון מרטין MGים למניהם מרצדסים טיוטות סאבים ושאר ירקות... שלא זיהיתי איזה כיף ללכת לישון עכשיו... לילה טוב...
הודעה אחרונה מאת .liron., -
מה מרכיב את החלום המוטורי הפרטי של כל אחד? חלומות מוטוריים באים מאנשים שונים ומאהבות שונות. אם לעשות סקר בין 3 אנשים לגבי החלום הרטוב המוטורי שלהם יתקבלו 8 תשובות שונות. אחד יספר על כך שהחלום שלו כולל רודסטר בריטית עם אישה יפה לצידו על כביש החוף בשקיעה, אחר יגיד שהחלום המוטורי שלו כולל STI מוחמצת מהונדסת בכביש נס הרים בשבת לפנות בוקר, והשלישי יספר לך על קמארו שנת 67 שמרימה גלגלים קדמיים ואתה רואה רק שמיים בשמשה הקדמית. לכל אחד יש חלום אחר כשזה נוגע לרכב האידיאלי בשבילו, אבל לכולם מכנה משותף אחד � בסוף החלום כולם מתעוררים עם זרימת דם שאינה מכוונת לכוון הראש (מה שלא ממש תקף במקרה שלי, אבל נו טוב � נניח..). אז מה החלום המוטורי האולטימטיבי שלכם?
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
וולוו מדהימה 1 2
מאת volvo144GL-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BRAND-NEW-1981-Volvo-Bertone-Coupe-38-Miles-on-MSO_W0QQitemZ4644829788QQihZ002QQcategoryZ6458QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
אני בעיקר נמצא בפורום אודיו לרכב אבל קרה לי מקרה מוזר.. מצאתי באינטרנט תמונה של ג'אבלין והצלחתי לאמת את המספר לפני תמונה שיש לאבא שלי בבית.. זה 381921 אני דיי סגור לגבי המספר... המספר השני אני זוכר שזה 8 ולא 9 כמו שזה נראה בתמונה.. והמספר החמישי הוא 2 ולא 0 למרות שיש סיכוי קטן שאני מתבלבל... (אין סיכוי שאני פותח שוב את האלבומים של אבא...כי כל פעם זה... הנה תראה...פה אני בצבא...ופה אני מזיין את זאתי...ואין לי כוח..=) כל היודע על מקום המצאה אני אשמח לדעת כי אבא שלי מחפש רכב לשפץ והוא תמיד מתלבט.. ואני יודע שאם אני אמצא את הג'אבלין הזאתי הוא יתמוגג ואולי אפילו יקנה אותה. תודה! ארז 0504300089 או בה"פ
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
-
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מקווה שזה לא יהפוך לסימפוזיון כמו השירשור הקודם. תהנו ואני אבקש שישלח לי עוד תמונות!
הודעה אחרונה מאת Kundason, -
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהוא שמע על מפגש מכוניות האספנות מאנגליה , בלטרון? אם זה נכון מתי זה מתקיים? תודה
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
נמחק. נא לקרוא את כללי הפורום. הודעות מכירה יש לפרסם בשירשור המתאים: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99013 קובי מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, בערב שבועות, 01.06.06, יום ה', בשעה 17:00, תתקיים אזכרה לזכרו של חבר המועדון , ניר עוזדור. כתובת המשפחה: הטופח 12 להבים (ליד ב"ש). להגעה מאורגנת ניתן לפנות למשה צליק טל' 046323686, 0528228951. בברכה סמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת גלעד2, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יאמי יאמי!!! מתי בארץ?
הודעה אחרונה מאת bender, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
הצטרפתי (בשביל הכף) למשמר האזרחי... בשעות הפעילות כלומר מרגע שנרשמים למשמרת המתנדב וריכבו מבוטחים על ידי משטרת ישראל למרות זאת רכבי אספנות אינם מורשים לנוע בין 7-9 גם בשרות המשמר...וזה לא נראה חכם
הודעה אחרונה מאת eddi, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום - ראיתי כזאת מסתובבת בב"ש למישהו יש פרטים? כמה יצירה כזאת אמורה לעלות?
