Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומה רע בחומר צביעה של סנדלרים ? מה עושה את זה ללא מיקצועי ?

 

אופיר

משחת נעלים מכילה נפט שקרוב לודאי גורם להתפרקות לאורך הזמן של מוצרי נפט אחרים כגון פלסטיק.

.....
שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
אני לא ניתקלתי במוצרים יעודיים לדברים האלו, אם אני אמצא אני מבטיח לקנות

בבקשה- דוגמא קטנה. וזה רק מוצרים לתחזוקת ויניל.

 

ומה רע בחומר צביעה של סנדלרים ? מה עושה את זה ללא מיקצועי ?

מה רע? אולי זה לא רע. אולי זה אפילו מצויין, אבל לא אני שצריך להוכיח את זה.

 

זה לא מקצועי כי אתה לקחת חומר שבעליל לא נועד לשימוש ברכב, ניסית אותו פעם אחת, ורצת לספר לחברה. אולי זה מזיק בטווח ארוך לפלסטיק? אולי כל נסיון צביעה בעתיד יראה נורא כשכבה שניה? אולי זה מגיב רע עם סבון וכשתרחוץ פעם אחת זה יהפוך לסגול? אולי מעל טמפרטורת פנים מסוימת זה משחרר חומרים רעילים לחלל המכונית? אולי זה דליק? להמשיך?

 

אולי אני אשים תמונות ואז תבינו.

תפדל, תשים. אני בטוח שזה יראה טוב בתמונות, אבל גם שטות שמצליחה נשארת שטות.

 

ואופיר - זה הכל ברוח טובה. הביקורת שלי נובעת מזה שגדלתי במדינת האילתורים, ועם השנים פיתחתי אלרגיה לזה. אילתור זה מצויין לחומה ומגדל או להסתיר נשק מהבריטים. היום אין כבר צורך לאלתר. אפשר לעשות דברים כמו שצריך.

 

נמרוד

פורסם

נימרוד, אני ממש לא נעלב, פשוט אני משתמש בדבר הזה הרבה זמן ורק עכשיו החלטתי לשתף כי אני חושב שזה עובד טוב,

 

המוצרים שהבאת בקישור לא נועדו ולצביעת פלסטיק דהוי אלא להברקה ושמירת הקיים,

ומה אם אתה רוצה לשנות צבע של פלסטיק חום לצבע שחור ?

 

אל תשכח שהרבה דברים הומצאו מ "קומבינות" דוגמת קוקה קולה :wink:,

 

אופיר

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

תמונה של הספויילר של הפזו' 106 שלי, שימו לב להבדלים.

DSCN1944.JPG

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

שימו לב לפלסטיק שמתחת למושב, הוא היה בצבע חום וניצבע ע"י סנדלר בצבע מיוחד לצבע שחור, למרות הצביעה הוא ניראה שחור מקורי,

לגבי משענת היד היא היתה בצבע תכלת ועכשיו היא גם שחורה וניראית מקורית,

לגבי ההגה כל הגומי המשולש היה עם נטיה לאפור בגלל השמש ואותו צבעתי עם המשחת נעליים הנוזלית שזה עד עכשיו החזיק כשנה, כמו כל הפלסטיקה השחורה באוטו שעברה "חידוש עם המשחת נעליים גם הנוזלית וגם המוצקה וזה כבר קרוב לשנה.

אגב בקרוב תמונות של האוטו אחרי הריפודים.

 

אופיר

DSCN1937.JPG

DSCN1938.JPG

DSCN1941.JPG

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

כמה עולה המשחה? ואיך זה ניקרא בדיוק?

austin metro 1.3hl אהבה הכי גדול ברכב הכי קטן :grin: ,

כול החיים שבניתה יוכולם להרס בשנייה אז תוריד את הרגל מהגז ותן לי לחתוך אותה בשקט, http://aviadsolomon.hevre.co.il

×
×
  • תוכן חדש...