Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רמי, המון בהצלחה.

בפעם הבאה שאני יורד לנגב (הפעם האחרונה ביום שבת, הגעתי עד ב"ש בטיול לילי, אפילו נכנסתי לרהט) רציתי לרדת עם הפיאסטה לאילת בעוד שבוע - אבל אני לא מוכן להסתכן. יותר מדי צרות...) אני אהיה מעוניין לבקר אותך - ובעיקר את האסקורט.

 

אפשר איזה צבע אתה מתכנן לה?

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני רואה, שיש לאחרונה הרבה אנשים, שמשכמים אסקורטים, וזה משמח!

 

אגב, גם מקס סיים ניקוי החול שלו, וממשיך בפחחות. אני מאמין, שגם יעדכן בקרוב.

 

ודני - דווקא, לדעתי היו הרבה יותר אסקורטים 4 דלתות, מה-2! וכן, רובן היו עם המנוע 1100, שהרבה דברים אפשר להגיד עליו, אבל עגום זה לא אחת מהן! המנוע ה"עגום" הזה סוחב בכל מצב, גם אם האוטו ריק, וגם אם יש בתוכו 7 אנשים בעליה, כמעט אין לו תקלות, וכל חלק בו עולה גרושים, וכמעט ואפשר להחליף בפטיש ואיזמל בשטח! נכון, אין לו ביצועים מרשימים, אבל מי אמר, שחייבים את הביצועים? - אישית, לו היה לי עכשיו מקום וכסף, הייתי לוקח אסקורט 1100 שתי דלתות, משכם אותה למצב "חדש", והייתי משאיר אותה "מקורית" לחלוטין! לא רוצה בה שום שיפור - לא במראה, ולא בביצועים! את הביצועים נשאיר למפלצות שרירים, שאני אוהב במידה לא פחותה, אבל בעיניי - לכל דבר-יעודו!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

עידן אתה מוזמן לבקר מתי שתרצה (תשלח לי הודעה פרטית ואני אשלח לך את המספר שלי).

אם אתה מתכנן להגיע סופשבוע, האסקורט לא תזכה לראות אותך, כיוון שהיא שומרת שבת, ופתוחה לקהל הרחב רק בימי חול.

 

 

ד"א

כל אחד בוחר את הייעוד שלו, ושואף אליו.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

רמי אני כבר לראות את התוצאה הסופית

למרות שהתהליך מעניין ממש לא פחות.

נראה לי אני מארגן ששיירה של צרפתיות לבוא לבדוק את הפרויקט

(בתקווה גדולה להגיע עד אליך....)

כל הכבוד !!!

פורסם

רמי, שלום

 

תרשה לי לחזק את ידיך, העבודה קשה (מי כמונו מבין :wink: ) ומבורכת.

שיהיה בהצלחה, נקווה בייחד שנוכל לרענן את הנוכחות האסקורטית במפגשי מועדון פורד הבאים!

 

שוב בהצלחה,

מקס וכל צוות הפרוייקט שלנו

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

 

 

 

ודני - דווקא, לדעתי היו הרבה יותר אסקורטים 4 דלתות, מה-2! וכן, רובן היו עם המנוע 1100, שהרבה דברים אפשר להגיד עליו, אבל עגום זה לא אחת מהן! המנוע ה"עגום" הזה סוחב בכל מצב, גם אם האוטו ריק, וגם אם יש בתוכו 7 אנשים בעליה, כמעט אין לו תקלות, וכל חלק בו עולה גרושים, וכמעט ואפשר להחליף בפטיש ואיזמל בשטח!

אז ככה נכון שהיו אבל איפה הם ?

וכן לדעתי המנוע היה חלש יחסית לאופל קדט מאותו מודל , לטעמי האישי האופל היתה עדיפה מבחינת " ביצועים "

 

אבל בלי שום קשר האוטו מגניב ביותר ולדעתי כבר נדיר ושוב בגלל ה4 דלתות .

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
אפשר לצייר את הרכב על נייר בכל ההיטלים ולסמן את המקומות כדי לא לפספס את אלו שזקוקים לטיפול אבל לא יראו אחרי צבע הבסיס.
או שאפשר לצלם עם דיגיטלית...
פורסם

ישנה דרך ישנה ולא כ"כ מוכרת לפי דעתי. לזיהוי קמטים בפח.

