Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7383 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובמילים אחרות, גבר, לדעתך, הוא מי שימשיך לצעוד עם הראש לתוך קיר גם לאחר שעמד על הטעות וחוסר ההגיון שבמעשיו, העיקר שלא להודות בטעותו.

אכן, קורצת מחומר של מנהיג ישראלי.

חבל שלא רצת לכנסת. :?

דבריך אם כנים הם היו מוסיפים לי כבוד,אבל הנה יש לנו עוד אחד שלא מסוגל לקבל דעה מנוגדת לשלו, או שכמותו.-זאב

zeev

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני קורא לועד המועדון למנות באופן רשמי את בני הספל ל"מנהל שותף" לפורום ול"עורך שותף" לאבטומוביל. המינוי נדרש לטובת כולנו !!!

פורסם

בירכותי על ההחלטה,מקווה מאוד שלא תתאכזב.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אבקשך לכתוב בפורום בפונט ובצבע ככל האדם. אין שום סיבה להפגנת בולטות. אינני חושב שאת כה מיוחדת שנדרש לבצבץ בכל נושא.

תודה וסליחה.

סה"כ דבריה של אירית הם דברי טעם,לכן מוטב להם להיות מובלטים.ערב טוב-זאב

zeev

פורסם

תראו למה הפך השרשור הזה... טענות ועקיצות אחד על השני..

 

בקשר לניהול הפורום, לפי דעתי רק בנאדם מנוסה בניהול פורום ובעל ידע כללי נרחב בתחום

רכבי אספנות וכו', כמו בני הספל צריך לנהל את הפורום המיוחד הזה.

אפשרי וכדאי לצרף עוד מנהל(עוזר) צעיר שיעזור, ותוך כדי ילמד ויצבור נסיון בניהול הפורום.

Nothing beats a quality O-R-I-G-I-N-A-L

________________________________________

Morris 8 1936

פורסם

בני,

 

בהחלט צעד אמיץ לחזור בך כה מהר, לאחר ההודעה על ההתפטרות.

 

כל הכבוד וברוך השב. :mm_yeah:

בברכה - אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

בני ישר כוח!

 

אני בטוח שאתה שלם עם החלטתך וטוב שכך ,תורמתך "הצנועה" למועדון ידועה ואין צורך להוסיף.

מזכיר לי קצת את את המקרה של מר אירמאי בזמנו.בכל אופן שתצליח עם שתי הכלות המישתפצות ותעדכן אותנו בצילומים.

פורסם

בני, אתה טוען שאין הערכה לתרומתך.

אני חושב שאתה טועה, אנשים, גם אם הם "נגדך" מעריכים אותך.

אתה עושה עבודה טובה מאוד באבטומוביל ובפורום אבל דוחק אנשים רבים לשוליים, שמתי לב לאחר עיון במספר גליונות שכתבותיך גם אם הם שוות מילים לכתבות אחרות זוכות ליותר מקום, שמתי לב שאתה נוטה תמיד להזכיר את העובדה שאתה מתנדב ותורם מזמנך במין טון של התבכיינות.

 

זאב אמר משהו נכון, וזה למעשה הדבר שמעצבן אותי.

בבחירות לועד יצא שאמרת - אם לא תבחרו בי אני לא אהיה מנהל פורום ולא אכתוב באבטומוביל.

מעין איום, שוב התבכיינות. אותי זה מעצבן שליאור ברוך שנתן את הנשמה שלו עוד לפני שנבחר לוועד לא התלונן על כך. הוא התלונן על זה שלא באים מספיק אנשים שיתנו את קולם.

אני לא קראתי ושמעתי את ליאור אומר אתם כפויי טובה ומגיע לי כפיים על מה שאני עושה.

וזאת עליונות מבחינתי, כשאדם נותן מהלב. לא כשהוא נותן ועומד כשהוא מחכה לשמוע "תודה רבה".

 

בני, אין לי שום דבר נגדך.

אני נגד הדרך שבה אתה מציג את הדברים כל הזמן, מציג אותנו, את אלה שלא בחרו בך ככפויי טובה.

אני לא בחרתי בך, אני בחרתי במשה, בליאור, בקובי, במתניה ובדרור.

בחרתי בקובי כי הדברים שהוא אמר קלעו בול לדרך שבה אני חושב

בחרתי בליאור כי הוא הוכיח ומוכיח את עצמו גם לא בתור חבר וועד ואפשר לכתוב עוד 40 שורות למה בחרתי בו.

בחרתי בדרור כי הוא בא והציג את עצמו במפגש, ירד אל העם ודיבר נכון.

בחרתי במתניה כי הוא נתן לי את העט שלו בהצבעה :)

ובחרתי במשה כי באמת מגיע לו, הוא הקול של האספן הצעיר הממוצע, זה שלא נוסע על קורבט אבל אוהב את התחום, זה שתורם כ"כ הרבה בלי לחכות ל-תודה. פשוט נותן מתוך אהבה.

 

בני הבעת את דעותיך - שהם לא דעות הרוב או לפחות לא הדעה שלי ושל מקורביי.

