רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
במסגרת חודש הדמוקרטיה במדינת ישראל, הגיע יומנו, גם כן ... להלן נבחרי העם (האספה הכללית), לפי סדר הא"ב: לועד המנהל נבחרו: ברוך ליאור בריל דרור הלוי מתניה מילוא קובי ניר מנחם קדמיאל נחום שטיין משה לחברי ועדת הביקורת נבחרו: מבקר העמותה - מצא משה עו"ד בקר אסף רוזנברג רוני ולבית דין חברים: אב בית הדין - עו"ד גידרון שלמה עו"ד דבורה גיל סילבר יורם אני מודה לחברי הועד היוצא על תרומתם, מברך את כל האיכפתניקים (כ-85) שהיגיעו והשפיעו, ומאחל לכולנו שנת פעילות וחברות מבורכת.
הודעה אחרונה מאת oferbz, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם יש לו ערך אספני, ודעה כללית על הרכב?
הודעה אחרונה מאת כרמל טוכמן, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שמייבאים רכב לארץ להיכן עדיף לייבאו לאשדוד או לחיפה? אשמח לכל היתרונות\חסרונות בכל מקום תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת ארנון, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אם גם לכם יש תמונות בסגנון, כאלו שמראות גם את הרגע ולא רק את המכונית... קדימה, לכו על זה
הודעה אחרונה מאת grbil1, -
- 1 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ביום חמישי בלילה,באיזור רעננה, נגנבה אלפא ג'וניור GTC הרכב בצבע כסף וריפודי עור בצבע חום כל מי ששמע או ראה מתבקש להודיע בהקדם תודה מראש תמונה להמחשה
הודעה אחרונה מאת redroze, -
נהיה משעמם, אז כנראה הגיע תורי לעלות חידונים. והפעם: זהו את הגרוטאה! קורבן מס'1: רמז: המגרש באמריקה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
המודעה היא משנת 1927
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אז בשבוע השביעי (השבוע של ה26 - 31 מרץ) היו כמה עניינים לוגיסטים, דלת אחת ומכסה הבגאז' הוחזרו אחר כבוד לארה"ב להחלפה במשהו יותר טוב ותואם. מאידך הגיעו מחו"ל חצאיות פנימיות של הגלגלים האחוריים ועוד ירקות. ברכב עצמו נצבע תא המנוע בצבע סופי (שחור מאט-מבריק), הושלם תיקון הרצפה הפנימית - קדמית והגיעו עוד המון חלקים קטנים מניקוי וציפוי. בתמונות: תא המנוע הצבוע, קפיץ חדש, ברגים מחודשים, רצפה מתוקנת.
הודעה אחרונה מאת מועדון סאאב, -
-
- 1 תגובות
- 752 צפיות
אני רק מקווה שלא יעלו שאתה שתול...
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
- 0 תגובות
- 684 צפיות
לאור התלונות ששמעתי היום מכמה חברי מועדון כנגד מספר פעילים במועדון, הרגשתי צורך עז לעלות על הכתב את אשר אני מרגיש כלפי אותם חברים פעילים במועדון. אני חושב שעלינו להודות לכל חברי המועדון שתורמים מזמנם ומרצם למועדון החמש וזאת ללא כל קבלת שכר או כל תרומה אחרת אלא לאור אהבתם הרבה למכוניות ישנות. אני חושב שיש לפסול כל תלונה כנגד מי מהפעילים במועדון המגיעה מחבר שאינו תורם ולו דקה אחת מזמנו למועדון החמש. מועדון החמש הוא מועדון יוקרתי ואני חושב שעלינו להמשיך ולשמר אותו כך.
הודעה אחרונה מאת MGA, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, במהלך השוק עתיק,קניתי מזגן קומפלט לקורטינה שלי. מה שאני מחפש עכשיו זה בעל מקצוע שאוהב להתעסק עם ענתיקות. מי שמכיר כאלה שיש להם זמן וסבלנות להתעסק איתנו (החברה של האספנות),אודה לו אם ימליץ לי. חשוב שיהיה אמין ,מקצועי וזול. בתודה מראש, לירון יריב
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
מצוקת אחסון
מאת rubh- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
משהו מכיר מקומות בטוחים לאחסנה של רכב מיוחד באזור חולון בת-ים אזור?
