רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
תודה ליפנאוטו. 1 2
מאת M.Azulay-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
תודה ליפנאוטו. לפני מספר ימים צלצל הטלפון. מהעבר השני של הקו דיבר רני מחברת יפנאוטו (יבואנית סובארו בארץ). וביקש כמה מילים על מועדון "סובארו קלאסי" כדי להוסיף קישור לאתר סובארו ישראל. היום אני נכנס לאתר ורואה בעמוד הראשי את הכותרת מועדון "סובארו קלאסי" , נכנסתי וראיתי את מה שכתבתי + תמונה מהמפגש האחרון. וקישור לאתר. קישור לאתר סובארו ישראל (העמוד הראשי): http://www.subaru.co.il/ קישור לעמוד החדשות בו מפיעה הכתבה: http://www.subaru.co.il/news_inner.asp?NewsID=224 תודה לכל הנוגעים בדבר. ובמיוחד לרני מיפנאוטו. משה אזולאי. אלון אברהמוב. מנהלי מועדון "סובארו קלאסי".
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 34 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אז בשבוע שעבר שהיה השבוע החמישי לשיפוץ, נמשך פירוק החלק האחורי של הרכב ועכשיו הוא יכול להיות עגלה לשני סוסים משני הצדדים, ממש כמו סיטרואן סהרה... במקביל החלה צביעת הרכב בצבע מגן נגד חלודה, זה הצבע שחודר למתכת ועוטף אותה ועליו שמים צבע יסוד. כך שכרגע אני לא יכול לאמר איזה צבע יסוד ישים הצבע (שזה בעל מקצוע אחר מזה שעובד על האוטו עכשיו). והיום, יום שני חגגנו את בוא החלקים הראשונים מארה"ב...
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הפעם, לפני פתרון החידה, יש לי שתי בקשות לחברי הפורום: 1. העונים חייבים להיות מתחת לגיל 35 (כן בני.... אתה על הספסל הפעם ). 2. מי שחושב שהוא יודע בוודאות, שירשום בתגובתו שעה בלבד תוך ציון המילה פתרתי (שעת פיתרון החידה). את הפיתרון אנסה למשוך עד היום בלילה, כדי שכמה שיותר אנשים יקבלו את ההזדמנות לפתור בעצמם ולא לקרוא את התשובה באופן מיידי. מי שאכן יפתור ראשון את החידה, עדיין יזכה לקרדיט המגיע לו. טוב, בבקשה, מה זה: מי שידע עוד פרטים (שנה, דגם ספציפי, מפרט...) יזכה לברכת הרב, אופס... סליחה ברכת הרכב.
הודעה אחרונה מאת nitch, -
-
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בעלי אסקורט וברנדה בלבד!. צרו בדחיפות קשר בה"פ או במסנג'ר. יש משהו מעניין בשבילכם... משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת avipel, -
על הפיאט של משה כץ דיברנון כאן וראינו איזו תמונה או 2 או יותר וגם בסמלון. הפיאט של ארנון מוכרת מהכתיבה על היבוא ומהסמלון. הפיאט של ירון מוכרת מההשקה ועוד ועוד וגם מהסמלון. הפיאט שלי הוזכרה פה ושם אז עכשיו הגיע הזמן לכמה מילים ותמונות: אז ככה: החלום ילדות שלי הוא מכונית אדומה פתוחה. כשהתחלתי להכיר את מועדון החמש, ואת הרכבים, ידעתי שהמכונית שלי תהיה אספנות. וכשהשתחררתי מהצבא התחלתי לחסוך על מנת להגשים את החלום. באחד ממפגשי השישי שאלתי את רוני רוזנברג, אם הוא מכיר איזושהי רודסטאר למכירה? רוני ביקש ממני את הנייד שלי, הוציא פנקס מהכיס. וחייג לדייויד מוזס. שאמר שיש לו פיאט 850 ספיידר שהוא רצה לשפץ לבת, אבל מסיבות מסויימות הוא לא יכול לשפץ ומעדיף למכור למישהו שיש…
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
ציטוט מידיעות:הקניון הגדול בפתח תקווה, יארח השבוע(21-24/3/06),רכבי אספנות, לדוגמא קדילאק שנת 47,אריסון עם גג נפתח, ואקסקליבר עם גג נפתח מ1969 , כולם במצב נסיעה! תהנו בברכה צביקה
הודעה אחרונה מאת Or Segal, -
-
- 25 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
החלפת צמיגים: כניסה למסלול ההמראה: מנוע 6.6 ליטר, מאות כוחות סוס, מאיץ את המכונית מאפס למאה....חלקיקי צמיג: פרט שולי קטן.... כשעושים Burn Out, חובה לסגור חלונות...בעל האוטו, פשוט שכח ולכן, יצא לנשום אוויר צח לקול תרועת הקהל אז מה היה לנו כאן?... אמנות אבסטרקטית פוסט-מודרנית אימפרסיוניסטית קולוניאלית סוריאליסטית טורבו: עוד תמונות למי שמעוניין, ממפגש אמריקאיות (Muscle Cars) מכל הארץ שנערך בשבת האחרונה: http://www.classiccar.co.il/forum/forum_posts.asp?FID=10&TID=875&PN=0&TPN=22 ליאור
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום! אני רציתי לדעת אם אתם מכירים בחור שיש לו מגרש בעין יהב עם מלא חיפושיות, טרנספורטרים,ויליס,וריאנט אחד . האם אתם יודעים אם הוא מוכר אותם או מה? בתודה משה!
