Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה רואה את כל הריבים שהולכים כאן בענייני המועדון?

 

יש עניינים לא יפים שאנשים מבחוץ לא צריכים לראות (לדעתי לפחות)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלומי, אני לא בקיא בכל הפרטים אבל אם אני לא טועה מהלך דומה עבר פורם פול גז והם פרחו לא רע?

 

שוב אני לא יודע את הפרטים אני פשוט מניח, אם תוכל לשפוך אור גם בנושא זה אשמח,

כי אני רואה שיש קישור קבוע מ CF, וגם מערכת פורומים דומה.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=46

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

פול גז הגיעו לכאן כקהילה שלמה ועזבו כקהילה כזו.

נקודות החפיפה בין קהילה של אופנוענים לבין קהילה של חובבי רכב וחובבי רכב אספנות הן שונות לגמרי.

הרצון הזה להשתייך לקבוצה ולהיבדל מהשאר הוא מובן, השאלה היא מי באמת מרוויח מזה או יותר חשוב, מי מפסיד ...

פורסם
אתה רואה את כל הריבים שהולכים כאן בענייני המועדון?

 

יש עניינים לא יפים שאנשים מבחוץ לא צריכים לראות (לדעתי לפחות)

יולי

אם אנשים לא יהנו ממידע פתוח לכל, עלול להיווצר הרושם שיש מה להסתיר...שוב במסגרת הכנת שעורי הבית שכל מי שעיניו בראשו צריך להכין, צריכה להישאל השאלה: כמה מצטרפים חדשים למועדון היגיעו בעקבות הפורום?...שאלה אגב שנילמדת בכל אונברסיטה המלמדת מינהל עסקים שנה א בואריציה זו או אחרת'-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
יולי

אם אנשים לא יהנו ממידע פתוח לכל, עלול להיווצר הרושם שיש מה להסתיר...שוב במסגרת הכנת שעורי הבית שכל מי שעיניו בראשו צריך להכין, צריכה להישאל השאלה: כמה מצטרפים חדשים למועדון היגיעו בעקבות הפורום?...שאלה אגב שנילמדת בכל אונברסיטה המלמדת מינהל עסקים שנה א בואריציה זו או אחרת'-רן

היי רן

 

השאלה לדעתי לא לענין.

 

ראשית, מאחר ואין לך דרך לבדוק את התשובה לשאלה.

שנית, אם מצבת חברי המועדון הינה על פי הפורום - הרי שהיא (למיטב ידיעתי) בירידה בשנים האחרונות, כלאמר הפורום אשם שיש ירידה בכמות חברי המועדון . . . :wink:

 

שנית, זה לא רק עניין של "להסתיר", אלא עניין של "לשחרר מידע מסוים למי ששילם ומגיע לו",

כאשר כפי שכבר הוברר (ע"י קוביסו דומני), יש את האפשרות לכולם לקרוא ולהשתתף בחלק מהנושאים.

מי שרוצה להיות מעורב בכל - שיהיה מעורב גם בעלות . . .

 

- אגב, בתגובה להודעה אחרת קודמת שלך, כתשובה אלי,

מדובר במרצדס מדגם פונטון (ולא פוטון),

ולא, בהחלט אינני חושב כמוך שהרכב שייך לקבוצה אקסקלוסיבית,

מחיר רכב כזה לא בהכרח יקר יותר מכמה רכבי אספנות אחרים.

 

יום טוב - אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
הערה של משתמש מהצד .

קודם כל, אם חברי מועדון ה5 יחליטו שהם רוצים פורום משלהם, אפשר לסדר את זה, השאלה אם זה באמת נחוץ.

לדעתי חלק גדול מתסיסתו ופריחתו של הפורום הזה הוא בגלל האינטרקציה שלו עם חובבים אחרים בתחום.

אני באופן אישי, כבר זמן מה מחלחל לי בראש לשפץ רכב אספנות ורק בגלל שאני רואה את הדברים המדהימים שעושים פה.

זה לא היה קורה אם היתה קהילה סגורה , תחשבו על זה.

השאלה אם תצטרף כחבר למועדון החמש .

אם כן - תבורך והפורום עשה את שלו והצדיק את קיומו .

אם לא - שוב הוכחה כי הפורום יותר של "אורחים" מאשר של חברי המועדון .

 

ותחשבו על זה .

