רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
מעוניין לדעת היכן ניתן למצוא קומנדקאר לצבא היו לא מעט, האומנם? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הרכב מרצדס 280E שנת 84 מלוקקת! לא למכירה ....אבל הכל למכירה. אין איזשהו מחירון לשנים האלו? אם אני לא טועה הדגם לא מספיק ותיק לקראוס? כמה להציע...אין לי מושג גורנישט נאדה כלום. אפילו לא צל של כיוון.
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
- 0 תגובות
- 817 צפיות
הצילומים הלא דיגיטלים מפגרים כ4 חדשים! תא הנוסעים כבר צבוע ומורכב. בתמונה הריתוכים ושחזור הפח
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
זהו דגם של פורד מוסטנג אם אני לא טועה . אבל איזה בדיוק גם שנים יעזרו.
הודעה אחרונה מאת mush, -
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הגיע הזמן לעשות וקס לרכבים במשפ' (ובינהם לסובארו). והתחלתי להשוות מחירים של בקבוק טרטלואקס (נוזלי כמובן) ירוק במרכזי מכירות שונים. והמחירים הם בין 45 ל 60 שקלים. ביום ראשון ראיתי באיזה מקום שדורשים עבור בקבוק 25 שקלים. והשאלות הן: א- האם מישהוא יודע מה אורך חיי מדף של מוצר זה? ב- כמה זמן אפשר לחזיק את זה עד השימוש? תודה: משה.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בירשותי רכב ,שאני רוצה לאחסן לאורך זמן . תחילת שיפוץ מתוכננת לעוד שנה וחצי לפחות . הרכב עומד כבר תקופה ארוכה ,בעבר מרחו עליו שמן שרוף כדי למנוע חלודה. יש לי מבנה עץ מתאים בול בגודל כדי לחנות בו . השאלות הן: השמן השרוף ,שיטה טובה? שווה לפתוח פלגים לדחוף קצת שמן? הרכב עומד על פנצ'רים כבר כמה שנים ,ישנה משהו עם עכשיו הוא יעבור לבלוקים?(לגבי הג'נטים ,הצמיגים מתים). איזה עוד המלצות יש לכם לאיחסון טוב ונכון? בברכת יום יבוא והוא יהיה מושלם .
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
כחבר בפורום אני מעוניין להמליץ בחום על פחח שביצע עבורי עבודה מדהימה. ברשותי רכב מסוג מרצדס קופה שנת 78 שהיה במצב ריקבון מתקדם. הוא שופץ ושוקם בסבלנות, מקצועיות ואהבה ע"י הפחח שאול מגדרה. הרכב בשלבי הרכבות אחרונות. ההמלצה על שאול קודם כל כאדם, וכמובן כבעל מקצוע מעולה. הטלפון של שאול: 057-4863102 לפרטים נוספים ניתן לפנות אלי בהודעה פרטית. גיא
הודעה אחרונה מאת guyhoresh, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי. ערב טוב. להלן מקבץ פרסומות נוסף.. 1.רנו 5 2.סיאט מאלאגה 3.טרספורטר 4.סובארו 5.שרייד+קורסה 6.סיטרואן BX תהנו
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
בעקבות ההתרגשות האחרונה ולכבוד הגשם הראשון: קיסמה של האברט קצת פילוסופיה מגובה העיניים...לפני שחלק מחברי הפורום נולדו, סוף שנות השיבעים בשממה המוטורית בא"י (ארץ-ישראל), שגליה עטרי היתה בראש מצעד הפזמונים, הצבא בלבנון ועל האינטרנט עוד לא חלמו...הגיעו ראשוני הביאנקי לארץ סמ"ק מתחת לאלף, מספיק בשביל להיות מדרגת המיסוי הנמוכה ביותר, רמת "פאר" שונות, רחוקה מרחק שנות אור ממה שאנו מורגלים היום... מכונית זריזה לנהיגה, קלה לחניה וחסכונית ביותר... וכמובן שמצאה לה כאן קהל נוח ואוהד, במיוחד בקרב המין היפה החזק והשולט (במקרה שאישתי תקרא)...בינהם הסתננה גם האברט, שהיתה זאב בעור של כבש, רכב שניראה כמו של השכנה אבל...(גמד גמד אבל עם כזה....) היא לא היתה אף פעם מכונית אקזוטית עם מנוע …
