Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שגם אני קראתי את הכתבה ביום שישי, ואמנם הבחור אומר שם הרבה מילים נחמדות, אבל הקטע עם ה"היינו גונבים רכבים" ממש צורם לי.

גם אני הייתי ילד, גם בחברה שלי עשינו שטויות, אבל צר לי, כמו שלא היה מתקבל וידוי של "כן, גם אני סחרתי קצת בסמים בתיכון" כך אני חושב שלהתהלל בגניבות רכב קטנות בימי נערותינו - אין בזה משהו ראוי.

 

יותר מזה - מצער שהבחור קיבל במה לומר כאלה דברים בעיתון שמתיימר לאהוד רכב ואת הנושא המוטורי, וכשכמה עמודים לפני יש כתבה על המסחרה שגנבים עושים מגניבה של כלי רכב.

 

 

רון.

 

ונ.ב. - למשה הרפורם, אני לא רואה אותך סולח לילד שייכנס לך למחסן ויתחיל לפרק את הלוטוס, כך שאין בי חמלה או הבנה לשום פעולה של פגיעה ברכוש הזולת, גם באמתלה של "שטויות של ילדים"

אני הייתי ילד ולא דפקתי \ גנבתי \ הרמתי שום סמל.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אני הייתי ילד ולא דפקתי \ גנבתי \ הרמתי שום סמל.

אז עשית משהו אחר

אכלת תפוזים בפרדס של מישהו בלי רשות

פוצצת למישהו את הכדור

לקחת סיבוב על אופניים של מישהו

העתקת במבחן במתמטיקה

חסר?

הכל אותו דבר

צאו מזה כבר

 

:wink:

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

זה אפילו גרוע ממה שחשבתי. בנאדם מתוודה (בגאווה יתרה) על כך שהוא גנב מכוניות, וחברי פורום קופצים להגן עליו בטענה שכשאתה ילד הכל מותר.

 

אז יש לי חדשות בשבילכם. בגיל 15-16-17 אם אתה לא יודע שאסור לגנוב, משהו דפוק מהיסוד בחינוך שלך.

אם (בכל גיל) אתה חושב שהעתקה במבחן במתמטיקה זהה לגניבת רכוש של בנאדם אחר, משהו דפוק מהיסוד בחינוך שלך.

וגניבת רכוש - תפוזים מהפרדס, סמלים מהמכונית, מכונית מהחניה, טלויזיה מהדירה, כסף מסניף הבנק... אין כל הבדל בין הדברים.

מי שחונך ש"מותר לשנורר תפוזים מהפרדס", ואולי גם "לפלח אבטיח מהמכולת", ואם אפשר "לקמבן סמל של מרצדס מהשכן", ימשיך אחר כך ויגנוב דברים אחרים. אלא אם הוא מבין את הטעות שלו ו/או שילם עליה.

כותב ה"כתבה" המדוברת, ללא ספק סובל מבעייה קשה להבין למה לגנוב "לילד השקט" את האוטו זה לא בסדר, ולמה אנשים שירדו בבוקר וגילו שהאוטו נעלם להם ולא יחזור בגלל שהתחשק לו לעשות סיבוב ולזרוק - זה לא בסדר.

 

מרתיח אותי במיוחד לגלות שפורום כל-כך רגיש לגניבות, שאנשים בו מחזיקים מכוניות נדירות, עם חלפים שקשה להשיג (כן, חלקנו אפילו מתקשים למצוא סמלים. לא לכולם יש רנו ופולקסווגן בחניה), מקבל בכזו סלחנות ואפילו בחיבה וידוי של גנב רכב עלוב נפש, שמחר עשוי לרוקן להם את החניה בה עומדת הקלאסיקה המשתפצת.

 

מעניין אם גם אז, הם יוכלו לתרץ את הגניבה ב"שובבות" של ילדים.

פורסם

רועי, כל מילה מסלע...

 

(הזהר שלא יקמבנו לך את הסמל של הרולס-רויס מהסמלון שלך...:))

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

צוקרמן, כל הכבוד!

 

מעניין אם אותם אנשים שעכשיו מתייחסים בסלחנות לאותו גנב (גם אם בעברו...) שמתפאר במעשיו, יגיבו בת'רד הבא, של רכב האספנות הבא שיגנב, בצער.

 

גנב הוא גנב! זה שיש לו רכב אספנות לא גורם למעשים שלו להראות "תמימים" יותר.

אני נורא מצטער, אבל אם בגיל 17 גניבת רכב נראית לך כ"מעשה שטות" או "קונדס" - משהו דפוק בתפיסה שלך.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
משה והרפורמים נראה איך אתה תגיב כשיורידו לך את הסמל מהאוטו, או כשתתפוס על חם ילד בן 13 עושה את זה.
סמל של לוטוס עולה מעל 300 ש"ח. רבאק. :roll:

אכלת תפוזים בפרדס של מישהו בלי רשות
זה חוקי. כל עוד אתה בתוך השטח מותר לך לאכול כמה שאתה רוצה, רק אסור לקחת איתך. היות ורוב השטחים גם מוחכרים מהמנהל, יש זכות מעבר בהם לציבור. לידיעה.

 

ועכשיו ברצינות, אני מאוד מקווה שאותו מישל הוא היום אדם נעים ומתחשב, אבל מהסיפורים שלו עולה הרושם שהוא היה חוליגן וברברי לא קטן בתור ילד, וצר לי שהוא לא מנסה להצניע את הפרטים הללו מעברו, שכן הם לא מוסיפים כבוד לאיש.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אוף איתכם.

 

מכל דבר אתם עושים פיל.

