רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,354 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם! כפי שרשום בכותרת,איפה אני יכול להשיג משאבת בלם לפורד קורטינה 76? עברתי כבר על מרבית החנויות בת''א. אם מישהו מכיר מקום ספציפי,אשמח לשמוע. לירון
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
יציאת מצרים גירסה המודרנית - במכוניות אמריקאיות פתוחות . חג שמח. http://www.msu.edu/user/avniassa/passover/whowhowho.html
הודעה אחרונה מאת orm7, -
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, קיבלתי הזמנה לשחרור דבר דואר של חלקים מגרמניה בסכום של 250 אירו. מי יודע מה הליך השחרור ואיך מקטינים את הנזק? תודה
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 62 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
לחבריי במועדון ובפורום שלום. באסיפה הכללית האחרונה לא נבחרתי לועד העמותה. זה היה אחרי שאמרתי שמן הראוי שעורך "האבטומוביל" ומנהל הפורום יהיה חבר ועד. המסקנה מכך היא שהאסיפה הכללית, כמיצגת את כלל הדיעות של חברי המועדון וכריבון בעמותה, הביעה אי אימון בי וביכולתי לערוך את "האבטומוביל" ולנהל את הפורום. לכן החלטתי להסיק את המסקנה המתבקשת מהבעה זאת של רצון החברים ולהתפטר משני תפקידים אלה. אני במועדון 20 שנה ולמעט תקופה מסויימת בשנות התשעים, נושא בתפקיד בעמותה. כשאני מתבונן אחורה אני חש סיפוק מהצלחתי לצקת תוכן ורמה בנושאים בהם נגעתי ישירות והיתי שותף ליצירתם: חוק רכב אספנות, "האבטומוביל" והפורום. אני חושב ששלושת התחומים האלה הם בעלי רמה, האבטומוביל והפור…
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני יודע שבטח היו פה דיונים על כך אבל אני מתעצל לחפש. מה צריך לעשות אחרי שמשנים צבע לרכב האספנות (מבחינת רישוי). תודה
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
תמונות מד''א
מאת Eugene-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם! שמי יבגני ואני אוספן דגמי מכוניות מיניאטורים ב קנה מידה 1:43. אני פונה אליכם ומבקש עזרה בחיפושים תמונות של מכוניות מד''א בארץ שנת 50-60. ושאלה נוספת האם היו בשירות מד''א בארץ שנות 50-60 מכוניות מסוג chevrolet. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Eugene, -
-
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
עומדת אצלנו במרכז המסחרי מכונית מהממת בקביעות ואני לא יודע איזו מכונית זו הנה תמונות:
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברצוני להביא לארץ רכב אספנות: 1. ההגה מצוי בצד הימין, האם יש בעיות ברישוי רכב מן הסוג הזה? האם צריך לשנות את המיקום של ההגה? ואם כן, איך? 2. אילו הוצאות נוספות כרוכות בפעולה כזו, מלבד המיסוי? 3. האם כל אחד יכול לייבא רכב כזה? אודה על תשובתכם, ליאור
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
התחדשתי לי בספרינט :) 1 2 3
מאת system_x-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אז אחרי קצת חיפושים, הורדה רצינית במחיר של הרכב נקנתה לה ספרינט 1.7 עם 8 שסתומים (במקור 1.5) אותה שחורה עם כונסים מגעילים שאתם בטח מכירים... הרכב עבר בדיקת שילדה ומפי הבודק נשמעו המילים ''שלדה יפה, נקיה''. מנוע נבדק ע''י חבר והוא אמר לי שנשמע שהכל בסדר רק התושבות מנוע קצת חלשות, בולמים במצב בסדר. הרכב נקנה עם חלון מנופץ (נוסע אחורי מצד ימין) שעכשיו אני בחיפוש אחר החלון. עוד מעט אני אכניס את הרכב לבירור מה דחוף לו ומה פחות דחוף לטפל בו, בימים הקרובים אני מסדר את הביטוח של הרכב, מחר כנראה או עוד כמה ימים הרכב יקבל רביעיית צמיגים חדשים (הישנים כמעט כל אחד שונה ודיי שחוקים) אחרי שהבאתי את הרכב הביתה נתלשו החצאיות הזועתיות שישבו עליו. …
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מחפש "תורם איברים" ל CJ8 החדש שלי. מישהוא ראה? שמע? יודע?
