רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
לאוהבי הפורדים:
מאת gluk- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תראו, איזה דבר מוזר מצאתי למכירה!!!אגב, יש לו מנוע 3000 סמ"ק, והוא (לפחות היה) שנת 71... ורוצים עבורו 29 יורו!
הודעה אחרונה מאת daniel2468, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום, הייתה לי נזילה מאחד מפקקי המים בבלוק המנוע. בעת פירוק פקק המים נוכחתי לדעת כי מעברי המים בבלוק המנוע סתומים במשקעים והרבה חלודה, השאלה איך מנקים את המשקעים הנ"ל, יש איזה חומר או חומצה לניקוי המעברים.ניסיתי לנקות עים צינור מים בלחץ לא עזר הרבה.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 92 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
בשבוע השמיני הוכנס סוף סוף המנוע חזרה למקומו הטבעי וההסטורי. כפי שאתם רואים, המנוע עבר ניקוי וצבע, חלק מהמניפולד הוחלף ועוד כל מיני... אגב, היות והתקנאתי בידידי יורם מקובר, התוצאה הסופית תהיה בוהקת בכרום ניקל... הצבע הכחול היה אופיני למוסטנגים. בצד של האין מנוע אין כלום...עדיין חפירה ארכאולוגית. המצב שם היה יותר גרוע ממה שנראה מלכתחילה... אבל נתגבר על הכל. ובין לבין הושלמה העבודה על הרצפה...
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
פיאט דגם מוזר
מאת ariebz-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
פיאט שנת 69. הרכב עם מנוע אחורי 850 סמ"ק. נראה כמו רכב אמפיבי. רשום ברשיון מרכב פתוח. המושבים מקש שזור. לפי מה שאומר הבעלים, הוא יד ראשונה וכך הוא יצא מהחברה. מישהו מכיר דבר כזה ? תמונה אני אצלם מחר. הרכב מזכיר בחזית רנו 12.
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ההודעה נמחקה. בדביק יש שרשור שמיועד למכירת רכב. בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת פיצוצית, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
אתם מוזמנים להתרשם מגישה קצת שונה לרכב האספנות כרכב יומיומי, כדרך חיים מישל לוי חבר מועדון הדה שבו מציג את עצמו ואת הסיטרואן דיאן שלו במגזין THE DRIVER שצורף לעיתון "הארץ" ביום שישי האחרון http://www.kvishim.co.il/kvishim/Articles.asp?id=285&m=1
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חבר טוב שלי מתחתן בעוד כחודשיים. הוא רוצה להגיע לחופה ברכב מיוחד. אבל לא מיוחד גדול או מיוחד שרירי. הוא רוצה להכנס ברכב קטן וממזרי, או בקיצור-במיני מיינור\קופר או פיאט 500\600!! אז אם מישהו פה, שהוא בעלים של מיני\פיאט, מוכן להשכיר לנו אותה ליום החתונה(או רק לערב) או שמכיר מישהו עם מיני\פיאט ויכול לקשר ביננו אני אודה לו מקרב לבי!! אפשר לפנות אלי בה"פ\טלפון(בחתימה)\אימייל.
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
סופשבוע טוב לכולם
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
שלום לכולם קישור: http://www.supercars.net/gallery/119513/562/1.html חג פסח שמח כשר ומהנה לכולם.
הודעה אחרונה מאת turbo, -
חלקים לוספה
מאת יורם- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני עומד לקראת שיפוץ של וספה מדגם ספרינט . אני אשמח לקבל אינפורמציה לגבי חנויות שמוכרות חלקי בודי (כנפיים וכד'), אביזרי חשמל, פנסים וחלקי מנוע לוספה מדגם זה. בנוסף, אם מישהו מכיר כתובות של אתרי אינטרנט שניתן לקנות דרכם חלקים לוספות - אשמח מאוד לקבל את הכתובות. תודה מראש.... וחג שמח לכל החברים ! יורם מקובר.
הודעה אחרונה מאת sun34, -
- 1 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
פעם ראשונה שאני מבקש מחברה דבר והוא יוצא לאור ממש תוך חודש וחצי ועכשיו דיפדתי לי בערוצים ופתאום בערוץ 26 ביס אני רואה אגו חשבתי שאני מדמיין לכול האוהבים את הערוץ יש אותו עכשיו גם ביס סוף סוף טל גלאפו
הודעה אחרונה מאת kobos, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אתם יכולים להגיד לי מה התקלות העיקריות אם אוטו עמד שנה ? ומה צריך ישר להחליף לפני שנוגעים בשאר החלקים? תודה לכם.