אני מכיר את מישל אישית.

הוא בחור מקסים, אב למופת וחבר אהוב במועדון הדה שבו שלנו.

 

כל הדיון הזה התנפח ללא פרופורציה או סיבה, והכל בגלל סיפורי משובת נעורים... וחוצמזה - ממתי "לקחת" (מאבא של אחד החברים) רכב ללא רשות ולנסוע לים" - זה גניבה? (תזכרו טוב טוב, גם אנחנו לקחנו את הרכב מההורים ללא רשות איזה פעם או פעמיים...)

 

מספיק להיות חבורה של פלצנים נפוחים.

 

מישל הוא אחד משלנו, ולא מגיע לו לקבל כזו ביקורת.

 

חג שמח לכולם!

אמיר

(דה שבו צהובה)

פורסם
אוף איתכם.

 

מכל דבר אתם עושים פיל.

אני מכיר את מישל אישית.

הוא בחור מקסים, אב למופת וחבר אהוב במועדון הדה שבו שלנו.

 

כל הדיון הזה התנפח ללא פרופורציה או סיבה, והכל בגלל סיפורי משובת נעורים... וחוצמזה - ממתי "לקחת" (מאבא של אחד החברים) רכב ללא רשות ולסוע לים" - זה גניבה? (תזכרו טוב טוב, גם אנחנו לקחנו את הרכב מההורים ללא רשות איזה פעם או פעמיים...)

 

מספיק להיות חבורה של פלצנים נפוחים.

 

מישל הוא אחד משלנו, ולא מגיע לו לקבל כזו ביקורת.

 

חג שמח לכולם!

אמיר

(דה שבו צהובה)

מאז בריאת העולם

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

כל הדיון הזה התנפח ללא פרופורציה או סיבה, והכל בגלל סיפורי משובת נעורים... וחוצמזה - ממתי "לקחת" (מאבא של אחד החברים) רכב ללא רשות ולסוע לים" - זה גניבה? (תזכרו טוב טוב, גם אנחנו לקחנו את הרכב מההורים ללא רשות איזה פעם או פעמיים...)

 

מספיק להיות חבורה של פלצנים נפוחים.

 

מישל הוא אחד משלנו, ולא מגיע לו לקבל כזו ביקורת.

אולי אתה לקחת את הרכב של ההורים שלך ללא רשות (דבר שאגב נחשב כגניבה), אבל לא כולם כמוך

 

מישל הוא אולי חבר בקהילת האספנים ואם כבר אז רק בגלל זה מגיע לו לקבל ביקורת חריפה מאוד מכולנו

 

והפלצנים היחידים כאן הם אלו שטוענים שגניבת רכב היא מעשה קונדס (להזכירך את המקרה של אבי דגן (ז"ל) - גניבת רכב שלא הסתיימה בגניבה בלבד...)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

גאווה, שויץ, אגו למיטב הבנתי הם מושגים שזרים לרוח הכתבה הזו.

 

מדובר בסיפור אמיתי מהחיים ללא זיופים או התייפות ובכך עוצמתו והעניין שבו.

 

יתרה על כך יש להעריך את הדמות בכתבה על הכנות והישירות בה הוא מציג את עצמו בלי לנסות להאדיר את שמו או להתחבא מאחורי צביעות ופוזה.

 

זהו מסמך דקומנטרי טהור, התייחסות יצירתית ואמיתית לנקודה ולחיבור שבין אדם למכונית, כפי שציינתי בהודעה הפותחת – משהו שונה שלא בקונצנזוס.

 

הכתבה אינה מעודדת, מתגאה או מצדיקה גניבת רכב, "אלה החיים" כפי שניתן לתרגם מצרפתית, זה הסיפור. נקודה. אמיתי, קצת טוב קצת רע - אנושי.

 

הבחור בסיפור כפי שכבר ציינתי הוא איש טוב, הגון וישר ויתרה על כך חושף בפנינו תכונה שהיא כל כך נדירה – פשטות וכנות.

 

חלק מחינוך טוב הוא ההכרה שהעולם אינו מקום שכולו טלית שכולה תכלת, יש בו עליות ומורדות, דברים טובים ורעים.

 

חלק מחינוך טוב הוא היכולת להשלים ולחיות עם כך שיש שונה מאיתנו, שלפעמים בהתייחסות לאותה נקודה הלך מחשבותיו יהיה שונה לחלוטין.

 

חלק מחינוך טוב הוא היכולת להסתכל על הסיפור בכללותו ולעומק ולא להכליל ולהכפיש על סמך קטעי דברים שהוצאו מהקשרם.

 

 

יואל

פורסם

כל הדיון הזה התנפח ללא פרופורציה או סיבה, והכל בגלל סיפורי משובת נעורים... וחוצמזה - ממתי "לקחת" (מאבא של אחד החברים) רכב ללא רשות ולנסוע לים" - זה גניבה? (תזכרו טוב טוב, גם אנחנו לקחנו את הרכב מההורים ללא רשות איזה פעם או פעמיים...)

לקחת את הרכב של ההורים שלך, ללא הסכמה - זה עדיין חמור. אבל אלה ההורים שלך. ובסופו של דבר, אתה תחזיר את האוטו לחנייה. נכון?

הוא, העלים שתיים-שלוש מכוניות, מבלי להחזיר אותם.

 

אני רוצה לראות אם מישהו היה נכנס לדיאן שלו ויוצא להתחרע בחולות (ולא מחזיר).

 

 

פלצנים?

כדאי שתבדוק טוב טוב מי פה נופח באמת.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

×
×
  • תוכן חדש...