רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,353 נושאים בפורום הזה
-
הפונטון שלי - הסיפור 1 2
מאת נעים-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 4 אלף צפיות
אז הנה הסיפור... בשנת 1999 הסתובב לו סיפור במזרח ים על ערבי המחזיק במרצדס פתוחה משנות החמישים. מאחר וכבר אז הייתי סקפטי ולמוד אכזבות לא ייחסתי חשיבות רבה לסיפור. הרי עשרות פעמים כבר שמעתי סיפור על אוטו פתוח שבסוף הסתבר כארבע דלתות עם סאן רוף... המתדלק הערבי בתחנת הדלק ממנו שמעתי על האוטו נשבע לי בנביא מוחמד שיש אמת בדברים ואם ערבי נשבע בזקנו של הנביא אז חייבים לראות לא?... אוקצור נסענו לשכונת בית חנינא במזרח ים ואחרי רבע שעה הגענו לוילה מהממת בפאתי השכונה. בחנייה חנו מרצדס פינטייל מתחילת שנות השישים עם מספר רישוי ירדני, לנצ'יה 1962 עם מספר רישוי ישראלי!!! ולינקולן 1978 בורדו מהממת. מיד הבנתי כמובן שהאיש לא פרייר ולפחות קיויתי שבאמת יש מרצדס. את הדלת פתח ערבי …
הודעה אחרונה מאת .liron., -
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ראיתי אלפא רומאו ספייידר שנת 1984 אני מעוניין לקנות אותה. הבעיה היא שהרכב לא זז שנים (מכוסה המון זמן). 1:איך אני מגיע לבעלים ? (יש לי מספר רכב) הבנתי רק משטרה??? 2:איך מתמחרים רכב כזה ? 3:אם הרכב לא עבר טסט בו נגיד 5 שנים . אז על מנת לעלות אותו לכביש צריך לשלם טסט לכל שנה בא הרכב לא עבר טסט? אם זה לדוגמא 8 שנים ויותר?
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני מחפש בידוד כזה לחיפושית שלי. מישהו מכיר היכן ניתן לרכוש זאת?
הודעה אחרונה מאת Koby Millo, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אז חזרתי חברה חוויתי כל כך הרבה דברים שייקח לי שעות לכתוב הכל מקווה סוף סוף לראות את רובכם במפגש אם לא שישי הזה אז הבא שיהיה יום נפלא( נחתתי לפני 7 שעות כך שעדיין אני בג'ט לג מטורף...
הודעה אחרונה מאת redbaron, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אחרי כמה מוסכניקים שלא מצליחים לשים את האצבע מה הבעיה, החלטתי לחפש את מזלי בפורום. העניין הוא שהרנו 5 ידנית משמיעה רעש תהודה מקדמת המכונית. הרעש אינו קיים כאשר הרכב בתאוצה. הגיר יכול להיות בהילוך או בניוטרל ואין לכך השפעה וגם לקלאץ אין השפעה. יש לציין כי החלפתי ציריה שהסתבר שאיננה הגורם לרעש. אשמח לשמוע דיעות ורעיונות, אסף.
הודעה אחרונה מאת tasaf, -
- 16 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בוא נראה אם מישהו מזהה את האוטו החדש שלי?
הודעה אחרונה מאת אבי נוף, -
- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי למישהו יש מושג היכן ניתן למצוא קטלוג המרה של מידות צמיגים ישנות , למידות הנהוגות בסטנדרט היום? אולי קיים באינטרנט? תודה משה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם משהוא ביצע, או יש המלצות לבצע? הדרך היחידה להעביר את אשתי למשהוא חמוד ופוטנציאלי
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 2 תגובות
- 925 צפיות
מעונין להחליף פיאט 128 מודל 1972, יד שלישית עם טסט ובמצב תצוגה עם חיפושית. אמיר 054-7449966
הודעה אחרונה מאת campagnola, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מועדון החמש מודה לחבר המועדון חיים שסטל על האירוח הנפלא באווירה מיוחדת ואוטנטית , ב"מקום בלב" רעננה, בשבת שחלפה. סמדר- מזכירות המועדון.
הודעה אחרונה מאת מועדון החמש, -
- 0 תגובות
- 899 צפיות
הקישור נמחק - אין קשר בינו לבין התמונה, למעט פירסומת לאתר שלך - ואת זה כבר עשית בשתי הודעות קודמות. אגב - גם התמונה הזו כבר פורסמה כאן פעמים רבות. השירשור ננעל. קובי מנהל פורום
הודעה אחרונה מאת ronyd, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
im looking to buy the 2006 krause price book where can i buy\order it ??? thanks
הודעה אחרונה מאת ג'ק, -
- 0 תגובות
- 633 צפיות
שלום רב, אני מחפש ווספה 125 סמ"ק ומעלה שנת 75 או ישן יותר. אם לווספה מוצמדת גם סירה, מה טוב. בתודה דידי. פלא - 0547830444.
