רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 996 צפיות
יש לי הונדה 50 cd 1974 משופצת אבל אני לא שילמתי רישיוןן וטסט כמה שנים.. זה רכב אספנות. כמה יעלה לי לשלם עכשיו את הכל שמעתי שלא צריך לשלם אגרה על רכב אספנות מעל ל- 30 שנה וההונדה 50 cd 1974 כבר 32 שנים אצלי. דרך אגב יד ראשונה!!!
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 1 תגובות
- 803 צפיות
אשמח לקבל את הטלפון שלו בתודה מראש אריה
הודעה אחרונה מאת N.Y, -
כמה כזה דבר יעלה לי אחרי הכל פה? http://cgi.ebay.co.uk/FIAT-500-L-del-1969-colore-GIALLO-POSITANO_W0QQitemZ4630688519QQcategoryZ18305QQrdZ1QQcmdZViewItem תודה
הודעה אחרונה מאת 116_Veloce, -
למכירה לפירוק
מאת לוריקי- 1 תגובות
- 849 צפיות
נמחק - מודעות מכירה יש לפרסם בדביק המיועד לכך.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 986 צפיות
לידיעת כולם - טקס השקת המוריס אוקספורד יתקיים מחר בשעה 17:00 (ולא ב-16:30 כפי שפורסם בתחילה). קישור להודעה המלאה בנושא: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=918902#post918902 בברכה, קובי
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
מזל טוב לרמי ! 1 2 3
מאת גרשון המשפר- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מזל טוב לחבר הפורום רמי (ramigt) שרכש ממני את האסקורט היפה שלי (1971) ! שיהיה רק בכיף ושיפוץ נעים תעשה עבודה לפחות כמו על ה-205
הודעה אחרונה מאת אאוץ, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
החנות הקטנה "דורון" שברוטשילד 74 נסגרת לאחר שנים רבות. הייתי שם היום, ויש לו כמה דברים גם למכוניות ישנות : כובעי מפלג לפג'ו 404, סימקה, פיאטים ישנים ומכוניות אחרות, פלגים שונים, פילטרי שמן ודלק, כל מיני בקליות לפנסים, פלטינות וכו'. חוץ מזה יש גם כיסויים למושבים ולרכב, מצברים, ווקסים ושאר מוצרים אין לו חלקים "מכאניים" בדרך כלל, אבל שווה לשאול. הכל ב50% הנחה.
הודעה אחרונה מאת volvo144GL, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, כידוע לי הוא מוגבל ליומיים. אני יודע שאפשר להוציא לעד שלוש פעמים בשבוע, אבל האם זה אפשרי להוציא למשל שני אישורים בבת אחת לארבעה ימים? תודה.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
פינת הנוסטלגיה
מאת שביט- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
או: על שני סיטרואנים, מוסך אחד ושיירה לכנסת. איך כל מה שרשום מתקשר לנושא אחד, אתם שואלים? ובכן הסיפור הוא שסבי ז"ל היה אחד מהשותפים של מוסך "טיל" ובעל סיטרואן טרקסיון. בתחילת שנות השבעים, כך סופר לי, עלתה שיירה של בעלי רכבים עתיקים לכנסת בירושלים במטרה לקבל הכרה והקלות כבעלי רכבים כאלה. אני פונה לותיקי המועדון שגולשים בפורום במטרה לדעת האם מישהו מכם לקח חלק בעניין, יכול לספר עליו ואולי אף יצא לו להכיר את סבי. כאמור הוא היה אחד מהשותפים במוסך "טיל" שהתמחה בסיטרואנים ושמו היה ישראל חזן. בנוסף אני מנסה להשיג תמונות של שני הטרקסיונים שהיו בבעלותו, אותן אעלה לפורום מתוך מטרה לברר אצל מי הם נמצאים היום, אם עדיין לא החזירו את נשמתם לבורא... תודה מראש על כל תגובה שביט
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
מבקש עזרה בזיהוי הרכבים.
הודעה אחרונה מאת kal06, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מה דעתכם על צביעת ידיות בצבע הרכב יפה או מכוער?