 

ביי

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם
השאלה אם תצטרף כחבר למועדון החמש .

אם כן - תבורך והפורום עשה את שלו והצדיק את קיומו .

אם לא - שוב הוכחה כי הפורום יותר של "אורחים" מאשר של חברי המועדון .

השאלה היא למה לו להצטרף ? מה הוא מקבל ?

 

ומצטער , החוק שאישרו לפני כ 15 שנה על הורדת הסכום באגרה ובביטוח בעד הורדת שעתיים מהנסיעה באמת מרשים , אבל זה היה לפני 15 שנה . מה עכשיו ?

 

על חניה לשלם ? על ירחון ? ( ירחון מצויין וכאן אני מחמיא לאייל פלד :mm_yeah: )

 

אני אתן לך משל שרשם חברי הטוב עידן :

 

ציטוט :

- שלום, יש לי מכונת תפירה ישנה ואני מחפש חלקים לתיקונה.

- הגעת למקום הנכון ידידי! חלקים יש אצל פרוייקה הג'ינג'י בפסאז'. עכשיו, למה שלא תצטרף למועדון?

- למועדון אספני מכונות התפירה? שמעתי עליו. מה עושים שם?

- נפגשים כל יום שישי בבית קפה, ולפעמים באים עם המכונות בשבת יפה לאיזה פיקניק ותופרים יחד.

- נחמד. אבל מה נותנת לי החברות?

- הנחה בחניה בבית הקפה. אה, כן. וגם עותק דו שנתי של "מבעד לקוף המחט", מגזין המועדון.

- ננננננחמד.... וזהו? אז בת'כלס שווה להיות חבר מועדון רק בשביל החניה?

- בוודאי, חברות זה 100 שקל וחניה זה 2 ש"ח כפול 52 שבועות אז יוצא שאתה חוסך 4 שקלים.

- ת'כלס לא נראה לי כל כך שווה.

- אבל אל תשכח שאם לא פעילות המועדון המבורכת משנת תשכ"א לביטול מס הקניה על מחטים היית רואה בול מס קניה על המחטים שלך היום! זו לא סיבה מספיק טובה?

- בטח טובה. תבוא עליכם הברכה. אבל המכונה שלי בכלל לא חייבת במס קניה. וזה היה בתשכ"א, מה אתם עושים היום?

- התחלת עם הגישה השלילית? תיכנס ותשנה מבפנים! ואם לא, תשתוק. חצוף!

 

וזה בערך מה שקורה כאן .

 

מצטער , לא מוכן לשמוע "תיכנס ותשפיע" , זה מגוחך .

 

ולא נעים , אבל הפורום הזה מאכלס את כ-ל אוכלוסיית הרכב שמתעניינת באספנות !

 

לא רק את מועדון ה 5 . נקודה .

 

מה שקורה כאן זה שיש "עדיפות" לחברי מועדון כאשר למעשה הפורום הזה הוא פורום של כ-ו-ל-ם !

 

לא ידעתי שכאשר משלמים דמי חבר למועדון ה 5 זה נותן ייחוס בפורום ציבורי כביכול ( ידוע שהוא ממומן מכספים פרטיים . שלא תעיזו להגיב , זה לא מכספי המועדון שלכם )

 

הרוב כאן הם אנשים שבאמת אוהבים רכבי אספנות ואף אני מעוניין לקנות ומגשש אחר כלה מתאימה .

 

לא רק , תמיד החזקתי ואחזיק רכבי אספנות ( לא מבחינת גיל , אבל בהחלט מיוחדים... )

 

אני גם לא מקבל את הטענה שרכב אספנות חייב להיות "מקורי" . אני ועוד רבים מעדיפים רכבי אספנות משודרגים טיפה .

 

ואני שעה מבלבל ת'מוח מפני שגם אני חושב שהגיע הזמן שתפתחו "פורום" משלכם של מועדון ה 5 בלבד . זה יחסוך המון בלאגן וסיכסוכים .

 

ולפני שאתם נותנים תשובה מתלהמת , אז קחו אוויר , ספרו עד 10 ותקראו שוב בנימה רגועה .

 

זה יכול להיות דיון מעניין ומי יודע אולי יקרה הבלתי יאומן ואנשים כאן יפסיקו להיות כלכך "מקובעים"...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

ספרתי עד 10

 

אז ראשית תודה על המחמאה הנוגעת ל"אבטומוביל" אני מניח ששמי כעורך משותף נשמט בטעות מכתיבתך...