הודעה אחרונה מאת didif, -
- 6 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
איזה דגם זה ETYPE 420 ? מה מיוחד בו? ומה מקור השם - 420 ? http://www.classicar.co.il/Ads/adDetail.asp?cat_id=14&sub_id=95&ad_id=7665 תודה
הודעה אחרונה מאת Ilan Sh, -
- 2 תגובות
- 996 צפיות
אהלן חבר'ה,בטח חלק מבעלי רכבי האספנות האירופאיים נתקלו במידות צמיגים בריטיות,אני אודה למי שיוכל לפענח לי את המידות הבאות למידות שאנחנו מכירים פה בארץ. 190/55R340H חישוק 135X340. 220/50R365V חישוק 195X365 תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 4 תגובות
- 914 צפיות
ראיתי היום רנו קארבל קבריולט עם מנוע אחורי של רנו 5 ...רכב ממש מדליק ובסיס מעולה לצורך שיחזור!!! ברצוני לדעת על זמינות החלקים בארץ לרכב הזה. ומה ערכו האספני בארץ כי בכזאת עוד לא נתקלתי בארץ. לכול אלו שמכירים את הרכב אשמח לתגובות..
הודעה אחרונה מאת M.Azulay, -
- 26 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
http://people.freenet.de/pony/stallion.htm הרכב הזה נוצר ע"י דילר קנדי של פורד בדומה לסוכנות של YENKO המפורסמת של GM. לקרוא להעריך ולהתלהב כיאה למוסטאנג!
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
בקר טוב חברים. על פי מה שאני רואה בשנה האחרונה, יש עירוב בין נושא "פורום רכבי אספנות" לבין נושא "מועדון החמש", שגם הוא עוסק ברכבי אספנות, מאחר ובמחשבה של טעות (לדעתי בלבד, כרגע) הוגדר הפורום הנוכחי כפורום של מועדון החמש. אם נבדוק מי מהמשתתפים הפעילים חבר ומי לא חבר, נווכח לדעתי בכך שמרבית חברי קארספורום אינם חברי מועדון החמש. מאידך, הדיונים בפורום גולשים בהרבה מקרים לנושאים ששייכים לחברי מועדון החמש ולא לכלל המשתתפים. עד עתה לא היתה ברירה, מאחר וכאמור: הפורום הוגדר כשייך למועדון. לא היתה אלטרנטיבה. מעבר לנזק מסויים שאולי נגרם לנו, חברי המועדון, מכיבוס הכביסה בפרהסיה, הרי שיש גם התבטאויות לא מתאימות (מכולנו, מבלי להאשים ספציפית, ואנא אל תקחו זאת באופ…
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
מה זה צהוב ארוך ועם שישה גלגלים? 1 2
מאת Guest AKICHU- 24 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
יאללה בחזרה לכלי רכב ולאהבה שלנו זה הדבר שאנחנו הכי מסכימים עליו הלא כן? מי הגברת הזאת? ומה הסיפור שלה? אירית
-
החידה השבועית
מאת avipel- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום ילדים. משל שהיה כך היה. היו היה שלושה חברים. איצי ביצי וצצי. לאיצי וביצי היו מכוניות אספנות. לצצי לא הייתה מכונית ולכן קינא מאוד. ביום חולשה הלך צצי למכשפה הרעה והטיל כישוף על איצי וביצי. בבוקר שלאחר מכן קמו שני החברים, ונכנסו למכוניותיהם המוערצות, והחלו בנסיעה. איצי החליט לקצר דרך מגרש בניה והופ! נכנס לבריכת בטון. ביצי גם כן נכנס למכונית והחל לנסוע, ופתאום הופ! מצא את עצמו שוחה בנחל הקישון עם מכוניתו האהובה. צצי שמח, והלך לקנות מכונית אספנות לעצמו "כמה שמח אני, כעת אני אהיה בעל מכונית האספנות היחידה". הלך וקנה מכונית באי ביי. אך אבוי! המכונית נשלחה לארץ כאשר היא עטופה בניילונים בלתי ניתנים להורדה! אנא ילדים. עיזרו לחברים לזהות את מכוניותיהם האהובות…
הודעה אחרונה מאת Type34, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
פורד אסקורט שנת 84, עקב קניית רכב חדש הבעלים מציע לי אותו בחינם, הרכב במצב נוסע, ירד מהכביש לפני כ8 חודשים. מה השלבים שצריך לבצע בכדי להחזירו לכביש? ובכדי להעביר את הבעלות עלי. תודה רבה נב: חיפשתי בארכיון, אבל מתקשה לבדוק ספציפית למקרה שלי
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/ford-cortina-convertible-1982-2ltre-power-steering_W0QQitemZ7218498345QQcategoryZ1319QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem מקורי או עבודה של מישהו עם דיסק? לי לא יצא לשמוע על הדבר הזה ויהיה נחמד לדעת אם זה אמיתי...
