רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
כפי שניתן לראות בתמונות למטה, הגריל ראה ימים יפים יותר. הוא גם (בסבירות גבוהה מאוד) לא מקורי, מה שאומר שה"גלים" גדולים מדי (איפה משמר המפרץ כשצריך אותם ) מה שמעוות את מסגרת הגריל שמסביב. במקור הגריל צריך להיות עם גלים - אבל שחור. אני לא יודע מאיזה חומר, זה לא מאוד משנה כל עוד הוא יהיה דק מספיק ובמידת גלים מתאימה. חשבתי על פלסטיק (עכשיו זה מאלומיניום או מתכת כלשהי אחרת), אבל אין בעיה גם עם מתכת שתיצבע בשחור. יש הצעות מי יכול לייצר דוגמא כזו? המידה הכללית לא חשובה מאוד, אוכל לחתוך אותה אצל הפחח אם יהיה צורך. תודה מראש תמונה מלמעלה תמונת חתך. הגלים עקומים באופן לא אחיד וממילא לא מתאימים במידה...
הודעה אחרונה מאת חולה~הגה, -
-
- 1 תגובות
- 911 צפיות
צריך את הבית פנס איתות קידמי +מסגרות ניקל אחוריות של הפנסים. גם ללא הבקליות אותם יש לי חדשות. בברכה אבי.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ראו ותהנו ... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-61650,00.html ביי דרור .
הודעה אחרונה מאת דרור, -
- 13 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מישהו יודע למי הוא שייך צבעו אותו בצבע צבאי יפה עכשיו ראיתי אותו בחדרה בדיוק בדרך הביתה ראיתי מישהו בחוץ מרתך לו משהו בקדימה
הודעה אחרונה מאת dorimoto, -
שאף אחד לא יגיד שלא אמרו לו. מפגשישי הקרוב כולם ואני מתכוון לכווווולם, באים מחופשים. ולא רק בגלל שאני לא רוצה להיות היחיד שמחופש
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
חידה לפורים 1 2
מאת kanfi-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 3 אלף צפיות
גם לי יש חידת זיהוי, הפעם מדובר ב-2 מכוניות סדרתיות:
-
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עברה שמועה באוזניי שבפרוקית "שאדי ופאדי" בדלית אל כרמל עומדת לה אסקונה 76 ידנית. חבר שלי קנה את הגיר שלה ואני צריך את הדוושות והידית הילוכים. האם יש פה מישהו שעובר באזור על בסיס יומי ויכול לברר לי האם האסקונה עדיין שם? מישהו אולי יודע מה הטלפון של הפרוקיה (מן הסתם הוא לא מופיע בדפי זהב)?
הודעה אחרונה מאת redroze, -
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קפה ומצב רוח לשבת בבוקר והפעם מפגש במודיעין ! בשבת, ב- 18 במרס, בין השעות 10:30-12:30, במסעדת "זולה", רח' נחל זוהר 22, מרכז מסחרי מיניקן, איזור גבעת C, מודיעין, טל' 089709553. המסעדה ממוקמת על גבעה המשקיפה על הרי יהודה ומפורסמת בזכות ארוחות הבוקר שלה. לחברי המועדון תינתן הנחה של 10% עם הצגת הכרטיס. ניתן לשבת בתוך המסעדה וגם בחוץ. פרטים על המקום באתר הבא: http://www.rest.co.il/sites/Default.asp?txtRest D=783I טל' לבירורים - זמי לוין- 0523968125 דניאל באום ממודיעין- 0544972829 סוף שבוע מהנה! סמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
נשמע פשוט? ויני יוצאת במזל טוב מהפחחות השבוע, כשהיא מפורקת לחלוטין. ובקיצור - יש מרכב ודלתות ולא הרבה מעבר. אין גלגלים, אין מנוע, אין מושבים. רק מרכב. בשגרה היא חונה בחניה סגורה ושמורה (קומה תחתונה אחרי שלושה שערים חשמליים ושומר), אבל זו בכל זאת חניה ציבורית של דיירי הבניין. כשהיא חנתה שם (וגם הביאנקי), מצאתי את הכיסוי מדי פעם טיפה למעלה. אנשים חייבים להציץ עכשיו, אין לי בעיה שאנשים מציצים - בכיף. אבל פה מה שהם יראו זה סוג של אמבטיה מעוצבת (סליחה ליאור ), ואני מפחד שזה יעודד אותם לגנוב/להוריד לגמרי את הכיסוי/לשרוט ועוד... והנה מגיעה השאלה: מה עושים במצב כזה, איפה ואיך אפשר לאחסן מכונית שנמצאת במצב כזה? האחסנה במצב הזה צפויה לארוך עד חודשיים …
הודעה אחרונה מאת Ofer, -
ההודעה שהיתה כאן על מכירת רכב נמחקה. הוזכר לא פעם שיש שירשור דביק מיוחד לכך. פתיחת שרשורים נפרדים גורמת להבלטה מיוחדת ולחוסר צדק עם אלו שהולכים לפי הכללים. בני, מנהל הפורום.