הודעה אחרונה מאת gluk, -
שלום רב למשתתפי הפורום. אחרי שהלכתי לאיבוד באתר - אני אנסה לפרסם כאן מודעה אני לומדת קולנוע וטלויזיה בבית ספר לקולנוע סם שפיגל בירושלים (ביה"ס הלאומי של ישראל לקולנוע) אני מפיקה סרט גמר לסטודנט בשם אלון לוי ולצורך הצילומים אנו זקוקים לרכב אספנים לחצי יום צילומים בתל אביב. הרכב לא נוסע בסרט אלא ממש מדגמן - עומד במגרש חניה. זה לא צריך להיות רכב מפואר מידי הוא שייך התסריט למפקח ממשרד החינוך שאוהב ומטפח את מכוניתו. חשבתי על משהו מנהלי כזה - אולי פורד קורטינה של סוף שנות השישים תחילת שיבעים. האם יש כאן מישהו שמחזיק רכב בסגנון?? האם הוא יסכים להשכירו לחצי יום בסכום לא גדול (סטודנטים...)? אשמח לתגובות, תודה, מיה מרלנג'ון
הודעה אחרונה מאת מיה מרלן, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי. יש לי בעיה קטנה... אני לא מצליח להוציא את הציריה האחורית מהבקקס במרצדס 280. מהנבה הצלחתי, אבל מהבקקס אני לא מבין איך זה יוצא. אין שם ברגים או משהו כזה. צריך לפתוח בשביל זה את הבקקס??? או שיש איזה פין שאני לא מוצא?? אולי בכח?? בקיצור אין לי מושג help.. יש למישהו מושג ??? בתודה ירין אלקיים
הודעה אחרונה מאת sam1, -
תמונות משוק עתיק 1 2
מאת דרור- 19 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
מזוית המצלמה שלי ... ביי דרור .
הודעה אחרונה מאת DrorBANANA, -
מיפגש 31-3-06 1 2 3
מאת LotusElise-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
יש פה 2 E TYPE
הודעה אחרונה מאת Serginio, -
-
קוברה בארץ!! 1 2
מאת orm7- 20 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
http://www.classicar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=63&ad_id=8082
הודעה אחרונה מאת dror_r, -
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
נכון, יש הודעה של מועדון החמש המפרסמת את האסיפה הכללית כאן ונכון, יש הודעה של מועדון החמש המפרסמת את שמות המועמדים כאן ונכון, יש גם שרשור בו דובר על נושא האסיפה הכללית, ובו חלק מהמועמדים (אלו המחוברים לפורום באופן יותר תכוף) הציגו את ה"מצע" שלהם ואת דעותיהם, ממש כאן. אך זה לא מספיק... גם בשנה שעברה, הודיע מועדון החמש מספיק מראש על האסיפה הכללית, כולם דיברו עליה, אם במפגש, אם בפורום, אך הנוכחות הייתה דלה ומעטה. הבחירות למועדון החמש הינן הדרך של חברי המועדון להשפיע על עתידו של המועדון, על-ידי בחירת מועמדים אשר לדעתם יכולים להוביל את המועדון ולקדם אותו ואת פעילויותיו. כאן אין אחוזי חסימה, אין מנדטים, אין ימין, שמאל ומרכז. יש מועמדים אשר כל אחד מהם, באם ייבחר ו…
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שתי נסיכות, הבת שלי והרנו שלי שחביבה עליה לא פחות הרנו 16 שלי מקבלת טיפול וקס אחרי חודש עם 4000 ק"מ, וגם הבהמה (הסקורפיו) ברקע
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 6 אלף צפיות
שלום לכולם, הזדמנות של כמעט פעם בחיים, גם לשפץ מכונית ישנה שהיא גרוטאה של ממש (אם כי מקוריות היא לא הערך הכי חשוב אצלם...), וגם להשתתף בתכנית טלוויזיה של MTV אירופה: הערה חשובה: אין לי קשר להפקה אף שטרחו להעביר אליי המידע והפרטים באופן אישי. נא לא לפנות אליי בנושא זה אלא ישירות לפי פרטי ההתקשרות שנמסרים כאן. למי שמחליט לנסות - בהצלחה גדולה! איל פלד BABY YOU CAN DRIVE MY CAR MTV אירופה מחפשת נהגים ישראליים להשתתף בתכנית חדשה,PIMP MY RIDE INTERNATIONAL ? תנאי הקבלה: אנגלית טובה, מצב רוח טוב ו... רכב מזעזע אחרי שב MTV? אירופה מינו מנחה ישראלי בתחנה, פונה הרשת לישראל באמצעות נציגת הערוץ בארץ "ענני תקשורת", על מנת להזמין …
הודעה אחרונה מאת shellcase, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני יודע שהשאלה כבר נשאלה בעבר אבל לא הצלחתי לאתר את השרשור בארכיון. אני זוכר שהיה פה בחור עם סובארו (שגם היא לא אספנות עדיין כמו המנטה הנ"ל) שהכניס אותה לארץ לחלקים. מה יהיה הנזק להביא את הרכב הנ"ל לארץ למטרות חלקים? http://cgi.ebay.co.uk/opel-manta-breaking-4-spares-gte-v8-interior-mirror_W0QQitemZ4626657926QQcategoryZ10404QQrdZ1QQcmdZViewItem אני יודע שלרכב יש הגה בצד הלא נכון אבל אני רוצה את החלקים שלו לפרויקט אנג'ל ולהביא את כל החלקים המכאניים עולה פחות או יותר כמו להביא את כל האוטו קומפלט.
הודעה אחרונה מאת אמיר שליט, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני מחפש פורד סיירה 3 דלתות, מישנת 86 ומעלה אודה לכם על עזרתכם.
