רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אז לצעירים בינינו, הכותרת לקוחה משיר עם שהיה נפוץ בשנות הארבעים שהתחיל ככה בערך "יש נפט בעירק ויש שמן של "של"..." כי "של" היתה הדומיננטית בחברות הדלק בארץ הקודש בשנות הארבעים והחמישים אז שעזבה ועל חורבותיה הוקמה "פז". הפרסומת היא משנת 1939 ותודה לחן פרחי שהזכיר לי ששכחתי פרסומת השבוע. אז רצתי למדף, מצאתי את האוריגינל מקופל יפה בתיק נטול חומצה, סרקתי והרי השמן לפניכם...
הודעה אחרונה מאת avipel, -
-
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לאלה שחיפשו: http://www.yad2.co.il/Cars/Special.php?AreaID=&CarSpecialID=4&CarSpecialSubCatID=&FromYear=&UntilYear=&Hand=&fromPrice=&untilPrice=&Page=2 בהצלחה-רן
הודעה אחרונה מאת TShavit, -
- 17 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
טיול לבוסתן הגליל הטיול לחברי מועדון החמש! ניתן להגיע מחופשים ב- 11 במרס נצא לטיול בוסתן הגליל. סיור ב"שביל האומנות" עם ניחוח של פעם, סיור בבתי אומנים שם ניתן לחזות בבובות הידועות של פסיה ,באומנות שמיכות הטלאים המיוחדות וסיור במסלול ההיסטורי המוביל לים. בשעות הצוהריים (14:00) נמשיך לראש הנקרה ונערוך שם פיקניק בחיק הטבע. מפה באתר הבא: http://map.walla.co.il/ts.cgi פיזור משוער- 16:00 יציאה מתוכננת ב-10:00 תחנת פז בחיפה, לב המפרץ, לכיוון עכו. למגיעים מהמרכז: יציאה ב- 09:00 מצומת הסירה בהרצליה דרך יקנעם, צומתיגור, והגעה לצומת לב המפרץ עד 10:00 . אחראי לשיי…
-
איזה אוטו זה ?
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
הרצתי חיפוש על "פיאט" בלוח יד 2 וחשכו עיניי- האם זה אמיתי?! יצרן ודגם: פיאט ריטמו נפח מנוע: 1300 סמ"ק שנת יצור: 1983 יד: ראשונה (!) ת. הילוכים: ידנית מד- אוץ: 36000 ק"מ (?!?!?!) צבע: כחול בעלות: פרטית הבעלים טוען: "רכב במצב נדיר, 36000 ק"מ מקורי, צבע מקורי, ללא תאונות וללא תיקונים, חלונות חשמל, נעילה מרכזית מקוריים, מומלץ לאספנים". טלפון: 057-8128489 הרכב במודיעין. מישהו מרים את הכפפה?! הרכב לא שלי, אני ראיתי את המודעה בלוח יד 2. קישור למודעה: http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=352&FromYear=&UntilYear=&Hand=&Auto=&EngineTypeID=&fromPrice=&am…
הודעה אחרונה מאת stio, -
-
תמונות מהמפגש 17.3 1 2
מאת idanst-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כשתקראו הודעה זו אני בטח יאכל קניידאדלך אצל סבתי (כאילו שלא הספיק לי בפולין) אז לילה טוב ותוסיפו תמונות למי שיש. ומישהו מוכן להסביר למה לכל פינה שמפנים את הראש בפולין צצה פיאט 126? עידן עוד קצת תמונות באתר כמובן http://www.idanst.net/carsv4/default.aspx
הודעה אחרונה מאת שביט, -
-
ניסיתי לנסח את הכותרת בצורה הכי טובה היום ראיתי אחת אדומה שנת 82, 4 דלתות יפהפיה אמיתית אז סתם מעניין אותי לשמוע על הרכב מחיר, אמינות, צריכת דלק, חלקים וכו' אני שואל סתם כרגע אך מהסתם הזה יכול לצאת משהו רציני בהחלט אשמח לתגובות! עמית.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- אחראי פורום
- 39 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
עוד יפיפה נוספה למישפחת פיאט(127), איך הפעם היא תשמש לחלקים וב2012 תשופץ. קצת ה127: 82, יד1 לבנה, 94394 ק"מ מקוריים, חלק מהדברים באוטו היו עוד בנילונים. באוטו היה ספר טיפולי מלא מי 500 ק"מ ועד 7000. לא נגעו במנוע אפילו לא ראש מנוע איך המנוע קצת חלש ויעבור שיפוץ בקרוב. הרשיונות הוקפאו, והיא תיתרום את המנוע וחלק מי פנים הרכב כל השאר הישאר שלם. כמה תמונות שלה ושל כל משפחת פיאט.
