רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 714 צפיות
אכן, אין חדש תחת השמש, רק הפעם זה באמת רציני. אני מחפש גיר TYPE 9 של פורד, היה מורכב על SIERRA המאוחרות בעיקר. גיר 5 הילוכים - למטרה טובה, כדי שימצא את מיקומו מתחת לריצפת ה-MK1 המתבשלת שלי. כל כיוון או הצעה יתקבלו בברכה. תודה, מקס.
הודעה אחרונה מאת max, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מתכנן טיול קטן לספרד ואם אפשר להביא כמה חלקים למה לא אשמח לכתובות או אתרי אינטרנט יוסי
הודעה אחרונה מאת beetle12, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בשבוע התשיעי התחלנו לראות תוצאות גם מאחור. שמנו לנסיון את אחת הכנפיים החיצוניות האחוריות וראו זה פלא: היא תואמת פיקס...אין דהפורמציה ואין בטיח... מסתבר שהכנף התחליפית וגם ההכנה המדוייקת הוכיחו את עצמם. אז בתצלומים רואים שלושה שלבים מהשבוע שעבר: 1. האין כנף 2. הכנף הפנימית (גם היא תחליפית מייבוא) 3. הכנף החיצונית שבנתיים חזרה למקומה הזמני (על גג הרכב...). (בשבוע הבא לא אדווח כי אהיה בחו"ל)
הודעה אחרונה מאת American-Muscle, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מי יכול לשפוך אור על הדגם הזה כמויות נדירות חלפים וכו....וכמו תמיד ישנה סיבה ניסתרת.......רן
הודעה אחרונה מאת ozio, -
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היא שוכנת שם לפחות 2 מאז שאני שמתי לב אליה מוחבאת לגמרי בתוך חניון כשלפניה חונות מכויות שמסתירות אותה והיא אמנם נראת במצב נסיעה ונאת שמורה היטה מבחינת מראה היא צוברת אבק בכמויות מסחריות וחבל היא פנינה אמיתית אני מקווה לצלם אותה בהזדמנות כדי שאוכל להראות לכם! אה ויש לה מדבקה מאחורנית של מועדון החמש!
הודעה אחרונה מאת RED CARS, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
Im looking for a Zenith 36vn carburateur or rebuild set. If you have one or know where i could find one here in israel let me know. I could order a kit from scandcar for about 30 Euro plus post and meches. Thank's
הודעה אחרונה מאת Aron, -
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם. היום האלטרנטור שלי התפגר סופית במשרד הרישוי בחולון (בחר לו מקום אידאלי). אין טעינה בטורים נמוכים, אי אפשר לשמוע רדיו שהרכב לא מונע (גם כשהוא מונע זה לא בדיוק סיפור הצלחה), ולעיתים גם אין סטארטר) אני מתלבט מה לעשות, הנה הפתרונות שעליהן חשבתי: לקנות אלטרנטור מפירוק - aka "חתול בשק" (יש גם את האופציה של לקנות פיאסטה שלמה לפירוק - עם אלטרנטור עובד ולהחליף) שיפוץ - מהו טווח המחירים? האם האלטרנטור מאריך חיים או שזה כמו כוסות רוח למת? יש אחריות לדברים האלה? חיזוק - להביא אלטרנטור מחוזק יותר (האורות ברכב שלי מרצדים, ועובדים כמו שצריך רק כשנותנים בגז), בעצתו של בן(צי), האם ניתן להביא אלטרנטור מחוזק שמתאים לרכב הזה מרכב אחר? איזה רכבים אפשר לפרק מה…
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חשבתי לי סתם כך אולי כל אחד מהכותבים בפורום יעלה לתוך איזה שרשור את התמונות של הרכב/ים שלו כך נוכל תמיד לשטוף את העיניים בכיף דני
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הנה מתנה לפסח ששחררו לנו אלעד ואחיו הנמצא באוסטרליה לאתר "סובארו קלאסי"-בעל הרכב סטיב ירש את ה GSR מסבו מיד ראשונה,ואוחחחח כמה הייתי לשים אותה אצלי בחניה :yum: :yum:
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לוחות רישוי מארצות הברית לאוסף לפאב,מסעדה או סתם לחדר מדליק!!! ישנות 1954 וגם של היום. 0544-911119
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
רציתי לדעת את הפרוצדורה שצריך לעשות בשביל להעביר בעלות את המחירים, מה צריך להכין? אם לרכב אין טסט כבר שלושה חודשים האם אפשר להעביר בעלות או שחייב לעשות טסט לפני? ועוד שאלה קטנה אם אני יכול להקפיא רשיונות כאשר יש טסט שלא שולם ובוצע? תודה רבה לעוזרים מראש..