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1969-DODGE-DAYTONA-S-MATCHING-BUILD-SHEET_W0QQitemZ4622097138QQcategoryZ6199QQrdZ1QQcmdZViewItem עוד 3 ימים נגמרת המכירה, בנתיים ב-245,000$ לא הגיעו למחיר מינימום.
הודעה אחרונה מאת יוגב R, -
הרגע חזרתי מביקור בבית המכס בת"א. מה אני אגיד לכם, אני לא יודע האם אני יותר מופתע או מעוצבן. בואו ניתן טיפה רקע, זו לא החבילה הראשונה שאני מזמין, הזמנתי כבר קרוב ל-200 פריטים דרך איביי והאינטרנט. רובם עברו במכס ללא בעיות, היו חלקים גדולים כגון דשבורד שהיה לי ברור שאני חייב לעצור במכס. בפעם האחרונה יצאתי אדום מעצבים אחרי שניסו לחייב אותי על חלקים משומשים שאין שום דרך לקבוע להם ערך, רק אחרי בלאגן ושיחה עם המנהל (שכל מי שביקר במכס בטוח מכיר אותו, אני מכנה אותו "ילד מיוחד") הסדרנו את העיניינים. עברו 4 חודשים ולא קבלתי שום הזמנה להוציא חבילה מהמכס, חשבתי שהחבר'ה הפסיקו לעבוד שם או שחלילה השארתי להם טראומה לכל החיים. אז נחזור לסיפור, הגעתי היום שמח וטוב לבב לבית המכס …
הודעה אחרונה מאת Serginio, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שמעתי שיש עוד וולוו 480 כמו שלי באיזור נתניה והיא לא במצב נסיעה - מישהו יודע פרטים עליה? או מישהו יודע על עוד איזה 480 שמסתובבת לה כאן בארץ? בתודה, ירין אלקיים. מצ"ב תמונה של הוולוו 480, למי שלא יודע מה זה...
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, קניתי חלק ב e-bay והעברתי כסף דרך paypal והמוכר אמר שהוא מעדיף העברה בנקאית איך עושים את זה, או איזה דרך נוספת לתשלום מאובטח? תודה
הודעה אחרונה מאת trek10, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
פשוט תענוג.
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש קטנוע מסוג NSU Prima מישהו יודע או מכיר? נדב NSU CLUB ISRAEL
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בכל תמונה יש 5 הבדלים. אולי יש אחת עם יותר. המהדרין בינינו יורידו את התמונה למחשב ויעלו אותה כאשר ההבדלים מוקפים בעיגול בהצלחה אבי .פ.
הודעה אחרונה מאת avipel, -
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היום בבוקר התקיים המפגש במודיעין. אני מקווה שכל מי שבא, נהנה. הנה כמה תמונות:
הודעה אחרונה מאת .liron., -
- 1 תגובות
- 996 צפיות
הלוואי עלינו: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3229197,00.html בקרוב...רן
הודעה אחרונה מאת Lotus Omega, -
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
כבר הסתבכתי כ''כ ואני לא יודע ממה להתחיל אז אנסה להתחיל פשוט! אני כותב פה כי כאן בפורום הזה בפרט יש את האנשים שהכי שמחים לעזור וליעץ, אלפא ספרינט כידוע לכם היא לא רכב אספנות. מדובר באלפא ספרינט, שנת 88, מנוע 1.3 שמת, כרגע גיליתי שהרשיונות מופקדים והאוטו עומד כ 4 חודשים. הבחור רצה עליה 6, כבר ירד ל 5, הרב עבר פחחות וצבע לפני כשנה וחצי ובתמונות לפחות נראה מצויין, פנים הרכב מקורי, מנוע גם היה מקורי. התקשרתי לאיציק ששמעתי עליו רק טוב בכל הנוגע לאלפות וקיבלתי הצעת מחיר של 4.5 אלף למנוע 1.7 כולל עבודה (אני מאמין 1.7 עם 8 שסתומים כי מנוע 1.7 עם 16 יעלה הרבה אבל הרבה יותר) בכל מקרה מנוע עם 118 כ''ס על 900 וקצת ק''ג + התנהגות של אלפא נשמע לי הנאה של ממש, ג…
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
החידה השבועית
מאת avipel-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
והיום, בנושא אחר לגמרי. המכונית החשמלית (בגרות ) 1. מתי ועל ידי מי הומצאה המכונית החשמלית הראשונה? 2. מתי בפעם הראשונה זכתה במירוץ מכונית חשמלית מול מכוניות מונעות בנזין? 3.מהי המכונית החשמלית הנמכרת ביותר בעבר בארצות הברית? 4. מדוע המכוניות החשמליות היו נהוגות בעיקר בידי נשים? 5. מדוע המכונית החשמלית נכחדה מנופינו במשך השנים? הזוכה יקבל 3 סוללות 1.5 וולט, כדי שתהיה לו חסרה אחת לרדיו. והערצה אלילית. בהצלחה אבי .פ.
