רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
כידוע,הקורטינה מסיימת בימים אלה את כל הצד המכאני בשיפוץ. יום שישי,אודי קל(האיש והטאונוס)ביקר אצל סהר(שמטפל לנו במכוניות) והביא איתו תמונות חמות מהשטח. לצערי,לי לא יצא להיות שם. בקיצור,נראה טוב ומבטיח... תמונות:
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אין כמו אמבטיה, אני אומר לכם, תנסו בעצמכם אני אפילו לא אתחיל להתייחס למושגים כמו הביצועים, האביזרים, הפנסים והמנוע של האמבטיה, כדי שאירית לא תחשוב שאני עושה אנלוגיה כלשהי בין מכונית למין הנשי בקיצור, אמבטיה עם עדיפות ל-TTS, זה הדבר
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אם אם אם היה בארץ משהו שמתקרב לזה
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.hotrodhavoc.com/trailer.wmv
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים יקרים , הוצע לי לקבל קוקוריקו ישן שמצריך שיפוץ ... האם יש מקור לחלקים וחלפים לכלי הזה בארץ או בחו"ל ? אני פשוט רוצה לברר אם כדאי לקחת את הכלי הזה תחת חסותי ולשפצו ..
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
בשנת 1960
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
גיר לבמוו 2002
מאת מצא- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
חברים שלום, אני מעונין במכון לתיקון גיר ידני של במוו 2002 שנת 73 מוכן לקבל הצעות, של בעלי מקצוע ובתנאי שהמציע חווה שיפוץ של גיר משלו וממליץ בחום על המכון. מצא 2002 73 520I 72
הודעה אחרונה מאת lior_baruch, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 32 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
היום נסגר פרק בהסטוריה שלי כחובב ענתיקות ונפתח פרק חדש. המוסטנג נפרדה מהחנייה שלה, עלתה על מוביל ונסעה למקום בו היא תפורק ותשוקם. (לידיעת המודאגים, הרכב עלה בכוחות עצמו על המוביל...). למה עצוב? כי המקום הזה הוא בבית הוריי בהרצליה פיתוח, בית בו נולדתי וגדלתי ובו, בגיל 21 הכשירו הוריי את המקום שבו אוכל לפרק, ללכלך ולהתלכלך מבלי שזה יורגש בגינה הייקית בה כל עלה כותרת מיושר לימין... אז במשך השנים היו כאן: הבלילה (שמכבבת בשרשור המרגש של אור), לארק מס' 1, קייזר פרייזר, סברה, לארק מס' 2, סוסיתא וב17 השנים האחרונות המוסטנג. עכשיו, עם פטירת הוריי אני נפרד גם מהבית הזה ומהסככה הזאת המוכרת לרבים מחבריי לתחביב. והמוסטנג תחזור משופצת למקום אחר. ואני גם שמח כי סוף סוף, לרא…
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
ביום שישי 17.2.06 בשעה 14:30 יתקיים מפגש מועדון פיאט בחניה שליד בית הקפה "בונו" ביקום. מוזמנים (כרגיל), החברים וכל בעלי פיאט מכל השנים. נשמח לפגוש ולראות חברים שהגיעו למפגש הקודם וכן פנים ומכוניות "חדשות". לפרטים נוספים ניתן להתעדכן באתר המועדון - http://fiatclub.freeprohost.com/index.php. להתראות.
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
- 2 תגובות
- 748 צפיות
0615 .שמש אדומה של בוקר בהיר הוולו 164 שוב שועטת לכוכב יאיר במסלול הנגדי התנועה כבר ערה אבל בנתיב צפונה - 6 צילנדרים בדהירה... אני עדיין לא משפץ את הוולו... לא ממש אבל מוביל צבע ומלט- לשיפוץ ביתנו החדש! כשנפתח את הנגטיב במצלמה נפרסם בפורום את ה164 בחנייה!
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
במקום, שבו היא עומדת כרגע, שבוע הבא מתחילים עבודות תשתית, שככל הנראה יימשכו כחודש. למישהו יש הצעות לחניה זמנית - כחודש- באיזור מרכז? (רצוי חולון-בת ים)? אני לא ממש רוצה סתם להשאיר אותה בחניה ציבורית - די ברור, שהיא לא נוסעת, אז אני מפחד מ"קהל אוהד". היא יכולה לנסוע בכוחות עצמה, אבל כרגע רק קדימה - עוד לא גיליתי, למה לא עובד לי הרוורס. הצעות ייתקבלו בברכה! תודה!
