Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7275 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סטיישן:

 

Wheelbase2997 mm118 in Trackfront1610 mm63.4 inrear1613 mm63.5 inLength5464 mm215.1 inWidth2007 mm79 inHeight1397 mm55 inLength:wheelbase ratio1.82Ground clearanceKerb weight1897 kg4182 lb

 

SEDAN:

 

Wheelbase2997 mm118 in Trackfront1595 mm62.8 inrear1598 mm62.9 inLength5367 mm211.3 inWidth2014 mm79.3 inHeight1336 mm52.6 inLength:wheelbase ratio1.79Ground clearanceKerb weight1721 kg3794 lb

 

 

 

אתה רואה הבדל גדול בין השנים?

 

נמרוד

פורסם

הרכב בסרט עצמו? נראה לי מקורי! (לא במכירה באי ביי שזה רפליקה...)

 

אין סיבה למה שיתעסקו בשביל הסרט בהשתלות של מנועים ושיפורים ומה גם? בסרט הוא לא מציג ביצועים יוצאי דופן אלה דברים רגילים האופייניים לוי 8.

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אם אתה חושב ש V8 עם 140 כ"ס יכול לסוע כמו שהוא נסע בסרט, אז אתה טועה בגדול,

 

ועוד עם המשקל הזה??

 

אין שום סיכוי שבעולם.

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

פורסם

בדרך כלל רכבים לסרטים עוברים שינויים דרסטים כדי לעשות את הסצנות בסדרות

 

ראה ערך הרפתקאות הזראד וסרטי הוליווד השונים.

 

 

ההבדל הוא גם בגרסאות ספורט למניהן

 

לדוגמא הנובה של ליאור: בגגל שהיא בגרסאת Z26 ראלי

המתלים שלה שונים הבולמים התיבת הגה המנוע ומה לא...

בגדול הבודי נשאר דומה לכל נובה אחרת.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
יש עם 240...

 

ובסרט אין משהו קיצוני שראיתי...

הרכב בסרט עצמו? נראה לי מקורי! (לא במכירה באי ביי שזה רפליקה...)

 

אין סיבה למה שיתעסקו בשביל הסרט בהשתלות של מנועים ושיפורים ומה גם? בסרט הוא לא מציג ביצועים יוצאי דופן אלה דברים רגילים האופייניים לוי 8.

 

עמית.

דברים שרואים מפה.. לא רואים משם...

 

נתחיל מזה שהיו לצרכי הצילומים שתי מכוניות זהות לחלוטין, לשתיהן היה מנוע -400CID שזה בעברית 6,600 סמ"ק, לרכב היו רוב התוספות הקוסמטיות שניתן היה להזמין דרך היצרן משמע כל הניקלים, קישוטים ו"שטויות" כמו תאורה במגן השמש, בקרת אקלים וכו'...

 

למנוע היה הספק של 168 כ"ס ומומנט של 41.4 קג"מ (לשם השוואה, לסובארו אימפרזה STI שנת 2006 יש 41.5 קג"מ...). יתר המכלולים היו רגילים.

 

בשנת 1976 (בעונה השנייה) הוחלפו המכוניות לשנתון 1976\ עם כל התוספות ובנוסף היו תוספות מיוחדות כדי להתאים לצרכי הסדרה, כגון בולמי אוויר, מתלים מוקשחים וצמיגים רחבים.

 

בשנת 1976 "רכבה" פורד על התהילה והוציאה 1000 מכוניות זהות לזו שבסדרה, עם מנוע 351C (ה-400 וה 460 הוצעו כאופציה).

 

 

ההבדל הוא גם בגרסאות ספורט למניהן

 

לדוגמא הנובה של ליאור: בגגל שהיא בגרסאת Z26 ראלי

המתלים שלה שונים הבולמים התיבת הגה המנוע ומה לא...

בגדול הבודי נשאר דומה לכל נובה אחרת.

נכון לגמרי... בגרסאות שונות של מכוניות שונות הרכב מתנהג שונה לגמרי... בנובה שלי (ה-Z26) הקפיצים במקור קשיחים יותר, יחס תיבת ההגה קצר יותר, הבולמים קשיחים יותר (AC HI-PERF במקור, היום משהו אחר ;-)) ועוד ועוד... כמו כן יתר הגרסאות של יצרנים אחרים, כגון הטראנס-אם, המאך או הבוס של פורד או גרסאות ה-HO וה-HP שלהם, ה-Z28 וכו' וכו'...

 

ליאור.

 

p129492_image_large.jpg

 

p143010_image_large.jpg

 

p143012_image_large.jpg

 

servicelifecover.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

לא ידעתי שהם הגיעו עם מנועי 400!:shock:

 

 

בכל מיקרה שורה תחתונה ברור מאליו שדגמים ספורטיבים שונים מאד מדגמים סטנדרטים שיושבים על אותה פלטרפורמה.

