רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
סוף סוף הגיע החבילה מUSA , לאחר שעוכבה במכס חודש וחצי .(זה כבר סיפור לשירשור אחר) החלקים מיועדים לדבל קבינה , וכוללים : כמה גומיות חשובות , תא כפפות מפלסטיק ולא מקרטון , ידית הנדברקס חדשה , ועוד כמה דברים נחמדים . כמו כן הגיע גם תורמת איברים להשלמת חוסרים . בנתיים אנחנו בשלב אגירת חלקי חילוף ותיקונים מכניים כגון אגזוז חדש באדיבות ידידנו לינקר ,החלפת צינורות דלק , בלמים וכדומה.
הודעה אחרונה מאת כפיר 78, -
שלום לכולם זהו את האיש נצפה היום כאשר פיסטולט בידו ועומד על ארגז חול רובכם מכירים אתו מי הוא האיש אם לא תצלחו לזהות הוסיף עוד תמונה מאוחר יותר
הודעה אחרונה מאת adam_k, -
- 2 תגובות
- 740 צפיות
תמונה מעניינת לחובבי טרנספורטרים ולמברטות:
הודעה אחרונה מאת Lambretta-man, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בחודש הבא עלינו לטובה מתוכננת פעילות בי-ם. על מנת לאתר את כל אלה הנחבאים אל הכלים, ואת הכלים עצמם...בקשה מיוחדת להעביר אלי פרטים שלכם לפרטי על מנת שנוכל לעשות עבודת הכנה ראויה. 1. http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D 2. 3. http://www.5club.org.il/events/event_details.asp?event_code=57 פרטים נוספים באתר מועדון החמש-רן
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הבהרה: "מפגש קפה ומצב רוח בשבת בבוקר בירושלים, בין השעות 10:00-12:00, בקפה- מסעדה של בית ההארחה ,הכנסייה הסקוטית ( מעל לסינמטק י"ם), רח' דוד רמז 1, י"ם. טל' 026732401." מדובר במפגש לחברי מועדון החמש בלבד! סמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 0 תגובות
- 813 צפיות
לחברי מועדון החמש, מפגש שישי ב"קופי טו גו", תל אביב, 02.06.06, חג השבועות מתקיים כרגיל. חג שמח מסמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
חיפוש וספה
מאת ninja- 0 תגובות
- 871 צפיות
שלום חבר בעבר פירסמתי מודעה שעיניינה חיפוש וספה 150 מודל 63 שהיתה שייכת לאבא שלי מיספר הוספה 455873 אשמח אם מישהוא יוכל לעזור לי באיתור הבעלים על פי מ"ס הרישוי על מנת שאוכל ליקנותה במידת האפשר אבא שלי בן 75 וכניראה מיתגעגע מאד לוספה אין לי ספק שלא יוכל לירכב עלהה אולם אם יראה אותה כל בוקר זה יעשה את שלו
הודעה אחרונה מאת ninja, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אם הבנתי נכון, במגזין של חודש אפריל התפרסמה כתבה על הרולס רויס "round door" (למי שלא מכיר - פנטום II (משנות ה-30), שהמרכב שלה נבנה ע"י Jonkheere (ההוא מהאוטובוסים?)) אם מישהו יכול ומוכן לסרוק את הכתבה אני מאד אודה לו.
הודעה אחרונה מאת Boxer, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, עזרת כלללללללללל חברי המועדון וכן "יושבי" הפורום נחוצה! הנכם מוזמנים להמליץ על אתרי רכב שונים מהארץ ומהעולם, בקטגוריות הבאות באתר המועדון: אתרי רכב קלאסי מהעולם אתרי מידע ומכירת חלקים לרכב קלאסי אתרי רכב קלאסי של חברי המועדון אתרים, מוזיאונים ותערוכות בישראל מועדוני רכב קלאסי בעולם מועדוני רכב קלאסי ואספנות בישראל שימו לב כי כל אחד יכול לשלוח אתר מומלץ לקטגוריה! האישור יתבצע ע"י מנהל הקטגוריה - אלעד רוזנקר. כניסה לקטגורית אתרים מומלצים וקישורים תודה ושבוע טוב, ליאור.
