Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי שמן סינטטי משובח מאוד ויקר, ופילטר מקורי, עוד לא הרכבתי אותם עד שאני לא אהיה בטוח לגבי שורש הבעיה, אם כי כרגע נראה לי שיש פה מס' בעיות. בכל מקרה, אני לא הולך לבצע כלום לפני בדיקות מעמיקות.

כרגע אני מברר בפורומים בחו"ל לגבי בדיקות וואקום, שכן מבנה הסעפת מאפשר בדיקה של שסתום אחד בלבד בכל פעם, ואני מתלבט בין שימוש ב4 שעונים, לבין שימוש בשעון אחד ובדיקה של צילינדר אחד בכל פעם.

כמו כן, אני צריך גם שעון קומפרסיה. למישהו יש המלצה על מקום בו כדאי לרכוש אחד ועל טווח מחירים מומלץ?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כפי שחלקכם יודעים, וחלק ידעו מיד, יש לי שני קרבורטורים כפולים (לוע לכל צילינדר) של דלאורטו, כך שאין סעפת מאוחדת לכולם.

מה ההלכה לגבי שימוש במד וואקום במקרה כזה?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
כפי שחלקכם יודעים, וחלק ידעו מיד, יש לי שני קרבורטורים כפולים (לוע לכל צילינדר) של דלאורטו, כך שאין סעפת מאוחדת לכולם.

מה ההלכה לגבי שימוש במד וואקום במקרה כזה?

בדיקה בשעון וואקום, היא בחיבור לסעפת היניקה, בהנחה שקימים שתי סעפות נפרדות לכל קרבורטור כפול, הבדיקה תיהיה ביציאת וואקום, (במידה וקיימת) במרכז כל סעפת יניקה, שתשקף מצב וואקום, ואטימות לכל שני צילנדרים בנפרד, בלי קשר במספר הלועות בקרבורטור, ובלי קשר שקיים לוע לכל צילינדר!

{ אתה בטוח שיש לוע לכל צילנדר, ולא קרבורטור אחד כפול לכל שני צילנדרים? תמונה תעזור מאד).

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
בדיקה בשעון וואקום, היא בחיבור לסעפת היניקה, בהנחה שקימים שתי סעפות נפרדות לכל קרבורטור כפול, הבדיקה תיהיה ביציאת וואקום, (במידה וקיימת) במרכז כל סעפת יניקה, שתשקף מצב וואקום, ואטימות לכל שני צילנדרים בנפרד, בלי קשר במספר הלועות בקרבורטור, ובלי קשר שקיים לוע לכל צילינדר!

{ אתה בטוח שיש לוע לכל צילנדר, ולא קרבורטור אחד כפול לכל שני צילנדרים? תמונה תעזור מאד).

כן ,

לוע אחד לכל צילינדר ,

כמו באלפתא , גוניור וכ' .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

מצ''ב תמונת מאיידים בתהליך שפוץ אכן ארבעה לועות -ארבעה קרבורטורים -מחוברים כזוגות

ממש לא קשים בשפוץ או כיוון רק ענין של זמן ומיומנות .

אודי.

תמונה097.jpg

פורסם
מצ''ב תמונת מאיידים בתהליך שפוץ אכן ארבעה לועות -ארבעה קרבורטורים -מחוברים כזוגות

ממש לא קשים בשפוץ או כיוון רק ענין של זמן ומיומנות .

אודי.

מה שרואים בתמונה, זה שני קרבורטורים כפולים(מחוברים כזוגות), על סעפת יניקה אחת, ולא ארבעה קרבורטורים, מחוברים כזוגות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

נכון,שני קרבורטורים כפולים לא מדורגים,כלומר בלחיצת דוושה כל ארבעת הלועות ניפתחים במקביל ובמידה שווה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

צביקה ,

 

מפתיע אותי שאינך מכיר את המאיידים שהיו נפוצים באלפא רומיאו ועוד מכוניות ספורט אקזוטיות אחרות .

המינוח מאייד כפול בארץ התייחס תמיד למאייד כפול מדורג .

המאיידים הללו אכן כפולים, אך לא מדורגים . ואכן כל מאייד מכיל הכל כפול שניים, בצורה סימטרית למעט משאבת תאוצה אחת, ציר משותף למצופים וציר משותף למצערות .

אגב בתמונה המאיידים מורכבים על בית מסנן האוויר ולא על סעפת היניקה .

אודי.

פורסם

אודי אתה צודק אבל יש כאלה שיקראו להם 2 קרבורטורים ויש כאלה שיקראו להם 4...העיקר שכולנו מבינים על מה מדובר.

פורסם
צביקה ,

 

מפתיע אותי שאינך מכיר את המאיידים שהיו נפוצים באלפא רומיאו ועוד מכוניות ספורט אקזוטיות אחרות .

המינוח מאייד כפול בארץ התייחס תמיד למאייד כפול מדורג .

המאיידים הללו אכן כפולים, אך לא מדורגים . ואכן כל מאייד מכיל הכל כפול שניים, בצורה סימטרית למעט משאבת תאוצה אחת, ציר משותף למצופים וציר משותף למצערות .

אגב בתמונה המאיידים מורכבים על בית מסנן האוויר ולא על סעפת היניקה .

אודי.

אודי שלום רב!

ראשית מכיר גם מכיר את הקרבורטורים שהיו נפוצים באלפא רומאו, ואו במכוניות אקזוטיות אחרות, הבעייה שאקזוטיקה אני אוהב, אך את הקרבורטורים הנ"ל לא, לכן מעולם לא טיפלתי בהם, ולא מעוניין גם היום!

לגבי המינוח, אני לא מסכים איתך, לגבי הגדרת מאייד כפול, ולו בשל העובדה, שרוב רובם של כלי הרכב, היו מאז מעולם, בעלי קרבורטור בעלי לוע אחד, או שנים, הנקרא כפול!

בתמונה נראה שני קרבורטורים כפולים, בעלי שני משאבות תאוצה נפרדות, אך בעלי ציר משותף,

המחובר למצערות נפרדות!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היה בפורום כבר ויכוח אחד, על קרבורטור אחד בעל שני לועות מקבילים לעומת מדורגים, הויכוח ממש מיותר.

כל אחד קורא לזה בשם אחר, שניכם מדברים על אותו הדבר

 

במקום לריב, תקראו פה, ושכל אחד ידמיין שהוא אחד הצדדים בויכוח - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=96304

פורסם

לא רבים חלילה הכל ברוח טובה

 

אנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים ...

צביקה , חבל שאתה לא אוהב אותם כיוון שבעיני הם יצירות אומנות ...

תענוג לשפץ לכוון ולקבל תוצאה שאינה דומה לשום מערכת אחרת ...

אודי.

פורסם

ואסיים את הדיון הפורה והסימנטי, בציטוט של קובי מילוא: "שנינו מתכוונים לאותו דבר רק חלוקים בסמנטיקה!"

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

 

 

ואחרי כול הזיבולים היכן מיתחבר הצינור של הוקום בוסטר?

דבר שני ניתן לבדוק אם שעון וקום כול זוג צילנדרים וניתן להשוות.

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:


×
×
  • תוכן חדש...