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
http://news.walla.co.il/?w=/3850/909474 "מסע הענתיקות מבריטניה לישראל עבור הנכים 28 מכוניות עתיקות ונדירות יצאו מבריטניה בדרכן לישראל, על מנת לגייס כסף עבור הכפר השיקומי עלה נגב יום שבת, 20 במאי 2006, 22:54 מאת: ארז פריש, חדשות 10 ישראל 10"
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
כרגיל! מהצד הנכון של של העולם!
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
לקח המון זמן, אגוז כזה קשה לפיצוח, אבל פוצח, השושנים או בשמו הפרטי רן יקיר ירושליים, מה לעשות? הצטרף גם ומייד קבל משימה יחד עם קרח אחר יורם עוזרי (מה קורה שם בירושליים זה האוויר הרים שמחליק....) לגבש את חברי המועדון מירושליים רבתי. רן אני נרגשת ואתה? אירית
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הזמנת חברי מועדון החמש להשתתפות באירוע "קארספורום" אתר הפורומים המוטוריים "קארספורום" חוגג 4 שנים להיווסדו באירוע מוטורי מרשים שיתקיים ביום ו', 9.6.2006, באתר בית הספר לנהיגה מתקדמת "מסלולים" שבאשדוד. בין "קארספורום" ומועדון החמש קיימת שותפות ואמונה משותפת בקידום התרבות המוטורית בארץ. הפורום הרשמי של מועדון החמש מנוהל בשיתוף פעולה בין המועדון ו"קארספורום". כביטוי ליחסים אלו, מזמין "קארספורום" את אנשי מועדון החמש להתארח באירוע ולקחת בו חלק פעיל. באתר האירוע משוריין שטח תצוגה לרכבי אספנות, כולל חבלול ושמירה. זמן התצוגה יהיה בין השעות 10:00 ל- 14:00. בנוסף, יוכלו חברים המעוניינים בכך לבצע נהיגת ראווה במקצה מיוחד על מסלול הג'ימקאנה של האירוע…
הודעה אחרונה מאת yellow1302, -
תורנות ש.ג. 1 2 3
מאת M.Azulay-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
בהמשך לשבועיים האחרונים. דרושים מספר אנשים שיתנדבו לישמור על הסדר בחניה. דרישת התפקיד. לבקש בצורה עדינה להחנות את הרכבים בחניון הסמוך (של הברכה) ולתרץ שזה בחינם במקום ב 15 שקלים. ולהסביר שזה ע"מ להשאיר מקום חניה פנוי לרכבי האספנות. וליצור תצוגה מעניינת. זמן המשמרת: מ 15:30 ועד 17:30 ככול שיהיו יותר אנשים כך המטלה תתחלק בין יותר אנשים. דרושים מספר אנשים וגם קצין תורן (= חבר ועד תורן ). דימה היתנדב, מי מוכן להיצטרף אליו?? זיכרו ככול שיהיו יותר מתנדבים כך המטלה תתחלק בין כולם! משה.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אז אני כנראה קונה רכב לחלקים, ולרכב יש מנוע V8 חמש ליטר. עכשיו, אני רוצה להעביר את המנוע שלו לאנני (אישור זה לא הבעיה), אבל רכב החלקים מעוקל לבנק, האם אפשר להוריד אוטו מהכביש (לבטל ניירת) על מנת להעביר את המנוע? מה התהליך של העברת המנוע שלו לאנני? ומה התהליך של אישור המנוע הישן של אנני למכירה? תודה מראש לעונים, דימה.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
כביש החוף אתמול
מאת Aron-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אתמול ראיתי כעשר מכוניות יקרות פורשא לקסס פרארי וכו נוסעים צפונה בכביש החוף היה להם לוחות לבן ומדבקות RALLY משהו כמו הGUMBALLERS למשהו מכיר יש לכם מושג מה זה היה??
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, החל מהיום ניתן להעלות תמונות לגלרית התמונות של מועדון החמש, בקטגוריות הבאות: תמונות כלי הרכב של חברי המועדון אופנועי חברי המועדון מפגשי מועדון החמש - תמונות ממפגשים ברחבי הארץ היסטוריה קלאסית - תמונות מהארץ ומהעולם המציגות את ההיסטוריה המוטורית טיולים ואירועים השקות רכבי אספנות שימו לב כי כל המעוניין/ת יכול/ה להעלות תמונות לגלריה, באם הינו/ה חבר/ה מועדון או לא, אך בכדי להעלות תמונות של מכוניות ואופנועים של חברי המועדון, יש לציין מספר חבר/ה ושם החבר/ה בטופס העלאת התמונות, בשדה הרלוונטי. מיון ואישור התמונות מתבצע ע"י מנהל הגלריה - אלעד רוזנקר. לכניסה לגלריה, לחצו כאן תודה ושבוע טוב, ליאור.