הודעה אחרונה מאת הארי 007, -
-
- 1 תגובות
- 785 צפיות
המצב הנוכחי של לנצ'יה מעציב שבעתיים לנוכח הישגי העבר... טל
הודעה אחרונה מאת z-man, -
לא קשה במיוחד, אבל נראה מי ראשון. מה פירוש המילה "בקלית" ? מי ראשון?
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 779 צפיות
מתי אתם נפגשים ואיפה? אני מעוניין לבוא לראות את הרכבים של חברי המועדון (אם זה אפשרי...)
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אומנם דובר רבות על הנושא אך המצב שיש לי מעט מורכב. מצאתי רכב שנת 87 שנכשל בטסט וקיבל הארכה עד תאריך 22/3/06 (אומנם הרכב לחלקים אך למה לא לשמור את האפשרות להשמישו בשנת 2017 ) כידוע רכב ללא טסט אין אפשרות להעביר בעלות. האם אפשר להעביר בעלות לרכב הנ"ל בזמן הארכה? שגיא
הודעה אחרונה מאת Sagie Keinan, -
- 0 תגובות
- 634 צפיות
ההודעה נמחקה. יש דביק מיוחד לאופנועים. הפניית הודעות לדביק ההוא תפנה מקום להודעות אחרות. בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Lambretta-man, -
- 2 תגובות
- 866 צפיות
ההודעה נמחקה יש דביק מיוחד למכירת רכב. הפניית הודעות לדביק ההוא תפנה מקום להודעות אחרות בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
עקב אילוצים שונים נאלצתי להעביר שני רכבי רנו 16 שבבעלותי ממקום משכנם בשלוש השנים האחרונות שבקרית גת אל המחסן שאני מחזיק באחד המושבים. ראשית רכב אחד, זה שעל הגרר, גלגל אחורי שמאלי שלו נתפס, ולמרות שפרקנו את הגלגל לא הצלחנו לשחרר אותו. בדרך היה לנו פנצ'ר באחד משני הגלגלים של הרכב הנגרר ונאלצנו להיכנס לפנצ'ר מאעכר בגדרה על מנת לתקן ושנוכל להמשיך. הסטויבייקר, הדלתות והיונימוג נמצאו ליד הפנצ'ר מאעכר. כמו כן ניתן להבחין בתמונות בסקורפיו שלי שחזרה לנסוע בינתיים. תהנו.
