רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
חברים היום לא יצא לי להגיע למפגש. אשמח מאוד לקבל עידכונים ותמונות. משה אזולאי.
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
פורד אנגליה משופצת ויפה...אלווי עליי למישהו יש פרטים כמו: שנת יצור נפח מנוע..
הודעה אחרונה מאת גלעד2, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
זיהוי?
הודעה אחרונה מאת ariebz, -
-
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
תראו מה יש ב-EBAY כאן: MGB משנת 1980, עם 50 מייל (!!!) על הספידומטר... למה לא בארץ, למה לא אני מצאתי כאן בתל-אביב, למה העולם אכזר, למה ???????
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
אם מישהו יודע מאיפה אפשר לקנות בוכנות אם יש אפילו משומשות כאן בארץ בקוטר 65 MM או בוכנות של הונדה CB 750
הודעה אחרונה מאת haimy12, -
פורד פיאסטה שנת 92 1 2
מאת nivz-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אז ככה, קיבלתי פיאסטה שנת 92 3 דלתות עם מנוע גמור (1100) השאלה שלי היא האם מנוע של פיאסטות יותר ישנות מתאים לדגם הזה? והאם מנוע בנפח אחר גם מתאים (נראה לי שיש לפיאסטה גם דגמים עם 1400) או בקיצור איזה מנוע אני יכול לשים במקום זה שסיים את חייו ויהיה הכי זול? ואם שמעתם על מנועים למכירה אז...
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אמנם לא מכונית אבל מעניין לא?
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ביקרתי היום את הפלקון בשדרות. כרגע היא עוברת תיקוני חשמלאות ועבודות ריפוד. לידה עומדת מוסטנג 1971 של מישהו משדרות. אני מנסה לשכנע אותו להצטרף אלינו. אגב, באותו מקום נמצאת גם קאפרי.
הודעה אחרונה מאת kd2, -
-
- 13 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בעקבות עליית מחירי הבנזין התקנתי ברכב המשפחתי היום-יומי התקן לחסכון בדלק. זהו גליל קטן שמבוסס על דיודה ומגנטים שמוכנס למיכל הדלק , וזהו (!). אין כל התחברות או שימוש במערכות הרכב. באופן כללי הרכב גומע כ- 40K ק"מ בשנה ולאחר מספר חודשים אני יכול להגיד שזה עובד. מודה שהייתי קצת ספקן אבל עם עובדות לא מתווכחים , יותר מ10 אחוזי חיסכון. חושב שזה עובד גם בדיזל. חשבתי על בעלי האמריקאיות וכל אילו שאומרים שאם לאוטו אין 8V הוא לא אוטו. מישהוא אמר קוביסו ומועדון FS , קנפי ועוד..... למוצר קוראים סופרטק , יש להם גם אתר , אם אצליח למצוא אוסיף אותו. ישי
הודעה אחרונה מאת Elad_M, -
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בעבר דובר כאן מספר פעמים על כמה מוסטאנגים פאסט בק יש בארץ. אז פה יש הזדמנות להגדיל את הכמות (אם משהו מעוניין ויש לו יכולת.....). http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1967-Mustang-fastback_W0QQitemZ8038300678QQcategoryZ6763QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting היא נראת כך: בסוף היא יכולה להיראות כך (בידים הנכונות..): המשך יום מהנה לכולם. משה.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני באותו בעיה כמו גרשון יש לי סיירה גיאה ואני מחפש גיר רגיל טייפ 9 או mt75 יש למישהו טיפ עבורנו..
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
מציתים משנות ה-60 MG לבעלי רכב אולדסמוביל ו
הודעה אחרונה מאת UFD41, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח לעזרה. הלכה המשאבת מים לפורד אנגליה. למישהו יש? או מכיר מישהו שיש לו? או אולי יודע אם ניתן לשפץ והיכן? תודה.
הודעה אחרונה מאת kal06, -
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3215572,00.html כתוב שם מספר סעיפים שבהם יוחרם הרכב, עכשיו כתוב - נהיגה ללא רישיון, השאלה שלי היא: אם אני אסע בין 7 ל9 ויעצור אותי שוטר האם רכבי יוחרם?
הודעה אחרונה מאת gluk, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חלקכם אולי מעדיף את הפורום האספנות(ובצדק ),ולא יוצא אל העולם הגדול (נניח). בקיצור,משהו מעניין מפורום אוף טופיק. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=104814&page=3 תהנו...