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קיבלתי עוד 2 מכשירים אחד מהם במצב חדש לגמרי, השני במצב סביר מאוד. לכל המעוניינים אורי 0503588313
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 0 תגובות
- 932 צפיות
בשבת השניה של אפריל יתקיים טיול שבילים לרוכבי אופנועים. עלה על דעתי שהטיול גם מתאים לרכבים עתיקים מונעי 4X4. לרכב מודרני הטיול מתאים גם לרכב פרטי. במחשבה נוספת, גם דה שבו יבלע את השבילים הקלים בקלילות. מה דעתכם? הטיול יוצא מאזור צומת הסרגל ביום שבת בשעה 0900 וההתכנסות היא ב 0830 בתחנת דלק "טן" כ 2 ק"מ מהצומת בדרך לגלבוע. שואפים ירוק מהגלבוע ועד הכינרת ב 8 באפריל 2006.doc
הודעה אחרונה מאת השבילאי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם. אני צריך את עזרתכם. אני מחפש מראה ימנית מקורית לחיפושית מודל 1973. אודה לכל מי שיכול לעזור לי בנושא.
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, אני צריך עזרה אני שובר את הראש חפשתי בכל מקום ולא מצאתי החלק שאני מחפש הוא קרבורטור מסוג solex 35 pdsit מתאים למכוניות מסוג פולסווגן פסאט שנת 75 והשנים בין 75 וגם לאאודי 80 שנת 73 ומעלה... למי שיש ומעוניין למכור או שמכיר אנשים שמתעסקים עם קרבורטורים מסוג זה ויכול לעזור לי אני אודה ולו מאוד...וגם מי שיכול לעזור לי בכל צורה אחרת בנוגע לקרבורטור הנ"ל אני אודה לו מאוד... נושא זה חשוב לי מאוד מאוד כך שמי שבאמת יכול לעזור לי אני מבקש את עזרתו כי זה ממש ממש חשוב לי אני מצרף קישור לקרבורטור הנ"ל כך שזה יוכל לעזור לכם ללהבין למה אני מתכוון יותר בקלות http://produto.mercadolivre.com.br/MLB-41500232-_JM תודה רבה רבה לכל מי שיעזור לי....
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
-
סוסיתה קוביה
מאת ariebz- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מה הערך שלה בארץ לדגם המסחרי יד ראשונה שנת 64 הרכב במצב שלם עומד מ 1992 בערך
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מועדון "סובארו קלאסי" מקיים מפגשים בשבת ראשונה של כל חודש זוגי. שבת הבאה יתקיים מעין מפגש פיקניק באיזור בית שמש. ומועדון "סובארו קלאסי" חשב לארח עוד מועדון או יותר ולהוסיף קצת צבע לעניין. שעה 9:00 היתכנסות באצטדיון ר"ג במקום הקבוע. שעה 9:30 יציאה לכיוון כביש 1. (כל מועדון בקצב שלו). שעה 10:30 הגעה לאיזור בית שמש והתמקמות. יש להצטייד במנגלים, ששבש, וכל מה שעולה בראש. והכי חשוב המון מצב רוח. משה.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
טוב נו, כמעט בכותרות מתוך "הארץ": http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=701057&contrassID=2&subContrassID=23&sbSubContrassID=0 ליאור.
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בנמצא: פלטינות (לדעתי שיכות למנועי פורד 6 צילינדר [370] או 8 צילינדר בדומה למוסטאנג) אלו המנועים שאני עובד עליהם (מצטער, לא זוכר את דגם המנוע אבל הוא משנות ה 70). זוג מייסבים קוניים אורגנליים של GM די קטנים אין לי את מידתם. משאבת אופן שלפי מה שאמרו לי היא שייכת לאיזו אוסטין מרינה....? לא מאמין אבל היא בטח נדירה. חוטי הצתה חדשים, 6 במספר 7 מ"מ. קבלים לפלטינות. ועוד מיני שטויות שבטח יעזרו לכם ולא לי, לפי דעתי החלקים שייכים למנועים אמריקאיים בלבד שכן אלו הכלים שאני עובד איתם (אני מכונאי ציוד קרקע באל-על ויש לנו כלים משנת 67' שעוד נוסעים ועובדים!- כולם אמריקאיים כמובן) לפרטים, יפתח 054-3096080 לא בה"פ, אני מרחובות.
הודעה אחרונה מאת לנצ'יהוליסט,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דוד495
- elad18
- נעם101
- Chabadi
- MRobot
- garicho
- benny62
- Haim_gds
- פינדר
- urich
- mikk
- hans
- Avia
- שלמה פינחס
- ypz
- SurfHigh
- eladns
- לירון .ה.
- santiago
- אדום אדום
- motior
- FuriousLift
- Supertigre
- srool
- ArikB
- Olórin the grey
- אורי מ.
- shahar188
- שחר 1
- דובצע
- yoav911gt2
- WE988244
- ANUTKK
- eladts
- ירון דורפמן
- gpm11
- שי
- amosbmw
- Camaro 92
- Igalz
- fishmanl
- Ctzvi
- גולדן191
- tan tan
- פיגו107שנת2010