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
1.סיאט טרה( מי זוכר?) 2.וולבו 240 3.וולבו 245 אלפא 33 פיאט כרומה( לא ראיתי כזו כבר 20 שנה!!!) פיג"ו 309 . תהנו אורן
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
-
החזרת רכב לכביש
מאת orm7-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
כבר תקופת זמן שאני מתעסק במשא ומתן בקנית רכב אספנות והבעיה היא שהבעל הרכב הוריד אותו מהכביש אבל הרכב עדיין קיים ומושלם יחסית. השאלה שלי האם ניתן לשחזר את הרישוי של הרכב והלחזירו אל הכביש ואם כן איך ?.. אור .
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- 10 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום! אשמח לקבל עזרה במציאת מונית צהובה (כמו בניו יורק) בארץ או רכב אמריקאי צהוב שאפשר "להפוך" למונית לצורך צילומים ליום אחד. אשמח לכל עזרה או הפניה למי שיש לו או מכיר. תודה !
הודעה אחרונה מאת nitch, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=110034כנסו
הודעה אחרונה מאת giladmir, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי. בני, האם כבודו זוכר? אורן
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בחוה"מ פסח, 16-18 לאפריל 2006 תיערך במוזיאון א"י, רח' חיים לבנון 2 תל-אביב, תערוכת כלי רכב אספנות שיוצרו או הורכבו בארץ, לרבות רכב פרטי, מסחרי, אוטובוס ודו-גלגלי. הכניסה למוזיאון תהיה חופשית לציבור הרחב בחסות בנק הפועלים. מתנדבים המוכנים להתנדב לסייע בהפעלת דוכן המועדון ובשמירה על הרכבים המוצגים באירוע, מתבקשים לפנות לזמי לוין בטל' 052-3090005 הפעילות היא בין השעות 9:00 - 15:00 ואפשר להתנדב גם למס' שעות בודדות.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 615 צפיות
ערב טוב מסקרן אותי לדעת - מה אומר החוק על רכישת רכב \ חלקים של רכב מפירוקיה שאינה מחזיקה ברשיונות הרכב? נראה שאף אחד לא ממש נותן את הדעת על מקור הרכבים שמשוטטים בפירוקיות השונות, אבל הנה נתקלתי בבחור שמחזיק מספר מכוניות ישנות ועומדות. הרכבים עומדים אצלו על שטח פרטי כבר שנים ואני מתעניין ברכישה של אחד מהן לצורך חלקים, לדבריו הוא מוריד את הרכבים מהכביש, הוא חותם על חוזה שמאשר מכירה של הרכב ומסירה שלו למטרות גריסה \ ברזל \ חלקים אבל הרשיונות עצמם אינם על שמו ולא היתה העברת בעלות מסודרת בנושא. הרכבים עצמם ללא טסט מזה כמה שנים [מעל 4] מה החוק אומר לגבי זה? מה דעתכם? רון.
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
שלום לכולכם
מאת עמוס-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מקווה שאתם או לפחות חלקכם זוכר אותי. צפיתי בתמונות של הכנס האחרון וממש התאכזבתי. היכן ימי המועדון של זמני שרק מכוניות עתיקות באמת היו שם? ימי קפה מילאנו בימי שישי ב-4 אחר הצהרים אך ... היו ימים בכל מקרה המשיכו ובהצלחה ד"ש מיוחד לידידי דובי קרדו ובני הספל אדם יקר
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם ניתן לייבא רכב שהמנוע שלו יגיע כמנוע שלם אבל לא מורכב למכונית?
הודעה אחרונה מאת trek10, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי. פרסומת לפולקסווגן פרסומת ל XT TURBO . פרסומת לאוסטין פרסומת לוולבו 740 . פרסומת לסיירה פרסומת ללנצ"יה. תהנו, המשך יבוא . אורן
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
תעזרו לי בבקשה לזהות אכב...סבבה? הנה התומה :http://img82.imageshack.us/img82/9775/5553zm.jpg תודה מראש אנשים!!!!