הודעה אחרונה מאת אלכסנדר, -
-
- 0 תגובות
- 796 צפיות
הודעות טריות בדביק: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=914840#post914840
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
והפעם - רכב מיוחד במינו. להגדרת המוכר, הינו צייד ("מחפש ומציל") של מכוניות קלאסיות נדירות כבר למעלה מ-25 שנים. הסיפור שלנו (שלו...) מתחיל בשנת 1996, בה נתקל לראשונה האיש (במקריות מוחלטת המשולבת עם הזדמנות-פז) באלפא-רומיאו ספורט-קבריולט, שנבנתה בסדנת פינין-פארינה בתאריך ה-31.8.1943, ובעלת מנוע בעל 6 צילינדרים בנפח של 2,500 סמ"ק. האלפא הנדירה הייתה שקועה בתרדמת במשך שנים, אי-שם בגבעות מעל שכונת בוורלי-הילס שבקליפורניה (ארה"ב) מאז שנת 1955. נכון לשנת 1996, האלפא בצבע ה-Burgundy הפתוחה לא הייתה למכירה, ומצבה רק הלך והחמיר. בעלת הרכב דאז, אישה אלמנה, סירבה בכל תוקף להיפרד מהמכונית שבה נהגה לשייט עם בעלה המנוח בשדרת הוליווד לפני שנים כה רבות... אותו…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם מספר שאלות לחימום: 1. איך הוחלט על השם והסמל של "ולוו"? 2. מה היה שם החיבה של הולוו הראשון? 3. מאיפה הגיע השם "סטיישן ווגן"? בין הפותרים נכונה יוגרל פותר שלא ענה נכונה בהצלחה אבי .פ.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 7 תגובות
- 991 צפיות
שלום היום סוף סוף העברתי בעלות על החיפושית. הצעד הבא זה להכניס אותה לטסט, ויש לי שאלה: ברשיון שיש לי עכשיו הרכב רשום על הבעלים הקודמים, האם אני חייב להביא את הרשיון המחודש עם השם שלי כדי לעשות טסט או שאפשר להסתפק בקבלה על העברת הבעלות?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 1 תגובות
- 893 צפיות
במוסך "רוני" ביפו יש חלקים שונים למוסטנג. טל במוסך: 6832298
הודעה אחרונה מאת aloni002005, -
- 13 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
אמי באה אליי בשאלה על מה בדיוק מצוייר על הסמל שלי, עניתי לה ואז עלתה בי שאלה מאוד מסקרנת מה מסמל הסמל של אלפא רומאו? מוזמנים לפרט! עדכון קטן לגבי הרכב, אתמול הייתי בטוח שמביאים לי את החלון, היו מים איפה שהיה את החלון השבור (בפנים היו מים) אני וחבר פירקנו את כל הבניה של המערכת בבג'אז (בניה בהחלט איכותית) בשביל להגיע למושב, פירקנו את המושב האחורי, פירקנו דופן ימני (מתחת לחלון השבור, פתחתי את הסתימה שהייתה בצינור שבתוכו יורדים המים אם מצטברים, שלא יהיה חלודה... הצצה למנגנון של החלון והוא כולו חלוד!!! ממש כמעט נשבר לחתיכות, נשאר שם למזלי החלק שעליו יכול להחזיק החלון. בסוף החלון לא הגיע אליי אתמול, הרכבנו את הדופן שהוסר, כמו כן גיליתי שלא צריך לפרק את כל זה…
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב, ברצוני לדעת האם קיימים שלושה סוגי צבעים לא סטנדרטים והיכן ניתן להשיג אותם, והם: א. צבע לגומיות, על מנת לצבוע גומיה שאיבדה את צבעה אך עדיין גמישה ומתפקדת כראוי (צבע גמיש?) ב. צבע למתכת מחוספס, על מנת לצבוע את הדש בורד בצבע הכי קרוב למקורי. ג. צבע לפסטיק, ייעודי לפלסטיק, ברמות שונות של גימור (מבריק, מט, מחוספס וכו'...) ראו תמונות להמחשה של הגומי והדש בורד. תודה, שחר
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
- 19 תגובות
- 5 אלף צפיות
טונות של דיו נשפכו על הצרה הזאת ששמה "פסים זוהרים". אלה הפסים שמדביקים בברוטליות על פגושי כרום נוצצים, או על צבע חדש... אז ככה- קונים רצועה של מגנט, מאלה שמשמשות ליצירת פרסומות להדבקה...ניתן להשיג אצל מי שמיצרים פרסומות כאלה בעלות של שקלים בודדים, ומדביקים את הפסים על המגנט. מצמידים למכונית. אין דבק..ניתן להסיר בקלות. אריה ds72
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
למכירה פורד
מאת rafi_o- 0 תגובות
- 785 צפיות
ההודעה נמחקה. יש שרשור דביק שמיועד למכירה וקניית רכבים בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת rafi_o, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
יש למישהו מושג איפה אני יכול לעשות החלפת לגרים לבקקס שלי באזור כרמיאל?? לפרק אותם זה שטויות השאלה איך אני מכוון את זה במידה ואני רוצה לעשות את זה לבד בלי נזק?? מישהו יכול ללמד אותי?? אני מוכן לנסוע בשביל זה עד איזור ת"א בשביל ללמוד לכוון בקקס (אני תלמיד טוב) ובשביל שיפוץ באיזשהו מקום אני מוכן להגיע עד חיפה במידה והמחירים שפויים (להזכירכם הבעיה היא רק לגר אחד בצד ימין אבל אם כבר פותחים מחליפים את שניהם). בתודה ירין אלקיים