חוצמיזה נקעה נפשי מסילופים והטית עובדות:

1. חוק רכב אספנות שודרג רק לפני שנה כתוצאה מפעילות המועדון. בדרך היה גם עניין הביטוח אבל אל תתן לעובדות האלה לבלבל לך את המוח, אם יש לך רכב אספנות, תהנה מהתעריפים המוזלים ורק תזכור בזכות מי זה היה וגם הווה.

2. נמרוד כבר אמר שפעילות המועדון והישגיו הם דבר מתמשך. אבל אני מניח שזה מורכב מדי בשבילך.

3. אם לעוות אז עד הסוף..למה לא להשמיץ קצת את מנהלי הפורום באמירה שיש כאן עדיפות לחברי המועדון. אז אני זורק לך אתגר, תן דוגמא אחת לזה.

4. היות ואתה רוצה בעצם להרחיק את חברי המועדון מפורום שהמועדון ייסד (עוד דוגמא לאי פעילות של הועד...) אז יש לי הצעה ידידותית שמיועדת רק לך ולפי דבריך מאד תשמח בה: אל תכנס למועדון, לא נדרוש ממך להשפיע מבפנים, תמשיך לשבת ביציע, תעורר מדי פעם דברים מסולפים ותהנה מהחיים ברכב האספנות שלך.

וכל זה כתבתי אחרי שספרתי עד 10....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

שוב שלום לכולם.

 

הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות למועדון מבחינת פרסום (לדעתי לפחות) הוא הפיצול שדובר עליו. נקודת המבט שלכם על הדבר צריכה להיות במצב הרצוי הבא:

 

-אתר מועדון החמש - ספינת הדגל שתוביל את מסע הפרסום ואת הלוק הרעיוני של מועדון החמש, בתוכו פורום פנימי שרק חברי המועדון יוכלו להתדיין. פרסום הארועים יופיעו מחוץ לפורום, שתפקידו העיקרי (של הפורום) יהיה סיפוק לשיחות ובדיחות פנימיות של המועדון, כמו כן ריבים פנימיים.

 

-פורום הרכבי האספנות של קארס פורום- יופק כפורום ה"פרסומי" של המועדון, בו ידברו על חוויות האירועים, שאלות, פרסומים והפתעות וכיוצא בזה. עם דגש על קבלת וחפיפת חברים חדשים. מבחינת המועדון כל חבר בפורום האספנות שלא חבר במועדון החמש צריך לשמש כאובייקט רלוונטי. ובפורום הזה יוכל לפנות פנים אל פנים ולגלות את רזי המועדון.

 

הפיצול יהווה כמין סוג של "טיזר", עינייני היום יום יידינו בקארספורום, אך כדי להבין את הבדיחות ואת ההוויה (כולל הוכוחים) נסתקרן להרשם כחברים מן המניין. הפיצול ימנע את העובדה שהיום אתה מקבל את כל המידע הנחוץ ממועדון החמש והפורום גם ללא הרשמה. כעת תוכל לקבל את כל המידע, אך כדי להרגיש "בחברה" רישום יהיה יותר נכון.

 

נקודה חשובה נוספת היא העובדה הכואבת שאנו רואים את הויכוחים האינסופיים כמראה לדרך שבה המועדון מתנהל. ולא רואים את הדברים הטובים. ויכוח אשר לא יתאים לגוף הפורום יועבר לפורום הפנימי בו כל חבר וחבר יוכל להביע את דעתו ולהתדיין בעניין.

 

הבעיה העיקרית שלנו יכלה להפתר אם על כל הודעה "רעה" שעולה בפורום הייתה עולה הודעה "טובה" . אנשים מטבעם רואים יותר את הויכוחים ושוכחים את הטוב ואת ההילולים. הדיונים הללו חשובים מאוד ויש להעלותם ללא ספק. אך לא לכלל העולם, אלא רק לנו (חברי המועדון).

 

אבי .פ.

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם
השאלה אם תצטרף כחבר למועדון החמש .

אם כן - תבורך והפורום עשה את שלו והצדיק את קיומו .

אם לא - שוב הוכחה כי הפורום יותר של "אורחים" מאשר של חברי המועדון .

 

ותחשבו על זה .

 

ביי

דרור .

