Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המכוניות האלו יוצרו תחת שלושה מותגים:

  1. Hillman Imp
  2. Sunbeam Imp
  3. Singer Chamois

ההבדלים היו ברמות הגימור ובהספק המנוע. בנוסף היה גם דגם קופה בשם סטילטו או קליפורניאן, אבל הוא לא זה שבתמונה.

למיטב ידיעתי, הסמל של הסאנבים ושל ההילמן היה לרוחב ה"גריל" הקדמי (אין שם באמת גריל - המנוע מאחורה), ואילו לזינגר היה סמל קטן יותר על המכסה הקדמי, כמו בגרוטאה שבחידה. לכן נראה לי שזה בכלל זינגר.

 

לסיום - תמונה של זינגר (ושימו לב לסמל):

std_Imp.jpg

 

ועכשיו של סאנבים:

fs_dscf0220.jpg

 

האמת - זה כבר לא ממש משנה - אני סתם טרחן...

 

יום טוב,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

תמונה 33 - רנו דופין ( יוצר גם בארץ... )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שימו לב: הרגע שחיכיתם לו- התשובות:

30- ווקסהל ויוה

31- סאנבים אימפ

32- סימקה ראלי 1

33- רנו דופין

34- פז'ו 404

 

 

והנה עוד כמה גרוטאות:

 

להלן קורבות מס' 35, 36, 37, 38.

 

בהצלחה...

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

35 - דאף 33 המכונית הראשונה עם גיר רציף ( עוד בשנות השישים )

 

daf33.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

37

חדי העין ישימו לב לקטנות - לא מצויין שום סמל או כיתוב של פיאט למרות שמבחינה חיצונית זה מפתה להשיב על התמונה כפיאט.

אוטוביאנקי 111

הוצג בשנת 69, מנוע 1438 סמ'ק, 75 כ'ס, משקל 939 ק'ג

 

38 פורד זודיאק - בסביבות מודל 1972 MARK IV -

 

אילן ש.

a111_01-02.jpg

1972fordzodiacmarkiv_left_552x302.jpg

a111_13.jpg

פורסם
אתר עם תמונות מדהימות של פורד זודיאק (אמנם מודל מוקדם יותר לזאת שהופיעה בחידון.)

 

http://www.taunus-zodiac.ch/fordzodiac.htm

 

כמה שהרכב לא היה מוכר יחסית כאן בארץ.

 

האם הוא לא יובא באופן שוטף ורק הטאונוס הובאה באותו זמן ??

 

 

אילן

 

שלום.

תגיד כך

כמה שהרכב לא היה מוכר יחסית כאן בארץ לי!!!

הרכב היה ידוע מוכר ונפוץ ומצוין.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ילדים! לא לריב!

 

הנה התשובות שכולכם חיכיתם להן:

 

35- דאף 33

36- אלפא ברטונה

37- אוטוביאנקי 111

38- פורד זודיאק

 

והנה לכם עוד כמה לשבת:

 

קורבנות מס' 39, 40, 41, 42, 43.

 

בהצלחה...

39.jpg

40.jpg

41.jpg

42.jpg

43.jpg

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:


×
×
  • תוכן חדש...