הודעה אחרונה מאת גלעד2, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 797 צפיות
שלום לכולם, בהמשך לשיפוץ של ה - 304 אני רוצה לשחזר את המפסקים שיראו כאילו יצאו עכשיו מהחברה. את רובם לא צריך לצבוע, אבל הכתב הלבן נמחק. יש למישהו רעיון איך לשחזר אותו? מצ"ב תמונות לדוגמא. תודה, שחר
הודעה אחרונה מאת 116_Veloce, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
פרסומת יפה על דינמומוטר. לוח מודעות למכירה משנת 1984 וכתבה מעניינת על וולבו P1800 +262 לאספנים,כבר אז ידע אייל פלד מה יש לו ביד.... אורן
הודעה אחרונה מאת volvo 240, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
תמונות מסוף השבוע האחרון מכתש רמון ממעלה ערוד ועד נחל נקרות (שישי), ציר הנפט מרביבים דרומה, נחל נוקד, מעלה צין, עין עקב (שבת 25.3.2006)
הודעה אחרונה מאת דרור, -
ושוב,אנחנו חוזרים למנוע. המנוע פורק,נשלח לחריטה וחזר עם בוכנות חדשות,רינגים חדשים,לאגרים טלטל חדשים,לאגרים גל ארכובה חדשים. ראש מנוע עבר שיפוץ כללי כולל יישור שסתומים חדשים. כל אטמי המנוע ומחזרי השמן חדשים. העבודה מתקדמת,בתקווה לראות כבר את הסוף. המשך יבוא... תמונות:
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ברכב מסוג מיני קלאבמן. השאלה די דחופה בשבילי כי מחר בבוקר המאוחר אני הולך לבדוק מיני קלאבמן שדיברתי עליה בשרשור אחר. אני ממש ממש מקווה שלא אתקל בסיבוכים שנתקלתי בהם עד עכשיו. אני מקווה שזה לא יהיה הסיבוך שבסוף בגללו אני לא אאסוף אותה אותה לחניה עד לשיפוץ מסודר. לילה טוב... פיניש
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 16 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לכל אלו שהסקרנות בליבם,ולאלה שחלמו לראות אחת כזו אצלנו(אני כלול)הנה הצלחתי למצוא ולצלם קלאסית אמיתית בעיני -סובארו 360 ,כמה חמוד האוטו הזה,וכמה אני מבסוט לשמוע שיש עוד כמה אקזמפלרים אצלנו. דבר ראשון שעשיתי אחרי הצילום זה להופיע אצל שלומי ידידי ממוסך סובארו מרכזי ביפו להראות לו את התמונות ואוח כמה ריר שנזל שם,בתוספת התקהלות של כל עובדי המוסך על ה GL שלי,מקווה שתהנו.....
הודעה אחרונה מאת slavochk, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
והמחיר עוד לא נסגר? http://cgi.ebay.fr/FIAT-850-SPIDER_W0QQitemZ4623479634QQcategoryZ18305QQtcZphotoQQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
תמונות מהמפגש, 24.3 1 2
מאת שביט-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
תמונות!!!
הודעה אחרונה מאת ילדון ה-5 טורבו, -
-
מכוניות שרירים 1 2
מאת רנו-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 13.3 אלף צפיות
מה היא מכונית השרירים הכי נפוצה בארץ? בשנות השבעים -השמונים באיזה מודלים היא קיימת? ובאיזה נפחי מנוע? ועוד פרטים אם יש.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הייתי מעוניין לדעת אם יהיה אפשרי לשנות את מידת הצמיגים מ175/15 ל185/15 מקביל? עמית.