הודעה אחרונה מאת שובל, -
שלום רב, אחרי המון דילמות (של שנים רבות), החלטתי ללכת עם הלב, ולקנות מיני משלי. רק עכשיו אני מבין שבערך מאז שאני בן 16 מתהפכת לי הבטן כל פעם שאני רואה אחת ברחוב, ועכשיו, כשאני גומר תואר, החלטתי ללכת על זה. אז אם מישהו שמע, או מכיר, או יודע, או ראה, מיני למכירה - אני אשמח לדעת. עקרונית, אין לי בעיה עם מצב הרכב - העיקר שיסע. את כל השאר אני רוצה לעשות לבד (ובעזרת בעלי מקצוע). מה שכן - כדאי שהיא לא תהיה יקרה מדי (כי כאמור, רק גמרתי תואר). ואם כבר לתת העדפות, אז אם אפשר מסימן 3 ומעלה - עדיף (שני הראשונים פחות "עושים" לי את זה). תודה, עודד
הודעה אחרונה מאת Noble Savage, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כלי עזר לכל מי שמבצע בעצמו עבודות ברכב, מוצע למכירה באי-ביי: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ru=http%3A%2F%2Fsearch.ebay.com%3A80%2Fsearch%2Fsearch.dll%3Fcgiurl%3Dhttp%253A%252F%252Fcgi.ebay.com%252Fws%252F%26fkr%3D1%26from%3DR8%26satitle%3D4574166756%26category0%3D%26fvi%3D1&item=4574166756
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מצאתי לנכון לשתף אתכם במקרה שקרה לי ... לפני כחודש במהלך חיפוש אחרי קליפסים לדופן הדלתות ניגשתי ל "זכוכית דרום" בבאר שבע. שאלתי את המחסנאי -דודי - באם הוא "ניתקל " או יודע היכן ניתן להשיג קליפס מסוג זה. איך שהראיתי לו את הקליפס - הוא העלה חיוך על פניו ושאל אותי "האם אתה עוד מחזיק ברנדה???" הוא קרא לסמנכ"ל -נחשון- ואמר לו כי יש "מישהוא" שמחזיק ברנדה. נחשון העלה גם הוא חיוך רחב ואמר לי כי יש לו בעליית הגג ציוד רב לברנדה. תוך כדי שיחה עימו סיפר לי כי היה לו ברנדה לפני 20 שנים . בעליית הגג מצאנו חלון קידמי ואחורי וכל חלונות הצד (כולל המשולשים). החלונות כהים ,חדשים לגמרי . תוך כדי המשך חיפוש הגיע דודו ובידו 30 קליפסים לגומי גשם (הגומי שנימצא בדלת…
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Anglia-1960-ENGLISH-FORD-ANGLIA_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6057QQitemZ4621510149QQrdZ1#ebayphotohosting מה דעתכם? לאיזה סכום היא תגיעה?
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ראיתי פרסומת ל-HOT ובה מככבת MG אדומה ופוטוגנית. של מישהו מפה ?
הודעה אחרונה מאת avipel, -
-
למסירה בקליות
מאת maier- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למסירה ללא כל תמורה . בקליות (לא יודע לאיזה סוג רכב). נא לפנות ל-ה"פ. ירון מאיר
הודעה אחרונה מאת maier, -
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
טוב לאחר חיפושים רבים אין לי כלום. אני מחפש רכב שטח אמריקאי ישן. אני לא יודע מה. אני לא רוצה להוציא יותר ב 25 אלף ש"ח. מה נכנס בתקציב?
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
חידה של יום ראשון 1 2
מאת איל פלד-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
כמיטב המסורת שמדי פעם גורמת לנו לפשפש בזכרון, בארכיון ובמנועי החיפוש: מי המכונית? מי היצרן?
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
כל מידע התקבל בברכה. תודה, אבי. 0549987686
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- 25 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בקול תרועת מנועים, אני מכריז על פתיחתו מחדש של פורום מועדון פורד אירופה ישראל. האתר יושב תחת מערכת הפורומים של www.classiccars.co.il ומנוהל על ידי ועל ידי אריק. מהפיאסטה ועד ל-RS500, מנוע x-flow או קוזי, זה הבית למכורי המותג. אתם מוזמנים http://www.classiccars.co.il/forum/forum_topics.asp?FID=19 תודה רבה לליאור ברוך שמארח אותנו ! (אבל לא מבין אנשים פורד...)