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
- 1 תגובות
- 885 צפיות
תוכן ההודעה נמחק. יש שרשור מיוחד למכירה של רכבי אספנות בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
אספנות מצחיקה
מאת avipel- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 932 צפיות
שלום לכולם חשבתי לפתוח שרשור שיעיר קצת את אמות הסיפים, ושיעלה חיוך על פנינו. בשרשור זה אתם מוזמנים לפרסם מכוניות אספנות אשר גומרות לכם לגחך, לצחוק או להתפלא. מיותר לציין שיש שיש עדיפות לפרסום רכבים מהארץ, ושיש לשמור על פרטיות בעלי הרכבים. התרומה הקטנה שלי לעניין: שימו לב לסמל החדש של חברת סיטרואן (צולם בתל אביב) אבי .פ.
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מי מזהה?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
ג'אנטים לפורד
מאת maier- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם קיים בארצנו הקטנטונת ג'אנטים מן הסוג הזה? והאם מבחינת בטיחותית מאשרים להכניס לארץ ג'אנטים יד שניה מאתר אי ביי? ירון מאיר
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
חברים יקרים, אתמול בעת מבחן רישוי למכוניתי שנת 72, למרות שהתקנה אינה מחייבת, לרכב עד שנת 72,לבצע בדיקת זיהום CO - מכון הרישוי חייב לבצעה. הסיבה - מתקן הבדיקה מרושת ברשת המחשבים של כלל הבדיקות האחרות, ובאם דילגת על בדיקת ה- CO - הרי יסתבר לך שבעצם לא סיימת בדיקת הרישוי והמחשב הסופי "יזרוק" אותך החוצה. על מנת לסיים את מבחן הרישוי צריכים לגשת למנהל המכון והוא, ע"י 3 פעולות במס' מחשבים "זיכה" אותי מבדיקה זו. שאלתי - האם כך קרה לכולנו?, האם אין תקנות מוסדרות לבדיקת רכבי אספנות מבלי לערב את בדיקת ה -CO? מצא
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
האם יש GTO בארץ? 1 2
מאת GL-10- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האם יש GTO בארץ?
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
רנו קארוול?
מאת pasparto- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מכיר בכלליות את הרכב... אשמח ליותר פרטים? אשמח יותר אם יש בעלי נסיון עם הרכב. תודה ג'ורג'
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
ראשית עלי להתנצל בפומבי אם מישהו נפגע לגבי הודעתי מחודש שעבר לגבי "הזקן" אכן כאן מתעסקים במכוניות "זקנות" אבל באנשים צעירים ברוחם. ולעניין: ראיתי 1973 Citroen SM GT LUXURY TOURING COUPE (כמו בתמונה) במצב טוב (מצב נסיעה) אבל לפני שיפוץ חסרים לה פנסים , מושבים ,ואבזורים פנינמים נוספים. לפני שאני פונה אל בעל המכונית, אני רוצה לעשות שיעורי בית. ולבדוק האם יש אפשרות להשיג חלקים לדגם הזה. רציתי להתיעץ איתכם . האם ישנם אתרים שמוכרים חלקים לדגם הזה. יעוץ וקישורים יתקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת f_yehuda, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
עדין לא הספנות הגיפ שנת 1980
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום. בחיפושי אחר רכב הגעתי לזה. מצב חיצוני - סביר (הרכב אחרי צביעה, כל הניקלים קיימים, והג'אנטים המקוריים ברי השגה). מצב פנימי - לא מזהיר. מצב מכני - שמתי לב לחופש מת של 1/8 סיבוב בהגה, ולמזגן שלא עובד. לטענת המוכר שאר המכלולים במצב טוב מאוד. הרכב בבעלותו 3 חודשים בלבד. לטענתו הבעלים הקודמים - תושבי עכו שהחזיקו בו 10 שנים. מישהו מכיר את הרכב ? האם יש סיבה להעדיף את המודל הנ"ל (שנת 78 ) ע"פ הדור הקודם לו ? (פנסי פגודה). הרכב אמור לשמש אותי כרכב עיקרי. תודה.
