רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
תמונות מהיום במפגש . אני ומשה עם המכוניות. ומי עוד לא הגיע עם הספיידר שלו??? ( משא אזולאי / ארנון)???????? ירון
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
מפגש קפה ומצב רוח ירושלמי ב- 24.06, בין השעות 10:00-12:00, בקפה- מסעדה של בית ההארחה , הכנסייה הסקוטית ( מעל לסינמטק י"ם), רח' דוד רמז 1, י"ם. טל' 026732401.(מפה ניתן למצוא באתר של בית ההארחה-(http://www.scotsguesthouse.com. במקום נוף עוצר נשימה: הקפה משקיף מכיוון דרום מערב על חומות העיר העתיקה, גיא בן הינום, מגדל דוד ועוד. הגישה למקום נוחה בכל שעות השבת. יש אפשרות למזנון פתוח וגם לקפה ועוגה. חברי המועדון יקבלו 10% הנחה כנגד הצגת כרטיס חבר. חנייה: יש בשפע ( בערך ל-50 רכבים), החניון במתחם סגור, מוצל ומאובטח ע"י מצלמות לרכבי אספנות בלבד. מארגן האירוע: יורם עוזרי- חבר מועדון ותושב י"ם. (חברים ירושלמים המעוניינים לסייע יכולים לפנות ליורם בטל' 05222850…
הודעה אחרונה מאת מצא, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה דעתכם על הרכב הבא? כמה יעלה כזה בארץ? כמה יעלה להביא כזה לארץ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Alfa-Romeo-Spider-1973-Alfa-Romeo-Spider-in-mint-condition_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ84154QQitemZ4649519302QQrdZ1
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מפגש מועדון סובארו קלאסי! בתאריך 16-06-06 יום ו' יתקיים מפגש לחברי המועדון ולבעלי סובארו במתחם קופי טו גו שברמת אביב ,לאלו מכם שאינם מתמצאים המקום הינו חניון המפגשים של מועדון החמש בימי שישי(רחוב איינשטיין פינת חיים לבנון).העתקנו את המפגש ליום שישי לבקשת מספר חברים. פרטים נוספים באתר המועדון: http://www.subaruclassiclub.tipo.co.il/ אלון אברהמוב. משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אודה לכל מידע לגביי הדגם הנ"ל- כמו שנתונים,הספקים,שנתונים עדיפים וכל מידע אפשרי תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט. יש לי מחשבה לרכוש את הרכב המצויין , אך כל הניסיונות למצוא מידע על הרכב הנל לא דגו שום דבר בחכה . אני יודע שב BMW יש את הסדרות E ועוד מספר , איך צריכה להיות הסדרה של הרכב הנ"ל . הרכב הוא שנת 73 , היכן אני יכול לקרוא פרטים עליו ? איפה אפשר למצוא חלקים לרכב הנ"ל ( בארץ וגם באתרים בחו"ל) ? אשמח לכל מידע בנושא הרכב הנ"ל . מינימן
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
-
שלום לכל חברי האספנות. שמי דני ואני קורא את הדיונים כאן כבר מספר חודשים. השרשורים השונים על מפגשי הקלאסיות בקפה באוניברסיטת ת"א, גרמו לי לרצות להגיע לאירוע ואכן כך היה. היום אחר הצהריים הגעתי בפעם הראשונה בחיי למפגש. הרשמים שלי אינם חיוביים. כוונתי אינה לקטול, להשמיץ או להעליב. אני מציג לכם מה רואה חבר חדש (בפורום, עדיין לא במועדון ה-5, אבל גם זה יקרה בעתיד, סבלנות) בהיכרות הראשונה שלו פנים אל פנים עם הפורום. חם. חם מאוד. בקושי יש צל (נכון לשעות 16:00-17:30). צפוף. מאוד צפוף. החניון הזה לא מתאים לקיום מפגש שכזה (אני יודע שהיו על זה דיונים בעבר, אבל לא ראיתי שמשהו השתנה). בלאגן - נדחפים, צופרים צועקים וקללים, כל אחד נוסע לאן שבא לו, ללא הכוונה, ללא הג…
הודעה אחרונה מאת ELIRANMOTOR, -
- 0 תגובות
- 793 צפיות
פיאט אונו בראלי 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-1601108752676073006&q=fiat+uno
הודעה אחרונה מאת zvir, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מי אמר שפולניות לא חמות? . וגם קצת דריפט. נמרוד
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
שלום לכולם מחפש גלגל שיניים לגלגל אחורי יש לי את הגלגל שיניים המקורי פשוט הוא נשחק מי שיודע איפה אפשר לחדש או לקנות גלגל שיניים חדש
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן יום ראשון לפני שבוע בגריניץ קונטיקט בארה"ב תחרות תצוגה למכוניות קלאסיות. בקיצור באנו היצגנו זכינו (וקצת נתקענו). אז החלטתי לשתף אתכם: לשאר מקבץ התמונות + מכוניות אחרות - היתה תחרות יפה אבל הזכיה היתה מתוקה: http://www.gullwingsearch.com/display.cfm?CategoryID=134 אלעד
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפני שאני ניגש למלאכה תמיד טוב להקשיב להצעות ממי שכבר פרק דלתות של אסקורט. בברכה אבי.