מצפים את האזורים הבעייתיים בצבע לבן שמתמוסס במגע עם אציטון/טינר. בד"כ אלו הם הכנפיים הדלתות ופסי הקימור שלאורך הרכב. וכך ניתן לזהות את כל הפגמים.

עדכון לגבי התקדמות פרויקט אסקורט

ביום ראשון רכשתי את החומרים לצביעה הראשונית של פח הרכב.

מצורפות 2 תמונות של החומרים:

norm_B7B52C8B56754F67B7E86A277390B426.JPG

 

norm_AA6BC841E4C341E2ABB3F6144D80D812.JPG

כרגע החלטתי לא לצבוע את הרכב, כיוון שיש המון מקומות שזקוקים לפחחות רצינית ולהחלפת פח.

כלומר אין טעם לצבוע את הכנפיים הקדמיות, כיוון שיש סיכוי שאני מצליח למצוא זוג כנפיים חדשות.

כל קיר האש ורצפת הרכב מוחלפים לחדשים.

כמו כן גיליתי שניקוי החול לא היה מקצועי כמו שרציתי, כלומר עשיתי את הניקוי על הכנפיים הקדמיות בזמן שידעתי שיש רקבון בקורת החלון הימני, והרקבון נמשך אל מאחורי הכנף. כמו כן הכנפיים הקדמיות מצופות שכבה די מתקדמת של חלודה בצדם הפנימי (המוסתר לעין).

*כמו כן עשיתי טעות שבצעתי ניקוי חול מקרוב לגג הרכב (ממרחק של כחצי מטר) ולא ממרחק של כ2 מטר בכדי לא לפגוע בצורה של הגג. טעות זאת נבעה נטו מעצלנות שלי של ללכת ולשכור פיגום, כיוון שסולם לא בטיחותי לעבודה כזאת, בגלל שכח התגובה של מכשיר הניקוי חול הוא מאוד חזק, וברגע של החלשות ניתן פשוט "לעוף" אחורה. כרגע שום חלק למעט תא המטען לא נצבעו בצבע היסוד, כיוון שרק תא המטען היה מוכן ב100% לצביעת היסוד.

*בעל הבית של המקום שהאסקורט שלי חונה אצלו (שהוא במקרה גם פחח). אני לא קורא לו כבר הפחח שלי בגלל שאני פשוט לא מאמין לשום מילה שיוצאת לו מהפה, ואני מתייחס למה שהוא אומר בדיוק כמו לאיש מכירות ישראלי בקניון אמריקאי. הפחח טוען שחייבים להשחיז את האזור שמעונינים להניח עליו חומר פחחים. פה עוד הפעם הגעתי לבעיה, הענין הוא שאני לא רוצה להשתמש בחומר פחחים, לא רוצה שהקויים של הרכב שלי יהיו מפוסלים ממסמיח על בסיס פיבר. אני רוצה לראות את הקווים על הפח לפני הצביעה! כשניקיתי את הרכב באמצעות חול גיליתי שכבות עצומות של חומר פחחים, מעיכות של אסטרואידים שפשוט הזמינו טייח כדי למרוח את החומר.מכסה המנוע והדלתות כוסו בשכבה של שמן, ונארזו בניילון כפול שנשאר במקלט שלי עוד ממלחמת המפרץ. אני מודע לזה שאני אהיה חייב לשוטף ולשפשף אותם בשנית עם טינר לפני הצביעה.

מצורפות 4 תמונות של אסקורט שרוצה "רד-בול" :

 

norm_58C9742C0A6F4E8AABC7C98A97DBE76B.JPG

 

norm_5D48A3F87B094E00A27C229152A1D842.JPG

 

norm_CE2C0D59EF90452FB43422099C35B921.JPG

 

norm_A600073D92374EF5B5C513B8E2E07E90.JPG

 

לצערי הרב הזנחתי את האסקורט בערבים, לטובת פרויקט שעומד להסתיים KTM 85CC

לחולות של אופקים.

ניתן לראות תמונות בקישור הבא:

KTM

שיהיה סופשבוע מהנה, ורגיעה לאחינו בצפון

רמי מינץ

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

האם זה צבע אפוקסי (שני חלקים)? אם כן, אל תדלל אותו בטינר 21, הוא צריך טינר יעודי לו (אם אני לא טועה זה ניקרא טינר אקרילי), הטינר 21 יכול להיות לניקוי ולא יותר מזה...

 

אגב, איפה קנית, וכמה עלה?

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...


×
×
  • תוכן חדש...