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
גם לפורד מתוכננות תוכניות עתידיות, שיפורטו בבוא העת... בינתיים, תמונות אחרונות שלה במצבה הנוכחי, לפני הכנסתה לאחסון ארוך, עד סיום פרויקט ה-TTS והנובה לאחריו. בסך-הכל הרכב במצב טוב מאוד, מכאנית וקוסמטית, הפנים יפה ושמור, מצב הפח לא רע בכלל, קצת נקודות חלודה פה ובשם אך בסך הכל, בסיס מצויין. ליאור
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ניסיונות צילום ראשוניים של הנובה... מה דעתכם על גריל הקאסטום? בתמונה למטה, רמז ל(מיני ) מכונית שכבר זמן מה אצלי בחנייה ומחכה לעוד כמה חלקים קטנים מאנגליה בכדי שאגיע איתה בגאון למפגש המועדון מחר, תמונות של האסקורט ליאור. הגריל במקור: זו הקטנה גדולה תהיה....אוטוטו אני מגיע איתה למפגשים
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
צביעת תא מנוע 1 2
מאת nitch-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, אני עומד לצבוע את תא המנוע ברכב שלי (פיברגלאס), וישנה דילמה קטנה. כרגע התא צבוע בשחור, ואני מתלבט אם לצבוע בצבע הרכב או להשאיר בשחור. מדובר ברכב שלא יהיה בשימוש יומיומי, כך שתא המנוע לא אמור להיות מזוהם מדי. יש למישהו השגות/דעות? ליעד עריכה: מצורפת תמונה של תא המנוע בצביעה הנוכחית (כרגע אין שם מנוע, אבל בקטנה).
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
"גנבים עם קלאסה". 1 2
מאת M.Azulay-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
לפני כמה דקות אני פותח את עיתון "ידיעות אחרונות" וזו הכותרת בעמוד האמצע. קשה לי להאמין שזה יזיז משהו אבל לפחות זה יביא לידיעה בקרב הציבור.... בתמונה יש את המרצדס הפתוחה. את ה 1502 של נתן, ואת ה x1/9. (אים מישהו יכול ליסרוק אני בטוח שיש פה כמה שזה יעניין אותם). משה.
הודעה אחרונה מאת logo1, -
-
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מורן צלם, אני מחפש מכונית ישנה יפה רצוי אדומה לצילומי סטילס. אני לא כל כך מכיר סוגים של מכוניות ובאתר לא מצאתי יותר מידי תמונות, מי שמעוניין לעזור אשמח הם יהיה איתי בקשר [email protected] 052-2660788 (מחיפה או קריות)
הודעה אחרונה מאת ערן-B18, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 934 צפיות
פורד פיירליין 500 משנת 1965 בסרט חסמבה,וכן אסקורט משטרתי.
הודעה אחרונה מאת ליבמן, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם אם במקרה מישהו חשב שזנחתי את ה-TTS... שיחשוב שוב הרעיון שלי בפרויקט זה הוא בניית מכונית ספורטיבית חזקה, במצב תצוגה/מוזיאון. משמע, הכל חדש/משוחזר למצב חדש, הכל מושלם, עד רמת הבורג הקטן ביותר. בד"כ רואים התקדמות בפרויקט כשגוף הרכב מתקדם בתהליך הפחחות והצבע וכו', אך במקרה הזה, בשל העובדה שהרוב המוחלט של החלקים מיובא מחו"ל (גרמניה בעיקר) וחלקם מיוצרים בהזמנות מיוחדות, בסדנאות מרוצים בגרמניה (חלקי המנוע לדוגמא), הפרויקט לוקח זמן... לדוגמא, את הבוכנות המיוחדות של MAHLE (מי שמכיר, יודע מה זה אומר ), ניתן היה להזמין ולייצר רק לאחר סיום העבודה על הצילינדרים, אשר עברו חיזוק ותהליכים כאלו ואחרים בסדנה המתמחה בבניית מנועים למכוניות מרוץ מקוררות אוויר…
הודעה אחרונה מאת kd2, -
-
