Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חבר מועדון בערך שבועיים ,אני גולש בפורום יותר משנה ,רוב מה שאני מכיר במועדון זה הפורום.

אני לא בטוח שמנהל הפורום חייב להיות חבר ועד ,וכנ"ל לגבי עורך האבטומוביל (שהספקתי לקרוא רק 5 גליונות).

אני בטוח שבשנייהם תחסר מאוד ,וגם אני ממליץ לך לחשוב שוב ,ולהחליט לחזור בך.

 

אני שותף בכמה פורומים ,זה הפורום המסובך ביותר לניהול לדעתי (בעיקר בגלל כמויות המידע שצריך לארגן כאן )והמסודר ביותר בפועל.

 

אם תתמיד בהחלטתך ,אני מאחל לך רק הצלחה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בני,

 

אני כותב זאת כמייסד המועדון, אף שאין לי כל תפקיד רשמי....

 

אנחנו מכירים כ 20 שנה, נשמנו יחד אדי בנזין, מזוט, קיטור ,סולר ופיח שנכנס לנו לעיניים...

ואני אומר: סבבה. עשו לך טובה. קח את זה תמיד לטובה.

תמשיך לערוך את הפורום, תערוך את האבטומוביל, ותהנה משיפוץ המכוניות....

אז גם נראה אותך יותר בימי ששי (למרות שאתה לא אוהב להיות בעבודה בימי ששי).

 

איך נוכל בלי פרסומת אחת לשבוע, לשמוע על תואר האצולה הבריטי במשפחה..וכן, תמשיך לקצוץ ולחתוך את כל מי שלא מוצא חן בעיניך בפורום. (אבל לא להוריד תמונות של חובבות רכב מעורטלות ).

 

דין התנועה דורש שתחזור בך.

 

צ.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם
..וכן, תמשיך לקצוץ ולחתוך את כל מי שלא מוצא חן בעיניך בפורום. (אבל לא להוריד תמונות של חובבות רכב מעורטלות )
זה אני שמוריד את התמונות של חובבות הרכב המעורטלות :twisted: ....

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

בתור גולש חדש יחסית בפורום, ושאינו חבר מועדון, לא נותר לי, בני אלא לחזק אותך על ההחלטות שביצעת. לעזוב תפקיד ניהולי זה לא עניין של מה בכך ואם הגעת למסקנה הזו, זה סימן שאתה בטוח ושלם עם עצמך.

בהצלחה עם הפלקון והמוסטנג !!

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לפרוש?!

על מה ולמה?

ניהול הפורום(והאבטומוביל) לא חייבים להיות קשורים זה בזה(לדעתך כן, ועל כך זכותך).

צורת הניהול שלך(ושל קובי לאחרונה)הינה לעילא, ומשמשת מופת לא רק ב-CF אלא גם בכל קהילת הפורומים ברשת.

צר לי שהחלטת להחזיר את המפתחות, קח לעצמך פסק-זמן(גם חטיף טוב פה :wink: ) ושקול צעדיך בשנית(ואלי גם בשלישית, רביעית ואם יש צורך גם בחמישית).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אני מצטרף לדברי נמרוד דברי דרור וכולם

 

רצונו של אדם כבודו

 

בני הצלחה בהמשך

פורסם

בני,

 

ב-24 השעות האחרונות יצא לנו לשוחח לא מעט אודות החלטתך, שכפי שאמר קובי - לא עברה את אישור הועד ...

 

אמנם אינני חבר מועדון מיום הקמתו, אבל בכל השנים שאני במועדון ובועד, אני למדתי שאתה היית ועדיין חלק משמעותי ב"גרעין הקשה" של המועדון, שבלעדיו לא היינו מגיעים גם לאסיפת הועד האחרונה.