הודעה אחרונה מאת YONA777, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תודה, חג פסח שמח T
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אז קניתי את הספרינט, רכב מהיר ואולי יותר מדיי בשבילי. יחד עם זה אני עדיין נוטה להתענג מתמונות של קורטינה דור 5 ודור 3 הן פשוט מושכות אותי! ועוד כמה. כמה ימים אחרי שהיה לי את הספרינט פחדתי ממנה קלות וחשבתי אולי למכור... כל החברים אמרו שלא ושאני עוד אתרגל לרכב... טוב עזבתי את הרעיון הזה בנתיים ואני כל פעם מפחד קצת מהרכב, אני מגלה בעצמי צדדים מפחידים בשילוב עם דוושת הגז שלה, אני מוצאאת עצמי במצבים שלא חשבתי שאני אעשה שטויות כאלה (לא משהו ממש מוגזם אבל עוד לא הגעתי לגבולות ואני רחוק מהם) מבחינת אחזקה לא הייתה לי שום בעיה עד עכשיו ויש גם כסף בצד לטיפולים... אבל כל פעם מחדש עולה בי מחשבה שהרכב לא בשבילי. הייתי מעדיף קורטינה שנת 73-74, להעביר אותה פחחות וצבע... …
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
-
rally monday
מאת Aron- 1 תגובות
- 861 צפיות
can some one give me details about the rally on monday where do we meet when does it start is it for families thanx Aron
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לאכול את הלב.... http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4630372696&ssPageName=ADME:B:SS:UK:1
הודעה אחרונה מאת dannyboy, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://www.steelcitysfinest.com/HondaAccordAd.htm
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
באיביי אירלנד צוקרמן?... http://cgi.ebay.ie/1968-Fiat-Gamine-by-Vignale-RHD_W0QQitemZ4629321060QQcategoryZ18305QQrdZ1QQcmdZViewItem ג.
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים. מה דעתכם על ייבוא ושיפוץ OPEL GT, מחיר הבסיס שלהן מצויין ומבדיקה באינטרנט נראה שהן אמינות למדי. האם ריאלי לסגור את הפרוייקט ב-70 אלף ש"ח..? האם ניתן לנהוג בה באופן יומיומי? ואולי אני הוזה..? תודה. יונתן
הודעה אחרונה מאת redroze, -
שיפוץ גלגל הגה. 1 2
מאת M.Azulay-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שיפוץ גלגל הגה. לפני כמה ימים קיבלתי מארנון גלגל הגה אורגינאלי של פיאט 850 ספיידר. ההגה בנוי מטבעת מתכת מצופה בחומר פלסטי. החומר הפלסטי סדוק בקטע מסויים ובלוי. אני רוצה לחדש את גלגל ההגה ולתת לו גימור דמוי עץ. את הסדק חשבתי למלא בדבק חם. מה דעתכם? איך אני נותן גימור דמוי עץ? ובאיזו לקה מומלץ לצבוע את הגלגל הגה ע"מ לתת לו ברק. בבקשה רק תגובות ענייניות. תודה לארנון על ההגה. (היתעלקתי בשירשור אחר ולא קיבלתי תשובה מספקת לכן פתחתי נושא חדש) תמונה של גלגל הגה זהה: תודה: משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
דבר ראשון אני מצטער מאוד, אך אינני מבין כלל באספנות, יכול להיות שזוהי מכונית מאוד נפוצה אך היא פשוט משכה מאוד את עיני והחלטתי לצלם אותה. חוץ מזה שהיא MG אני לא יודע כלום. תהנו.
הודעה אחרונה מאת גלעד2, -
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מישהוא יודע על אחת כזו בארץ הקודש?