הדעה שלנו היא שכל אחד יכול לתרום וצריך לתרום מעצמו למען האהבה המשותפת, גם אם הוא לא חבר וועד. מה גם שתמיד שומעים שצריך מתנדבים, הדרך שלך נותנת רק 7 אנשים שיכולים להתנדב.

 

שוב, הכל ברוח טובה. והנה בני - תודה רבה על תרומתך למועדון ולתחום שכולנו אוהבים. תודה לכולם, לכל אלה שנותנים מעצמם בשביל האהבה המשותפת של כולנו.

ובני הלוואי שתמשיך להשקיע ולתת כי אתה עושה את זה טוב. אבל אני מצפה שזה יבוא מבפנים ומתוך הבנה שנתינה היא מהלב, נתינה היא חלק מלאהוב, וכולנו אוהבים את אותו דבר. אהבה היא ללא תנאים. ואני רואה כך גם את הרצון לתת. לתת עם חיוך גדול .

 

מחכה לראות את כולם ביום שישי. ולשם שינוי בני, תבוא גם אתה, אני מזמין אותך לשולחן מלא בחוש-הומור, זיתים, בוטנים, בירה ושוקו.

haters will hate

פורסם

במילים פשוטות בנצי ידידי, אתה טוען, שלתת צריך בך שאפשר יהיה לקבל.הבנתי נכון?

 

לילה טוב-זאב

zeev

פורסם
סה"כ דבריה של אירית הם דברי טעם,לכן מוטב להם להיות מובלטים.ערב טוב-זאב
האם תמיד ? והאם רק דבריה ? למה לא שלך ?

חוץ מזה, מרוב עצים לא רואים את היער, היא תמיד מבליטה.

 

הטענות שלי הן לא ספציפית לדבריה בנושא זה (כי אם גם ...) אלא באופן כללי על הצעקנות הגרפית.

פורסם
האם תמיד ? והאם רק דבריה ? למה לא שלך ?

חוץ מזה, מרוב עצים לא רואים את היער, היא תמיד מבליטה.

 

הטענות שלי הן לא ספציפית לדבריה בנושא זה (כי אם גם ...) אלה באופן כללי על הצעקנות הגרפית.

סה"כ התלוצצתי קצת,אבל ברצינות, אפילו יו"ר המועדון ציין באסיפה הכללית את פעילותה של אירית למען העמותה,בוא ניתן לה לכתוב איך שהיא אוהבת,אולי בעתיד גם אנחנו נבחר איזה צבע לכתוב,מי יודע ,סה"כ זו לא "עבירה" גדולה.מאחל לך ולכולם ערב טוב, וחג שמח-זאב

zeev

פורסם

אדון SLS הנכבד, רק שתדע שאירית היא עוד אחד מהאנשים שעושים בלי לחכות שיורידו בפניהם את הכובע וזכותה לכתוב באיזה צבע שהיא רוצה ואם גם זה מפריע לך אז אתה בבעיה.

 

ואם לך מותר לקרוא לוועד אז גם לי מותר.

אני קורא לוועד לערוך סקר אנונימי, כי יש כאן המון אנשים שמרגישים לא בנוח להביע דעה.

 

וזאב אני חיזקתי את דבריך לגביי זה שמילה זאת מילה, ואם מציבים תנאי אז עומדים בו.

ואני יודע שאני רוכש לעצמי שונאים רבים אבל הגישה של "תחזיקו אותי" לא מקובלת עליי.

haters will hate

פורסם
אדון SLS הנכבד, רק שתדע שאירית היא עוד אחד מהאנשים שעושים בלי לחכות שיורידו בפניהם את הכובע וזכותה לכתוב באיזה צבע שהיא רוצה ואם גם זה מפריע לך אז אתה בבעיה.

 

ואם לך מותר לקרוא לוועד אז גם לי מותר.

אני קורא לוועד לערוך סקר אנונימי, כי יש כאן המון אנשים שמרגישים לא בנוח להביע דעה.

 

וזאב אני חיזקתי את דבריך לגביי זה שמילה זאת מילה, ואם מציבים תנאי אז עומדים בו.

ואני יודע שאני רוכש לעצמי שונאים רבים אבל הגישה של "תחזיקו אותי" לא מקובלת עליי.

בנצי היקר{איזו בחורה קראה לך כך נכון}אני לא בטוח שאתה רוכש אויבים דעה זו דעה, כך אתה חושב וזהו ,בפרוש זו לא סיבה לשנוא אותך,ואם מישהו כן,מגיע לו,אל תדאג אני איתך.

וזכור,גישה שלילית מביאה תוצאות שליליות,לעומת זאת גישה חיובית,מביאה גם היא תוצאות שליליות,בהצלחה-זאב.

נ.ב.נראה אותך מחר?

zeev

פורסם

שום שמיר ברגל! שלח לי טלפון בה"פ, אם אני מגיע נסדר משהו...מגיע למפגש מכוניות ברגל....נמחק...חוצפה... :)

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:

×
×
  • תוכן חדש...