הודעה אחרונה מאת maier, -
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ככה אני יודע שזאת שברולט אימפלה שנות 60-70.. אני רוצה לדעת בדיוק את השנה וכמה בערך היא שווה... וכמה בערך יגמר כל הסיפור של הפחחות והכל בתנאי שהמנוע זז.. http://anan.co.il/files/VPZSZBRIZS32220061801/original/2006061522383661lcvhs.jpg http://anan.co.il/files/VPZSZBRIZS32220061801/original/2006061522382430qyrxd.jpg http://anan.co.il/files/VPZSZBRIZS32220061801/original/2006061522384252mdchz.jpg http://anan.co.il/files/VPZSZBRIZS32220061801/original/2006061522384756pkqgz.jpg תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת moshe_z5, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
תפסתי ילד מנסה לפרק את הסמל של הרכב שלי. בידו האחת מברג, ובידו השניה סמל של ביואיק. (המשך השתלשלות האירוע אינו רלוונטי). ניסיתי לאתר את הבעלים של הביואיק, אך ללא הועיל. אי לכך, הסמל עומד למסירה. הסמל ימסר לבעל ביואיק בלבד.
הודעה אחרונה מאת BiG Kahuna, -
- 1 תגובות
- 798 צפיות
אני שם בעוד שבוע??
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
פניתי למספר אנשים בחברת רנו הם מגלים נכונות לעזור [אולי?] ולהביא חלקים לרנו 4 אבל התנאי הוא שאני אדאג למספרים קטלוגים של חלקים שאני צריך בעיקר חלקי פח אם יש למישהו אפשרות לעזור במידע לגבי מספרים או היכן אפשר להשיג מספרים כאלה אודה
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם תוכל/י להמליץ (נסיון יד ראשונה) אל פחח רכב ירושלמי שמבצע נאמנה שיקום פחחות ברכב ישן, כולל ציפויים למניעת התפשתות חלודה אחרי "גזר והדבק" פח שמחליפים? אודה לכל מי שיכול לעזור.
הודעה אחרונה מאת dnardi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 60 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
בשבוע ה 17 התחיל והסתיים שלב הביניים ובו נוקתה תחתית הרכב וזופתה מחדש. היות והיתה בעיה בליפט אז אילתרנו עם ג'קים והתוצאה לפניכם... בסוף השבוע בא המוביל ולאחר ארבעה חודשים ראתה הסוסה את אור השמש ודהרה כמה עשרות ק"מ, על גבי המוביל, למקום בו היא תאוחסן כשבועיים ולאחר מכן תעבור צביעה מחדש בצבע אדום בוהק. וכששאלו אותי "איזה אדום" חייכתי חיוך טיפשי של עיוור צבעים ועניתי "כמו הפלקון". אז הסוסה מקבלת גם את הצבע של הבז. (פלקון באנגלית). הנה כמה תצלומי תחתית של לפני ואחרי והמוביל בהגיעו למקום החדש, אי שם בהרים. ובזאת גם הדווחים יוצאים לחופש...
