רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
טוב אז בשעה טובה הלך לי המנוע היום. פתאום בת"א הוא החל לדפוק, לאחר עצירה ובחינה מדוקדקת הגענו למסקנה שטלטל אחד נשבר או משהו בסגנון, הוחלט לנסוע ככה עד לבית ובבית כבר לפרק את המנוע ולשים אחד חדש. מחר בבוקר אני הולך להביא מנוע חדש ובשרשור הקודם נהיה בלאגן אז אני צריך תשובה סופית וחד משמעית. קורטינה דור 2 1.6 - מתאים? קורטינה דור 3 1.6/3 מתאים? אסקורט ברנדה 1.3 בטח מתאים. לגביי הגיר - אני מעוניין כרגע להשאיר את הגיר שיש לי אני מקוה שלא יהיו בעיות עם המנועים ה"גדולים". גיר 5 הילוכים ודריישפט קצר יוחלפו כשיהיה את התקציב. אשמח לקבל תשובות שיעלו אור עבורי כי בבוקר אני מתכנן כבר להביא את המנוע.
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
בשרשורים רבים ראיתי שחברי פורום רבים מעוניינים לדעת מה מחיר רכב חלומותיהם ע"פ מחירון קראוס אשר משמש את המכס הישראלי לקביעת שויי הרכב. אני מבין שבדר"כ רוצים לדעת סתם מתוך סקרנות או לשם השתעשעות ברעיון ייבוא רכב אספנות. כמובן שבשביל אוטו אחד או שניים זה קצת יקר להזמין מחו"ל את המחירון. לכן אני מציע שבשרשור זה כל מי שמעוניין לברר לגבי מחירו של רכב מסויים ישאל, וכל מי שיש בידיו את המחירון יוכל לענות, למען רווחתם של החברים... כמו כן, אני מציע לבני שאם השרשור יהיה פופולרי אולי יהיה כדאי לעשותו דביק. לסיפתח אני אתן את המחירון של הטנדר היפה שהושק היום במפגש: GMC חצי טון 65': רמה 1 17000 רמה 2 11900 רמה 3 6800 רמה 4 3400 רמה 5 2040 רמה 6 680 *המחירים מתיי…
הודעה אחרונה מאת אריאל סגל, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אבל בלי הגה כח ובלי מיזוג אויר.
הודעה אחרונה מאת השושנים, -
-
שלום ניתקלתי באיביי גרמניה בפריט שבקישור למטה, שמתי לב שמופיעה בו המילה ישראל באנגלית ולא הבנתי באיזה הקשר ? כי זה בגרמנית. השם ישראל מופיע מתחת לכמות ההצעות לפריט. אז מה ההקשר ? http://cgi.ebay.de/Kombiinstrument-Tachometer-Ford-Capri_W0QQitemZ4608013111QQcategoryZ96362QQrdZ1QQcmdZViewItem תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
פיאט 127 - טכני
מאת mojoj- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם! יש ברשותי פיאט 127 special, 82', 903CC, יד ראשונה (!!), 160000 ק"מ (!!). הפיאט קצת אכולת חלודה, אבל בסה"כ נוסעת יחסית טוב. עד כאן לתאור. מי שמעוניין לקנות - אל תפנו אלי, אני לא מוכר. בזמן האחרון החלטתי להשקיע וללמוד על מבנה הרכב, לשפץ מה שצריך, ולהוסיף כל מיני דברים. לכן, אם למישהו יש מידע טכני כלשהו על הפיאט, מבנה מנוע, מע' חשמל, וכל מידע טכני אחר יתקבל בברכה. כמו כן, אם הייתם בעליהם הגאים של פיאט, ויש לכם עצות כלליות לרכב (תחזוקה, שיפורים, שיפורי מראה וכו'), אני אשמח. תודה רבה לכולם.
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
מגנזיום לBMW
מאת eamzaleg- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אני מחפש גלגליי מגנזיום דומים לאלה שבתמונה המצורפת הרכב שלי BMW 1602 שנת 71 עזרה תתקבל בברכה תודה אלעד
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
את התמונות צילמתי בסוף השבוע האחרון בביתן אהרן. קצת קשה לגור במכונית פרטית, אבל אוטובוסים וקרונות רכבת בהחלט שימושי ופופלארי, על האוטובוסים יעיד בודאי מוזיאון אגד שבזכות השימוש כמחסן או בית שרדו חלק ממוצגיו. יש זיהוי לשנים או דגם? הפרח מאותו מקום, רק להזכיר למי שלא הוציא את האף עדיין מהפקקים של איילון, שהארץ כולה כבר פורחת , פיקניק משפחתי עם הדה שבו בתוך שדה ירוק ופורח אל מול הנוף של עמק חפר - חוויה מומלצת.