הודעה אחרונה מאת ירין אלקיים, -
אלפא במדרון 1 2
מאת דובי מילר-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
לפני הרבה שנים כתב אדוארד אטלר באחד ממגזיני הרכב בארץ - טורבו , אוטו או קוואטרו את המאמר הנהדר - "אלפא במדרון" . האם מישהו קרא אותו ? יש למישהו העתק ממנו ? תודה דובי
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום רב לכל חברי הפורום, כזכור אני בשלבי שיפוץ יחסית מוקדמים של 304 קבריולט. לפני כמה חודשים הבאתי איתי מארה"ב במזוודה הגה עץ יפיפה של חברת PILOT (תמונות בקישור) אשר עלה פחות מ - 80$ ולא שילמתי עליו מכס ומשלוח. היתה רק בעיה אחת, אין להגה הזה מתאם ל - 304 (ברור למה, בכל ארה"ב אין 304 אחת, אז למה שיהיה מתאם...?) ולכן נאלצתי לבנות מתאם בעצמי. למזלי, להגה יש מתאם אוניברסלי אשר אותו מחברים למתאם הרצוי לפי סוג הרכב, דבר אשר הפך את מלאכת ההכנה לפשוטה יותר. להלן השלבים בבניית המתאם: שלב ראשון - מציאת הגה נוסף לרכב. את ההגה הנוסף צריך משתי סיבות: א. על מנת לחתוך ממנו את החור המשונן ולרתכו למתאם של ההגה החדש. ב. על מנת שיהיה הגה ספייר, למקרה שמשהו ישתבש בתהליך ה…
הודעה אחרונה מאת אאוץ, -
-
- 7 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
ברישיון הרכב של הפיאט 238 שלי רשומה מידת צמיג 650-14 נראה שהמידה המודפסת שגויה והיא צריכה להיות 6.50-14 כנראה שמדובר במידה לרכב מסחרי. האם מישהו יכול לומר מהי המידה בערכים המוכרים ( לפי התבנית XXX/YY-ZZ ). האם יש שוני בין צמיגים שמידותיהם מוגדרות באופן שונה? תודה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אחרי רכיבה לאורך הטיילת בת"א , התמקמתי לי על מדרגות הקוליסאום (ז"ל) והתחלתי לבהות במבנה ההרוס למחצה ותהיתי לעצמי כיצד נפלו גיבורים ואיך ולאן נגוזו להם ימי התהילה של המקום . זכרתי אפילו שמתישהו לקראת כיתה י' עשו לנו מסיבת סוף שנה או משהו מהבית ספר במקום השומם הזה . מאון לאון , התחלתי לנסות ולפשפש בגוגל ולנסות למצוא איזה משהו שמספר את עלילות המקום ואת הסיפור שהביא לסגירתו ( שדרך אגב , לא מצאתי ... ואני בהחלט אשמח לשמוע ! ) , ובמקרה נפלתי על איזה פורום , שאני דיי בטוח שהתמונות שנמצאות בשרשור הבא יעשו משהו לזקני השבט ... יש המון תמונות של מכוניות מדליקות שנוסעות להן ברחבי ת"א , אם אני לא טועה זיהיתי איזה פרינץ שעומדת שם ... מי יודע , אולי אחד האספנים כאן יזהה א…
הודעה אחרונה מאת אאוץ, -
-
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, אודה מראש למי שימליץ על גרריסט חיפאי אמין והוגן תודה!
הודעה אחרונה מאת orm7, -
- 3 תגובות
- 994 צפיות
שלום יש לי מנוע 1300 של אוסטין מטרו לשעבר שצריך לעבור שיפוץ מקיף. הייתי רוצה המלצה על בעלי מקצוע טובים שידעו לעשות עבודה נקיה ומקיפה כדי להביא את המנוע למצב חדש. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת cuda70, -
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם תלוש משכורת נחמד וקטון שהתקבל על שולחני לפני מספר דקות. שיחת טלפון אחת, פשוטה ועיניינית עם סמדר, וגם אני חבר מועדון. לא פתחתי את השרשור כדי שתחגגו איתי, פתחתי אותו כדי להזכר ולהזכיר. מועדון החמש, מדוע? נתונים "יבשים" *קבלת האבטומוביל והקלאסיקאר חינם אין כסף (האבטומוביל הוא עיתון הרכבים הקלאסיים היחיד בארץ - והינו ברמה טובה מאד בכל קנה מידה). *היכולת להיכנס למפגשי מועדון החמש באוניברסיטת ת"א חינם אין כסף (כל סוף שבוע). וכניסה חינם גם למתחם גני התערוכה כאשר מתקיים שוק עתיק (פעמיים בשנה). *היכולת לפרסם מודעות חינם לקנייה ומכירה. *הצגת רכבך בתערכות/תצוגות של מועדון החמש. וכמובן הצטרפות לטיולים שמארגן מועדון החמש. *תמיכה מא…
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מחפש משאבת בלם מרכזית לוולוו 144.
הודעה אחרונה מאת בני ל,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- garicho
- benny62
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- srool
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
- amosbmw
- Camaro 92
- Igalz
- fishmanl
- Ctzvi
- גולדן191
- tan tan
- פיגו107שנת2010