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
איזה שנה נחשבת הכי מוצלחת,קלאסית,נחשקת? ואיזה דגם נחשב המוצלח,האמין והקלאסי ביותר? ידוע לי נפחי המנועים 2.4-2.8 וכולם 6 צילינדר, אך איזה דגם בעל ההספק הגבוהה ביותר והמהיר ביותר? תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היום, ערב חג שני של פסח ניפרדתי מהסקורפיו קנה אותה ממני חולה אחר והיא עכשיו תמשול בו הבהמה, כך קראתי לאוטו היתה אצלי שנתיים ומחצה אבל אם נוריד את הזמן שהיא היתה במוסך נגיע אולי לשנה הכל מתקצר שם, כל החשמל המנוע הלך פעמיים הספידומטר לא עבד כשהיא נקנתה הוא המשיך לא לעבוד עד המכירה הגיר החליק בשני ושלישי ה ABS עובד לפרקים החימום הלך אחרי כמה חודשים אבל המזגן יקרר גם שדים היא הלכה ונסעה אל זרועותיו של אחר שכבר סיפר לי איך ומה ישפץ בה היא הלכה רק היום לעתיד לא נודע והנה אני כבר מתגעגע אז הישר נסעתי למקום מסוים בו סקורפיו אחרת עומדת והשארתי שם פתק על החלון בי נשבעתי, פעם, עוד תהיה לי סקורפיו אחרת. …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
במיטב המסורת, טיול כבישטח מדהים. להלן התמונות.. http://public.fotki.com/Amir2CV/may_2006_-_2cv_club/2cv_to_ramat_hagola/ וגם כאן.. http://public.fotki.com/ofer2cv/j0848/
הודעה אחרונה מאת orm7, -
נמחק ע"י קובי. נא לפרסם מודעות כאלו ב"דביק" המתאים.
הודעה אחרונה מאת zhaci, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום בשעה טובה מחר אני מתכנן לאחר הייבוש הסופי של השכבה האחרונה להתחיל בכיסוי הפודים בסקאי. הסקאי יכול להימתח רק בכיוון אחד. אבל הבנתי כי קיימת שיטת עבודה בה אני יכול לחמם את הסקאי בעזרת מייבש שיער ולמתוח. אני אשמח לקבל הנחיות מדוייקות לעבודה אם סקאי. בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת GUY007, -
- 1 תגובות
- 901 צפיות
פיתחו בערוץ 5 - ערוץ הקולנוע הישראלי. איזו קלאסה... שנת 1967... קוביות בשפע, סברה שמקבלת דו"ח, פיאט 600, עוד, עוד ועוד... פולי, טופול וחברים... רוצו לראות!! חולה~הגה
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
היום העברנו 3 רכבים ממוזיאון אגד שבחולון אל מוזיאון ארץ ישראל ברמת-אביב לקראת התערוכה בראשון. אפשר לצפות בכלל התמונות בפורום תחבורה ציבורית בתפוז באדיבותו של הצלם אנדי רדולסקו.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
אטוטמוטור 2006. 1 2
מאת M.Azulay-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אוטומוטור 20006. מישהו מהחברים היה וצילם את החיפושית? 200 ומשהו כ"ס. ג'אנטים של פורש ו...... או את הכרכרה הממנונעת של מרצדס? משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- 2 עוקבים
- 28 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
here are some
הודעה אחרונה מאת SLS, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום בשלבי שיפוץ מחפש חלקי חזית לרכב טמבונים גריל ו.......
הודעה אחרונה מאת Mustang65, -
ריקשה למי שלא יודע ריקשה הינה רכב בעל שלושה גלגלים המונע ע"י מנוע בנזין(2 פעימות). מקורו אמיתי של הריקשות הוא מחברה גדולה העובדת כבר מעל 100 שנים הקרויה:"פיאג'ו"(באנגלית:PIAGGIO). כפי שחלק מכם בטח יודעים החברה אינה מייצרת רק ריקשות אלא גם :קטנועים,ווספות,כלי רכב,ועוד... לרוב ניתן למצוא א הריקשות בבסיסים של חיל האוויר(אם למישהו ידוע עלבסיסים אחרים שבהם הן מצויות בקשה לפנות אליי). בקיצור כל מה שרשום כאן הוא רק חלק קטן מהרקישות.... מי שמעוננין לדעת עוד בנושא אנא פנו אליי תודה:AVIRON 4.