-
מרצדס לבנונית
מאת n00ny-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, במסגרת המאמצים שלי למצוא רכב ישן לטעמי ולהצטרף אל הקבוצה הגדולה והמפוארת של עולם האספנות מבלי לפשוט את מכנסיי נסעתי לטבריה לראות מרצדס 280 E למכירה מבציר דרום לבנון, שנת 1984. עשיתי זכרון דברים עם המוכר וומחכה ממנו למספר בירורים. יש לי מספר שאלות שאני מקווה שתוכלו לעזור לי בהן: 1. הרכב היה רכב של צד"לניק ובעל הרכב מתחייב לשלם עליו את המכס עם העברת הבעלות. האם יש מוקשים שעליי לשיחם אליהם לב מבחינת הניירת והיה ומשרד הרישוי מאשר העברת בעלות לאחר תשלום המסים? 2. האם מישהו בדק את הרכב הזה אולי בעבר? 3. האם אפשר להוסיף מזגן לרכב והאם העלויות מטורפות? 4. האם מישהו מכיר בעל מקצוע שיוכל לעשות בדיקה לרכב שכזה באזור טבריה או שברגע ואעביר אותו טסט זה מספק? …
הודעה אחרונה מאת יוני 110, -
-
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
עוד משהו מעניין ב e-bay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Triumph-Triumph-TR-3A-1959-Triumph-TR-3A-good-condition_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6469QQitemZ4642777643QQrdZ1 תגובתכם..
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
בעיות ברכישת רכב 1 2
מאת אומי5-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפני כמה שנים טובות השכנים שלי קיבלו קונטסה מבחור נחמד ,העברת בעלות נעשה בהיזדמנות הם אמרו. השנים חלפו הרכב עמד בתוך קופסת עץ ומידי פעם התניעו או ניסו להתניע אותו. בשלב מסוים לפני בערך חצי שנה הם אמרו נואש,אתה הרבה יותר מורעל על זה הם אמרו ,קח ת'קונטסה,דבר איתו והוא יעביר לך בעלות כמו כלום..... דיברתי איתו ,הוא אמר לי שאין בעיה שאני יבוא ונעביר בעלות. באתי ובדואר אמרו שהרכב חסום ואי אפשר להעביר. ניסתי להסביר להם שהרכב רשום כאספנות אבל כלום. אמרתי לו שכדאי לנסות לקבוע במשרד הרישוי ושם לודא את רישום הרכב במחשב כאספנות ולהעביר בעלות ביחד. הוא אמר שהוא יעבור שם ויבדוק. היום דיברתי איתו ,והוא אמר שהוא היה שם ואין אפשרות להעביר בלי טסט. מה שכידוע לא נכון לרכב …
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
בשבוע ה 15 נגמר כיסוי החלקים העיקריים והרכב נראה כמו מוסטנג. אחרי שייגמרו כל הכוונים וההתאמות, הרכב יפורק מחדש...לפחות מהדלתות והמכסים ואז יועבר לצבע במקום אחר. בדרך לצבע תונף המוסטנג על ליפט וינוקו ויצופו חלקי התחתית. בקיצור, מחכה למוסטנג דרך ארוכה, ממקומה הנוכחי לליפט, מהליפט לאיחסון של כחודש וחצי עד שהתור אצל הצבע יתפנה ובאוגוסט ניצבע את האוטו באדום בוהק... בנתיים, בשבוע האחרון הורכבה דלת ימין והורכב מכסה המנוע.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מה עושים עם חלק מתכתי שלא ניתן לצפות אותו בניקל/כרום (בגלל סוג המתכת)? איך גורמים לו להבריק?
הודעה אחרונה מאת Yishay,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ETStudio
- קוסקוס
- Pavlik
- SurfHigh
- ArikB
- itaimoto
- pasat04
- שחר 1
- quizlette85117701
- RedLabel
- EliC25
- matan_mil
- bv12
- אריה שאג
- נעם101
- BoazB11
- meshumeshet
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- DIVON
- דניאל1983
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
