רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש קיט לשיפוץ מיסבי דיסטרבוטור הצתה אלקטרונית של בוש. יש חופש קטן בציר והחשמלאי שלי לא יודע מהיכן להשיג. הדיסטרבוטור הזה היה מותקן בטרנספורטרים מהשנים 85'-90'. המק"ט שלו בפולסוואגן-אאודי הוא 025905205Q ולפי מה שהבנתי צריך רק מיסבים לציר. אני מאזור המרכז/ירושלים תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת max, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
דרוש רכב יפה וממועדון החמש לצילומי קליפ שישודר בקרוב בערוץ 24, בבקשה לפנות לליאור 050-6457377.
הודעה אחרונה מאת amir0011, -
- 2 תגובות
- 980 צפיות
Hi going to do a brake conversion on my mini from front drum to discs Rumor has it that being able to brake is a good thing and important to upgrade brakes when increasing bhp The most popular way is by using 8.4" discs and taking the callipers and mounting bracket from a Fiesta and the metro drive felanges does anyone know what other parts are required also, what's falange in hebrew? Thanks for the feedback
הודעה אחרונה מאת warjacobs, -
טעיתי בפורום..
מאת שי .מ.- 1 תגובות
- 792 צפיות
הועבר לטכני... סליחה.
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 878 צפיות
בעקבות נעילת השרשור האחרון של בני זהר על ידי אחראי הפורום קובי מילוא, שלח מר זהר מכתב איום על קובי מילוא. בעקבות זאת ועל דעת יו"ר המועדון הוחלט לחסום את מר זהר מהשתתפות בפורום עד לבירור עימו. בני הספל, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
- 24 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
nice tires ha?
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שכנה של ניכנסה אלי הבייתה בחצות עת ישנתי .התעוררתי מנשימתה החמה על פני. אוי אני נורא מצטערת אבל יש לי בעיה דחופה אמרה בקול ניחר. אני חייבת לדעת כיצד אומרין? מכונית אמריקאית או שמא מכונית אמריקנית? שכנתי הנאה היא בת ליוצאי צפון אפריקה ולכן הייתה מאד מסוקרנת לגבי שאלה נוספת כיצד אומרין? תעשיית הרכב המרוקאית או שמא תעשיית הרכב המרוקנית
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי. לובר וונטה -צד נהג ידית אחיזה,מעל הדלת /על הדלת 3 מתגים קומפלט שנמצאים על הדשבורד 1.מתג איתות חירום 2.מתג הפשרת אדים 3.מתג לא ידוע יושב בדשבורד ליד השניים האחרים. הפריטים שלמים ובמצב מצוין . לקחת ולהרכיב. הכל ב- 120 ש"ח בלבד!! 0546-478606 .
הודעה אחרונה מאת onimrod, -
- 1 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
החלטתי למכור את הרכב מודל 69 יד שניה מנוע אחריי אוברול 0577665888 להבא שים בבקשה את המודעה בשרשור המתאים לכך ב"שוקעתיק" בני, מנהל הפורום
הודעה אחרונה מאת eamzaleg, -
ברשותי לנדרובר שנת 54 דגם 86 אינץ סדרה 2 . איך אפשר לסדר לו רשיונות ולרשום אותו רכב אספנות. אין לי רשיונות של הרכב.