(לדוגמא! בומבות של BX GTI ושל TRS )

 

והקשר בין אותה סטיישן לכוכבת של הסידרה הוא מיקרי ביותר (רק השם).

 

חוץ מיזה שרכבי פעלולים בדרך כלל מאד משופרים כדי לספק לנו את התוצאה הסופית במסך.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

הגראן טורינו היתה פורד טיפוסית של ראשית שנות ה 70',שבהם פורד אמריקה ייצרה מכוניות שהמילה ג'אנק היא מחמאה גדולה עבורן.

הדבר היחיד שבהם הן באמת היצטיינו היה דילול אוצרות הטבע שעל פני כדור הארץ-מתכת,דלק,ניקל,פורמייקה וכולי..

גם GM לא ייצרה הרבה יצירות מופת בשנים האלו,אבל לפחות היו לה מוצרים שניראו טוב,ואפילו נסעו לא רע בכלל..

נישגב מבינתי איך קונצרן חובק עולם כמו פורד הוציא מכונית מחרידה כמו המאווריק,שלא לדבר על הפינטו והמונאג'.

אפילו את התנדרבירד הם הצליחו להפוך לגוש מתכת רופס,והס מלהזכיר את המוסטנג 2.

הפורד האמריקאית הראשונה שענתה להגדרה מכונית,אחרי שנים מאד ארוכות,היתה הטאורוס.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מסכים איתך לגמרי! חן!

 

פשוט אחרי 73.. שהמוסטאנג האחרונה ירדה מהפס יצור...

משהו אצלהם הישתבש לגמרי.... :shock:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אמריקאיות של ראשית שנות השבעים.. לא הייתי קורא להן ג'אנק ;-) :

 

פונטיאק פיירבירד:

 

LylePontiac2.jpg

 

שברולט קמארו:

000881-200507-000002big.jpg

 

פורד מאך 1:

1971mach1.jpg

 

פליימות' קודה:

C%5E1971_Cuda_photo_from_Garth_.jpg

 

דודג' צ'אלנג'ר:

71rtfron.jpg

 

דודג' צ'ארג'ר:

dodge-charger-1972a.jpg

 

AMC ג'בלין:

1970_AMC_Javelin_AMX.jpeg

 

שברולט נובה:

chevy%20nova-775040.jpg

 

עוד טראנס אם - שנות סוף השבעים:

474_1979_Trans_Am.jpg

 

קמארו:

chevrolet-camaro-1979b.jpg

 

והרשימה עוד ארוכה...

 

נכון שהיו גם נפילות רבות, אבל אסור לשכוח שנוצרו גם יצורות לא מעטות...

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
פורד טיפוסית של ראשית שנות ה 70',שבהם פורד אמריקה ייצרה מכוניות שהמילה ג'אנק היא מחמאה גדולה עבורן.

.

אדוני! אני קורא אותך לסדר!

 

בראשית שנות השבעים, כשגלון בנזין עלה 15 סנט, ורצית לנסוע בנוחות מירבית לאורך קילומטרים רבים של היי וויי, על כורסא רכה, ממוזגת ועם סטריאו מקורי, במה נסעת? בוולבו?

 

לא חוכמה לשפוט מכוניות ע"פ אמות מידה עכשוויות. לתקופתה ולקהל לקוחותיה, פורד יצרה בדיוק את מה שרצו.

 

נמרוד

פורסם

החל משנת 1973 החלו תקנות פאדרליות חדשות בארה"ב דבר שהשפיע על כל המנועים האמריקאית, לרבות פורד ולרבות הדגם הספציפי.

 

הדור השני של הטורינו שצוייד במנועי סופר קוברה ג'ט 429 (7.03L) בשנים 70-71 הוא כנראה הדגם המוצלח יותר של הרכב, לאוהבי שרירים, אבל הוא לא היה פופולרי כמו השברולט.

 

שנת 1976 היא שנה עגומה במנועי פורד כאשר יחידת כח של V8 בנפח של 302 הפיקה 140 כ"ס. לגמי הדגם הספציפי הזה שיוצר בשנת 1976 בכמות קטנה של יחידות אין לי נתונים מדוייקים.

 

בקיצור, למה לא ? אבל מצד שני - למה כן ?

היא לא יודעת להגיד לי מתי יהיה מישהו שיוכל להגיד לי מתי זה יהיה

פורסם

שחכתם שמתי שהאמריקאיות ייצרו 160 או 180 כ"ס...לסובארו היה 60 כ"ס רכבי השרירים האמריקאים לא היו אמורים לספק אחיזה של אימפרזה...אלה מומנט בשרני ..ממנוע גדול נפח...ונסיעה נוחה ביותר...


×
×
  • תוכן חדש...