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
נמחק וננעל. ברוך הבא, אבל נא לקרוא את כללי הפורום לגבי כתיבת כותרות ולגבי המיקום הנכון של הודעות. קובי מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
http://www.rdent.com/pages/carcap.html
הודעה אחרונה מאת V8_וחצי, -
-
- 0 תגובות
- 808 צפיות
נמחק. מודעות מכירה יש לפרסם בשירשור הדביק המתאים. קובי מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת gabigib, -
- 0 תגובות
- 781 צפיות
במיקרה מצאתי אתר שיכול לענין את כול משפצי ה- VW: http://www.hoffmann-speedster.de/usbus/Autos-us.htm
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי. להלן חלק 2 . וולבו 760 -א ג ד ה . אודי 100 -כבודה במקומה מונח. אסקונה-בין הטובות שהיו אז בישראל!! סיירה- מכונית המחר?? האתמול.... פיג"ו 305 -פעם היתה הצלחה. רנו 9 -מכונית השנה 1982 ??-מה שכן היתה מכונית אמינה מאוד!! תהנו אורן
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
-
מסע בתמונות אל עברה של ארץ ישראל -ביתמונה
מאת Guest AKICHU- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
"מעבדת ביתמונה היא מפעל התנדבותי לתיעוד והנצחת עברה של ארץ ישראל. המעבדה עוסקת בהצלה ושחזור ממוחשב של תמונות, מסמכים ומפות שנשכחו או התגלו אצל אנשים פרטיים וארכיונים שונים". מתוך סדרת כתבות טיול אל העבר באתר YNET אני עוברת על סדרת הכתבות ופשוט מתמוגגת, חשבתי שתרצו להשתתף בהתמוגגות כאן אירית
הודעה אחרונה מאת lioroko7, -
- 3 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
ציפור קטנה ציפור נחמדת על האוטו התפנתה וכעת מכסה המנוע הפך ברק לעלטה ואחרי הקטע הפיוטי - חירבנה לי ציפור על האוטו. למרות הוקס, למרות השטיפות, למרות שהתעכבתי יומיים עד שניסיתי להעיף את זה משם - היום אחרי שהאוטו נשטף גיליתי סימן מכוער מאוד. יש פתרון? שוב לצבוע את מכסה המנוע? רון. נ.ב. - העלתי את זה פה כי בסופו של דבר רכבי אספנות ממורקים הרבה יותר מרכבים רגילים, כך שאני מניח שפה לחברה יש יותר נסיון
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
- 0 תגובות
- 858 צפיות
היי. 1.סיטרואן ויזה 2.דייהטסו שרייד 82 3.סיטרואן AX אלייכ הדשבו הבאה... 4.סובארו 85 5.אופל רקורד 6.טלבו סולארה. תהנו אורן
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כחלק מהטיפול במפגעי השמש הישראלית- למישהו יש נסיון עם המוצר? רון.
הודעה אחרונה מאת 116_Veloce, -
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
העניין הוא כזה - ברשותי סיטרואן ZX וולקן 2.0, שנת 95, ממש לא מכונית אספנות ולרבים מיושבי הפורום הזה אולי לא אומרת הרבה. עבור חובבי נהיגה לא מעטים, בעיקר מהזן שחובב אפיצות שלדה צרפתית, המכונית דווקא נחשבת למעין קלאסיקה מודרנית, אחת המייצגות האחרונות של דור ה- GTI הקומפקטיות של פעם, שידעה לשלב פונקציונליות של מכונית משפחתית, אמינות של סוס עבודה, מבנה פשוט ורחוק מאקזוטיקה, והמון אופי והנאה מנהיגה. בימים אלה אני מקבל רכב מהעבודה (ממש לא משהו מרגש וממש לא נתון לשיקול דעתי). הוולקן נמצאת אצלי קרוב ל- 7 שנים, שמורה היטב, ובעלת ערך סנטימנטלי של בת לוויה נאמנה שעליה גם למדתי לנהוג ממש. פשוט כואב לי הלב למכור אותה למישהו, תמורת מחיר מחירון די מגוחך, כאשר יש סבירות ג…
הודעה אחרונה מאת אדלרון, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היתי מאוד שמח להביא רכב כזה לו היו לי את האמצעים... האם זה אפשרי בכלל? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Alfa-Romeo-Montreal-1972-74-381-km_W0QQitemZ4625214164QQcategoryZ5356QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
הודעה אחרונה מאת avipel, -