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אריקה 1.6 אוטומט סטיישן, לחלקים או כל מטרה אחרת. למעט המנוע, הכל נראה תקין, רשיונות בפריזר. מי שבא- לוקח, הרכב בפרדס חנה, אני חייב לפנות אותו בימים הקרובים. 052-4387878
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
החידה השבועית 1 2
מאת avipel- 24 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יוחנן הוא בחור נחמד. יוחנן אוהב לנהוג לבד. ליוחנן 3 מכוניות בלבד. יוחנן הוא בחור נחמד. יום אחד קם יוחנן. וגילה שחלקים מרכבו גנב השטן. וכעת אין הגה, אין מושב ואין טמבון. מה יהיה על יוחנן הקטון? "איזה מזל ביש", כך קרא. וכיצד יקבל את חלקי רכביו חזרה? "יש פיתרון" צעק בחדווה. והעירה, לקפה האינטרנט, יצא. עבר שבוע, עברו שבועיים. ולפתע, הטלפון צלצל פעמיים. "שלום מזכירת המכס מדברת, עליך להגיע גם אם אין בכך תועלת" יצא למכס, הילך מסכן בין בתים. ובידיו תמונות של רכביו המושבתים. אך אבוי, התמונות נהרסו עם הזמן. והמזכירה (בזכות גוגל) החליטה שהחלקים מיפן. אנא ילדים. עיזרו ליוחנן המסכן להסביר למזכירה את ההבדל בין כסא למנוע. אבי .…
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תוך כדי חיפושים מצארתי את התוכניות של פעם כנסו ל סקוטרמן, דלת הקסמים , עברית בסימן טוב... ישנם צילומים של רכבים (שאז היו חדשים)... ניפלא לראות את הרכבים ואפילו את התוכניות שגדלנו איתם. ירון מאיר http://www.tapuz.co.il/23/
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היום היה אמור להיות יום שטוף שמש ואידאלי לטיול. השמש אמנם אכזבה אבל למרות זאת ארזנו את הג'יפ והסתובבנו באיזור יער בן שמן. נוסעים ונוסעים ותראו מה מצאנו. השארנו פתק לבעלים אך אני בספק אם הוא מעוניין למכור... אידאלי לפרוייקט קוזי, לא? כמו כן תמונה של מרכבתינו הנאמנה. צאו לטייל, יש לנו ארץ יפיפיה.
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני רשום באיביי גרמניה, כל המיילים והמסרים שאני מקבל מאיביי אני מקבל אותם בגרמנית וכמובן שאני לא מבין אותם, השאלה שלי האם ניתן להעביר את השם משתמש שלי לאיביי ארה"ב על מנת שאני אבין את המיילים והמסרים ? אני לא רוצה להירשם מחדש כיוון שצברתי פידבקים טובים באיביי גרמניה. תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת ofir, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ובנוסף - האם יש להם יבוא מסודר לארץ? רון.
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בסוף השבוע שעבר ביקרתי בתערוכה המדהימה. מצ"ב תמונות.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, לצורך סרט דוקומנטרי הנמצא עכשיו בהפקה, אני זקוק בדחיפות לסרטוני פרסומת למכוניות "פורד", לדגמים משנות ייצור 1956-1950. כל היודע על מקום הימצאם מתבקש להתקשר אלי: מיכה פרידמן טל. 03-5751359 סל. 054-4226363 דואל. [email protected] מודה לכם מראש מיכה
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
-
- 4 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
סיפור שהיה כך היה, חבר הולך לקנות דודג' די 300 אשר משקלה הכולל הוא מעל 4 טון ולכן על פי חוק האספנות הישן לא היה ניתן להפכה לרכב אספנות. אבל התיקון בחוק מאפשר זאת מכיוון שהחוקהוא עד הוא עד 12 טון. את הרכב אני מכיר שנים רבות והייתי כבר זמן רב במשא ומתן עם בעלים לגביו (די 300 שנת 62 שנראה מעולה אני זוכר אותו עוד נוסע עד אמצע שנות התשעים ופשוט יום אחד כיבו אותו ומאז לא הניעו) את המחיר לרכב סגרתי כבר ממזמן, ואמרתי לבעליו ברגע שמשתנה חוק האספנות אני קונה אותו. הנסיבות השתנו מאז ולי לא מתאים, אבל חבר טוב רוצה את האוטו ולכן העסקה יצאה לדרך. אבל צריך להמיר קודם את הרישום לרכב אספנות על מנת שנוכל לעשות העברת בעלות . אמרתי לבעלים גש למשרד הרישוי ופשוט תבקש לשנות לרכב אספנות…
הודעה אחרונה מאת maier, -
- 4 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם ! תראו כמה מוכנים לשלם על דה-שבו סהרה 4X4, שני מנועים במחיר של אחד..... http://cgi.ebay.fr/citroen-2cv_W0QQitemZ4613611352QQcategoryZ119746QQrdZ1QQcmdZViewItem מי מבין הקוראים מבין ערבית מסולסלת ?? אילן
הודעה אחרונה מאת udical, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בשעה טובה הרכבתי את הרכב ועברתי טסט והתחלתי בסיבובים לחפש פחח לרכב אך לאחר נסיעה של 5 עד 8 דקות המנוע התחמם מאוד ונדלקה לי נורית לחץ שמן ותאמת אני ממש לא יודע מה הבעיה המנוע פשוט מתחמם מאוד מאוד עד לרמה שיוצא ממנו רייח ומרגישים את חום המנוע ממרחק של מטר בערך מהרכב
הודעה אחרונה מאת potzkin, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום אני מחפש זוג כריות בולם + זוג זרועות קדמיות תחתונות + זוג בוקסות למייצב אחורי לקפרי שלי מודל 73, חיפשתי בכמה חנויות ולא מצאתי (מצאתי רק של אסקורט, אם מישהוא צריך אני אפנה אותו לחנות), אם מישהוא מכיר חנות שמחזיקה דברים מהסוג הזה אני אשמח לדעת. תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
- 3 תגובות
- 836 צפיות
פעם זה היה טריוויאלי. היום זה נדיר. והספיידר ממש רוצה אחד כזה לפני הטסט. יש למישהו רעיון ?