הודעה אחרונה מאת lioroko7, -
- 20 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
נדיר שהרכבים שלי עומדים זה ליד זה, בכל זאת, לב תל אביב... עכשיו צילמתי את הסיירה גיאה והסקורפיו מאחוריה
הודעה אחרונה מאת kd2, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי. 1.אפלאוז 2.שרייד 86 3.אונו 4.BX תהנו וחג שמח. אורן
הודעה אחרונה מאת zvir, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
דבר ראשון תודה לכל מי שעזר לי. דבר שני, שמחתי לגלות שכיוון הצתה גרם לכל הבעיות, היום קמתי מוקדם (15:30) וישר ירדתי לחניה, פירקתי סעפת יניקה והגעתי לדיסטרביוטר הסורר, פירקתי, הרכבתי והוא לא יושב טוב, הבאתי עוד אחד מהמחסן והרכבתי, הוא נכנס יותר עמוק באיזה חצי ס"מ וננעל יופי בפנים, סגרתי הכל, סטרטר, כיוון הצתה, נתתי לרכב לעמוד שעה והחום על רבע - כמו שצריך. אבל הידיים מלוכלכות והאסקורט מונעת ויש זמן אז עברתי לברנדה, הרמתי צד אחד עם ג'ק ודחפתי 3 בלוקים מתחת לרכב, את הצד השני הרמנו (אני וחבר) עם הידיים ועם הרגל דחפתי 3 בלוקים, כל הפרונט היה באוויר ואני התחלתי לפרק את מסרק ההגה, שמחתי לגלות שחוץ מקצת בוץ הכל נקי והמצב שלו ממש חדש, אין שום חופש, המסרק יצא. הללויה. התחלתי…
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
-
צלחת מעופפת
מאת birkins3-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://tinyurl.com/pxhtl אמיתי?
הודעה אחרונה מאת orm7, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום אני טס פעם ראשונה לפריז והייתי מעוניין לדעת אם ישנם מוזיאוני רכב מומלצים בעיר או בסביבתה הקרובה. בתודה וחג שמח לכולם. ניר. (קובי מילוא- אני מאמין שבטח לך יהיו ההמלצות הטובות ביותר)
הודעה אחרונה מאת N.Y, -
-
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היום נסעתי לנס ציונה במטרה לחפש ג'אנט ברזל לרכב שלי. אז סוף סוף נכנסתי לבירגר לאחר שכל הפעמים שעברתי משם חלפתי ביעף ולא עצרתי. האוצרות במקום: 2 קורטינות Mk5 שלמות ובמצב טוב (עם ג'אנטים של קורטינה... אודי) סיירות - מגוון שנתונים, אחת היום תרמה לי סט ג'אנטים לאנצ'יה דלתא 1300 שלמה(!) פיג'ו 304 (נדמה לי, היה לה גג סגור) סיטרואן BXים במבחר. ויש גם GTI ברנדה (ראיתי שתיים) פיג'ו 104 שלמה (עם שלט למכירה... כואב הלב) פאסאט משנות ה80 ווקסהול שבט (כמו ויוה אבל האצ'בק) פיאסטות דור ראשון ושני במבחר בקיצור - שווה לבקר, רק בשביל להציץ. בפעם הבאה, זה יהיה עם מצלמה!
הודעה אחרונה מאת .liron., -
המפגש מחר...?
מאת Robert-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם וחג שמח... מישהו יודע אם המפגש מחר יתקיים כרגיל ? תודה
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
שטר מכר למנוע
מאת orm7- 5 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
ברצוני לדעת מה יהיה ההליך בכדי להוציא שטר מכר על מנוע ששייך לרכב שהורד מהכביש?. בתודה וחג כשר ושמח לכולם !! אור.
הודעה אחרונה מאת cj5, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מצאתי את בעל ה TRIUMPH TR6 שאלתי אותו אם הוא מוכר את האוטו הישן במרתף הוא ענה: עקרונית לא. אבל האוטו שווה 25,000 $ אמרו לי שהוא גרידי קצת הגזים הזקן לא ??
הודעה אחרונה מאת SLS,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- garicho
- benny62
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- srool
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
- amosbmw
- Camaro 92
- Igalz
- fishmanl
- Ctzvi
- גולדן191
- tan tan
- פיגו107שנת2010