 

אני רוצה להזכיר לך שביקשתי גם מאלו שלא ייבחרו שיתנו כתף ויהיו שותפים לעשייה של כולנו. לדעתי, ה"משרות" המדוברות הן בראש ובראשונה מקצועיות - ואתה הוכחת בשנים האחרונות את מקצועיותך, ויעידו על כך חילוקי הדעות ביני ובינך מעת לעת - שלא חרגו מתחום הנימוס (דבר שניסית לדאוג שיקרה גם בפורום - גם אם לא תמיד בהצלחה...).

 

ברור לי שתפקיד כגון מנהל פורום הינו תפקיד "מושך אש" וכפוי טובה, שדורש שעות רבות ותעצומות נפש. אינני מעונין לנסות ולהניע אותך להמשיך ולשאת בעול שאינך נהנה ממנו. מאידך, התפקידים האחרים - עורך (משותף) של האבטומוביל, והאחראי על שימור היסטורית המועדון, הינם תפקידים שמחברים יחדיו עבר, הווה ועתיד המועדון, והינם על אחת כמה וכמה - מקצועיים במהותם (הרי, גם בעבר היית עורך העיתון ללא חברות בועד... וכאן, לדעתי, אין שוני מהותי מן העבר...).

 

כל שנשאר לי לבקש, הוא שתשקול מחד את טובתך האישית, ואת הזמן הדרוש להשקעה במכוניותך, תחביבך האחרים ומשפתחך, ומאידך, את המועדון, שנהנה מאוד מתמיכתך, מהשקעתך ומזמנך במהלך השנים מאז הוקם.

 

בידידות,

 

נחום

 

למען הסר ספק, אני כותב את הדברים הללו כחבר במועדון החמש וכמשתתף מן השורה בפורום, ולא מתוקף תפקידי כיו"ר המועדון.

I am a strong believer in luck and I find the harder I work the more I have of it... Benjamin Franklin

פורסם

מוריד זה לא מסיר, אלא מוריד לכונן הקשיח. קובי הוא "אספן" ככל הנראה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני מצדד בהחלטתו של בני, אפילו שהיא בבחינת הפסד למועדון. תנו דעתכם לכך שעורך זקוק לאמון ומלא וגיבוי מצד בעלי העיתון - במקרה זה חברי המועדון - בין אם מדובר בעיתון יומי, ירחון ספורט או האבטומוביל.

 

איני סבור שיש לכרוך את תפקיד העורך עם חברות בועד, אולם מרגע שהעמיד בני בפני חברי המועדון (אלו אשר באו להצביע) את בחירתו לועד כמבחן לאמון אשר הם נותנים בו, אל לאחרונים להתפלא כאשר החליט בני לפרש את תוצאות הבחירות כחוסר שביעות רצון מתפקודו, וכן כחוסר הערכה לתפקידים אותם ביצע ולהשקעתו הרבה בהם.

 

תודה לך בני על תרומתך לאבטומוביל במתכונתו החדשה, ועל ניהול הפורום, משרה כפויית טובה מאין כמוה. בהצלחה בשיפוץ, בתקווה כי בעתיד תחזור לתרום כפי שעשית עד היום.

בברכה,

גלעד

פורסם

לא יאומן.. .

 

פעם אחת לא יצא לי להגיע לאסיפה הכללית, ותראו מה קרה.

 

אז בני, לדעתי ממש אין ולא צריך להיות קשר בין שלשת התפקידים.

אבל, אני מבין שאתה מרגיש "על הפנים", כי אתה החלטת שיש קשר.

 

אני בהחלט מבין את ההרגשה. זיפת, לא נח, בעטו בי וכד'.

זה לא נכון !

 

אל תחבר את כל שלשת הנושאים, זה לא בריא ולא לעניין.

 

קח קצת פסק זמן למנוחה ולמחשבה, תאמין לנו שמה שאנו כותבים בפורום הינו דעתנו הכנה,

עבור שוב ושוב על שירשור זה - וחזור לתפקידיך במשנה מרץ.