הודעה אחרונה מאת משה והרפורמים, -
-
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים אני מחפש מושבים קידמיים לרכב מרוץ במידה ויש למישהו יד שניה ומעונין למכור אשמח לקבל אינפורמציה ב-0506441016 תודה
הודעה אחרונה מאת דורון א1, -
- 3 תגובות
- 806 צפיות
פז'ו 504 שנת 1977 זקוקה לפחחות,צבע, דלת קדמית וריפודים מי יודע כמה ואיפו 0505345218 יורקי
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הביטו וראו בתמונות המופיעות בלינק כיצד שיפוץ איכותי בא לידי ביטוי בפחחות מרשימה, שחזור ריפודי הפנים/דלתות וכמובן טיפול בצד המכאני של רכב מורכב יחסית. בסופו של דבר סטיישן מהממת. אפשר להאמין לבחור שטוען שהשקיע יותר מ 50K $ בתהליך השיפוץ חבל שבארץ סטיישנים לא מקבלים התייחסות ואהדה כמו דגמי הסדאן/קופה http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Citroen-DS-21-Break-Over-50K-in-Restoration-72-Citroen-DS-21-Break-5-Sp_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6183QQitemZ4621259017QQrdZ1 אילן
הודעה אחרונה מאת koka, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם בעקבות שינוי זמני במקום העבודה, מי-ם לבית שמש לתקופה קצובה של חודש וחצי, התעורר הצורך בכלי רכב (דו"ג או לא) שישנע אותי מי-ם לבית שמש סה"כ כ-40 ק"מ 2X על הרכב להיות הכי זול שאפשר (נא לא להציע את הרכבת, כי גם אל התחנה וממנה אצטרך רכב) יכול להיות כבסיס עתידי לפרויקט, אבל חייב להיות כשיר לנסיעה מידית ואמין בצורה סבירה, ווספה באה בחשבון... מחפש רעיונות ומועמדים לתפקיד (וכן עכשיו אני אוכל את הלב שלא לקחתי את הווספה שהוצעה לי...ומברר לכם בקשר לרכבים שנמצאים שם....למי שדאג ששכחתי)-שוב הכי זול, הכי מהיר בפרוצדורה, בקיצור משימה בילתי אפשרית...בדיוק בשביל זה פניתי אליכם...הבמה שלכם-רן
הודעה אחרונה מאת דני יונגר, -
-
אטימה בין חלקים
מאת twin- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי אופנוע קניתי נייר אטימה מחנות חלקי חילוף נייר בשם (FLEXOID מתוצרת אנגליה) איזה חומר צריך למרוח כדי שיאטום בפני שמן . אם יש עוד סוגים של חומרים שאפשר להכין מהם אטמים לאטימת נזילות שמן איזה חומרי אטימה אתם ממליצים, למריחה על החלקים יש לי שלק אם הוא מתאים . וכמה זמן צריך שיתיבש איזה כמות צריך למרוח ואיפה, האטם משמש לאטימה בין השמן שנמצא בגיר לשמן מנוע וגם החוצה אחרי כמה זמן אפשר להכניס שמן תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת maier, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שאלה: ברשותי מיני סלון 83' שעברה הגדלת מנוע (סיליקון - סתם!!) לאוסטין 1275 90', ישנו קרבורטור יחיד של SU. האם ניתן להוסיף קרבורטור? ניתן להרכיב סעפת יניקה כפולה? או שיש צורך להחליף את כל הראש מנוע? ומה נותן לי הוספת עוד קרבורטור?