מה המטרה שלך ? שאנשים יצטרפו למועדון או שיהיו יותר אספני רכב ותהיה יותר תרבות של אספנות ?

מה כדאי לטפח יותר , את היסודות או את מה שכבר בנוי ?

תחשוב על זה

פורסם

התשובות בציטוט שלך :

 

אז ראשית תודה על המחמאה הנוגעת ל"אבטומוביל" אני מניח ששמי כעורך משותף נשמט בטעות מכתיבתך... ממש לא , פשוט אני הבנתי שאייל שילם מכספו ולכן חשבתי שהוא ה"בעלים" ותאמין לי שלא ידעתי שאתה אחד העורכים . אז מספיק עם הרגשי נחיתות .

 

1. חוק רכב אספנות שודרג רק לפני שנה כתוצאה מפעילות המועדון. בדרך היה גם עניין הביטוח אבל אל תתן לעובדות האלה לבלבל לך את המוח, אם יש לך רכב אספנות, תהנה מהתעריפים המוזלים ורק תזכור בזכות מי זה היה וגם הווה. אבל מה עכשיו ? זה היה אז ועכשיו מה ?

2. נמרוד כבר אמר שפעילות המועדון והישגיו הם דבר מתמשך. אבל אני מניח שזה מורכב מדי בשבילך. נכון דבר מתמשך , היה לי מוסכניק שהציע לי ולאחרים "פרוייקטים" שהוא בונה , אבל זה לא היה יעיל מבחינתי ומבחינתם כי הם רוצים משהו ביד ולא איזה פרוייקט עתידי ואם לא הבנת אז מה אתם מציעים ??? אני יודע על חניה ועל ירחון , זהו ? זה לא מספיק . מצטער . ***הטקסט נמחק, אין לערער על סמכות המנהלים מעל גבי הפורום. תלונות והשגות בנוגע לניהול הפורום - בה"פ לאחד המנהלים בלבד!***.

3. אם לעוות אז עד הסוף..למה לא להשמיץ קצת את מנהלי הפורום באמירה שיש כאן עדיפות לחברי המועדון. אז אני זורק לך אתגר, תן דוגמא אחת לזה. המשתמש "זוסט" ההוא שגנבו לו את המרצדס , ואני לא אמשיך לנקוב בשמות , ***הטקסט נמחק מאותה הסיבה המודגשת למעלה, תלונות בה"פ לאחד המנהלים***.

4. היות ואתה רוצה בעצם להרחיק את חברי המועדון מפורום שהמועדון ייסד (עוד דוגמא לאי פעילות של הועד...) אז יש לי הצעה ידידותית שמיועדת רק לך ולפי דבריך מאד תשמח בה: אל תכנס למועדון, לא נדרוש ממך להשפיע מבפנים, תמשיך לשבת ביציע, תעורר מדי פעם דברים מסולפים ותהנה מהחיים ברכב האספנות שלך. חביבי , על רגשי נחיתות כבר דיברנו לא ? אף אחד לא אמר שתלכו מכאן , אז אל תנסה לסובב את זה לכיוון הזה בכלל . זו פשוט גועלות ואין מילה אחרת לתאר את זה . אל תנסה להוציא אותי כאיש הרע ששונא את המועדון הזה . אני חושב שהגיע הזמן או כמו ששלומי אמר לתת תת קטגוריה ר-ק לחברי המועדון ! שרק הם יגיבו שם . כי זה פורום של כ-ו-ל-ם ! ואם אתם רוצים רק חברי מועדון אז יאללה , שלומי זרק לכם כפפה שהוא מבחינתו נותן לכם תת פורום משלכם , אז מה הבעיה ? אתם אמורים לשמוח..

ולספור עד 10 מ-ע-כ-ש-י-ו !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
מה המטרה שלך ? שאנשים יצטרפו למועדון או שיהיו יותר אספני רכב ותהיה יותר תרבות של אספנות ?

מה כדאי לטפח יותר , את היסודות או את מה שכבר בנוי ?

תחשוב על זה

אהממ..לא כל כך הבנתי את השאלה...תיכף תגיד שהמועדון הוא אנטי תרבות האספנות כאן.

אם תסכים איתי שהמועדון הוא נושא דגל האספנות ותרבות האספנות אז ברור שהצטרפות למועדון וחיזוקו, יחזקו גם את תרבות האספנות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/


×
×
  • תוכן חדש...