Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבר'ה אני הולך לישון בכיף זדוני שיש לי את הפתרון ולכם עדיין אין .....

 

 

נקווה שמישהו אחר ייתן את התשובה

 

ביינתיים תמונה....

 

אילן

DSC00041.jpg

פורסם

בני ?? מיצובישי ??

 

זאת טויוטה Crown סדרה 50 שיוצרה בין 9/67 ל 01/1970

כבר אז היפנים היו מחליפים מודל כל 3-4 שנים

 

קובי צדק אך פספס את הדגם. וקל לפספס כשלטויוטה Crown היו 9 סדרות שונות, החל משנת 1955, והיצע המנועים היה עד V8.

 

אילן ש.

S12%5B1%5D.jpg

פורסם

אם קובי אומר, אז קובי צודק... חלקית... זאת טויוטה קראון 68

 

בני?! אני לא מאמין עליך.... אתה מאבד מכישוריך... ;-)

 

עירן- לצערי, כל המכוניות שנראות בשירשור הזה אינן עוד...

 

אילן- תודה על ההרחבה

 

אבל הנה עוד כמה:

 

קבלו אותם- קורבנות 26, 27, 28, 29.

 

בהצלחה...

27.jpg

28.jpg

29.jpg

26.jpg

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

מאבד מכישוריי, אעלק. שכחת מי ענה הכי הרבה פיתרונות להודעה עם הדופין והגרהם.

אותך לקובי המנהל...:-)

אז אם תמשיך להתחצף לא אספר לך שהרכב עם המכסה הפתוח הוא לינקולן מתחילת שנות החמישים...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
מאבד מכישוריי, אעלק. שכחת מי ענה הכי הרבה פיתרונות להודעה עם הדופין והגרהם.

אותך לקובי המנהל...:-)

אז אם תמשיך להתחצף לא אספר לך שהרכב עם המכסה הפתוח הוא לינקולן מתחילת שנות החמישים...

באמת חוצפה - זה לינקולן קופה. מצאתי תמונה של אחת משנת 1953, אז כנראה שזהו השנתון הנכון:

 

88011.1953.Lincoln.Capri.Coupe.jpg

 

לגבי מספר 27, אני עוד פעם מהמר על טויוטה קראון (מה יש לי מהיפניות האלה...).

 

Toyota_Crown64full.jpg

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

החידון מגניב אך משהו כאן לא כל כך פייר

 

מה זה חידון סביב השעון ???

 

כמעט פעיל 24 שעות ביממה.....

 

לגלוש ב 11:00 בבוקר ????

 

ב 15:00

 

ב 20:00

 

ב 02:00 לפנות בוקר ???? לא לכולם יש זמן.

 

החידון הזה יכול להיות למעשה אין סופי, כמספר הגרוטאות ב Junk Yard בעולם.

 

למה, למשל, לא להגביל את הפעילות בחידון בין 21:00 ל 23:00 כל יום.

 

אילן

פורסם

לפי בקשה של אילן, מעכשיו, התוצאות יתפרסמו כל יום ב 20:30.

 

ולזוכים של היום:

 

תמונה מס' 26- בני. אבל כיוון שהוא לא רוצה לגלות לי שהרכב הוא לינקולן, זה לא נחשב... :wink::-P

 

תמונה 27, 28, 29- כמו תמיד, קובי מילוא. (קובי תוריד את הקצב, תן גם לאחרים הזדמנות... :roll::wink: )

 

והנה כמה גרוטאות חדשות...

קורבנות מס' 30, 31, 32, 33, 34.

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

תמונה 34 מזכירה לי מקדימה טנדר פיז'ו - רכב שיש לי אליו עדיין סנטימנטים, לכן אני מהמר שזאת פיז'ו 404 ולא סתם אחת אלא עם גג נפתח

 

אילן

פורסם

תמונה 30

 

ברור שזאת סטיישן מהשנים 65-72 בערך.

בתחילה חשבתי שזאת פורד אך אח'כ הבנתי

שזאת אופל קדט או המקבילה ווקסול ויוה

היתה לא מזמן כזאת למכירה כאן בארץ

 

אני מהמר על ווקסול ומצורפת תמונה שמצאתי באינטרנט

אילן

std_1969_Vauxhall_Viva_Estate_-LF-3.jpg


×
×
  • תוכן חדש...