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
קיבלתי רק סט אחד של מפתחות עם המרצדס שקניתי לפני חודש (190E שנת 84). כבר שבוע שאני מסתובב בין מנעולנים על מנת לשכפל את המפתח. לרוב בכלל אין את הגלם. היום הגעתי למנעולן שהיה לו את הגלם אבל בגלל שהמפתח שלי מאוד משופשף הוא לא הצליח לשכפל. אני חייב לציין שהוא ניסה כמה פעמים אך לבסוף התייאש וסירב לקבל כסף. האם מישהו נתקל בבעיה דומה? יש פתרון? בתודה אסף
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
-
- 3 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, אני נאלץ למכור לפירוק מכונית שמאוד אהבתי ושירתה אותי נאמנה משנת 1999. המכונית נפגעה בתאונה ע"י רכב אחר בצד הנהג (קדמי שמאלי) פגיעה שניתנת לתיקון לפי הפחח אך משום שמדובר ברכב ישן שעלות התיקון עולה על ארבעים אחוז מערכו של הרכב, השבית השמאי של הביטוח את הרכב. אשמח מאוד אם ניתן היה להחזירה למצב נסיעה אך הבנתי שמאחר שהיא הושבתה בתאונה דבר זה אינו אפשרי, אם בכל זאת למישהו יש רעיון איך חוקית כן ניתן יהיה להחזיר את הרכב לנסיעה אשמח לשמוע. המכונית מסוג ב.מ.וו - BMW 316 מנוע 1800 - E21. להלן מידע נוסף: בשנת 2001 המנוע הוחלף למנוע מייבוא (גרמניה) בעלות של מעל 4000 ש"ח ומאז נעשה שימוש בשמן סינטטי מלא בכל טיפול, המנוע לא אכל גרם שמן ולדעתי ישמח להמשיך ל…
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- 14 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
פיאט 850 ספיידר מבציר 1973 ב 10$ e-bay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/73-fiat-850-spider_W0QQitemZ8032535635QQcategoryZ6763QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לארחונה נפלה עלי המוזה, והתחלתי להקליד בתוכנת שיתוף הקבצים החביבה עלי (בלי לציין שמות, השם שלה הוא כמו פרד...) והורדתי ערימה יפה של סרטי אימה ישנים. כן כן, אותם סרטים שחלקם הפכו לקלסיקה, חלק באמת מפחידים, אבל הרוב מטופשים עד כדי צחוק ! מה שכן, אוי המכוניות.... אוי המכוניות ! חלק מהמוצלחים: The Blob - 1958 Them! - 1954 Invasion of the Body Snatchers - 1956 The Birds - 1963 war of the worlds - 1953 יאללה חבר'ה, תנו עוד
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 41 תגובות
- 11.7 אלף צפיות
מפגש מועדון "סובארו קלאסי" שבת 4.2.2006 בשעה 11:00 בבוקר איצטדיון ר"ג מול שער 3. במפגש תיהיה השקה של subaru gft hard-top 1976 שחזרה לכביש אחרי שנה של הקפאה עם לוחיות חדשות... אים ירד גשם להיתעדכן בבוקר המפגש. משה אזולאי. אלון אברהמוב.
הודעה אחרונה מאת חטשבינה, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי מחפש כרמאן-גיאה, לפני שיפוץ... אני רוצה להינות מהשיפוץ וגם לצערי קצת תפרן...
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
-
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
למשהו יצא לראות את הקליפ החדש של שאקירה: של השיר : DONT BOTHER אני לא מאמין שריסקו יצירת מופת = אלינור בשביל הקליפ הזה...פשוט קליפ מזעזע...עצוב.
הודעה אחרונה מאת gluk, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ליום שישי הקרוב בתל אביב רכב ממועדון החמש לצילומי קליפ לערוץ 24 נא לפנות לליאור בטל- 050-6457377
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
למכירה חלקי חילוף לטנדר שברולט/גי.אם סי טנדר שנתון 1964-1966 פלאפון 050-5260353 אפי
הודעה אחרונה מאת efi4*4, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שנת 81', בלי טסט שנה וקצת. נסעה סבבה עד שהועמדה, כרגע לא מניעה(עניני הצתה הייתי אומר). כסופה, יפה, מנוע 1289 אוטומט. מחיר 1000 ש"ח עם גמישות מסוימת. 050-8758342. יאללה להסתער!!
הודעה אחרונה מאת אליה, -
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
האם מישהו יודע אם יש בארץ רכב כזה ואם מישהו מעוניין למכור אז אשמח לדעת.
הודעה אחרונה מאת grbil1, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
הרכב נמצא בחצר של בית ביהוד אנני יודע להגדיר את מצבו אך למעוניינים פנו בה"פ................ חג שמח
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
מיני מיינור גג נפתח 1 2
מאת eylon- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
כל מי שמוכר או שמע על מישהו שמוכר מיני מיינור עם גג נפתח, בכל מצב, מוזמן לפנות אליי בפרטי !