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
פגשתי היום יזם (שהוא מתחום הרכב) המקים באזור צומת הכפר הירוק, בין היתר, 5 תאי אכסון/עבודה המיועדים לרכבי אספנות. כל תא יהיה סגור ועם תאורה, נקודת חשמל וכוח, נקודת מיים (חיצונית ליד התא כנראה), רצפת קורדור אדומה וגודל של כ 4X5 מטרים. מבנה 5 התאים יהיה מגודר ולכל שוכר של תא יהיה מנעול לסגירת תאו. זה ימצא בתוך מתחם סגור ועם נגישות של 24 שעות ביממה. היזם אינו רוצה לגבות סתם מחיר מופקע אך כמובן שעליו להרויח משהוא מהשכרה זאת. נא דעתכם איזה מחיר הייתם מוכנים לשלם כשכירות חודשית לתא כזה כשהמחיר כולל כבר הכל ואין יותר כל תשלום נוסף של ארנונה וכו'. אם יש גם כבר מעוניינים נא, השאירו פרטים אישיים ואמצעי קשר (טל' נייד וכו') בהודעה פרטית אלי. זה אמור להתחיל לפעול בעוד כחודשיי…
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
המפצח הראשון יזכה את עצמו ב-10,000 ל"י! אם יחליט להתפרע ולספר את סיפור הרכב, סוד המצאתו, אודות יוצריו וכו' - פרסו אף יוכפל! להלן התיפלץ: אם פיצחת את החידה באופן מיידי, התאפק ושלח לי ה"פ עם התשובה, או המתן קצת... אם נצבור תאוצה, נביא עוד חידות... קדימה לעבודה! חולה~הגה
הודעה אחרונה מאת אריוס, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
בהמשך להודעות האחרות כאן. נגנבה ברעננה קרייזלר פליימוט 1949 במצב שיפוץ ראשוני. ללא צבע, לא במצב נסיעה. הרכב נגנב באמצעות גרר עם הרמה כפולה בצבע כחול. החבר שלו נגנב הרכב יושב עצוב בביתו למיותר לציין את גודל האבדה לכל המבינים כאן. כל היודע דבר מוזמן להשאיר לי ה"פ אני יפנה את הפרטים לבעל הרכב. תודה ירון
הודעה אחרונה מאת ororororo, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 52 תגובות
- 9 אלף צפיות
שלום לכולם, אז...בהמשך להודעה הזאת ובעזרת אודי (Udical) ובנצי, שמיהרו להודיע לי על אסקורט 2 דלתות למכירה, העברתי היום לבעלותי MK1 שנת 1971, יפיפייה, מצב פח טוב למעט נגיעות חלודה קטנות פה ושם. מכאני במצב טוב עם גיר קצת בעייתי (שורק במהירות "גבוהה"). האסקורט במצב נסיעה + טסט וכו' אך ככל הנראה היא תכנס לאחסנה, שכן התוכניות לגביה הינן שונות מהשארתה במצבה כפי שהוא... אני לא ארחיב במילים/תיאורים/פרטים על התוכניות לגביה, אך בתחתית ההודעה תוכלו לראות כמה תמונות להמחשה הסיבה שהנ"ל ככל הנראה תאוחסן, היא שיש פרויקטים לפניה בתור.... אולי אני אבוא איתה לשישי במועדון פעם אחת בשביל הכיף ליאור. התמונות לקוחות מהקישור http://www.fasterfords.com/retro/mk1_e6.htm …
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ETStudio
- קוסקוס
- Pavlik
- SurfHigh
- ArikB
- itaimoto
- pasat04
- שחר 1
- quizlette85117701
- RedLabel
- EliC25
- matan_mil
- bv12
- אריה שאג
- נעם101
- BoazB11
- meshumeshet
- Shay Shd Dave
- מחכה
- viper83
- גולדן191
- GTאי
- falou
- hans
- RBRB
- thazethaze
- Mike808
- Camaro 92
- FROGIE
- פיטר גריפין
- דובצע
- מלטבשי
- PASHUT
- סולל הדרך
- RK
- andor
- Supertigre
- BigMak
- Stangg
- Jeka88
- DIVON
- דניאל1983
- itamar_by
- לירון .ה.
- ELI001
- yossiaviel
- טויוטה פריוס
- 98civic
- stx
- flytomars
- Aviady001
- אהרן ג