הודעה אחרונה מאת quincy, -
-
ברכות לקובי על הכתבה, התמונות וההשוואה ב"אוטו" מול המוס החדשה. ציטוטים מהכתבה: "אם ה V6 החדשה היא בערך תחתית החבית של ההיצע הנוכחי, הרי שהמוסטאנג הארדטופ 1967 של קובי היא פחות או יותר ההפך. בפרמידה של דור המייסדיםשל המוסטאנג היא ניצבת קרוב לפסגה." "כאשר מתגלגלים ב-80-100 קמ"ש, לא צריך יותר מלחיצה קלה על הדוושה כדי שהמכונית תשאיר מאחורה את הנוף, בקצב מרשים, שהולך וגובר העם צבירת המהירות, מלווה בנהמת V8 אמריקנית למהדרין. רעם המנוע פשוט ממכר והופך את הנסיעהלחוויה מסוג אחר. אי אפשר שלא ללהיזכר בפסקול המלוה את סצינת המרדף הנחשבת עד היום לאחת הטובות ביותר אי פעם , עם סטיבן מקווין במוסטאנג פאסטבק בסרט בוליט." מיתוך מגזין "אוטו" גיליון מספר 240 פברואר 2006 עמ' 4…
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
ריקשה למכירה 1 2
מאת ירוני-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 28 תגובות
- 22.7 אלף צפיות
ריקשה תכלת שנת 1991 יד שלישית(משגרירות לשעבר)+ גגון מפח אחורי סגור. מצב טוב מאוד. מנוע לאחר אוברול.ברקסים חדשים +טסט. לפרטים נוספים : 054-3002629 ירון.
הודעה אחרונה מאת ירוני, -
-
- 2 תגובות
- 929 צפיות
תוא מה מצאתי באי בי- http://motors.search.ebay.com/_W0QQsassZjherbst45 לפחות אפשר לחסוך את המישלוח אריה ds 72
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני לא מרשה לעצמי לפרסם תמונות של החיצוניות והמבין יבין
הודעה אחרונה מאת kal06, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אז ביום חמישי לאחר הטקס השבעה קפצתי לאסוף את הנסיכה החדשה ממישהו שדרכו קניתי והנה התמונות .. והנה תמונה עם עוד חברה קטנה .... מי שלא הבין זוהי NSU פרינץ TT CUP בגרסא מוגבלת ל-2500 יחידות, מספרה לפי התעודה הוא 1897 .בהזדמנות גם תמונה של התעודה .. לדעתי היא יפיפיה... וזאת הסיבה שהבאתי אותה.. מה דעתכם ?
הודעה אחרונה מאת ferrari test driver, -
חידה חדשה:
מאת gluk-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נו, מה זה?
הודעה אחרונה מאת grbil1, -
-
- 1 תגובות
- 958 צפיות
אני לא מבין מה קורה פה בדיוק.... מישהו משתמש בשם שלי כדי לפרסם תגובות..... וזה לא אני... הנה כמה דוגמאות: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=110417 ו גם: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=110136 מי זה החכמולוג שיודע מה זה פורד ציקלון שנת 70.... לי זה מזכיר פורד צ'יקמוק...
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם ניתן לרכוש גם בחנויות?
הודעה אחרונה מאת איל פלד, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש מישהוא שדיבר איתי בשוק עתיק על כמה פורד קפרי שהוא מכיר ואחת למסירה, ואפילו שלח לי הודעות פרטיות שמשום מה לא קיבלתי אותם, אני לא זוכר את שמו אבל הוא מהפורום הזה, לכן אם הוא רואה את ההודעה שיצור איתי בבקשה קשר בפרטי. תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת XOFIRX,
-
מי מחובר 61 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 377 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Chmimo
- מ.צ
- arice
- מחכה
- Rongaflugen
- chrono
- PYA
- GTI33
- PASHUT
- yoav911gt2
- פלוני אלמוני21
- Eli vahaba
- דובצע
- Amitbak
- nir eli
- itaysamurai
- פינדר
- אלעדיקו
- efraimc
- נעם101
- פריג'י
- IsraCar
- ראובי
- FuriousLift
- matanff
- RedLabel
- hans
- Mahmodbkrawe
- David32
- shilo_v
- גולדן191
- EliC25
- Moshe c
- natco
- ניקו פ.
- blackpolo
- guy.a
- שחר 1
- B&W250
- פולו,גולף
- zvit
- Nakamichi
- Shay Shd Dave
- Shaike.Zam
- אריאלחדד
- Una Macchina
- Yuvalino
- flytomars
- OranKimhi
- עוזי ל
- SurfHigh
- 133hp
- Derish
- מיץ פטל
- mcshmupi
- MMi
- דור--
- yohai71
- Random
- om2
- Supertigre