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
אהלן חבר'ה! באמת שאלה מעניינת. עד כמה שידוע לכם , מהו הרכב עם השנתון הכי נמוך בארץ ששרד עד היום ( או אפילו עד לפני כשנה , שנתיים , 3 ... ) אם אפשר לציין שם דגם , שנתון , ותמונה עדכנית - זה יהיה נהדר. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Blue Jay, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
אני בטוח שכן.... אני נתקל בזה פעם ראשונה. הקפצתי את אחי לבית החייל היום והוא אמר לי שיש מגרש עם מכוניות ישנות צמוד למלון הצפון. כמה ישנות אתם שואלים?...מאוד. מתחיל ברכבים סביב ש"י 1930-40 , ממשיך במשאיות אמריקאיות ששימשו את צבא ארה"ב ונגמר (עד כמה שראיתי) במספר וולבו של סוף שנות ה-60. אני לא מזהה את כולן (בעצם...את רובן לא זיהיתי...) אבל יש שילוט על הרכבים עם הסברים והם מכוסים מפני גשם. נראה כמו מוזיאון כזה, אבל לא מצאתי כניסה מסודרת. מישהו מכיר? יש פרטים נוספים? מאוד מעניין! אם יש כניסה הייתי יכול להעביר כמה שעות טובות שם... איתי.
הודעה אחרונה מאת Avi66, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לפי פורום בריטי צריכת הדלק בוולו 164 היא: fuel consumption of between 20 and 26 mpg כלומר סביב 1:10+ קמ לליטר. למה בישראל מדברים על 1:6??
הודעה אחרונה מאת amitexc, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הייתי אתמול במפגש ברמת אביב והפעם הצטרף אלי הבן (7) , אותו אחד מהסימלון. הפעם , בגלל מזג האויר , היו מעט משתתפים. הפקדתי בידיו מצלמה - והתוצאות הועלו לכאן בחלקן. אפשר להתרשם מהדברים הבולטים לעין ממרומי 120 ס"מ. תהנו , ישי ועמרי.
הודעה אחרונה מאת Yishay, -
- 14 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם כבר תקופה ארוכה שאני רואה איזשהו דגם של מכונית שרירים אמריקאית קופה אדומה שעומדת עם חלונות פתוחים מחוץ למגרש פרוק. ממש כואב הלב איזו מכונית יפה שככה זרוקה. מי שמעונין לגמול אותה במידה ואפשר שישלח לי הודעה בפרטי ואני יעדכן לגבי המיקום.
הודעה אחרונה מאת grbil1, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2 אלף צפיות
זהו המחיר שמשלמת קבוצת אלפא לפיאט בעבור החיבור.. לפני כמה עשורים היה מדובר בבדיחה גרועה... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3209973,00.html אלפא סטיישן......לא משנה איך יציגו את זה....... מי ינתנני ספידר-רן
הודעה אחרונה מאת birkins3, -
-
לטובת אלו שחושבים אחרת...מובא עוד פוסטר שטבע את המושג "וולו טנק"
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
עיירב טוב, יש לי כמה גומיות חדשות שמפרידות בין חלקי הפח השונים בלמברטה.כשהזמנתי אותן,קיבלתי חלק מהן אפורות(ניתן להזמין בצבע שחור או אפור)משום שלא היו במלאי שחורות.האם ישנה איזו דרך לצבוע אותן בשחור מבלי להרוס אותן?צבע מיוחד?יש למישהו רעיון? תודה,אורן.
הודעה אחרונה מאת Lambretta-man, -
- 11 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
פירקתי את כל צינורות הבלמים בטריומף,אני צריך צינור לפי הזמנה. האים יש אפשרות להחליף, גם את הצינורות האורכיים הקשיחים, בצינורות שזורים לפי הזמנה. יש למישהו נסיון בנושא? תודה שחר.
הודעה אחרונה מאת barak4*4, -
- 2 תגובות
- 977 צפיות
שלום כמה סיבובים צריך לפתוח בבורג תערובת האוויר,הקרבורטור מסדרה 600-900 יושב על בי אס איי בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת shekel,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 345 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- BassDriver
- אהרן ג
- amosbmw
- sperial
- D4K
- AUDIO KING
- flytomars
- שביט
- malcishua
- Yondalar
- יבגניפ
- EliC25
- amlh
- פינדר
- itaimoto
- Step
- PASHUT
- yohai71
- Aviady001
- Spongebob
- davemustaine87
- VromVrom
- פריג'י
- SlowRide
- KipodYam
- תומר ב
- Sh123454
- paza
- ofralon
- RedLabel
- Night Driver
- ArikB
- גולדן191
- David32
- חד אופן
- mottis
- eliharel
- פיטר גריפין
- Ctzvi
- DareDevil
- menir1
- Albetx
- פול-טנק
- tohanov
- nuahe
- hans
- גיא_מ
- falou
- Erel
- T_A
- elad18
- borsood
- ronrobin