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
כלי רכב בסרטים וסדרות נוסטלגיים
מאת Guest AKICHU- 0 תגובות
- 838 צפיות
Miami Vice TV-Series 1984-1989 http://www.imcdb.org/movie_86759-Miami-Vice.html "CHiPs TV-Series 1977-1983 http://www.imcdb.org/movie_75488-CHiPs.html Shaft in Africa 1973 http://www.imcdb.org/movie_70679-Shaft-in-Africa.html Ghostbusters II 1989 http://www.imcdb.org/movie_97428-Ghostbusters-II.html Vertigo 1958 http://www.imcdb.org/movie_52357-Vertigo.html Beverly Hills Cop 1984 http://www.imcdb.org/movie_86960-Beverly-Hills-Cop.html "The Simpsons TV-Series 1989:wink: http://www.imcdb.org/movie_96697-The-Simpsons.html Bullitt 1968 http://www.imcdb.org/movie_62765-Bullitt.html Starsky and Hutch (1975) TV-Series 1975-1979 http://www.i…
-
- 7 תגובות
- 963 צפיות
עכשיו בערוץ 37 המכוניות המובילות. מומלץ!! משה.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 0 תגובות
- 758 צפיות
פשוט מ-ד-ה-י-ם!!! איזו תרבות.... קישור: http://www.supercars.net/gallery/119513/493/1.html
הודעה אחרונה מאת turbo, -
- 1 תגובות
- 976 צפיות
אני מחפש קדילאק יפה משנות ה-50, או שברולט בל-אייר מאותה תקופה, לצורך כתבה. אשמח להפניות. תודה. טל
הודעה אחרונה מאת grbil1, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש את הפחית שמחברת כאמור בין הגיר למנוע. הדגם הוא של סיירה 1600. הפחית שבתוכה יושב הסטארטר. אם מישהו יודע מאיפה אפשר להשיג דבר כזה,אשמח לדעת... תודה מראש, לירון
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לחובבי סובארו: קישור לסרטון נחמד על כמה סובארו דיאלים תחילת שנות ה 80 + איזו XT נחמדה: http://video.google.com/videoplay?do...=subaru+teaser
הודעה אחרונה מאת ***subaru, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם. לפי מיטב הבנתי חברות ביטוח רבות אינן מוכנות לבטח רכב אספנות בשום אופן, ואלו שכן, עושות עוול בתחום שמאות ואומדן ערך הרכב וחלקיו. מדוע המצב הוא כזה? מדוע אין אפשרות לקבל את הרכב כיצירה מעבר לערכה התחבורתי? לחברות הביטוח ישנם סעיפים שונים לקבלת הביטוח, מתצורת רכב מיוחד ועד רכב יקר. מדוע אין סעיף נוסף הכולל רכבי אספנות? כיום, לפי הבנתי, אין חוק שמכריח חברת ביטוח כזו או אחרת לבטח את הפונים אליה, מצב שגורם בעצם לכך שאין חוק מוגדר וכולל. עולה במוחי השאלה אם כל המסעדות ברחבי המדינה היו מחליטות להקים "מס סכו"ם" מונפץ וחוקי ככל שיהיה, מה הייתה תגובת העם. כל מסעדה וכל חברת ביטוח יכולה לטעון : המקום לא מתאים לך, אתה מוזמן לעזוב. האם יש כאן סוג ש…
הודעה אחרונה מאת avipel, -
- 12 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
כנסו ללינק הבא מחיר התחלתי 99 דולר. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1969-Fiat-850-Spider_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6783QQitemZ8046065947QQrdZ1QQtcZphoto
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
לא.לא השתגעתי. בשבת האחרונה,יצאנו לטייל בצפון. באחד המושבים, קרץ לי רכב ישן וירוק.אבל לא סתם ירוק, ירוק מוזר. חשבתי לעצמי,''הנה אני מוצא איזה רכב זרוק במושב לאספן'' . התקרבתי,ולא האמנתי למה שראיתי. רכב דשא,מפוצץ בסיסמאות ידועות וכל כך נכונות,פרחים,פירות וברכות ליוצר יצירת האומנות הזו... הרכב במצב מדהים,נראה כנוסע(לא יודע אם כן או לא). דבר כזה ,עוד לא ראיתי! עמדנו והתלהבנו. מדהים!
הודעה אחרונה מאת .liron.,