הודעה אחרונה מאת YLKLN, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
רציתי לשאול אם היום יש מפגש של המכוניות אפסנות? אני מעוניין להגיע עם המכונית שלי תודה
הודעה אחרונה מאת danagelber, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 4 אלף צפיות
חברי פורום יקרים, ברצוני לספר לכם על השפלה מתמשכת אותה אני עובר כבר מספר חודשים מחברת השליחויות "יוני-וורלד-קרגו" בבעלות "אייל". אין לי מילים לתאר את מחדלי האיש ומעלליו. אציין מספר סיבות שדיין להכניס את האיש וחברתו להסגר עמוק: האיש מתעלם מלקוחותיו באופן בוטה. אינו מחזיר טלפונים, אינו עונה לאי-מיילים ואינו מתפקד. האיש אינו עומד בסיכומים (כתובים ומתועדים), נוקב מחיר אחד, ולאחר הסכמה, נוקב מחיר גבוה יותר. החברה שלו אינה מתפקדת, הואיל והאיש אינו נמצא בה כלל ואינו יודע מה קורה בה (שכן החברה נמצאת בניו-ג'רזי והאיש גר בפלורידה!). דיווחיו של האיש אינו אמינים (אם הוא כבר עונה...). לאיש פשוט לא אכפת מהלקוחות שלו, הקטע הפסיכולוגי נמחק על ידי בני אני כבר …
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, רכב אספנות שאין בו טסט וגם בלי ביטוח, בשלב שיפוץ והחזרה לכביש, רק יש לי שאלה: כל קפיצה למוסך זה או אחר מחייבת הזמנת גרר?
הודעה אחרונה מאת אילן זלינגר, -
-
שלום לכם, אני מחפש פרוייקטיי HOT ROD באינטרנט של מכוניות אמריקאיות משנות ה50'. הכיוון הוא פורד קאסטום. התוכלו לכוון אותי ? דניאל.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
- 2 תגובות
- 3 אלף צפיות
שאלה שסיקרנה אותי הרבה זמן: רכב ששנת הייצור שלו ברישיון היא 1979, אבל קיבל רישויי בארץ בשנת 1982 הופך להיות אספנות ב2009, או ב2012? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כפי שידוע בטח לכולכם הרכב הזה נדיר ואני אישית במעקב שביצעתי כמה זמן לא ראיתי כאלה בלוחות מכירה מלבד דגמי הקבריולט אני מעוניין לרכוש גולף MK1 משנות ה 80 סגורה ו 2 דלתות בלבד! מחפש אחת לקניה בזול שרק תהיה במצב נסיע! מקוריות בלבד! בעקרון אני פונה אליכם, אולי תוכלו לקשר אותי למישהו שמוכר כזאת, אחת שעומדת הרבה זמן ויש מצב לקנות אותה וכדומה... בכל מקרה אני מאוד מעוניין ברכב... אם מישהו רואה אחת מקורית 2 דל' (מצב חיצוני לא כ''כ משנה כי הרכב יעבור פחחות וצבע) בלבד אני אשמח לשמוע עליהן ואני אשמח לקבל עזרה במציאה של אחת. הנה המספר פלא שלי 0506530914 (אם מישהו ירצה להשאיר לבעל אחת כזאת פתק על השמשה) ואני זמין כאן בפורום. תודה …
הודעה אחרונה מאת lior_baruch,