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
במסגרת הרחבת אופקי לגבי מעבר מקרבורטור להזרקה מצאתי את זה כמובן שהיה שימוש בmegasquirt קצת נתונים טכניים: Name: Theo McCormick Vehicle: 1969 VW Karman Ghia Engine: 1.6 ltr, flat 4, counterweighted crank, E110 cam Injection: Port Injection using a system from a 1992 VW Bug (made in Mexico) Description: This Ghia was resurrected from the bone yard to race SCCA Autocross. It has upgraded suspension and 4 wheel disk brakes. Website: www.theodata.com/Ghia.html This has been an amazing project. I was apprehensive about the Megasquirt system but it was what I needed to race effectively. This is the first electronic project since bread bo…
הודעה אחרונה מאת Type34, -
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
לגבי כל מי ששאל אותי על הרכב אין מה לדבר על מכירה השכרה ועל שום דבר אחר תמונות בבקשה
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
חברים, אני (ולא רק אני) מבקש עזרה: כנראה שלשום, אתמול או היום, ניגנבה משאית מאד ישנה, אפשר להגיד עתיקה: ליילנד צ'פטיין, או קליידסדייל, שנת 69 כנראה (+-). המשאית חנתה במיגרש חניה פתוח בחולון, בצומת רחובות המלאכה והאורגים, חניון שחונות בו מלא משאיות ואוטובוסים. היא עמדה בערך באמצע החניון, במשך כ-3 חודשים האחרונים. המשאית הייתה במצב נסיעה מלא, ועמדה עקב כך, שהבעלים לא היה צריך אותה לשימוש בזמן האחרון. למי, שלא יודע, איך הדגם המדובר ניראה, אז זו המשאית עם סרן אחד מאחורה, גודל בינוני, תא נהג עשוי פיבר בצבע מין אדום-בורדו דהוי מאד ומלא מדבקות של מפלגות שונות, עם אף (מאוד מוזר, אם לא להגיד-מכוער, הנראה כמו פרצוף של הדינוזאור העצוב, אבל זה כבר אני אמרתי). היה לה אר…
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
ככה בלי שנשים לב. עם כל הבלאגן של החג והמצות, פיספסנו תאריך חשוב ה 13/4/2006 אחד הימים החשובים של ה-cars forum ופורום רכבי אספנות בפרט. היום בו יוליה, Blue Jay שלנו, חגגה יומולדת 19. אז קדם כל התנצלות ענקית. ושנית המון מז"ט. ואני מאחל לך שכל מה שאת רוצה יתגשם. ושביומולדת הבאה תיהיה לך קורבט כזו..... (התמונה מהאתר של ליאור ידידנו.) :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: :bday: משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
ביטוח לרנו 4
מאת רנו-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 805 צפיות
אם מישהו מכיר סוכן ביטוח לרנו במחיר הוגן בחברה מוכרת באזור המרכז אני צריך ביטוח כדי לקחת את האוטו לטסט
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חג שמח, נא לשים לב לכלל חדש ברשימת כללי קארספורום - מס' 6 ברשימה המצ"ב: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737 במילים פשוטות - תמונות עם מספרי רישוי גלויים (ללא אישור הבעלים) תימחקנה מייד. הקפדנו על כך גם בעבר, אבל החל מהיום זהו כלל רשמי וכתוב. בברכה, קובי מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
בוקר טוב... אני מחפש חומר שיכול להסיר ולהכין מישטח לצביעה. המישטח הוא מגולוון אבל המישטח שאליו הוא מיתחבר הוא פח רגיל, בגלל זה אני מחפש דרך נוחה להיתמודד עם חלודה עתידית... יש חומר שניקרה METAL-READY של POR. מישהו יודע איפה אפשר ליקנות כזה דבר בארץ? או האם יש תחליפים של זה? האם ניתן ליצבוע על זה עם צבע יסוד (שמתאים לגילוון), והאם צבע של רכב יתפוס על זה ולא יהיו תופעות לוואי? תודה מראש, גילי
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בטיולי לים התרח, בין התהום להרי המלח, נחה לה גרוטאה ללא זיהוי. אנא עזרו לי לזהות אותה. תודה אבי .פ.
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- garicho
- benny62
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- srool
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
- amosbmw
- Camaro 92
- Igalz
- fishmanl
- Ctzvi
- גולדן191
- tan tan
- פיגו107שנת2010