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
בעבר דובר בפורום שניתן להעביר בעלות לרכב אספנות גם כשאיין לו טסט השבוע חבר קנה וספה מודל 70 ולדבריו לא היה ניתן להעביר בעלות בדואר (הפקידה אמרה שזה לא עובר) מישהוא ניתקל בבעיה דומה?
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
בעית זגגות
מאת logo1- 3 תגובות
- 904 צפיות
אולי מישהו מתמצא בזגגות רכב,אחרי פחחות של דלת אחורית אצלי ב-rover השמשה האחורית הוכנסה , הבעיה שיש רווח בין הגומי והדלת,חוץ מזה שזה לא יפה גם חודרים מים,האם קיים דבק למטרה זו {חוץ מ-r.t.v שלא פותר את הבעיה}חן חן לעונים-זאב
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
טפט בוואלה.
מאת M.Azulay- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש בוואלה טפט שיכול לעניין פה אנשים: http://cellular.walla.co.il/?w=/0/0/29482
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
- 4 תגובות
- 861 צפיות
"דרום אמריקה באופנוע", YES 3 ,21:00 השנה 1952, סיפור ההתתעוררות של אדון כל המורדים ולוחמי החירות והשיויון - צ'ה גווארה. סרט צבוע היטב במתיקות והילה של גבורה ולענייננו מתואר דרך מסע מתיש ומרתק ברחבי דרום אמריקה על גבי אופנוע נורטון 500 מודל 1939 שכינויו the Mighty One. צפייה מהנה
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
-
- אחראי פורום
- 44 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום לכולם. רק חזרתי, וכבר יש לי שאלה ביזארית לחלוטין. טרייד-אין מיני*. (*תרגום לאירית: זה לא מה שאת חושבת) בכל מקרה, אני שוקל בכובד ראש למכור את ה-106GTI שלי, שנמצאת במצב פנטסטי (יד 1 מרופאה מנהתחת). בינתיים, הבעלים של המיני קופר S הזו: הציע שנעשה החלפה. ה-106 תמורת המיני*. (*נו אירית, אמרתי שזה לא מה שאת חושבת - תורידי את העכבר מ"שלח הודעה פרטית"!) המיני המדוברת לא היתה קופר S במקור (אלא 1,000), היא עדיין לא אספנות (עוד שנה ו-8 למנייאק ). מצד שני, יש לה מנוע קופר S אמיתי, בלמי דיסק והיא משופצת לעילא ולעילא. ה-106 המדוברת שווה 37,000 שקל במחירון אבל הציעו לי עליה 48,000 שקל (ברצינות, לא קשקשנים). עכשיו, יש לי שתי שאלות - ובתור ש…
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לא רע הא?
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
מחפש לקנות מנוע ל BSA A50/A65 זהו מנוע שהמנוע והגיר ביחד גם אם יש למשהו חילקי מנוע בוכנות טלטלים
הודעה אחרונה מאת haimy12, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
תהנו....
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
-
תושבות מנוע
מאת שחרוש- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היכן אפשר לקנות תושבות מנוע לפיאט1100
הודעה אחרונה מאת kal06, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
צריך לארגן איזה מיפגש פורדים מיכל הסוגים עד תחילת שנות ה90 מיכל רחבי הארץ למה לא עושים דבר כזה מישהו יכול לענות לי???
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- 30 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
הרי אומרים שלג, חשבתי אולי, לשים קצת דלק ולעלות לבירה. יש כאן מישהו שחושב שאני שפוי ומוכן להצטרף?
הודעה אחרונה מאת .liron., -
מקום בלב 1 2
מאת Benni Haspel-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שילוב של שמש חמימה, שמיים כחולים ומיקום נפלא הביאו כ 30 כלי רכב של חברי המועדון ל"מקום בלב" ברעננה. החברים דיברו, בנות הזוג קיטרו (לא כולן...) והמכוניות נצצו. שמחתי לראות את הסברה האדומה שיובאה לא מזמן.
הודעה אחרונה מאת XOFIRX, -
-
חלקים לוולוו 121
מאת v121- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מחפש פנסים קדמיים ואחורים ופגוש אחורי לוולוו 121
הודעה אחרונה מאת אליה, -
- 12 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
פעם משהוא חילק CD של פורד ואני צריך את זה משהו יכול לעזור . בברכה אבי.
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים במסגרת פרוייקט אני צריך לייצר כבל המחבר בין ידית ההילוכים לגיר אוטומטי הסיפור הוא שגם הגיר וגם הידית אינם מותקנים במקומם הטיבעי יש למישהו רעיון איכן בארץ אני יכול להזמין כבל לפי מידה
הודעה אחרונה מאת אריאל עזיזי,