 

בני, אל תיראה זאת כהתרפסות, לא כליקוק ו/או כדברים בעלמא.

אנו רציניים, לפחות כפי שאתה ברוב המקרים.

 

אז, לילה טוב,

ותאמין לי שזו ממש לא בושה לכתוב לנו מחר: "היי חבר'ה, קיבלתי את דין התנועה . . .חזרתי".

 

בברכה - אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

מי שחושב כמוני שבני צריך להשאר כאחראי הפורום שרק יכתוב את שמו ואני מקווה שהוא יראה וישקול שוב

 

גלעד מירון (לא חבר מועדון אך מספיק זמן בפורום)

פורסם
מי שחושב כמוני שבני צריך להשאר כאחראי הפורום שרק יכתוב את שמו ואני מקווה שהוא יראה וישקול שוב

 

גלעד מירון (לא חבר מועדון אך מספיק זמן בפורום)

שלום גלעד.

 

נראה לי שאין פה את הצורך, וגם אין פה הליך של "בחירות".

אף אחד לא שאל אותי/ך/נו אם אנו רוצים שבני ינהל את הפורום לפני כמה שנים,

ואין זה מתפקידנו "לבחור" כעת מנהל חדש. להבנתי, את הדיעה הכללית הוא יודע.

 

נניח ש5, 50 או 76 חברי פורום ירשמו את דעתם, מה עם האחרים שמתנגדים, מה עם אלו שכרגע לא בארץ/בפורום/בענין, זו לא הדרך.

 

מי שצריך לקחת את ההחלטה הוא בני בעצמו. בני הודיע את שהודיע,

ולדעתי, אין שום פחיתות כבוד אם ישנה את החלטתו, ויודיע שחזר בו. ממש להיפך.

 

הצעתי היא שהעניין יוקפא לתקופת רגיעה,

(זו תהיה גם ההזדמנות לג'ינג'י להתאמן עלינו ביתר מרץ...:-) ),

 

ולאחר מכן יחליט בני באופן סופי על ההמשך.

 

בברכה - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

בני,

 

צר לי על החלטתך, אני מכבד אותה ועף על פי כן אני קורא לך לשקול שוב לטובת כולנו להמשיך ולתרום בניהול הפורום ועריכת האבטומוביל.

 

לא השתתפתי בהצבעה אך אני בטוח שבעיני רובנו, אין קשר בין התרומה האיכותית שלך ובין ועד המועדון - בכל מקרה ממש אבל ממש לא היתה זו הצבעת אמון בך וביכולתך ! עבורנו אתה אחד ויחיד !

 

בבקשה, אישית וציבורית, תחזור בך מהחלטתך.

 

סורין

פורסם

בני היקר! קודם כל, יישר כוח!!! תרומתך למועדון לאורך השנים לא תסולא בפז. הידע הנרחב, האיכפתיות, הרצון לעזור וההשקעה הרבה שהשקעת מעידות עלייך קודם כל כאדם. אני מצר על החלטתך בגללינו האספנים, אך מאד שמח בשבילך!!! כמי שעוקב מקרוב אחרי השיפוץ האחרון של שתי המכוניות שלך וכבעל שני פרוייקטים משל עצמי, אני יודע כמה תעצומות נפש זה דורש מעבר לעבודה ולהשקעה הכספית. כעת יהיה לך זמן להקדיש להן ולטפח אותן. קח פסק זמן, שכח את הכעס ותן למשקעים לשקוע.

תרצה או לא תרצה, אתה חלק בלתי נפרד מהמועדון ומהפורום. מקווה בשבילך ובשביל כולנו שתמשיך להגיב, לפרסם, להביע דיעה ולעדכן על המשך השיפוץ של המכוניות ובמיוחד של המוסטנג.

לך עם ליבך ועם הרגשותייך!!! גם בולדוזרים מתעייפים לפעמים...

בידידות ובהערכה רבה, נעים.


×
×
  • תוכן חדש...