הודעה אחרונה מאת maier, -
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
עבודה טובה בשביל המחיר הקטן עדין מחפש vw type 3notchback או משהו מהמשפחה שלהם
הודעה אחרונה מאת יפתח, -
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האם ניתן להשיג בארץ קלאץ מושלם של אחת החברות האלו לחיפושית 1300 קוטר 180 מ"מ תודה מראש יוסי
הודעה אחרונה מאת אריאל עזיזי, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
זעם רב במימסד הרומני עקב פירסומים כי אין אף מכונית דלתא (דצ'ה ) בין ריכבי האספנות בישראל שר התחבורה הרומני התבטא בחריפות ואמר כי יחסי שתי המדינות בסכנה. השר לעיני רכב אספנות משנת 1934 ועד 1955 מר פופצבסקו תקף בנאומו את חוסר ההדדיות שביחסי המדינות. בעוד שהסוסיתא הינה רכב מוגן ברומניה והנוהג בה צפוי לשלוש שנות מאסר הרי שהדלתא בישראל שימשה רכיב בתעשית החקלאות הישראלית. אני יוצא בקריעה נירגשת לאספני ישראל הצילו את יחסי ישראל רומניה. להרוס את טוקיו הלאה הצבע הצהוב
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם סופשבוע מהנה ושבת שלום חבר טוב שלי משפץ טנדר אפאצי 65 הוא מחפש שמשה קדמית ומשאבות בלם לגלגלים ומרכזית יש למישו מושג על החלקים הנ'ל היכן ניתן להשיג בארץ לפניי שמחפשים מעבר לים בברכת ש'בש
הודעה אחרונה מאת efi4*4, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
החלום הרטוב בית באנגליה כולל פרארי..... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3208123,00.html בהצלחה-רן
הודעה אחרונה מאת avipel, -
-
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני לקראת קניה של וספה קוזה שנת 91, שלמה, נראית תקינה, עם טסט, יש לה לא מעט חלודה בצבע וצריך לפחח ולצבוע אותה. אין לי נסיון עם כלים אלו, האם מישהו יודע על הכלי הזה??? כדאי או לא?? מה הבעיות שלהם. אשמח לקבל פידבאק. תודה.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=100251
הודעה אחרונה מאת orm7, -
-
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
המישפחה שלי מחכה להרחבה בצורת טרנספורטר T2 שאני מחפש להשלמת האוסף היתי חולם שיהיה כמו בתמונה
הודעה אחרונה מאת asafk, -
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
החלק הזה באוטו אצלי לא עבד טוב לכן אני החלפתי באחר ואני לא מצליח לחבר אותו כך שהאוטו יתניע האם למשהו יש סרטוט או תמונה או אפילו הסבר של איך המגעים צריכים להיות מחוברים שמע כי אני ממש בבעיה והמוסכניק החשמלאי שליד הבית לא מוכן לגעת באוטו ואין אפשרות להביא את האוטו למקום אחר אז בבקשה תעזרו לי אני מתכוון לחלק שבתמונה תודה על העזרה האוטו כמובן הוא אחד שרשום בחתימה
הודעה אחרונה מאת D3M0N, -
כיסוי רכב.
מאת M.Azulay- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מישהו יודע איפה אפשר למצוא כיסוי רכב כמו בפרסומת של קאיה סארטו??????????
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מי שראה ארץ נהדרת יבין יותר: ...והוא מתקשר לספק רק כדי לשמוע שוב שהחלק הזה לא קיים יותר, והם שואלים אם יש לו מספר קטלוגי, אבל אין לו מספר, והקו משובש ולא שומעים, והספק צועק לו "דבר חזק", אבל הוא לא יכול לדבר חזק, אז הספק אומר 'תכתוב אימייל', ואחרי שהוא כותב אימייל לא עונים, והוא רוצה לכתוב עוד אחד אבל הוא לא יכול לכתוב עוד אחד כי המחשב לא עובד, והספר של החלקים נמצא מתחת לערימת ניירות, והוא נכנס לאינטרנט יום אחרי יום רק כדי לגלות מחדש שאין מה לקנות, אבל הוא בכל זאת קונה שטויות והוא שוכח שהתחביב הזה הביא אותו למצב הזה מלכתחילה, ולכן! ביקשתי אותך!! חזור ובקוש!!!... אל תקנה אספנות
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
באדיבות האתר של ליאור, יש כמה וכמה שהתענינו בעבר, לגבי פיסת היסטוריה ישראלית, משיהו ירים את הכפפה?-רן http://www.classicar.co.il/ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=115&ad_id=7518
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
רובכם מכירים אותו,חלקכם לא. מי שמכיר אותו יודע איזה בנאדם זהב הוא. היום(2.2) הוא חוגג יומולדת 52. אז שוב,הרבה הרבה הרבה מזל טוב. אוהב אותך, לירון
הודעה אחרונה מאת Lotus Omega, -
-
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי הפרוייקט החדש סוף סוף נוסע כולל רישוי בהמשך אעדכן לאחר תחילת השיפוץ
הודעה אחרונה מאת ninja, -
תיקון דאש-בורד
מאת rich98- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אמנם לא מדובר ברכב עתיק אבל אתם כנראה יכולים לעזור. יש לי סדק בדאש-בורד של יונדאי ברוחב של מ"מ אחד. מכירים עסק שאני יכול לגשת לתיקון - אבל טוב?
