Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיכיתי וחיכיתי אז יצאתי מההסגר ואני חושב שזה רמבלר אמריקן משנת 1959 או 1960.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בני, אתה חופשי, ואתה טועה...

 

והנה רמז: שמה זהה לזה שנהרג בדו קרב עם אחד ממלכי ישראל האגדתיים.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

רק אחד עולה לי לראש וזה גוליית....(רכב גרמני משנות החמישים ותחילת הששים). הבעיה היא שהגריל לא דומה לזה של גוליית למרות שהבודי זהה. ייתכן שהשתילו בה גריל של רמבלר...

בתמונה הרמבלר)

1977-American-at-Foscos2.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני, אין כמוך... אתה תותח... נראה לי שאני אכניס אותך חזרה להסגר ;-) אכן זוהיא גוליית 1100. לא כל כך סטנדרטית, לכן אמרתי שזה יהיה קשה...

 

פה אני נאלץ להחזיר את בני להסגר, ולצרף אליו את קובי מילוא.

 

ונעבור לקורבן האחרון להיום: (אל דאגה... מחר יהיו חדשים...)

קורבן מס' 4:

AZ26.jpg

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

זוהי Vanden Plas Princess 1100 משנות השישים, שהיא למעשה גירסה מהודרת של מוריס 1100

 

ידוע על אחת כזאת שנת 1964 באור יהודה אצל אחד שקנה וויליס מחבר, אבל הוא ממש שונא את מועדון ה-5 - אז אין סיכוי לראות אותה...במפגשים לפחות.

 

הנה דוגמא למכונית במצב טוב יותר...

 

vanden-plas-princess-1100-3.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

דימה - תחזיק מישהו אחר בהסגר...:twisted:

 

מצטער צביקה, אבל זו לא וואנדן-פלאס, אלא MG, כמו שכתב אילן. רואים אפילו את הסמל בחלק העליון של הגריל. לגבי השנתון, קשה לדעת משום שהן יוצרו בשנים 1962-1968 עם מנוע 1100, ואח"כ בשנים 1968-1973 עם מנוע 1300, שניהם עם שני קרבורטורים (למעט סידרת 1300 אחת שיוצרה עם קרבורטור אחד, אבל לא נהיה קטנוניים...). היו דגמי 2 ו-4 דלתות, והיא עברה את השינויים בין MK1 ל-Mk2 כמו המוריס. לפי הזווית של הכנף האחורית הגרוטאה ניראית כמו Mk1, ואם היא צולמה בארה"ב סביר שהמנוע הוא 1300.

זה היה דגם ספורטיבי על בסיס המוריס/אוסטין 1100, במסגרת ה- Badge Engineering שהיה מקובל אז באנגליה.

60_mg1100.jpg

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

לא נראה שהתמונה צולמה בארה"ב, כי בשורה מאחור מבצבצת לה אופל מנטה A שלא שווקה בארה"ב מעולם. ובצד ימין של התמונה ממש מאחורי ה-MG ניתן להבחין באחוריה של פורד אנגליה, כך שאם לשפוט באמצעות כמות הרכבים האנגליים, מדובר במגרש גרטאות שנמצא בממלכה הבריטית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לעומת זאת, עומדת ליד ה-MG1100 גם MGB עם סימני זיהוי אמריקאים מובהקים, שלא היו במכוניות האנגליות: פס קישוט לבן לאורך המכונית, ופנס איתות על הכנף הקדמית. מצד שני, יש תופעה מוכרת של ייבוא גרוטאות של MGB מארה"ב בחזרה לאנגליה לצורך שיפוץ, אז יתכן שזה בכל זאת באנגליה.

כדי להוסיף לבילבול, עומד שם גם ג'יפ וואגוניר, אז לך תדע...

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
נהיה משעמם,אז כנראה הגיע טורי לעלות חידונים,

והפעם: זהו את הגרוטאה!

 

קורבן מס'1:

רמז: המגרש באמריקה

הנחת המוצא בחידון הזה, שהמגרש בארה'ב, הרי כך כתב V8 וחצי אז מדוע לייצר ספקולציות.

הסימנים והתוספות שקיבלו רכבים אירופאיים כאשר הגיעו לארה'ב יכולים לשמש רמזים, ואם יש צורך ניתן לנפותם/להתעלם מהם לצורך זיהוי קל יותר.

לעיתים הבדל בין פנסי איתות קדמיים ריבועיים/עגולים או תצורת 2/4 דלתות מאפשרים להבדיל בין יצרן מסויים למשנהו.

אילן

פורסם

המגרש הוא אמריקאי, וזה היה אחד קל... MG, אבל 1100 64.

 

קובי, אתה מתפרע! אני יאלץ לחסום אותך... :-D;-)

 

טוב הגיע הזמן לעלות רמה, עוברים לבלגיה

 

והנה קורבן מס' 5:

רמז: זה לא סובארו...

 

בני, קובי, אתם מוזמנים להיצטרף

123.jpg

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:


×
×
  • תוכן חדש...