הודעה אחרונה מאת .liron., -
שלום לכולם, הגיליון החדש של האבטומוביל נמסר לחברת העיטוף והשילוח ויגיע בימים הקרובים לבתי המינויים (סבלנות, חברים, עוד מעט סבלנות) כשיש בו כתבות מרחיבות על אודות הנושאים הבאים: 1. סקירה מקיפה של אירוע הגביע הנודד מפארק אפק ותיעוד מצולם של שיפוץ כל ארבע המכוניות הזוכות בתחרות: הפיאט 500 של האחים ירון ואופיר וול (לכל אח יש "בונבוניירה" משלו), היגואר של משה הראל והמוריס 8 של שמעון גן-ברוך. 2. פרוייקט שוסון (ביוזמת בני הספל): הכולל שלוש כתבות על אודות ההיסטוריה של שוסון (בני הספל), השוסון בישראל (ד"ר אביתר רייטר) ומבחן דרכים לשוסון של מוזיאון אגד (דב קרדו). 3. טילון ICM - ניר עוזדור מספר על הדו-גלגלי מתוצרת הארץ. 4. דני כהנא מספר על תערוכה מוטורית היסטורית - או…
הודעה אחרונה מאת איל פלד, -
- 0 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין לדעת אם למישהו יש תיבת הגה של סוסיתא קוביה או תיבת הגה חדשה תודה, יורם מקובר
הודעה אחרונה מאת יורם, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תכנית על שיפוץ MGB GT מחר ב yes בערוץ דיסקברי 38 "השיפוצניקים" 19:00-20:00
הודעה אחרונה מאת עידן ב.מ, -
הזמנה לסרט
מאת עמי- 0 תגובות
- 735 צפיות
מועדון אספני האופנועים את כל רוכבי האופנועים והאספנים המעוניינים לראות את הסרט רצ"ב קישור לאתר: http://www.m-c.org.il/forum/forum_posts.asp?TID=365&PN=1
הודעה אחרונה מאת עמי, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אם למישהו שוכב בארון/בארגז/במחסן אשמח לרכוש ממנו... תודה מראש, אלעד.
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הסתיים החיפוש, המכונית בדרך לארה"ב. עכשיו צריך לקבל רשיון מרוץ ב- VSCCA www.vscca.com אלעד שרגא
הודעה אחרונה מאת idanst, -
שלום חברים כהיענות לפניותיו הצודקות של מנהל הפורום, אני מנסה להמשיך כאן את השירשור שנושאו התחיל באבטומוביל - וגלש לכוון שונה. להלן ציטוט: היי אבי. יש יתרונות: ראשית, אם מסתירים מידע ממישהו שחבר באיגוד מסויים, הרי שתחושתו איננה טובה. האם לדעתך יש הצדקה שפלוני לא יידע פרטים שונים הקשורים למועדון שבו הוא חבר (כגון שמות חברים לדוגמא) וזאת כאשר חברים אחרים יכולים לדעת אותם? שנית, האם אין חל על עמותה הכלל של "זכות הציבור לדעת", אשר ניתן על פי החוק לשימוש גם על ידי אלו שאינם חברי עמותה? (לדעתי בלבד ללא בדיקה משפטית). שלישית, בזמנו, ביקש חבר מועדון, ממשרד המועדון, את רשימת החברים בעלי מכוניות מהסוג מרצדס, לשם קיום מפגשים וטיולים של בעלי עניין ב…
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מחפש חלקים להילמן מינקס שלי הרכב זהה מאוד להילמן הנטר אני מחפש כל חלק דבר ראשון שמשות לכול הרכב ופגושים 0522790303 אריה
הודעה אחרונה מאת TheGhost, -
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 476 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- AmitGo
- flytomars
- IsraCar
- Yoyo770
- ArikB
- santiago
- amlh
- Tal7
- Derish
- FROGIE
- דניאל1983
- AUDIO KING
- garicho
- baer
- Night Driver
- נתנאל - Net
- DareDevil
- גולדן191
- Igalz
- Jeka88
- Aviady001
- amosbmw
- BoazB11
- sperial
- DIVON
- יבגניפ
- yoav911gt2
- rev-Match
- oferg22
- misterb
- Loder
- פלוני אלמוני21
- itaysamurai
- GTI33
- יועץ רכב
- דוד495
- Amitbak
- Ash1
- שביט
- itaimoto
- discoTD5
- Michaelgir
- Shay Shd Dave
- menir1
- yuval1111
- yuvk
- parnuk
- eran_k
- Itzik-b