הודעה אחרונה מאת ehzehz, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
כן..היתה תקופה פרה-הסטורית ללארק. ויש כאן קשרים די מוזרים בין קרסו לאילין. אם קרסו ייבאו את סטודיבייקר ואילין הרכיב את רנו, איך קרה שבשנת 1959 רנו הפסיקו עם אילין ועברו לקרסו ואילו אילין התחיל להרכיב את סטודיבייקר? המודעה משנת 1959
הודעה אחרונה מאת Benni Haspel, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הסיפור הוא כזה: יש לי קרובים שחיים בניו-ג'רזי, ארה"ב, כבר קרוב ל - 6 שנים. במקור הם היו שם בשליחות, ולאחר שנתיים החליטו להשאר. הם רוצים לחזור לארץ באיזשהו שלב (אני מקווה שלב קרוב) ורוצים להביא איתם את הג'יפ שלהם - GMC ג'ימי 4X4 שנת 1989. האם יש איזושהי פירצה בחוק, לדוגמא תושב חוזר, אנשי שליחויות וכו' לגבי ייבוא רכבים שעדיין לא הוגדרו כאספנות. מיותר לציין ששם האוטו הזה שווה 500$-1000$, ופה הוא יכול להגיע לכמה עשרות אלפי שקלים... תודה, שחר
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לא ידעתי לאיזה פורום לשייך את השאלה שלי לכן שמתי כאן. אני גם מאמין שאקבל עזרה. אני בעל של לאדה ניבה, לאחרונה רודף אחרי רעיון לשדרג את הרכב שלי למנוע משופר יותר, כלומר מנוע של פיאט. למי שלא יודע בניבה יש מנוע כמו בפיאט 124 מסידרות של A000 נפח של 1600 75 כ"ס למנוע הזה חסר כוח ומרגישים את זה פחות בשטח, אבל יותר בכביש. אני יודע שניתן להרכיב מנוע של פיאט מיראפיורי 1.6 עם גל זיזים כפול גם מנוע של פיאט ארגנטה 2.0 עם 118 כ"ס, אבל מנועים האלה בילתי אפשרי להסיג בארץ. גם לשים מנוע יותר מדי חזק אני לא רוצה מכוון שזה יכול לגרום לנזקים בטרנסמיסיה וחולי. לא מזמן נפלתי על איזהשהו אתר באינתרנט על החלפת מנוע בלאדה למנועים של פיאט זה הקיצור דרך:http://www.zsiguli.hu/tuning/dohc_en.h…
הודעה אחרונה מאת mercedes 350 slc, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 11.1 אלף צפיות
שימו לב ללינק: הם מוכרים חלקים אבל גם ענתיקות לשיקום. http://www.sunmanford.net/
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אז ככה. חלק מכם מכירים את הרומן הארוך שלי עם מזדה 121. לשתי בנותיי היו שתי בימבות. אחת הלכה אחרי איזה 100K ק"מ לטוטל לוסט (המכונית..הילדה יצאה בסדר ועברה לניסן סאני..). הבימבה השניה חיה ונושמת עד היום ונוסעת לה עם הבת המושבניקית שלי בדרכי עפר, בבוץ ובאספלט והגיעה לאיזה 145K ק"מ. לפני כמה חודשים הרכב התחיל לגמגם ומאז הסיפור של "מאיפה התקלה" נמשך ונמשך, עד שחכמי המוסכים פסקו "יחידת ההזרקה". מסתבר שהיחידה הזאת לבימבות מאד נדירה ובקושי ניתן למצוא משומשות. אז חיפשתי בחו"ל ולא מצאתי ואז עלה הרעיון, ההברקה, ההארה, לשים מסר בפורום הטכני. תוך יום כותב לי רפי לין שהוא ברר ומצא יחידה כזאת בדרום ת"א במכון להזרקה. אז הבאתי את האוטו לשם ואכן הבחור איבחן את התקלה בהזרקה ו…
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 303 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- kagan217
- Itzik-b
- Igalz
- nadavd4
- רפי לין
- daniel.asu
- שביט
- נומד
- Shaike.Zam
- borsood
- פינדר
- mcshmupi
- eyalgr
- yosi554
- KipodYam
- אודי זק
- parnuk
- Night Driver
- Coresh
- mottis
- Avia
- shai590
- דובצע
- yossiaviel
- EliC25
- סולל הדרך
- עמרי לייט
- BRAVO_SX
- hans
- `Infinity
- meir_gi
- Yuvalino
- chrono
- natco
- ELI001
- shlomiko
- פריג'י
- BoazB11
- dj_dani
- zaf
- RBRB
- SurfHigh
- David32
- SlowRide
- guy.a
- amosbmw
- נירו72
- yoav911gt2
- blackpolo
- ypz
- kfirg
- Koby Millo
- menir1
- om2
- gpm11
- itaysamurai
