Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה אתם חיים?

נראה לכם שגנבי ברזל עושים עבודת בילוש באינטרנט כדי למצוא מה לגנוב? לדעתי רובם אפילו לא יודעים קרוא וכתוב...

הם פשוט עושים סיבובים ברחובות ובדרכי עפר עם הטנדר\משאית שלהם ומחפשים מה להרים.

מי שמסתובב כל היום בכבישים לא צריך לעשות מחקרים כדי למצוא מכוניות נטושות \ נראות נטושות. להיפך, הם בטוח יודעים ומכירים הרבה יותר מכוניות מאשר נמצאות בשרשור.

 

ייתכן אבל לא כדאי לקחת סיכונים

אולי אפשר לעשות שרק חברי האתר הרשומים יוכלו לראות את השירשור??

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
איפה אתם חיים?

נראה לכם שגנבי ברזל עושים עבודת בילוש באינטרנט כדי למצוא מה לגנוב? לדעתי רובם אפילו לא יודעים קרוא וכתוב...

הם פשוט עושים סיבובים ברחובות ובדרכי עפר עם הטנדר\משאית שלהם ומחפשים מה להרים.

מי שמסתובב כל היום בכבישים לא צריך לעשות מחקרים כדי למצוא מכוניות נטושות \ נראות נטושות. להיפך, הם בטוח יודעים ומכירים הרבה יותר מכוניות מאשר נמצאות בשרשור.

לא הייתי בונה על זה. היום בכל חור יש מחשב, וחוץ מזה, גם אם לא הם - יש להם חברים, ילדים, מה לא!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אני מחזיק בדעתם של רן ואישפוז, סוחרי הברזל לא נעזרים באינטרנט,הם גם לא צריכים זאת,הם פשוט מסתובבים,מאתרים רכב "נטוש" ומרימים. אם מחזיקים רכב אספנות בחוץ,חייבים לכסות אותו ורצוי בכיסוי נקי שמשדר שמדובר ברכב שמישהו משגיח עליו.

 

רכבי אספנות יקרים שנגנבים הם בד"כ רכבים בהזמנה או לסחר מחוץ לגבולות הארץ,במקרה כזה אין בעיה להשיג פרטים לגבי רכב ספיציפי ולא דרך שרשור ענתיקות בדרכים,אפשר פשוט להגיע למפגש או לפתוח את האבטומוביל/ספר העשור או לשוטט באתרים אחרים באינטרנט.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

עד לפני כמה חודשים למד איתי בחור שהיה מתעסק עם ברזלים.

יום אחד שאלתי אותו: "תגיד, אתם גם מתעסקים עם מכוניות?" אז הוא התחיל לספר לי שיש איזה צמד שמסתובבים בערים, ומחפשים רכב שלא זז המון זמן. (ע"פ סממנים חיצוניים כמו אבק, קורי עכביש, חוסר אויר בצמיגים וחלקים חיצונים ש"נבזזו" ע"י עוברים ושבים).

הם היו עושים רשימה מפורטת (סוג הרכב, מספר, צבע, מיקום - ממש תיעוד!) והיו מעבירים את זה לחברים עם המשאית. גם הוא היה לוקח חלק במעשים האלה

 

ששאלתי אותו: "תגיד, והיה וקרה שרכב ש"הרמתם" שייך למישהו שמעוניין לשפץ את הרכב, או שיש לו קשר סנטימנלי לרכב ואתם בשביל 300 שקל עלובים גונבים אותו? זה אפילו לא רכוש שלכם!"

אז הוא משך בכתפים ועשה לי תנועה של: "אין מה לעשות...", מין הקטנת ראש כזו שנתקלים בה בכל פעם שאתה שואל צד אחד שאלה קשה והוא מתחמק.

 

 

מעצבן! :x

שהוא וכל החברים שלו שגונבים ברזל בדרכים לא חוקיות יבזבזו את הכסף שלהם על הקוקטייל...:evil: (ואני לא מדבר על זה ששותים בפאב)

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

×
×
  • תוכן חדש...