הודעה אחרונה מאת avipel, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היום שבת סגרירית משהו, הוזמנתי למפגש הגרמניות (והיפנית) כמובן ששלבתי בסדר היום, ביקור... בתמונה רכב אנונימי מתחפש לג'יפ מי מזהה? http://img432.imageshack.us/img432/6196/dscf15583wt.jpg ותודה למושון על מס' הטלפון לרכב בסכום המבוקש-רן
הודעה אחרונה מאת אסף בקר, -
-
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 4 אלף צפיות
איך קורה מצב כזה ????????????????????????????? סיפור קצת ארוך.... אז ככה.... מצאת איזה מיני מיינור קלאבמן איפה שהוא כאן בדרום עכשיו הרכב במצב של הזנחה של כמה שניים וצמיגים משוסעים פחחות גמורה וכ"ו הרכב חמוד לגמרי אבל דורש השקעה של לפחות 5-8 בלי להכנס יותר מדיי לפרטים והצרה הכי גדולה היא שראיתי אותו ורציתי אותו מאז אני מצטער על הרגע הזה . הבן אדם שהרכב אצלו כרגע [נקרא לו א'] רק שומר לקרוב משפחה שלו [נקרא לו ב'] מהמרכז עד כאן יפה עד שהצלחתי להשיג את הבחור ב' הוא דורש מחיר מוגזם למצב הרכב והוא בכלל לא מודע למצב שלו [או שכן] חוץ מסכום המשמורת על הגרוטאה ל א' בכול אופן אין בכלל אם מי לדבר ו אחרי שאמרתי לו סבבה על המחיר [לא אוהב להתמקח בטלפון] אז בו…
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
כ-200 פרסומות ותמונות נוספות מקטלוגים, בקישור הבא:
הודעה אחרונה מאת גיא127, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
שלום מי יכול לומר היכן ניתן לקנות קיט לשיפוץ חיפושית : גומיות, בקליות, פגושים, פנסים. בכלל מה שיש אם יש חדש זה טוב. תודה
הודעה אחרונה מאת Ghia 61, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
בלוח קרטל, טנדר סובארית 600 סמ"ק:
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מומלץ בחום גרריסט באיזור הדרום בעל רכב אספנות והמון סובלנות 0577343434גילי
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אם אני מקפיא את הרישיונות אני עדין יקבל את האגרה הביתה? האם יש אפשרות פשוט לשלם את כל ההאגרות בלי לגשת לטסט, וכעבור 3 שנים לגשת לטסט ואז אני לא יצטרך לשלם את ההאגרות האלה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לחבר טוב שלי יש אופל קאדט סטיישן שנת 82 הרכב יד ראשונה ובמצב טוב. יש לו שוק בתור רכב אספנות ( או בכלל ) ? כמה לדעתכם הוא שווה ?
הודעה אחרונה מאת IL 2CV CLUB, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
מי מזהה את הרכב ??? אין עליו כל סימן או סמל. ירון מאיר
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים. אם יש כאלה שמתכוונים להגיע למודיעין ביום שבת ויוצאים מנתניה,רעננה, כפר סבא, ויישובי הסביבה, יש אפשרות להפגש ולצאת בשיירה. נא להתקשר אלי לנייד 052-3535970 ולתאם. תודה - אבי.
הודעה אחרונה מאת avipel, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שאלה שמסקרנת אותי כבר המון זמן, איך ממירים נפחי מנוע שנמדדים בשיטה האמריקאית, (אינצ'ים מעוקבים) לסמ"קים? וההפך... תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת חנן-ג'יפולוג,