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לחברי המועדון, דרוש טנדר דודג' במצב מצויין , ליום צילומים אחד (עד 12 שעות), ב- 28 או ב-29 ביוני. (הגבלת הנסיעה לרכב אספנות בבקרים תילקח בחשבון ע"י ההפקה). חברים המעוניינים להשתתף (וכל המקדים זוכה!) יירשמו במשרד המועדון באמצעות אימייל עם תמונת רכב מצורפת. זכות הבחירה המוחלטת היא בידי מזמין האירוע. התמורה שתתקבל הינה תרומה למועדון החמש. חבר המשתתף באירוע יקבל תלושי דלק בסך 250 ש"ח. בברכה סמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
תודה לחברי מועדון החמש על הנכונות שגיליתם להשתתף בצילומים . מבין כל התמונות שנשלחו נבחרו ע"י חב' ההפקה ובימאית סרטוני הפרסומת של חברת לאומי קארד 3 רכבים בלבד לשני ימי הצילומים. זאת מכיוון שהחברה החליטה לשלב רכבים "עתיקים" עם חדישים. סרטוני הפרסומת יופיעו במס' ערוצים בטלויזייה,10,2 ו- 24 וגם בבתי הקולנוע החל מסוף השבוע הבא. בתקווה לשיתוף פעולה מצויין כמו זה גם בעתיד! הנהלת מועדון החמש, סמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יום א'. אני חוזר לי מהעבודה ומתכנן לעשות קניות (מהסוג הכיפי - אוכל וחומרי ניקוי !) מתניע את הטאונוס - או לפחות מנסה. מנסה מנסה, הילדה לא משתפת פעולה. וגם אחרי שמניעה, מזייפת קשות. OK, כבר היה לי כזה דבר כשהמפלג יצא מכיוון. אני מעלה מעט טורים בקרבורטור כדי שתחזיק, מחבר שעון וואקום (שמראה 14 במקום ה-20 הרגיל) אבל אוי ואבוי - זאת לא הבעיה.... אז אולי לא כל הבוכנות עובדות? אני מנתק פלאג ראשון - הוא היה תקין. כמוהו גם השני והשלישי. לעומת זאת, כל ה-3 מהצד השני מתו !!! אוי ואבוי. איזה תקלה מוזרה יכולה לגרום לצד אחד לא לעבוד? פקונג ראש, שסתום, פלאג, ראש - יגרמו לאחת, או מקסימום 2 לא לעבוד - אבל 3??? טלפון זריז לחברת הגרירה: - שלום אני צריך גרירה למח…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לאתר האינטרנט של מועדון הדה שבו דרושות תמונות מפעם + סיפורים מזמן אמת דה שבו וסיטרואן ככלל + תמונות של מכוניות שלא שופצו והזמן נתן בהם את סימניו. אתם מוזמנים להביט ולהתרשם במה שנאסף עד עכשיו: http://www.2cv-il.org/heb/time.html בהתחשב בכך שבממוצע כל יום מישהו עוצר אותי עם הדה שבו נאנח ומפזם את הפזמון הקבוע - אתה יודע שהיה לי בדיוק אוטו כזה... אז כנראה שאי שם מסתתרות עוד תמונות וסיפורים אפשר לפרסם פה או לשלוח ל: [email protected]
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- 1 תגובות
- 957 צפיות
הריקשה בתמונות עשויה מגוש שיש, בקנ"מ 1:1. את הנ"ל צילמתי (במיוחד בשבילך) בטיול בטוסקנה, בעיירה שנקראת Montalcino, דרומית לסיינה.