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום. לחבר בחו"ל יש וולבו 240 שנת 84. אני צריך ממנו ידית חיצונית לפתיחת הדלת. השאלה היא האם מפרקים את הידית מבחוץ או שמא יש צורך לפרק את פנים הדלת ואז בדרך כלשהיא מפרקים? חבל שהוא ינסה בלי לדעת מראש. תודה לעוזרים. אורן
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 40 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אתר מועדון החמש המחודש עלה לאוויר! http://www.5club.org.il/ מה באתר? - פרטים אודות המועדון ומידע שימושי. - מידע אודות המפגשים השבועיים. - לוח אירועים, טיולים והשקות. - חדשות ועדכונים. - לוח מודעות - שוק עתיק. - כתבות ומאמרים. - פורום. - קישורים ואתרים מומלצים. - אבטומוביל. - הכה את המומחה - בקרוב. - טופס התעניינות ללא התחייבות - און-ליין. - ועוד...ועוד...ועוד... וזוהי רק ההתחלה! עם הזמן, יתווספו קטגוריות נוספות בנושאים שונים ומגוונים, אשר יתרמו ויספקו מידע לחברי המועדון. גישה לקטגוריות אלו תינתן לחברי מועדון בעלי חברות בתוקף בלבד. האתר בתקופת "הרצה", משמע, בשלב זה, אשמח לקבל הערות/הצעות/ביקורות לייע…
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
השבוע התקדמנו לאחור... האוטו עוד יותר חלול, המדף האחורי והפנל שמחזיק אותו עברו ניקוי ושיפוץ והם עכשיו כמו חדשים. אנחנו בתקופת המתנה לחלקים שיבואו במהרה בימינו אמן. והפלקון הניעה לראשונה מזה שלוש שנים, הכל מאולתר עדיין אבל המנוע עובד לא רע והעיר שדרות צהלה ושמייחה. בתמונות, אותה זוית בערך, של המוסטנג בשלבים שונים של השיפוץ, עוד תמונה של הרכב החלול (שתי התמונות השמאליות צולמו היום). ותמונה של הפלקון לתזכורת.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 748 צפיות
היום נאלצנו, קובי ואני, למחוק שתי הודעות מכירה שהתפרסמו בפורום ולא בדביקים המיועדים לכך. פרסום הודעות כאלה בכללי גורם להבלטה לעומת הודעות של חברים ש"הולכים בתלם" ומפרסמים אותן במקום הראוי לכך. כל זה לא הוגן ולכן נמחק מידית. אנו מבקשים להקפיד על ניתוב הודעות מכירה לדביקים המתאימים לכך. בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היום הסובארו התניע עוד פעם, וכל זה בעזרת המכונאי בני ל שהוא אחד האנשים הנחמדים ביותר שפגשתי אני נורא מודה על התיקון. בצער רב כנראה שאני יאלץ למכור את האוטו. אם יש פה משהו שמעוניין לקנות את הסובארו שיפנה אליי בהודעה פרטית ואני יביא לו פרטים! ושוב תודה לעזרתו האדיבה של בני ל
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לחובבי סובארו : כל סוגי הגאנטים שסובארו יכולה לנעול...החל משנות ה 70 + עוד כמה קישורים מעניינים באתר הזה: http://www.economysuperstar.com/milesfox/subaru/wheels.htm
הודעה אחרונה מאת ***subaru, -
- 29 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני פותח הודעה חדשה לאנשים שאולי יש להם הצעות (בישנה שאלתי לגבי הרכב, בחדשה אני מעוניין שאנשים ירכזו הצעות) מחפש קורטינה שנות 80-82 ידנית מקורית מנוע 1.6 במצב נסיע עם טסט עם רשיונות מצב מכני מאוד חשוב לי, מצב פנים הרכב פחות והמצב החיצוני לא אכפת לי ממכות פח מוכן לשלם עד 6K אבל מחיר זה לאחת שבאמת שווה את זה (הבנתי שהרכבים נמכרים ב 1\6 מהסכום שציינתי) מעוניין לקבל מספרי טלפון + מידע מינימלי בלבד (לא מעוניין לשמוע מידע על איפה עומדות משום שאינני נייד כרגע ופשוט אין לי אפשרות לנסוע ולבדוק כל רכב ורכב) פלאפון: 0506530914 עמית.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
איפה אפשר להשיג תפוחי הגה לרנו 4 ( את כל הסט ) סה"כ 6 יח' ציריות כבר מצאתי ועוד משהו - משאבת מים מאיפה אני משיג למנוע 850 סמ"ק תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת kal06, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
208 GTB4 DINO עשתה רק 85K ק"מ. מה אומרים? זה נראה ריאלי. ומאותו אתר: למבורגיני אספאדה שנת 73 ב30K יורו והנה הקטגורייה של הקלאסיות
הודעה אחרונה מאת השושנים,