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
- 0 תגובות
- 907 צפיות
http://news.walla.co.il/?w=//923911 קטנוע הווספה האיטלקי חוגג 60 שנה, אין מקום בארץ שלא נתקלים בו, ואפילו בכל העולם, קטנוע חמוד ומעוצב בסגנון של פעם, שירת הרבה מוסדות, גופים ורוכבים פרטיים, ועדיין משמש. תמיד ניסו לייצר לו מספר חידושים ודגמים בעקבותיו. ושמתי לב שיש כאן מספר חברים ששיפצו את הדגם ועדיין משפצים ורוכבים עליהם. אני אישית מכיר בחור מנשר, שמו ירון שמשפץ הרבה ווספות לבד בביתו. אז המון מזל טוב לווספה
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מי יכול לתת פרטים על הרכב הנ"ל שבתמונות??? האם יש כאלו בארץ?????????? ירון
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
זה רק אני או שיגואר זה לא ממש נפוץ כאן בפורום? חשבתי על זה כי במקרה ראיתי את המכונית הזאת באיביי http://cgi.ebay.com/ebaymotors/75-JAG-XJ6-SERIES-II-COUPE-BEAUTIFUL-RARE-VRY-CLN_W0QQitemZ4650687838QQihZ002QQcategoryZ6274QQrdZ1QQcmdZViewItem עריכה: בלי שום קשר מצאתי עוד שברולט יפייפיה באיביי http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CLASSIC-1969-SS-350-X11-NEW-WHEELS-TIRES-FLOWMASTERS_W0QQitemZ4650965906QQihZ002QQcategoryZ6161QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת explotion, -
- 3 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אוסף עצות מספר 1 בנושא פסיקים, נקודות, הגהה ועריכה: קצת נמאס לי בזמן האחרון לנסות לקרוא הודעות ללא סימני-פיסוק, עם מגוון של שגיאות כתיב בסיסיות ומה לא. אחד העקרונות של קארספורום הוא להיות פורום אחר ואיכותי יותר גם מבחינת צורת הביטוי של הכותבים בו. לכן, ראשית נא לשים לב לכלל מספר 12 של קארספורום: פסיק, נקודה, אדון סימן קריאה וגברת סימן שאלה כולם חברייך - השתמש בהם. כמו כן, זכרו בבקשה שאדון סימן קריאה ביישן במקצת, ולכן רצוי להמנע משימוש מוגזם!!!!!!!!!!!!!! כמו כן, "חחחחחחחחחח" זאת לא מילה. הודעה שמכילה "חחחחחחחח גדול אחי" לא מוסיפה כלום לפורום. אנא המנעו משימוש. אלא אם אח שלכם כותב בפורום, אף אחד אחר כאן הוא לא "אחי". הלאה - נא לקרוא היטב את ההודע…
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לחברי מועדון החמש, בשעה טובה ומוצלחת ובקול תרועה רמה "ראלי וראייטי " השני יוצא לדרך ב � 21 ליוני השנה . מדובר באירוע בלתי שגרתי וססגוני שנועד לגייס משאבים ולהעניק תרומות לילדי "וראייטי " ישראל , וכמו כן להגדיל את מודעות הציבור והיכרותו עם הארגון ופעילותו הענפה למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים בכל הארץ . הראלי השנה הינו שיירה ארוכה של מכוניות , כגון : מרצדס , אופנועי "הארלי דוידסון " וכלי רכב נוספים מקושטים ומיוחדים , כולל רכבי אספנות מטעם מועדון החמש , אשר יצאו יחד ממרכז הטניס ברמת השרון בבוקר ויגיעו לאשדוד בשעות אחר הצהריים . כמו כן תעצור השיירה בעיר רחובות . לאורכה של הדרך כולה ילווה את השיירה מסוק של חברת "סלקום ". בתחנה הראשונה ב "מרכז לטניס בישראל " ברמת …
הודעה אחרונה מאת Lotus Omega, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לפני כמה ימים ביקרתי במוסך אשר באיזור תעשייה של רחובות. היו בפנים כמה מכוניות עתיקות נחמדות אבל מעל כולן פליימוט אדומה באמת מרהיבה. מבפנים היא נראתה במצב טוב מאוד - כורסאות לבנים איכותיים. מישהו מכיר את הרכב? את ההיסטוריה שלו בארץ? תודה
הודעה אחרונה מאת hemi, -
היה היום ארוע יפה מאוד כן ירבו ארועים כאלו. תודות לכל מי שגרם לארוע להיות כזה. לאירית "הקופאית". לדרור "המדריך". לקובי "המגיש בערוץ הרדיו המקומי + פרשנויות". ולכל מי שלא ציינתי תודה. מצורפות תמונות + סירטון בהמשך ירון
הודעה אחרונה מאת ooza,
